Pievienojies uzņēmīgajiem e‑komercijā!
Ja Tev jau ir savs e-veikals vai Tu tikai domā par to, šeit atradīsi vērtīgus padomu un pieredzi no zinātājiem!
Mājaslapu izstrādes platformas “Mozello” vadītājs Kārlis Blūmentāls skaidro, ko šodien e-veikalā vēlas redzēt klients.
Kāpēc kā pirmo ir svarīgi noteikt sava e-veikala galveno mērķauditoriju, stāsta digitālā mārketinga un UX eksperts Edgars Koroņevskis.
Digitālā mārketinga eksperts Kristaps Kalniņš stāsta, kā efektīvi uzrunāt savus potenciālos e-veikala klientus un kā ar nelielu mārketinga budžetu panākt lielāko efektu.
Digitālās komunikācijas eksperts un uzņēmuma “Ness” izpilddirektors Jānis Karāns skaidro, kā veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem.
E-komercijas risinājumu eksperts, uzņēmuma “Magebit” līdzdibinātājs Artūrs Krūze stāsta par biežāk pieļautajām kļūdām jau esošiem e-veikaliem.
Zīmola “Mīci” veidotāja Kristīne Volfa stāsta, kā atvērt e-veikalu no nulles.
Kā trīskāršot apgrozījumu ar teju to pašu darbinieku skaitu, stāsta SIA “SB un Partneri” dibinātāja Sabīne Beca.
Kādam jābūt e-veikalam, lai tas būtu saskaņā ar zīmolu un ērts lietotājam, stāsta iDeal Latvijas filiāles vadītājs Nikolajs Zaikins.
Kā veidot e-veikalu eksportam, stāsta mūzikas tehnoloģiju uzņēmuma “Erica Synths” dibinātājs Ģirts Ozoliņš.
Par drosmīgiem soļiem, attīstot e-komerciju, dalās Zane Zamuška, SIA "RainSisters" līdzīpašniece.
Kas tev ir svarīgi, izvēloties maksājumu sistēmu savam e-veikalam?
Vai zināji, ka Swedbank e-komercijas maksājumu risinājumiem ir noticis restarts, paplašinot un uzlabojot tehnisko risinājumu klāstu?
Ievies mūsdienīgo Swedbank e-komercijas risinājumu un iegūsti:
- Karšu maksājumus no visas pasaules, ērtākiem un ātrākiem norēķiniem izmantojot arī Apple Pay un Google Pay
- Maksājumu pieņemšanu no lielākajām bankām Baltijā
- Iespēju tirgoties pat bez sava e-veikala, izmantojot maksājuma saiti vai QR kodu