Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Nodokļu un juridiskā informācija

Jau kopš 2007. gada Eiropas Savienībā ir spēkā direktīva par finanšu instrumentu tirgiem, kas pazīstama kā MiFID (Markets in Financial Instruments Directive). Ar to tika ieviesti jauni pienākumi ieguldījumu pakalpojumu sniedzējiem, lai nodrošinātu labāku klientu interešu aizsardzību un finanšu tirgu caurspīdīgumu.

Kopš tā laika finanšu tirgi un arī MiFID direktīva ir pieredzējuši daudzas izmaiņas, tādēļ ir pieņemta jauna finanšu instrumentu tirgu direktīva - MiFID II (2014/65/ES) un vairākas regulas un papildu direktīva MiFID II piemērošanai, kā arī finanšu instrumentu tirgus regula (pazīstama kā MiFIR - Markets in Financial Instruments Regulation), kas jau konkrētāk attiecas uz finanšu instrumentu darījumu izpildi un ar tiem saistīto datu ziņošanu un publiskošanu. Jaunais regulējums Eiropas Savienībā stājies spēkā ar 2018. gada 3. janvāri.

Informācija par LEI kodu

Galvenie klientu ieguvumi no MiFID

Interešu konflikta novēršanas pasākumi nodrošina vēl stingrāku uzraudzību personām, kuru galvenie pienākumi ir darbību veikšana klientu vārdā, kā arī novērš vai maksimāli ierobežo trešo personu neatbilstošu ietekmi uz pakalpojumu sniegšanas gaitu. Vēl stingrāka iekšējās kontroles sistēma nodrošina prasību izpildi attiecībā uz darbinieku personīgo darījumu veikšanas ierobežojumiem.

Ir paaugstināts arī klientu finanšu ieguldījumu aizsardzības līmenis, piemēram, ja klienta izvēlētie finanšu instrumenti nodoti trešās personas turējumā, bankai ir pienākums izvērtēt šīs personas kompetenci un reputāciju, kā arī attiecīgajā valstī spēkā esošos normatīvos aktus un tirgus praksi. Turklāt reizi gadā izvērtēšana jāveic atkārtoti.

Pirms ieguldījumu pakalpojuma sniegšanas klientam tiek nodrošināta informācija par banku, informācijas apmaiņas veidu starp banku un klientu, pakalpojuma būtību un riskiem, vairāk informācijas par pakalpojuma izmaksām, kā arī finanšu instrumentu un naudas līdzekļu aizsardzību.

Visi klienti atkarībā no viņu interešu aizsardzības līmeņa darījumos ar finanšu instrumentiem vai ieguldījumu produktiem tiek klasificēti šādi: privātie klienti, profesionālie klienti un tiesīgie darījumu partneri.

Darījumu izpildes kārtība - Best execution - nodrošina klientiem labākos iespējamos rezultātus. Tā attiecas uz klienta rīkojumu izpildi un klienta finanšu instrumentu individuālo pārvaldīšanu.

Papildu informācija:

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Ziemassvētku vecītis būs klāt jau pēc mēneša

Bērnam sava pirmā bankas norēķinu karte dāvā uzticēšanās sajūtu un ir solis pretī gudriem lēmumiem nākotnē. Pasūti norēķinu karti bērnam jau šodien.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.