Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Pilngadības krājkonts

Norādiet savu kontaktinformāciju, un mēs piezvanīsim 1 darba dienas laikā!
„Swedbank” AS apstrādās šajā pieteikumā norādītos personas datus, lai sazinātos un informētu par šo pakalpojumu. „Swedbank” AS veic personas datu apstrādi atbilstoši Personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami „Swedbank” AS mājaslapā www.swedbank.lv sadaļā Noteikumi un jebkurā „Swedbank” AS klientu apkalpošanas vietā.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir nosūtīts.

Pieteikumu nosūtīt neizdevās!

Noguldījumu garantijas likums

Saskaņā ar LR "Noguldījumu garantiju likumu" ikvienam Latvijas komercbankas, tostarp Swedbank termiņdepozītam, noguldījumam krājkontā vai norēķinu kontā tiek garantēta atlīdzība noguldījuma apmērā līdz pat EUR 100 000 vienam noguldītājam.

Pamatinformācija par valsts garantēto noguldījumu atlīdzību.

Noguldītājam rodas tiesības uz garantēto atlīdzību, ja kredītiestādei, kurā izvietoti viņa naudas līdzekļi, konstatē noguldījumu nepieejamību, t.i., noguldījumu piesaistītāja nespēju izmaksāt noguldījumus, ja ir iestājies vismaz viens zemāk minētais apstāklis vai vairāki kopā:

  • tiesa pasludināja noguldītāju piesaistītāju par maksātnespējīgu;
  • Finanšu un kapitāla tirgus komisija (turpmāk - FKTK) ir anulējusi atļauju (licenci) kredītiestādes/krājaizdevu sabiedrības darbībai;
  • FKTK konstatēja, ka noguldījumu piesaistītājs nespēj izmaksāt noguldītājiem noguldījumu, un pieņēma lēmumu par noguldījumu nepieejamības iestāšanos.

Tiesības saņemt garantēto atlīdzību par komercbankā izvietotajiem naudas līdzekļiem (norēķinu konta atlikums, termiņdepozīts, krājkonts, Pilngadības krājkonts, Dinamiskais depozīts) noguldījumu apmērā ir ikvienai privātpersonai.

Maksimālais garantētās atlīdzības apmērs ir EUR 100 000 vienam noguldītājam.

Noguldītājam ir tiesības saņemt garantēto atlīdzību EUR 200 000 apmērā, ja naudas līdzekļi ir izvietoti bankā pēdējo trīs mēnešu laikā un noguldījumu veido:

  1. naudas summa no darījumiem ar personai piederošu dzīvošanai paredzētu nekustamo īpašumu;
  2. sociālie pabalsti, kompensācijas;
  3. kompensācija par krimināla rakstura kaitējumu vai personas nepatiesu notiesāšanu.

Privātpersonai garantētā atlīdzība netiek izmaksāta par:

  • noguldījumiem, kas saistīti ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju vai atzīstami par noziedzīgi iegūtiem līdzekļiem, ja stājies spēkā notiesājošs tiesas spriedums;
  • noguldījumiem, kuru noguldītājs kā klients nav identificēts atbilstoši Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma noteikumiem;
  • privāto pensiju fondu noguldījumiem;
  • noguldījumiem mazākiem par EUR 10, ja pēdējo divu gadu laikā ar tiem nav veikti nekādi darījumi.

Noguldījumu nepieejamības gadījumā garantētās atlīdzības izmaksa noguldītājiem notiek, sākot ar 21. darbdienu no noguldījumu nepieejamības iestāšanās dienas.

Garantētās atlīdzības izmaksa paredzēta tikai euro valūtā, atlikumi ārzemju valūtā tiek pārrēķināti euro.

Detalizēta informācija Noguldījumu garantiju likumā.

Dāvana jūsu bērnam, sasniedzot pilngadību!

Pilngadības krājkonts tiek atvērts uz bērna vārda, taču bērnu kā nepilngadīgu personu attiecībās ar banku līdz 18 gadu vecumam pārstāv vecāki vai aizbildnis.

Lai uzkrājums pelna! Uzzini par plašajām iespējām, ko sniedz Uzkrājums bērna nākotnei.

Aprēķini, cik varētu uzkrāt

Aprunāsimies par tev svarīgo

Piesakies konsultācijai ar mūsu speciālistu.

  • Ierobežota piekļuve

    Pilngadības krājkonts tiek atvērts uz bērna vārda un trešo personu piekļūšana uzkrājumam ir ierobežota. Noguldījuma naudas līdzekļus, sasniedzot 18 gadu vecumu, var izmantot tikai konta īpašnieks.
  • Peļņas procenti

    Procentu likme tiek mainīta reizi gadā datumā, kas atbilst līguma sākuma datumam. Peļņas procenti reizi gadā tiek pieskaitīti uzkrājuma pamatsummai.
  • Vienkārša papildināšana

    Uzkrājumu var papildināt neierobežoti un ērti vēlamajā apjomā un brīdī, kā arī pievienot regulāro maksājumu internetbankā.

Pieslēgšana

Pilngadības krājkontu var atvērt bērna vecāki vai aizbildnis jebkurā bankas filiālē. Nepilngadīgā aizbildnim bankā ir jāiesniedz šādi dokumenti:

  • aizbildņa pase;
  • bērna dzimšanas apliecība (kur redzams ieraksts par vecākiem) un pase (ja ir izsniegta);
  • bāriņtiesas lēmums par aizbildņa iecelšanu vai tiesas spriedums par adopcijas apstiprināšanu (ja aizbildnis ir iecelts ar bāriņtiesas lēmumu vai adoptētājs apstiprināts ar tiesas spriedumu).

Izmaksa

Līgums automātiski izbeidzas bērna 18 gadu sasniegšanas dzimšanas dienā. Lai pirms termiņa slēgtu pilngadības krājkontu, bērna aizbildnim ir jāiesniedz bankā iesniegums par konta slēgšanu un Bāriņtiesas lēmums pārtraukt noguldījumu. Bāriņtiesas lēmumā ir jābūt norādītam aizbildnim, kurš ir tiesīgs saņemt uzkrātos naudas līdzekļus.

Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Līguma noslēgšana Bez maksas
Maksājums/skaidras naudas iemaksa Pilngadības krājkontā tā atvēršanas dienā Bez maksas
Lietošana
Apkalpošana Bez maksas
Maksājums Pilngadības krājkontā Sk. Maksājumi Papildināt Pilngadības krājkontu var bez ierobežojumiem.
Skaidras naudas iemaksa Pilngadības krājkontā Sk. Skaidras naudas darījumi filiālēs Papildināt Pilngadības krājkontu var bez ierobežojumiem.
Procentu likmes un minimālā iemaksas summa Sk. Procentu likmes Procentu likme tiek mainīta reizi gadā, peļņas procenti aprēķināti par katras dienas atlikumu, un pieskaitīti uzkrātajai summai datumā, kas atbilst līguma sākuma datumam.
Slēgšana
Līguma izbeigšana pirms termiņa Bez maksas Līgumu izbeigt pirms termiņa var tikai ar iepriekš saņemtu bāriņtiesas atļauju.
Noguldījuma izmaksa skaidrā naudā Sk. Skaidras naudas darījumi filiālēs
Valūta Minimālā noguldījuma summa Gada procentu likme
EUR 10 2,50%
USD 10 2,50%
SEK 100 1,00%
NOK 100 1,00%
GBP 10 1,30%

Spēkā no 15.09.2023.

documentNoguldījuma līguma noteikumi privātpersonām

Trīs meitu mamma: “Nožēloju, ka nav uzkrāta nauda vecākajai meitai…”

Uzzināt vairāk

Kā iemācīt bērnam krāt naudu?

Uzzināt vairāk

Uzkrājumi palīdz realizēt mērķus

Uzzināt vairāk

Studijas+darbs = papildus slogs studentiem

Uzzināt vairāk

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kur tu, tur tava banka

Mobilā lietotne – visērtākais veids, kā izmantot bankas pakalpojumus no jebkuras vietas.

  • Veic maksājumus
  • Apskati kartes datus
  • Seko līdzi saviem uzkrājumiem un kredītiem
  • Piesaki apdrošināšanu un citus pakalpojumus