Pirkuma apdrošināšana

Katrs pirkums tiek apdrošināts

Norēķinoties ar Swedbank kredītkarti, Jūs vienmēr varat būt pārliecināts par veiktā darījuma drošību, jo katrs pirkums tiek apdrošināts.

Jums vairs nav jāuztraucas par to, ka preces, kas iegādātas ar Swedbank kredītkarti, var sabojāt vai nozagt, jo radītos zaudējumus atlīdzinās pirkuma apdrošināšana.

Jūs būsiet pasargāts no zaudējumiem, kas neparedzētos gadījumos būs radušies ar Swedbank kredītkarti iegādātām precēm, t.sk. no zaudējumiem, ko izraisījuši preces mehāniski bojājumi, trešās personas ļaunprātīga rīcība (zādzība, laupīšana, vandalisms), dabas stihijas un citas nejaušības.

Kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?

Nekavējoties, tiklīdz tas ir iespējams, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no apdrošināšanas gadījuma iestāšanās dienas paziņojiet par zaudējumiem Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāles Zaudējumu regulēšanas nodaļai.

Zaudējumu regulēšanas nodaļas darbinieks pieņems jūsu paziņojumu, kā arī sniegs turpmākus norādījumus, kā rīkoties negadījuma vietā un ko darīt pēc tam.

+371 67 444 449 (24/7)

atlidziba@swedbank.lv

Vai papildus apdrošināšanas gadījuma pieteikuma veidlapai ir jāiesniedz vēl kādi dokumenti?

Kopā ar aizpildītu apdrošināšanas gadījuma pieteikuma veidlapu jums ir jāiesniedz vēl šādi dokumenti:

  • preces iegādi un saņemšanu apliecinoši dokumenti (piemēram, kases čeka oriģināls vai internetveikala pirkuma apstiprinājums un piegādi apliecinošs dokuments);
  • pirkuma bojājuma gadījumā - bojātā pirkuma fotoattēls, kurā ir redzami tā bojājumi, un pirkuma labošanas izmaksu tāme.

Kontakti

Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāle:

+371 67 444 449 (24/7)

atlidziba@swedbank.lv

Balasta dambis 15, Rīga, Latvija, LV-1048