Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Vecākiem

Atver kontu attālināti

Gatavs bankas kartei

Bērni visu apgūst tik ātri – arī naudas lietas!

  • Bezmaksas karte un maksājumi*
  • Pašam sava digitālā krājkasīte – Krājrīks
  • Viss lietotnē – arī iespēja apskatīt PIN un īslaicīgi bloķēt karti
  • Vecāks var pārvaldīt kartes limitus un sekot līdzi norēķiniem

* Ar pamatkomplektu jauniešiem līdz 25 gadiem norēķinu karte un maksājumi – bez ikmēneša maksas.

Vai bērnam ir bankas konts?

Konta atvēršana

Pirms pasūti karti bērnam, tev viņam ir jāatver konts. Pasūtīt karti varēsi konta atvēršanas procesā.

Lai pāris minūšu laikā attālināti pieteiktu bērna konta atvēršanu, tev ir jābūt Swedbank klientam. Procesā būs nepieciešams:

  • Bērna pase vai eID karte, kas izdota Latvijā
  • Smart-ID QES vai ID karte ar lasītāju

Ieguvumi

Izvēlies Swedbank ISIC – iecienītāko karti skolēniem! Tā vienlaikus ir norēķinu karte, atlaižu karte un starptautiska skolēna apliecība.

Uzzināt vairāk

Pieslēdzot pamatkomplektu, jauniešiem līdz 25 gadiem norēķinu karte un maksājumi ir bez ikmēneša maksas. Pamatkomplektu bērnam var pieslēgt konta atvēršanas procesā.

Uzzināt vairāk

Krājrīks palīdz bērnam mācīties krāt saviem mērķiem – jaunam velosipēdam, rotaļlietai vai kam citam. Ar kartes noapaļošanas funkciju uzkrājums nemanāmi tiks papildināts ik dienu. Vairāk uzzini šeit vai noskaties video.

Ar bezmaksas rīku Mans budžets bērns var pārredzami sekot līdzi saviem ikdienas tēriņiem. Rīks ir pieejams ar vecāka piekrišanu, kuru var pārvaldīt šeit.

Uzzināt vairāk

Bērns mobilajā lietotnē var:

  • Sekot līdzi sava konta atlikumam
  • Izveidot naudas pieprasījumu
  • Apskatīt PIN kodu, kad tas aizmirsies
  • Īslaicīgi bloķēt un atbloķēt karti

Vecāks var pieskatīt bērna tēriņus savā lietotnē, kā arī saņemt par tiem mobilos paziņojumus.

Uzzināt vairāk

Īsi video, pasākumi, pieredzes stāsti, spēles, televīzijas raidījumi un daudz kas cits, lai, gan bērnam, gan vecākam būtu vieglāk apgūt naudas lietas.

Uzzināt vairāk

Biežāk uzdotie jautājumi

Kontu bērnam var atvērt, ja:

  • Bērns ir vecumā no 6 līdz 15 gadiem
  • Bērns kļūst par mūsu klientu pirmo reizi
  • Bērnam ir Latvijā izdota pase vai eID karte

Vairāk par attālinātu konta atvēršanu uzzini šeit.

Bērns pats var attālināti atvērt kontu, ja viņam ir:

  • Vismaz 16 gadi
  • Smart-ID QES* vai eID (ID karte ar lasītāju)

Par papildu nosacījumiem uzzini vairāk šeit.

Pamatkomplektā ietilpst Swedbank maksājumu karte vai Swedbank ISIC karte un maksājumi. Jauniešiem no 6 līdz 25 gadiem (ieskaitot) šis komplekts ir bez maksas

  • Vecāks var pieslēgt komplektu bērna konta atvēršanas procesā vai vēlāk, sazinoties ar mums pa tālruni 67 444 444
  • Ja bērnam ir vismaz 16 gadi un piekļuve internetbankai, komplektu bērns var pieslēgt pats šeit
  • Ja bērnam ir 6–15 gadi (ieskaitot) un viņam ir konts bankā, vecāks var attālināti saņemt piekļuvi internetbankai bērnam šeit
  • Ja bērnam ir vismaz 16 gadi un viņam ir Smart-ID QES* vai eID (ID karte ar lasītāju), bērns pats var saņemt piekļuvi internetbankai, aizpildot pieteikumu šeit
  • Lejupielādēt mobilo lietotni var šeit

* Ja tev ir Smart-ID Basic, pārveido to par kvalificēto Smart-ID (QES) pāris minūšu laikā Smart-ID lietotnē.

Ja bērnam ir 6–15 gadi

Nomainīt bērna konta pārskaitījumu limitus vecāks var:

  • Rakstot ziņu internetbankā šeit un norādot iemeslu limita maiņai un summu
  • Zvanot pa tālruni 67 444 444
  • Dodoties uz filiāli. Apmeklējums jāpiesaka iepriekš šeit.

Ja bērnam ir 16–17 gadi

  • Bērns pats var attālināti vai klātienē pieteikt limitu maiņu līdz 100 EUR mēnesī
  • Lai mainītu limitus virs 100 EUR mēnesī, nepieciešams vecāka vai aizbildņa pamatojums
  • Pēc pamatojuma saņemšanas bērns patstāvīgi paraksta līgumu par izmaiņām attālināti vai klātienē

Ja bērnam ir 18 gadi

No 18 gadu vecuma bērns pats var mainīt pārskaitījumu limitus, autorizējoties šeit.

Karti var bloķēt uz laiku līdz 10 dienām:

  • Internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Citu personu kartes, izvēloties bērna karti un nospiežot uz "Bloķēt karti"
  • Zvanot mums pa tālruni 67 444 444

Bloķēto karti var atbloķēt internetbankā 10 dienu laikā no bloķēšanas brīža. Ja karte netiks atbloķēta, to neatgriezeniski slēgs pēc 10 dienām.

Ja karte ir pazaudēta vai nedarbojas, to pēc bloķēšanas vari aizvietot internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes.

  • Ja karte ir pazaudēta, nekavējoties bloķē bērna karti internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Citu personu kartes vai zvani pa tālruni 67 444 444
  • Ja bērnam ir 6–15 gadi, jaunu karti var pieteikt bērna vecāks vai aizbildnis. Swedbank ISIC vai Swedbank maksājumu karti piesaki šeit
  • Ja bērnam ir 16 gadi vai vairāk, jaunu karti viņš var pieteikt pats. Swedbank ISIC var pieteikt šeit, bet Swedbank maksājumu karti – šeit

Swedbank ISIC kartei derīguma termiņš ir 6–18 mēneši atkarībā no pasūtīšanas datuma:

  • Ja tā pasūtīta no 1. janvāra līdz 31. jūlijam – derīga līdz tekošā gada beigām
  • Ja tā pasūtīta no 1. augusta līdz 31. decembrim – derīga līdz nākamā gada beigām

Swedbank maksājumu kartei derīguma termiņš ir 4 gadi no izgatavošanas dienas.

Kartes derīguma termiņu un statusu var apskatīt internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Citu personu kartes.

  • Vecāks to var izdarīt savas internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Citu personu kartes
  • Ja bērnam ir vismaz 16 gadi un piekļuve internetbankai, bērns var pieslēgt vai atslēgt šo iespēju pats internetbankā vai mobilajā lietotnē
  • Karte tiek atjaunota automātiski divus mēnešus pirms derīguma termiņa beigām
  • Jaunajai kartei ir tāds pats PIN kods kā iepriekšējai
  • Karte tiek piegādāta uz filiāli vai pa pastu uz norādīto adresi

Swedbank ISIC karti nevar atjaunot, ja:

  • Nav atbilstošas fotogrāfijas
  • Kartes lietotājs mainījis izglītības iestādi
  • Skola mainījusi nosaukumu vai ir notikusi skolu reorganizācija
  • Pie kartes atjaunošanas ir norādīts "Neatjaunot karti"
  • Skola nav iesniegusi nepieciešamo informāciju par izglītojamiem Valsts izglītības informācijas sistēmā
  • Kartes lietotājs neatbilst ISIC kartes noteikumiem

Lai nomainītu fotogrāfiju, aizpildi jaunu pieteikumu ISIC kartei. To var izdarīt šeit.

Ja bērnam ir 6–17 gadi, vecāks var sekot līdzi viņa maksājumiem un karšu darījumiem mobilajā lietotnē, izvēloties bērna kontu, vai internetbankā šeit.

  • Ja esi reģistrēts kā aizbildnis, nomainīt kartes limitus bērnam līdz 15 gadu vecumam vari internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Citu personu kartes
  • Ja bērnam ir vismaz 16 gadi, viņš var mainīt kartes limitus pats savas internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes vai mobilās lietotnes sadaļā Kartes

Bezkontakta maksājumi ir droši, jo:

  • Periodiski pirkums ir jāapstiprina ar PIN kodu, lai pārliecinātos, vai karti izmanto tās patiesais lietotājs
  • Karti vai mobilo ierīci nevar nolasīt no attāluma – tā jānopīkstina ne tālāk par 4 cm no karšu pieņemšanas iekārtas
  • Bezkontakta maksājuma laikā kartes dati, piemēram, trīsciparu numurs kartes aizmugurē, netiek pārsūtīti. Tādējādi kartes datus nevar nozagt un izmantot pirkumiem internetā
  • Mobilajā lietotnē var saņemt paziņojumus (push notifications) par izejošajām summām
  • Latvijā viena pirkuma limits ir 50 EUR, tomēr citās valstīs šis limits var būt atšķirīgs

Ja tomēr vēlies bērna kartei atslēgt bezkontakta norēķinus, to vari izdarīt internetbankā.

Bērns savas kartes PIN kodu var apskatīt mobilās lietotnes sadaļā "Kartes". Vecāks to nevar, jo drošības nolūkos PIN kodu var apskatīt tikai kartes lietotājs.

  • Smart-ID Basic – pieejams no 6 gadu vecuma. Tas ir uzlabots elektroniskais paraksts ar nekvalificētu sertifikātu, ko var izmantot bankas e-pakalpojumiem
  • Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts (QES) – pieejams no 7 gadu vecuma. Tas ir kvalificēts elektroniskais paraksts, ko var izmantot dokumentu parakstīšanai un kas ir līdzvērtīgs ar roku parakstītam dokumentam

Par abu veidu Smart-ID reģistrēšanas iespējām uzzini vairāk šeit.

Par Smart-ID konta reģistrēšanas iespējām bērnam uzzini vairāk šeit.

  • Atver mūsu lietotni un nospied uz saviem iniciāļiem augšējā labajā stūrī
  • Izvēlies sadaļu "Lietotāja uzstādījumi"
  • Pārliecinies, vai ir ieslēgti mobilie paziņojumi

Šis pakalpojums ir pieejams līdz bērna 17 gadu vecumam.

  • Apple Pay: pieejams no 13 gadiem. Vairāk informācijas šeit
  • Google Pay: pieejams no 14 gadiem, ja bērnam ir Mastercard karte un ir izveidots Google konts. Vairāk informācijas šeit

Uzzini vairāk par e-makiem un viedierīcēm internetbankas sadaļā Kartes > E-maki.

Lai aktivizētu mobilo lietotni bērnam, nepieciešams:

  • Aktīvs konts
  • Internetbankas lietotāja numurs
  • Autorizācijas līdzeklis (Smart-ID vai kodu kalkulators)

Ja šie dati ir pieejami, mobilo lietotni var lejupielādēt šeit.

Ja bērnam ir piešķirts lietotāja numurs, vecāks to līdz pat bērna pilngadībai var apskatīt internetbankā, spiežot šeit un izvēloties Citi attālināto bankas pakalpojumu līgumi, kuriem esmu pievienots > Skatīt.

Uzkrāj naudu savam bērnam, un mēs parūpēsimies par tās ieguldīšanu.

Uzzināt vairāk

Studiju kredīts mācību maksas segšanai akreditētajās Latvijas augstskolās.

Uzzināt vairāk

Sniedz savu piekrišanu un saņem bērnam piemērotu informāciju par finanšu pratību.

Uzzināt vairāk
Blogs vecākiem

Blogs vecākiem

Vecāku pieredze, praktiska informācija un izglītojoši materiāli bērniem – to visu atradīsi mūsu bloga sadaļā Vecāki.

Uz blogu
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Karte bērnam - bez maksas

Pieslēdzot pamatkomplektu, karte un maksājumi bērniem līdz 25 gadiem – bez maksas! Pasūti norēķinu karti bērnam pāris minūtēs tepat internetbankā.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.