Mēs klientiem vecumā virs 65 gadiem piedāvājam vēl ērtāku ikdienas bankas pakalpojumu lietošanu un atbalstu jautājumu gadījumos.
Ikdiena nav iedomājama bez lielākiem vai mazākiem naudas darījumiem: jāpērk pārtika veikalā vai tirgū, jāmaksā rēķini, jānorēķinās par braucienu sabiedriskajā transportā, jāiegādājas dāvana mazbērnam vai jāremontē mājoklis.
Mēs esam šeit, lai jums piedāvātu plašu kanālu klāstu, – ir izveidota pat specializēta telefona līnija (67 449 333), pa kuru varat zvanīt, lai sazinātos ar banku jebkurā diennakts laikā.
Swedbank norēķinu karte
- Šai kartei ir visas kartes pamatfunkcijas
- Lietot norēķinu karti ir drošāk nekā skaidru naudu – pat ja pazaudēsiet bankas karti, jūsu nauda būs drošībā
- Maksājiet par pirkumiem tirdzniecības vietās un internetveikalos visā pasaulē
- Maksāt ar bezkontakta karti ir ērti, droši, ātri
Vairāk par bezkontakta maksājumiem
Digitālie bankas pakalpojumi
- Iespēja piekļūt internetbankai no jebkuras vietas ar interneta savienojumu un no mūsu specializētajiem internetbankas datoriem filiālēs, pašapkalpošanās centros
- Lietojot mobilo lietotni viedtālrunī, varat pārvaldīt ikdienas pakalpojumus
Klientiem virs 65 gadiem mēs piedāvājam īpašas cenas, ērtus risinājumus un priekšrocības ikdienas naudas lietu kārtošanā:
- Debetkarte (norēķinu karte) ar 50% atlaidi
- Kodu kalkulators tikai par 2 EUR
- Iespēja sazināties ar banku bez maksas 24/7
- Bezmaksas internetbankas maksājumi (piemēram, komunālie maksājumi, mobilo telefonu rēķini utt.)
- Bezmaksas maksājumi bankomātos
- Mājokļa apdrošināšana ar 10% atlaidi
- Īpaša procentu likme termiņnoguldījumiem 0,03%, ja pieteikums aizpildīts internetbankā