Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Senioriem

Droša, ērta un saprotama banka

Mēs rūpējamies, lai katrs klients pie mums justos labi. Mūsu klientiem vecumā virs 65 gadiem piedāvājam:

  • Drošus un ērtus ikdienas bankas pakalpojumus
  • Padomus un atbalstu digitālajos bankas pakalpojumos
  • Īpašas cenas un piedāvājumus

Viss, kas jums varētu būt nepieciešams raitai bankas ikdienas pakalpojumu izmantošanai.

Mēs klientiem vecumā virs 65 gadiem piedāvājam vēl ērtāku ikdienas bankas pakalpojumu lietošanu un atbalstu jautājumu gadījumos.

Ikdiena nav iedomājama bez lielākiem vai mazākiem naudas darījumiem: jāpērk pārtika veikalā vai tirgū, jāmaksā rēķini, jānorēķinās par braucienu sabiedriskajā transportā, jāiegādājas dāvana mazbērnam vai jāremontē mājoklis.

Mēs esam šeit, lai jums piedāvātu plašu kanālu klāstu, – ir izveidota pat specializēta telefona līnija (67 449 333), pa kuru varat zvanīt, lai sazinātos ar banku jebkurā diennakts laikā.

  • Šai kartei ir visas kartes pamatfunkcijas
  • Lietot norēķinu karti ir drošāk nekā skaidru naudu – pat ja pazaudēsiet bankas karti, jūsu nauda būs drošībā
  • Maksājiet par pirkumiem tirdzniecības vietās un internetveikalos visā pasaulē
  • Maksāt ar bezkontakta karti ir ērti, droši, ātri
Vairāk par bezkontakta maksājumiem
  • Iespēja piekļūt internetbankai no jebkuras vietas ar interneta savienojumu un no mūsu specializētajiem internetbankas datoriem filiālēs, pašapkalpošanās centros
  • Lietojot mobilo lietotni viedtālrunī, varat pārvaldīt ikdienas pakalpojumus

Klientiem virs 65 gadiem mēs piedāvājam īpašas cenas, ērtus risinājumus un priekšrocības ikdienas naudas lietu kārtošanā:

  • Debetkarte (norēķinu karte) ar 50% atlaidi
  • Kodu kalkulators tikai par 2 EUR
  • Iespēja sazināties ar banku bez maksas 24/7
  • Bezmaksas internetbankas maksājumi (piemēram, komunālie maksājumi, mobilo telefonu rēķini utt.)
  • Bezmaksas maksājumi bankomātos
  • Mājokļa apdrošināšana ar 10% atlaidi
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Jaunums!

Kā neaizmirst atjaunot OCTA polisi?

Mums ir risinājums tavai ērtībai – Swedbank vienošanās par OCTA ar viena mēneša polisi:

  • Nav jāatceras polises beigu termiņš
  • Automātiska atjaunošana un ikmēneša maksājumi