Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Zelta apkalpošana

Kā Zelta apkalpošanas klients Jūs saņemsiet īpašas privilēģijas:

  • Prioritāru apkalpošanu – mēs cienām Jūsu laiku
  • Izdevīgākus nosacījumus finanšu risinājumiem
  • Labākos bankas ekspertus
  • Jūs vienmēr saņemsiet ātrāku apkalpošanu filiālēs
  • Jūs būsiet pirmais, kas saņems atbildi uz ziņojumiem un pieteikumiem
  • Sazinieties ar mums, zvanot uz īpašu klientu tālruni 67 444 448 vai rakstot uz e-pasta adresi zelta.apkalposana@swedbank.lv
  • Jūs varat pieteikt tikšanos iepriekš
  • Gaidīsim Jūs, lai aprunātos par naudas lietām un Jūsu iecerēm, – sniegsim piemērotākos risinājumus to realizēšanā.
  • Zelta apkalpošanas klienti tiek aicināti piedalīties semināros un klientu pasākumos.

* Samazinātā cena ir spēkā, ja pieteikums tiks iesniegts Swedbank filiālē vai internetbankā.

Nosacījumi, lai kļūtu par Zelta apkalpošanas klientu:

  • Ienākumi gadā vidēji no 1400 EUR mēnesī pēc nodokļu nomaksas vai
  • Uzkrājumi virs 35 000 EUR
Zelta apkalpošanas noteikumi

Lai pieteiktos, aizpildiet pieteikumu

Nodrošina ceļojumu apdrošināšanu visai ģimenei, kā arī apdrošināšanu lielākajai daļa pirkuma.

Pašreizējā demogrāfiskā situācija liecina par to, ka nākotnē mums būs jārēķinās ar pensiju, kas varētu būt mazāka par pusi no šodienas algas.

Mājas ir tur, kur ir tava sirds un kur tu satiec savus mīļotos cilvēkus. Pārliecinies, ka tavam mājoklim ir kārtīga mājokļa apdrošināšana.

Pieteikuma forma

Paldies! Jūsu pieteikums pieņemts.
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Paldies, ka izmantojāt Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!

logo