Uzmanies no krāpniekiem, kuri zvana un lūdz nosaukt kartes, internetbankas datus vai Smart-ID kodus. Atceries - ar Smart-ID vai kodu kalkulatoru apstiprini tikai tādas darbības, kuras pats esi ierosinājis (piemēram, pievienojies internetbankai, veic maksājumus, reģistrē jaunā ierīcē mobilo lietotni utt.)

Kā pasargāt savu naudu no krāpniekiem?

Pašlaik vizītes filiālē pieejamas tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikt vizīti

Zelta apkalpošana

Kā Zelta apkalpošanas klients Jūs saņemsiet īpašas privilēģijas:

  • Prioritāru apkalpošanu – mēs cienām Jūsu laiku
  • Izdevīgākus nosacījumus finanšu risinājumiem
  • Labākos bankas ekspertus
  • Jūs vienmēr saņemsiet ātrāku apkalpošanu filiālēs
  • Jūs būsiet pirmais, kas saņems atbildi uz ziņojumiem un pieteikumiem
  • Sazinieties ar mums, zvanot uz īpašu klientu tālruni 67 444 448 vai rakstot uz e-pasta adresi zelta.apkalposana@swedbank.lv
  • Jūs varat pieteikt tikšanos iepriekš
  • Gaidīsim Jūs, lai aprunātos par naudas lietām un Jūsu iecerēm, – sniegsim piemērotākos risinājumus to realizēšanā.
  • Zelta apkalpošanas klienti tiek aicināti piedalīties semināros un klientu pasākumos.

* Samazinātā cena ir spēkā, ja pieteikums tiks iesniegts Swedbank filiālē vai internetbankā.

Nosacījumi, lai kļūtu par Zelta apkalpošanas klientu:

  • Ienākumi gadā vidēji no 1400 EUR mēnesī pēc nodokļu nomaksas vai
  • Uzkrājumi virs 35 000 EUR
Zelta apkalpošanas noteikumi

Lai pieteiktos, aizpildiet pieteikumu

Nodrošina ceļojumu apdrošināšanu visai ģimenei, kā arī apdrošināšanu lielākajai daļa pirkuma.

Pašreizējā demogrāfiskā situācija liecina par to, ka nākotnē mums būs jārēķinās ar pensiju, kas varētu būt mazāka par pusi no šodienas algas.

Mājas ir tur, kur ir tava sirds un kur tu satiec savus mīļotos cilvēkus. Pārliecinies, ka tavam mājoklim ir kārtīga mājokļa apdrošināšana.

Pieteikuma forma

Paldies! Jūsu pieteikums pieņemts.