Zelta apkalpošana

Ekskluzīvas Zelta apkalpošanas priekšrocības un risinājumi drošības sajūtai

  • Prioritāra apkalpošana raitākai ikdienai
  • Jūsu rīcībā labākie bankas eksperti
  • Risinājumi Jūsu labklājības veicināšanai
  • Prioritāra apkalpošana

    1. Prioritāra apkalpošana.
      Jūs vienmēr saņemsiet ātrāku apkalpošanu visur, kur var veidoties rinda: filiālēs, saņemot atbildi uz bankas ziņojumiem, izskatot kredītkaršu vai aizdevumu pieteikumu.
    2. Zelta apkalpošanas tālruņa līnija.
      Nepieciešamības gadījumā sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni 67 444 448 vai sūtot mums e-pasta vēstuli uz zelta.apkalposana@swedbank.lv.
    3. Swedbank mobilā lietotne.
      Tā ir jūsu finanšu tālvadības pults – ērti apskatīt konta atlikumu, samaksāt rēķinu vai pārskaitīt naudu, tiklīdz nepieciešams.

Digitālie padomi

1
Smart-ID lietotne.
Ar Smart-ID mobilo lietotni var ērti autorizēties internetbankā vai mobilajā lietotnē. Tā ir bezmaksas alternatīva kodu kartēm un kalkulatoriem un vienmēr ir līdzi jūsu viedtālrunī.
2
Mūsdienīgas norēķinu kartes.
Swedbank norēķinu kartes ir ar bezkontakta funkcionalitāti – papildus ierastajai kartes izmantošanai par mazākiem pirkumiem varat samaksāt, vienkārši pietuvinot karti POS terminālim.
3
Pieejama papildu nauda.
Ja Mobilajā lietotnē saņemat patēriņa kredīta piedāvājumu un ir nepieciešama papildu nauda, parakstīt līgumu un saņemt naudu savā kontā varat dažu minūšu laikā. Ja piedāvājuma nav, nosūtiet mums patēriņa kredīta pieteikumu mobilajā lietotnē, un mēs atbildēsim 20 minūšu laikā.
Kā kļūt par Zelta apkalpošanas klientu?
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu sīkdatņu izmantošanas politiku.