Uzmanies no krāpniekiem, kuri zvana un lūdz nosaukt kartes, internetbankas datus vai Smart-ID kodus. Atceries - ar Smart-ID vai kodu kalkulatoru apstiprini tikai tādas darbības, kuras pats esi ierosinājis (piemēram, pievienojies internetbankai, veic maksājumus, reģistrē jaunā ierīcē mobilo lietotni utt.)

Kā pasargāt savu naudu no krāpniekiem?

Pašlaik vizītes filiālē pieejamas tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikt vizīti

COVID-19

Izmantojot bankas pakalpojumus, rīkojies atbildīgi!

Neierastā situācija pasaulē un valstī rada arvien jaunus jautājumus arī mūsu klientu vidū. Lai palīdzētu atrast atbildes, esam vienuviet apkopojuši informāciju par mūsu pakalpojumiem, kas īpaša aktuāla tieši šobrīd.

Atceries! Visi ikdienas bankas pakalpojumi ir pieejami Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā.

Šobrīd Latvijā notiek aktīva cīņa pret Covid-19. Līdz šim pret vīrusu esam aizsargājušies ar vienkāršām, bet efektīvām metodēm, tomēr, mazinoties ierobežojumiem un atsākot darba gaitas, jāturpina būt piesardzīgiem. Lai apturētu vīrusa izplatību, ir izstrādāta lietotne “Apturi Covid”, kuru aicinām ikvienam lejupielādēt savā mobilajā telefonā. Dati lietotnē ir šifrēti un privāti. Lietotni nodrošina Slimību profilakses un kontroles centrs. Plašāka informācija par lietotni aplūkojama www.apturicovid.lv.

Ikdienas naudas lietu pārvaldīšanai piemērota būs mobilā lietotne:

  • veic maksājumus
  • aplūko konta atlikumu
  • sagatavo naudas pieprasījumu
Uzzināt vairāk

Plašākai naudas lietu pārvaldīšanai iesakām izmantot internetbanku:

  • pārvaldi kartes un maksājumus
  • piesaki e-rēķinus
  • izvēlies kreditēšanas produktus
  • iegādājies apdrošināšanu

Vari atjaunot to pats ar pasi vai eID, neizejot no mājām ja:

  • Smart-ID kontam beidzas derīguma termiņš
  • esi nomainījis viedierīci
  • vēlies mainīt PIN kodus, vai pāriet uz augstāku Smart-ID konta līmeni
Uzzināt vairāk

Lai izvairītos no jebkādas iespējamās vīrusa izplatības, par ikdienas pirkumiem aicinām norēķināties ar:

Atbildes uz deviņiem no desmit jautājumiem par bankas pakalpojumiem iespējams atrast šeit.

Ja tomēr atbilde nav atrodama, autorizējies internetbankā un uzdot jautājumu čatā vai nosūti bankas ziņojumu.

Pašlaik vizītes filiālē pie mūsu finanšu konsultantiem pieejamas tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

  • Iepērkoties internetā, veic norēķinus ar bankas karti, naudas pārskaitījumu internetbankā vai ApplePay. Lai norēķinātos ar brīvprātīgajiem palīgiem, naudas pārskaitījums būs universālākais un pieejamākais risinājums.
  • Ja ar palīdzības piegādātāju abi izmantojat Swedbank mobilo lietotni, savstarpējos norēķinus ērti nokārtot ar naudas pieprasījuma palīdzību, ko brīvprātīgais palīgs var atsūtīt īsziņā, e-pastā vai Whatsapp – maksātājam lietotnē norēķināšanās dati tiks ielasīti automātiski.

Ja neizmanto datoru, viedtālruni un internetu:

  • Ja tev ir bankas norēķinu karte, tad pēc palīdzības nepieciešamāko pirkumu piegādē vērsies pie Samariešu apvienības brīvprātīgajiem pa tālruni 2 66 02 002. Samariešu apvienībai ir pieejami pārnēsājamie bankas norēķinu termināļi, lai par piegādātajām precēm varētu samaksāt ar karti pie savām namdurvīm. Svarīgi atcerēties – karti drīkst lietot tikai tās īpašnieks! Ja kartes termiņš tuvojas beigām, internetbankā vai zvanot 67444444 var pieteikt jaunās kartes saņemšanu savā pastkastītē.
  • Maksājuma veikšanā iesaisti internetbankas papildlietotāju jeb uzticamības personu. Uzticamības personai, visbiežāk ģimenes loceklim, ir tiesības ar saviem internetbankas identifikatoriem (Smart-ID vai kodu kalkulatoru) piekļūt klienta kontam, lai tajā veiktu pārskaitījumus. Ja līdz šim piekļuves tiesības nav sakārtotas un veselības stāvoklis to ļauj, jāieplāno filiāles apmeklējums (ja papildlietotājs nav Swedbank klients, abiem jānāk kopā). Lai parūpētos par veselībai drošu filiāles apmeklējumu, ārkārtas situācijas laikā konsultācijas notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta internetbankā vai zvanot 67445555.
  • Ja neviena no uzskaitītajam iespējām nav piemērota tavai situācijai, zvani Swedbank konsultāciju centram pa tālruni 67444444 – bankas speciālists atbildēs uz jautājumiem un palīdzēs atrast katram klientam piemērotākos risinājumus.

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Ja neatrodi atbildes šajā lapā, dodies uz Biežāk uzdoto jautājumu sadaļu un seko aktualitātēm arī blog.swedbank.lv, kur mūsu eksperti komentē šī brīža aktualitātes un dalās ar noderīgiem padomiem.