Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Pieteikums uzņēmuma pagaidu konta atvēršanai

Dokumenti, kas nepieciešami pagaidu konta atvēršanai filiālē:

  • uzņēmuma dibināšanas līgums vai lēmums;
  • uzņēmuma dibinātāju vai pārstāvju personu apliecinoši dokumenti;
  • papildu dokumenti, ja tas nepieciešams.

Nepieciešamie dokumenti attālinātai pagaidu konta atvēršanai:

  • Dibināšanas līgums vai lēmums.
  • Dibinātāju sapulces protokols vai lēmums par pilnvaroto personu iecelšanu, ja dibināmo sabiedrību nepārstāv paši dibinātāji, kas norādīti.

Lai atvērtu pagaidu kontu attālināti, uzņēmuma dibinātājam nepieciešama Swedbank internetbanka (kā privātpersonai) un eID karte ar aktivizētu eParakstu vai Smart-ID kvalificēts elektronisks paraksts (QES).

Attālināta pagaidu konta atvēršana:

  1. Ja šobrīd autorizācijai izmantojat Smart-ID Basic, reģistrējiet Smart-ID kvalificētu elektronisko parakstu (QES).
  2. Autorizējieties un aizpildiet pieteikumu.
  3. Uzņēmuma dibināšanas dokumenti jāparaksta ar Smart-ID QES vai ar eParakstu EDOC/ ASICE formātā un jānosūta uz uznemumi@swedbank.lv.
  4. Konta numurs jums tiks nosūtīts bankas ziņojumā internetbankā 1 darbdienas laikā.
  5. Pamatkapitālu jūs varat iemaksāt, izmantojot internetbanku.

Pagaidu konta atvēršana filiālē:

  • Atvērt kontu esat laipni gaidīti Swedbank filiālēs. "Alfa", "Domina", "Spice", "Centrs", "Akropole", "Rīga Plaza" un visās ārrīgas filiālēs.
  • Jūsu ērtībām aicinām iepriekš pieteikt tikšanos Swedbank filiālē, lai izvairītos no gaidīšanas rindā. Dodoties uz filiāli, sagatavojiet nepieciešamos dokumentus.
  • Atvērt kontu esat laipni gaidīti Swedbank filiālēs. "Alfa", "Domina", "Spice", "Centrs", "Akropole", "Rīga Plaza" un visās ārrīgas filiālēs.
  • Dodoties uz filiāli, sagatavojiet nepieciešamos dokumentus.
Pagaidu konta atvēršana ir bez maksas!
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Jaunums!

Kā neaizmirst atjaunot OCTA polisi?

Mums ir risinājums tavai ērtībai – Swedbank vienošanās par OCTA ar viena mēneša polisi:

  • Nav jāatceras polises beigu termiņš
  • Automātiska atjaunošana un ikmēneša maksājumi