Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Personas datu apstrāde

Jūsu privātums mums ir svarīgs

Rūpes par personas datu drošību ir mūsu prioritāte. Jūsu mums uzticētie personas dati ļauj jūs apkalpot, ņemot vērā jūsu vēlmes, kā arī sniegt individuāli pielāgotu atbalstu un konsultācijas.
Swedbank, tāpat kā lielākā daļa servisa organizāciju, apstrādā tās rīcībā esošos personas datus, tai skaitā, lai varētu izveidot tieši jums piemērotus piedāvājumus un apkalpošanu, kā arī drošu piekļuvi to saņemšanai.
Mēs vēlamies, lai jūs zinātu, kādus personas datus mēs apstrādājam un kāpēc, kā mēs tos izmantojam un kādas izvēles un kontroles iespējas ir jūsu rīcībā.

Personas dati tiek izmantoti, lai sniegtu jums drošu piekļuvi mūsu produktiem un pakalpojumiem un lai uzlabotu jūsu pieredzi, izmantojot mūsu pakalpojumus. Jūsu personas dati mums sniedz iespēju saprast jūsu individuālās vajadzības, lai mēs varētu jums sniegt labāko iespējamo atbalstu un konsultāciju. Swedbank ir ļoti svarīgi aizsargāt jūsu personas datus un nodrošināt to konfidencialitāti. Mēs pastāvīgi īstenojam atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai novērstu nesankcionētu piekļuvi personas datiem un nodrošinātu jūsu datu, naudas un citu vērtību drošību mūsu telpās un sistēmās. Swedbank rūpējas par to, lai jūs vienmēr varētu kontrolēt to, kas notiek ar jūsu personas datiem. Swedbank internetbankā jūs varat redzēt lielāko daļu no jūsu personas datiem, kas ir mūsu rīcībā. Savus personas datus un datu apstrādes izvēles varat mainīt un atjaunināt Swedbank internetbankā, filiālēs, telefoniski, zvanot uz Konsultāciju centru, kā arī mobilajā lietotnē.

Piekrišanu un atļauju pārvaldīšana

  • Atzīmē savu izvēli personas datu apstrādei.
  • Izvēlies saziņas veidus, lai saņemtu piedāvājumus un citu informāciju

Saziņas veidi

Izvēlies, kādos veidos mēs varam ar tevi sazināties: e-pastā, pa telefonu, īsziņās vai pa pastu.

Sīkdatņu pārvaldīšana

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu internetbankas tehnisko darbību, padarītu tev to vieglāk izmantojamu un nodrošinātu personalizētu pieredzi.

No jūnija Swedbank lūgs jūsu piekrišanu, lai izstrādātu un nodrošinātu vēl personalizētākus ieteikumus – personalizētus piedāvājumus, personalizētus finansēšanas un apdrošināšanas limitus, kā arī piedāvājumus sadarbībā ar partneriem. Mēs pakāpeniski izstrādāsim jaunus un vērtīgus piedāvājumus, kas jums dos iespēju izdarīt vēl pārdomātākus finanšu lēmumus. Piekrišana tiks lūgta internetbankā un Swedbank filiālēs.

Līdz ar šīm izmaiņām mēs esam pārskatījuši personas datu apjomu, kas tiek apstrādāti piedāvājumu izstrādei. Tādējādi reaģējam uz klientu pieaugošajām prasībām attiecībā uz individualizētāku informāciju, kas vienlaikus nodrošina gan personas datu drošību, gan integritāti. Mēs datus apstrādājam rūpīgi un pārredzami, dodot jums lielākas iespējas kontrolēt to, kādi personas dati tiek apstrādāti un kā tas tiek veikts.

Personalizētie piedāvājumi un ziņas būs redzami jūsu internetbankā un mobilajā lietotnē, aktuālākā informācija tiks sniegta bankomātos, jūsu bankas filiāles apmeklējuma laikā vai zvanot bankai. Jūs varat izvēlēties piedāvājumus saņemt arī e-pastā, īsziņā, pa tālruni vai pa pastu, dodot atsevišķu piekrišanu.

Mēs pakāpeniski aicināsim klientus dot piekrišanu līdz 2022. gada 31. jūlijam. Jūsu izvēles attiecībā uz piekrišanu apstrāde mums aizņems 5 dienas.

  • Sadaļu “Personalizēti piedāvājumi” esam pārdēvējuši par sadaļu “Aktuālā informācija”.

    No 01.08.2022. mainīsies Datu kategorijas, ko apstrādājam, lai sagatavotu Aktuālo informāciju, kā arī mūsu Datu pārzinis. Pirms tam apstrādājamo personas datu Datu pārzinis ir bijis Latvijā reģistrētie Swedbank Grupas uzņēmumi un apstrādājamās Datu kategorijas ir bijušas konta dati, finanšu dati (tostarp darījumi), dati par paradumiem, iecienītākajām izvēlēm un apmierinātību, dati par uzticamību un komunikācijas dati. No 01.08.2022. Datu pārzinis būs “Swedbank” AS, kas apstrādās šādas datu kategorijas: identifikācijas, konta un demogrāfiskie dati, mūsu kanāli, kurus jūs izmantojat, un dati, kas liecina, vai kvalificējaties īpašo klientu programmu ziņām.

    Ja vēlaties turpināt saņemt piedāvājumus, lūdzu, sniedziet piekrišanu Personalizētajiem ieteikumiem. Pretējā gadījumā pēc 31.07.2022. mēs varēsim jums nosūtīt tikai ielūgumus uz pasākumiem, informatīvos izdevumus un dzimšanas dienas apsveikumus.

  • No 01.08.2022. mēs vairs neapstrādāsim jūsu personas datus Personalizēto finansēšanas limitu sagatavošanai, pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm. Lai turpinātu saņemt šāda veida piedāvājumus, lūdzu, sniedziet piekrišanu Personalizētajiem finansēšanas un apdrošināšanas limitiem.

Personas dati ir jebkura informācija, ko iespējams saistīt ar noteiktu personu. Tie var būt vārds, uzvārds, kontaktinformācija, kartes norēķinu informācija, informācija par noslēgtajiem līgumiem, klienta apmierinātība un daudz kas cits.

Personas datus iegūstam no jums tiešā veidā un no jūsu izmantotajiem produktiem un pakalpojumiem. Šajā sakarā mēs apstrādājam datus, kurus jūs mums sniedzat, sazinoties Swedbank internetbankā, mobilajā bankā, filiālēs, kā arī telefoniski vai e-pastā. Personas datus varam iegūt arī no citām personām, piemēram, publiskajiem reģistriem (Zemesgrāmata vai Kredītu reģistrs u.c.) un izmantot, piemēram, lai izsniegtu hipotekāro kredītu vai noformētu apdrošināšanas polisi.

Mēs arī varam apstrādāt datus par jums, ja jūs esat kādas fiziskās vai juridiskās personas pārstāvis, darījuma partneris, mantinieks, patiesais labuma guvējs u.c.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 3. nodaļā

Mēs apstrādājam jūsu datus, lai jums sniegtu produktus un pakalpojumus, kā arī nodrošinātu to ērtu lietošanu. Mēs apstrādājam jūsu personas datus arī tādēļ, lai varētu sagatavot Jums pielāgotus pakalpojumu piedāvājumus un personalizētus finansējuma limitus. Visbeidzot, bet katrā ziņā ne mazāk svarīgi – spēkā esošo likumu ietvaros jūsu personas dati mums palīdz novērst noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu, kā arī ļauj veikt kredītspējas un riska izvērtēšanu. Dažos gadījumos mēs veicam mūsu savstarpējās komunikācijas audio un video ierakstus, lai nodrošinātu Jūsu un mūsu interešu aizsardzību un garantētu Jūsu drošību.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 5. nodaļā

Swedbank pakalpojumu nodrošināšanai mēs varam nodot jūsu datus citām personām. Piemēram, lai noformētu līzingu vai apdrošināšanas polisi, Swedbank Grupas uzņēmumi dalīsies ar dažiem jūsu datiem savā starpā.

Tāpat mēs varam nodot jūsu datus reģistriem un datubāzēm, lai izpildītu ar jums noslēgtus līgumus vai mums saistošos juridiskos pienākumus. Kā arī jūsu dati tiks nodoti personām un uzņēmumiem, kas ir saistīti ar Swedbank pakalpojumu sniegšanu, piemēram, lai piegādātu jums pastu, e-rēķinus utt.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 8. nodaļā

Swedbank Personas datu apstrādes principos ir apkopota būtiskākā informācija par to, kā Swedbank veic personas datu apstrādi. Swedbank aktualizē Personas datu apstrādes principus gadījumos, kad personas datu apstrādē notiek būtiskas izmaiņas, tostarp sakarā ar grozījumiem piemērojamos likumos.

Par Personas datu apstrādes principos veiktajām izmaiņām Swedbank informē vienu mēnesi iepriekš, Swedbank tīmekļa vietnē, internetbankas ziņojumos, īsziņās vai e-pastā.

Ja jums ir jautājumi vai sūdzības saistībā ar to kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, lūdzam sazināties ar mums, izmantojot jums ērtāko saziņas veidu.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 13. nodaļā

Jums ir tiesības pieprasīt Swedbank informāciju par to, kādus jūsu datus mēs apstrādājam, kā arī labot šos datus vai dzēst gadījumā, ja tie ir nepareizi vai nevecojuši. Gadījumos, kad nevēlaties saņemt tieši jums pielāgotus pakalpojumu piedāvājumus vai personalizētus finansējuma limitus, jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu vai iebilst datu apstrādei. Šīs un citas tiesības jūs varat īstenot, iesniedzot Swedbank identificētu pieprasījumu internetbankā vai filiālē, vai zvanot uz Konsultāciju centru, vai nosūtot ar e-parakstu parakstītu pieprasījumu e-pastā. Mēs centīsimies jums atbildēt viena mēneša laikā. Gadījumā, ja mēs nesniedzam atbildi vai atsakāmies izpildīt jūsu tiesības, jums ir tiesības vērsties ar sūdzību Datu valsts inspekcijā.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 11. nodaļā
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo