Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Personas datu apstrāde

Jūsu privātums mums ir svarīgs

Rūpes par personas datu drošību ir mūsu prioritāte. Jūsu mums uzticētie personas dati ļauj jūs apkalpot, ņemot vērā jūsu vēlmes, kā arī sniegt individuāli pielāgotu atbalstu un konsultācijas.
Swedbank, tāpat kā lielākā daļa servisa organizāciju, apstrādā tās rīcībā esošos personas datus, tai skaitā, lai varētu izveidot tieši jums piemērotus piedāvājumus un apkalpošanu, kā arī drošu piekļuvi to saņemšanai.
Mēs vēlamies, lai jūs zinātu, kādus personas datus mēs apstrādājam un kāpēc, kā mēs tos izmantojam un kādas izvēles un kontroles iespējas ir jūsu rīcībā.

Personas dati tiek izmantoti, lai sniegtu jums drošu piekļuvi mūsu produktiem un pakalpojumiem un lai uzlabotu jūsu pieredzi, izmantojot mūsu pakalpojumus. Jūsu personas dati mums sniedz iespēju saprast jūsu individuālās vajadzības, lai mēs varētu jums sniegt labāko iespējamo atbalstu un konsultāciju. Swedbank ir ļoti svarīgi aizsargāt jūsu personas datus un nodrošināt to konfidencialitāti. Mēs pastāvīgi īstenojam atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai novērstu nesankcionētu piekļuvi personas datiem un nodrošinātu jūsu datu, naudas un citu vērtību drošību mūsu telpās un sistēmās. Swedbank rūpējas par to, lai jūs vienmēr varētu kontrolēt to, kas notiek ar jūsu personas datiem. Swedbank internetbankā jūs varat redzēt lielāko daļu no jūsu personas datiem, kas ir mūsu rīcībā. Savus personas datus un datu apstrādes izvēles varat mainīt un atjaunināt Swedbank internetbankā, filiālēs, telefoniski, zvanot uz Konsultāciju centru, kā arī mobilajā lietotnē.

Saņemt mārketinga piedāvājumus

  • Sniedziet piekrišanu mārketinga piedāvājumu saņemšanai, kas ir pielāgoti jūsu interesēm un vajadzībām
  • Izvēlieties saziņas kanālus piedāvājumu saņemšanai: e-pasts, īsziņa, tālrunis, pasts
  • Pārvaldiet piedāvājumu saņemšanas iestatījumus filiālē vai internetbankā, nospiežot uz pogas “Pārvaldīt”

Vairāk uzzināt šeit.

Atteikties no mārketinga piedāvājumiem

Atsakieties no mārketinga piedāvājumu saņemšanas:

  • internetbankā, nospiežot uz pogas “Pārvaldīt”;
  • jebkurā Swedbank filiālē;
  • zvanot uz Konsultāciju centru.

Vairāk uzzināt šeit.

Sīkdatņu pārvaldīšana

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu internetbankas tehnisko darbību, padarītu tev to vieglāk izmantojamu un nodrošinātu personalizētu pieredzi.

Personas dati ir jebkura informācija, ko iespējams saistīt ar noteiktu personu. Tie var būt vārds, uzvārds, kontaktinformācija, kartes norēķinu informācija, informācija par noslēgtajiem līgumiem, klienta apmierinātība un daudz kas cits.

Personas datus iegūstam no jums tiešā veidā un no jūsu izmantotajiem produktiem un pakalpojumiem. Šajā sakarā mēs apstrādājam datus, kurus jūs mums sniedzat, sazinoties Swedbank internetbankā, mobilajā bankā, filiālēs, kā arī telefoniski vai e-pastā. Personas datus varam iegūt arī no citām personām, piemēram, publiskajiem reģistriem (Zemesgrāmata vai Kredītu reģistrs u.c.) un izmantot, piemēram, lai izsniegtu hipotekāro kredītu vai noformētu apdrošināšanas polisi.

Mēs arī varam apstrādāt datus par jums, ja jūs esat kādas fiziskās vai juridiskās personas pārstāvis, darījuma partneris, mantinieks, patiesais labuma guvējs u.c.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 3. nodaļā

Mēs apstrādājam jūsu datus, lai jums sniegtu produktus un pakalpojumus, kā arī nodrošinātu to ērtu lietošanu. Mēs apstrādājam jūsu personas datus arī tādēļ, lai varētu sagatavot Jums pielāgotus pakalpojumu piedāvājumus un personalizētus finansējuma limitus. Visbeidzot, bet katrā ziņā ne mazāk svarīgi – spēkā esošo likumu ietvaros jūsu personas dati mums palīdz novērst noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu, kā arī ļauj veikt kredītspējas un riska izvērtēšanu. Dažos gadījumos mēs veicam mūsu savstarpējās komunikācijas audio un video ierakstus, lai nodrošinātu Jūsu un mūsu interešu aizsardzību un garantētu Jūsu drošību.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 5. nodaļā

Swedbank pakalpojumu nodrošināšanai mēs varam nodot jūsu datus citām personām. Piemēram, lai noformētu līzingu vai apdrošināšanas polisi, Swedbank Grupas uzņēmumi dalīsies ar dažiem jūsu datiem savā starpā.

Tāpat mēs varam nodot jūsu datus reģistriem un datubāzēm, lai izpildītu ar jums noslēgtus līgumus vai mums saistošos juridiskos pienākumus. Kā arī jūsu dati tiks nodoti personām un uzņēmumiem, kas ir saistīti ar Swedbank pakalpojumu sniegšanu, piemēram, lai piegādātu jums pastu, e-rēķinus utt.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 8. nodaļā

Swedbank Personas datu apstrādes principos ir apkopota būtiskākā informācija par to, kā Swedbank veic personas datu apstrādi. Swedbank aktualizē Personas datu apstrādes principus gadījumos, kad personas datu apstrādē notiek būtiskas izmaiņas, tostarp sakarā ar grozījumiem piemērojamos likumos.

Par Personas datu apstrādes principos veiktajām izmaiņām Swedbank informē vienu mēnesi iepriekš, Swedbank tīmekļa vietnē, internetbankas ziņojumos, īsziņās vai e-pastā.

Ja jums ir jautājumi vai sūdzības saistībā ar to kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, lūdzam sazināties ar mums, izmantojot jums ērtāko saziņas veidu.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 13. nodaļā

Jums ir tiesības pieprasīt Swedbank informāciju par to, kādus jūsu datus mēs apstrādājam, kā arī labot šos datus vai dzēst gadījumā, ja tie ir nepareizi vai nevecojuši. Gadījumos, kad nevēlaties saņemt tieši jums pielāgotus pakalpojumu piedāvājumus vai personalizētus finansējuma limitus, jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu vai iebilst datu apstrādei. Šīs un citas tiesības jūs varat īstenot, iesniedzot Swedbank identificētu pieprasījumu internetbankā vai filiālē, vai zvanot uz Konsultāciju centru, vai nosūtot ar e-parakstu parakstītu pieprasījumu e-pastā. Mēs centīsimies jums atbildēt viena mēneša laikā. Gadījumā, ja mēs nesniedzam atbildi vai atsakāmies izpildīt jūsu tiesības, jums ir tiesības vērsties ar sūdzību Datu valsts inspekcijā.

Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 11. nodaļā

Jūs varat sazināties ar Swedbank iecelto personas datu aizsardzības speciālistu, sūtot e-pastu uz: datuaizsardziba@swedbank.lv vai sūtot vēstuli pa pastu uz: Balasta dambis 15, Rīga, LV-1048, ar norādi “Personas datu aizsardzības speciālistam”.

documentUzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 12. nodaļā

Mēs esam izveidojuši vairākus piedāvājumu veidus, lai jūs varētu izvēlēties tos, kuri visvairāk atbilst jūsu interesēm un konkrētā brīža vajadzībām:

  1. personalizēti piedāvājumi;
  2. personalizēti finansēšanas un apdrošināšanas limiti;
  3. piedāvājumi sadarbībā ar partneriem.

Jūs varat saņemt šos piedāvājumus, sniedzot savu piekrišanu iepriekš minētajiem piedāvājumu veidiem: visiem, dažiem vai nevienam. Jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā.

Daļa no piedāvājumiem būs pieejama internetbankā, mobilajā lietotnē, filiālēs un Konsultāciju centrā. Taču, lai saņemtu piedāvājumus e-pastā, īsziņā, pa tālruni vai pastu, jums ir jāsniedz sava piekrišana saziņas kanāliem. Jūs varat izvēlēties saņemt piedāvājumus visos vai tikai dažos kanālos. Tāpat arī varat neizvēlēties nevienu kanālu, taču tādā gadījumā jūs nesaņemsiet piedāvājumus šajos kanālos.

Jūs varat ērti pārskatīt savas sniegtās piekrišanas jebkurā laikā.

Vairāk par piedāvājumu sagatavošanu un nosūtīšanu

  • Detalizētāk par piedāvājumu veidiem, izmantotajiem datiem to sagatavošanai, kā arī datu apmaiņu starp Swedbank Grupas uzņēmumiem Latvijā varat skatīt šeit.
  • Pārvaldīt sniegtās piekrišanas, tostarp tās atsaukt varat šeit.
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 4.1 punktā

Ja jums nav pieejama internetbanka, vairāk informācijas varat saņemt, kā arī pārskatīt, tostarp atsaukt, sniegtās piekrišanas, dodoties uz filiāli vai zvanot uz Konsultāciju centru.

Lai jūs vienmēr būtu informēts par jaunumiem Swedbank, kā arī lai stiprinātu Swedbank zīmolu, mēs sagatavojam būtisku aktuālo informāciju un aptaujas:

  1. aktuālā informācija – piemēram, ielūgumi uz pasākumiem, informatīvie ziņojumi e-pastā;
  2. klientu apmierinātības aptaujas – piemēram, aptaujas anketas par izmantotajiem pakalpojumiem un produktiem.

Šo informāciju mēs gatavosim savās leģitīmajās interesēs, neprasot piekrišanu, taču jūs var izlemt, atļaut mums to darīt vai neatļaut. Jūs varat izvēlēties, kāda veida informāciju saņemt vai atteikties, tas ir, gan no katra veida atsevišķi, gan abiem kopā.

Citu informāciju mēs jums nosūtīsim internetbankā vai mobilajā lietotnē vai arī, ja būsiet sniedzis piekrišanu attiecīgajiem saziņas kanāliem, uz e-pastu vai retu reizi pa tālruni.

Vairāk par citas informācijas sagatavošanu un nosūtīšanu

  • Detalizētāk par citas informācijas veidiem, izmantotajiem datiem to sagatavošanai, kā arī datu apmaiņu starp Swedbank Grupas uzņēmumiem Latvijā varat skatīt šeit.
  • Pārvaldīt atļaujas, tostarp iebilst datu apstrādei varat šeit
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 4.1 punktā

Ja jums nav pieejama internetbanka, vairāk informācijas varat saņemt, kā arī iebilst pret datu apstrādi varat, dodoties uz filiāli vai zvanot uz Konsultāciju centru.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Runas par ieguldījumiem liek justies kā bērnam starp pieaugušajiem?

Pie mums ieguldījumi kļūst saprotami visiem.

  • Tu vari ieguldīt pat no 1 EUR
  • Tev nav jābūt investīciju ekspertam, lai ieguldītu
  • Nebaidies sākt! Mūsu konsultanti tev palīdzēs, ja radīsies jautājumi