Personas dati ir jebkura informācija, ko iespējams saistīt ar noteiktu personu. Tie var būt vārds, uzvārds, kontaktinformācija, kartes norēķinu informācija, informācija par noslēgtajiem līgumiem, klienta apmierinātība un daudz kas cits.
Personas datus iegūstam no jums tiešā veidā un no jūsu izmantotajiem produktiem un pakalpojumiem. Šajā sakarā mēs apstrādājam datus, kurus jūs mums sniedzat, sazinoties Swedbank internetbankā, mobilajā bankā, filiālēs, kā arī telefoniski vai e-pastā. Personas datus varam iegūt arī no citām personām, piemēram, publiskajiem reģistriem (Zemesgrāmata vai Kredītu reģistrs u.c.) un izmantot, piemēram, lai izsniegtu hipotekāro kredītu vai noformētu apdrošināšanas polisi.
Mēs arī varam apstrādāt datus par jums, ja jūs esat kādas fiziskās vai juridiskās personas pārstāvis, darījuma partneris, mantinieks, patiesais labuma guvējs u.c.
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 3. nodaļā
Mēs apstrādājam jūsu datus, lai jums sniegtu produktus un pakalpojumus, kā arī nodrošinātu to ērtu lietošanu. Mēs apstrādājam jūsu personas datus arī tādēļ, lai varētu sagatavot Jums pielāgotus pakalpojumu piedāvājumus un personalizētus finansējuma limitus. Visbeidzot, bet katrā ziņā ne mazāk svarīgi – spēkā esošo likumu ietvaros jūsu personas dati mums palīdz novērst noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu, kā arī ļauj veikt kredītspējas un riska izvērtēšanu. Dažos gadījumos mēs veicam mūsu savstarpējās komunikācijas audio un video ierakstus, lai nodrošinātu Jūsu un mūsu interešu aizsardzību un garantētu Jūsu drošību.
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 5. nodaļā
Swedbank pakalpojumu nodrošināšanai mēs varam nodot jūsu datus citām personām. Piemēram, lai noformētu līzingu vai apdrošināšanas polisi, Swedbank Grupas uzņēmumi dalīsies ar dažiem jūsu datiem savā starpā.
Tāpat mēs varam nodot jūsu datus reģistriem un datubāzēm, lai izpildītu ar jums noslēgtus līgumus vai mums saistošos juridiskos pienākumus. Kā arī jūsu dati tiks nodoti personām un uzņēmumiem, kas ir saistīti ar Swedbank pakalpojumu sniegšanu, piemēram, lai piegādātu jums pastu, e-rēķinus utt.
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 8. nodaļā
Swedbank Personas datu apstrādes principos ir apkopota būtiskākā informācija par to, kā Swedbank veic personas datu apstrādi. Swedbank aktualizē Personas datu apstrādes principus gadījumos, kad personas datu apstrādē notiek būtiskas izmaiņas, tostarp sakarā ar grozījumiem piemērojamos likumos.
Par Personas datu apstrādes principos veiktajām izmaiņām Swedbank informē vienu mēnesi iepriekš, Swedbank tīmekļa vietnē, internetbankas ziņojumos, īsziņās vai e-pastā.
Ja jums ir jautājumi vai sūdzības saistībā ar to kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, lūdzam sazināties ar mums, izmantojot jums ērtāko saziņas veidu.
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 13. nodaļā
Jums ir tiesības pieprasīt Swedbank informāciju par to, kādus jūsu datus mēs apstrādājam, kā arī labot šos datus vai dzēst gadījumā, ja tie ir nepareizi vai nevecojuši. Gadījumos, kad nevēlaties saņemt tieši jums pielāgotus pakalpojumu piedāvājumus vai personalizētus finansējuma limitus, jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu vai iebilst datu apstrādei. Šīs un citas tiesības jūs varat īstenot, iesniedzot Swedbank identificētu pieprasījumu internetbankā vai filiālē, vai zvanot uz Konsultāciju centru, vai nosūtot ar e-parakstu parakstītu pieprasījumu e-pastā. Mēs centīsimies jums atbildēt viena mēneša laikā. Gadījumā, ja mēs nesniedzam atbildi vai atsakāmies izpildīt jūsu tiesības, jums ir tiesības vērsties ar sūdzību Datu valsts inspekcijā.
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 11. nodaļā
Jūs varat sazināties ar Swedbank iecelto personas datu aizsardzības speciālistu, sūtot e-pastu uz: datuaizsardziba@swedbank.lv vai sūtot vēstuli pa pastu uz: Balasta dambis 15, Rīga, LV-1048, ar norādi “Personas datu aizsardzības speciālistam”.
documentUzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 12. nodaļā
Mēs esam izveidojuši vairākus piedāvājumu veidus, lai jūs varētu izvēlēties tos, kuri visvairāk atbilst jūsu interesēm un konkrētā brīža vajadzībām:
- personalizēti piedāvājumi;
- personalizēti finansēšanas un apdrošināšanas limiti;
- piedāvājumi sadarbībā ar partneriem.
Jūs varat saņemt šos piedāvājumus, sniedzot savu piekrišanu iepriekš minētajiem piedāvājumu veidiem: visiem, dažiem vai nevienam. Jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā.
Daļa no piedāvājumiem būs pieejama internetbankā, mobilajā lietotnē, filiālēs un Konsultāciju centrā. Taču, lai saņemtu piedāvājumus e-pastā, īsziņā, pa tālruni vai pastu, jums ir jāsniedz sava piekrišana saziņas kanāliem. Jūs varat izvēlēties saņemt piedāvājumus visos vai tikai dažos kanālos. Tāpat arī varat neizvēlēties nevienu kanālu, taču tādā gadījumā jūs nesaņemsiet piedāvājumus šajos kanālos.
Jūs varat ērti pārskatīt savas sniegtās piekrišanas jebkurā laikā.
Vairāk par piedāvājumu sagatavošanu un nosūtīšanu
- Detalizētāk par piedāvājumu veidiem, izmantotajiem datiem to sagatavošanai, kā arī datu apmaiņu starp Swedbank Grupas uzņēmumiem Latvijā varat skatīt šeit.
- Pārvaldīt sniegtās piekrišanas, tostarp tās atsaukt varat šeit.
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 4.1 punktā
Ja jums nav pieejama internetbanka, vairāk informācijas varat saņemt, kā arī pārskatīt, tostarp atsaukt, sniegtās piekrišanas, dodoties uz filiāli vai zvanot uz Konsultāciju centru.
Lai jūs vienmēr būtu informēts par jaunumiem Swedbank, kā arī lai stiprinātu Swedbank zīmolu, mēs sagatavojam būtisku aktuālo informāciju un aptaujas:
- aktuālā informācija – piemēram, ielūgumi uz pasākumiem, informatīvie ziņojumi e-pastā;
- klientu apmierinātības aptaujas – piemēram, aptaujas anketas par izmantotajiem pakalpojumiem un produktiem.
Šo informāciju mēs gatavosim savās leģitīmajās interesēs, neprasot piekrišanu, taču jūs var izlemt, atļaut mums to darīt vai neatļaut. Jūs varat izvēlēties, kāda veida informāciju saņemt vai atteikties, tas ir, gan no katra veida atsevišķi, gan abiem kopā.
Citu informāciju mēs jums nosūtīsim internetbankā vai mobilajā lietotnē vai arī, ja būsiet sniedzis piekrišanu attiecīgajiem saziņas kanāliem, uz e-pastu vai retu reizi pa tālruni.
Vairāk par citas informācijas sagatavošanu un nosūtīšanu
- Detalizētāk par citas informācijas veidiem, izmantotajiem datiem to sagatavošanai, kā arī datu apmaiņu starp Swedbank Grupas uzņēmumiem Latvijā varat skatīt šeit.
- Pārvaldīt atļaujas, tostarp iebilst datu apstrādei varat šeit
Uzziniet vairāk Swedbank Personas datu apstrādes principu 4.1 punktā
Ja jums nav pieejama internetbanka, vairāk informācijas varat saņemt, kā arī iebilst pret datu apstrādi varat, dodoties uz filiāli vai zvanot uz Konsultāciju centru.