Kļūt par klientu

Klienta dati

Atbildīga un droša bankas darbība

Mēs ievērojam likumus un nozares labākās prakses principus, lai nodrošinātu drošu finanšu vidi:

  • Pildām prasības naudas atmazgāšanas, terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanai
  • Ievērojam principu “Pazīsti savu klientu” jeb “Know your customer”
  • Īstenojam starptautiskās un Latvijas sankcijas saskaņā ar likumu

Noderīga informācija

Attiecības starp banku un tās klientiem ir balstītas uz abpusēju uzticību. Mums rūp klientu uzticība, tāpēc mēs periodiski publiskojam savus finanšu rezultātus un sniedzam citus darbības pārskatus. Tāpat mēs prasām arī saviem klientiem sniegt noteiktu informāciju par sevi.

Informācijas sniegšana ir svarīga vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, bankām ir jāizpilda ļoti striktas juridiskas prasības, atbilstoši kurām ir jāievēro “pazīsti savu klientu” jeb Know Your Customer (KYC) princips. Šī principa ievērošana ir saistīta ar starptautiskiem pasākumiem, kas tiek īstenoti pretlikumīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanas un terorisma finansēšanas novēršanas nolūkos. Bankām ir jānodrošina, ka to infrastruktūru neizmanto ļaunprātīgas personas vai cilvēki, kuri apdraud citus.

Vēl viens svarīgs iemesls ir tas, ka bankām rūp savu klientu drošība un klientu kontu drošība. Ar aktuālas informācijas palīdzību mēs varam vieglāk uzturēt kontu drošību, novērst krāpnieku pretlikumīgas darbības, apturēt aizdomīgus darījumus un šādā veidā pasargāt savus klientus no finansiāliem zaudējumiem.

Jā, vietējie un starptautiskie tiesību akti bankām arī citās valstīs nosaka pienākumu piemērot “pazīsti savu klientu” principu.

Visas ziņas, ko jūs mums sniedzat, aizsargā strikti drošības un konfidencialitātes noteikumi.

Mēs izpaužam klientu datus trešām personām tikai tad, ja esam saņēmuši klienta rakstisku piekrišanu tam vai ja mums jāizpauž dati saskaņā ar likumu (piemēram, ja to prasa notārs, policija, Valsts ieņēmumu dienests vai Muitas pārvalde).

Informācija netiek apkopota ar mērķi to nekavējoties pārsūtīt citām institūcijām. Jūsu sniegtā informācija tiek glabāta atbildīgi. Noteiktos gadījumos, kad tas nepieciešams, valsts iestādēm (tiesībsargājošajām, drošības institūcijām) ir tiesības vērsties pie bankām un lūgt sniegt informāciju par klientu. Šādā gadījumā bankai saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir pienākums šādu informāciju sniegt.

  • Bankām ir pienākums garantēt klienta identitātes, kontu, noguldījumu un darījumu slepenību.
  • Informācija, ko banka ir ieguvusi par klientu un tā darījumiem, saskaņā ar līgumu sniedzot finanšu pakalpojumus, ir neizpaužama informācija.
  • Banka šādu informāciju drīkst izpaust tikai klientam pašam vai to pārstāvjiem, izņemot Kredītiestāžu likumā noteiktos gadījumus, kad to drīkst izpaust arī valsts institūcijām un citām šajā likumā noteiktajām personām.
Ja bankai netiek sniegta nepieciešamā informācija, tad noteiktos gadījumos bankai vairs nebūs iespēju šādiem klientiem sniegt savus pakalpojumus. Tas var nozīmēt ierobežojumus bankas kontu, norēķinu karšu un internetbankas lietošanā. Kontā esošā nauda nepazudīs, tomēr bankas pakalpojumus izmantot būs iespējams tikai pēc prasītās informācijas sniegšanas.

Atbilstoši likuma prasībām bankām ir pienākums identificēt personas, kuras ieņem nozīmīgus publiskus amatus, kuru sociālā loma piesaista viņiem lielāku uzmanību.

Politiski nozīmīga persona ir persona, kura ieņem vai ir ieņēmusi nozīmīgu publisku amatu. Šīs personas ģimenes locekļi ir uzskatāmi par politiski nozīmīgas personas ģimenes locekļiem, bet tuvi sadarbības partneri ir uzskatāmi par politiski nozīmīgas personas cieši saistītām personām. Personas, kuras vairs neieņem nozīmīgu publisku amatu vismaz gadu, nav uzskatāmas par politiski nozīmīgām personām.

Politiski nozīmīgas personas ģimenes loceklis:

  • laulātais vai laulātajam pielīdzināma persona;
  • bērns vai politiski nozīmīgas personas laulātā vai laulātajam pielīdzināmas personas bērns, viņa laulātais vai laulātajam pielīdzināma persona;
  • vecāks;
  • brālis vai māsa.

Politiski nozīmīgas personas cieši saistīta persona ir persona:

  • kurai ir darījuma vai citas ciešas attiecības ar politiski nozīmīgu personu;
  • kura ir akcionārs vai dalībnieks vienā un tajā pašā komercsabiedrībā ar politiski nozīmīgu personu;
  • kura ir vienīgais tāda juridiska veidojuma īpašnieks, kas faktiski izveidots politiski nozīmīgas personas labā.

Lūdzu, iepazīstieties ar sarakstā norādītajiem politiski nozīmīgajiem amatiem

Amats Piemēri
Valsts vadītājs, valdības vadītājs, ministrs, ministra vietnieks, valsts sekretārs vai cita augsta līmeņa valdības vai ministrijas amatpersona
  • Valsts vadītājs/prezidents
  • Ministru prezidents
  • Ministrs, ministra vietnieks
  • Parlamentārais sekretārs
  • Valsts sekretārs
Parlamenta deputāts vai līdzīgas likumdošanas struktūras loceklis vai politiskās partijas vadības struktūras (valdes) loceklis
  • Parlamenta deputāts
  • Politiskās partijas valdes loceklis
Konstitucionālās tiesas, augstākās tiesas vai cita līmeņa tiesas tiesnesis (tiesu institūcijas loceklis)
  • Satversmes tiesas tiesnesis, priekšsēdētājs, priekšsēdētāja vietnieks
  • Augstākās tiesas tiesnesis, priekšsēdētājs, departamenta priekšsēdētājs
  • Cita līmeņa tiesas tiesnesis, priekšsēdētājs
Valsts kapitālsabiedrības padomes vai valdes loceklis
  • Valsts kapitālsabiedrības padomes vai valdes loceklis
Augstākās revīzijas (audita) iestādes padomes vai valdes loceklis
  • Valsts kontroles padomes vai valdes loceklis
  • Satversmes aizsardzības biroja direktors, direktora vietnieks
  • Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieks
  • Pārresoru koordinācijas centra vadītājs
  • Ārvalstu augstākās revīzijas (audita) iestādes padomes vai valdes loceklis
Centrālās bankas padomes vai valdes loceklis
  • Centrālās bankas (piemēram, Latvijas Bankas) prezidents, prezidenta vietnieks, padomes vai valdes loceklis
Vēstnieks vai pilnvarotais lietvedis
  • Vēstnieks
  • Pilnvarotais lietvedis
Bruņoto spēku augstākais virsnieks
  • Bruņoto spēku augstākais virsnieks
Starptautiskas organizācijas vadītājs (direktors, direktora vietnieks) un valdes loceklis vai persona, kas šajā organizācijā ieņem tiem līdzvērtīgu amatu

Vadošās amatpersonas starptautiskajās organizācijās, piemēram:

  • Apvienoto Nāciju Organizācija (ANO)
  • Pasaules Tirdzniecības organizācija (PTO)
  • Ziemeļatlantijas līguma organizācija (NATO)
  • Eiropas Drošības un sadarbības organizācija (EDSO)
  • Eiropadome
  • Eiropas Parlaments
  • Eiropas Padome
  • Eiropas Savienības Padome
  • Eiropas Komisija
  • Eiropas Centrālā banka
  • Eiropas Savienības Tiesa
  • Cita starptautiska organizācija
Valsts administratīvās vienības (pašvaldības) vadītājs vai cita augsta līmeņa amatpersona pašvaldībā
  • Pašvaldības domes priekšsēdētājs
  • Pašvaldības izpilddirektors
Latviešu vai angļu.

Minētie normatīvie akti ir atrodami šeit:

Vispārīga informācija par finanšu sankcijām

Atbilstoši Starptautisko un Latvijas Republikas nacionālo sankciju likumam mēs īstenojam nacionālās un turpmāk norādītās starptautiskās sankcijas:

  • Apvienoto Nāciju Organizācija (ANO) – visām ANO dalībvalstīm ir pienākums transponēt un īstenot ANO Drošības padomes pieņemtās rezolūcijas.

    ANO Drošības padomes sankciju režīmi: https://www.un.org/securitycouncil/sanctions/information

  • Eiropas Savienība (ES) – ierobežojošie pasākumi tiek pieņemti ar ES Padomes regulām, kas ir saistošas visiem Eiropas Savienības dalībvalstu pilsoņiem un uzņēmumiem.

    ES sankciju režīmi (ar meklēšanas funkciju): https://www.sanctionsmap.eu/#/main

  • Amerikas Savienoto Valstu (ASV) un Apvienotās Karalistes noteiktās finanšu sankcijas.
    • Lai nodrošinātu saviem klientiem maksājumus un citus produktus/pakalpojumus USD valūtā, mēs uzturam attiecības ar ASV jurisdikcijā esošām bankām un ievērojam ASV finanšu sankcijas. Tās īsteno ASV Finanšu ministrijas Ārvalstu ieguldījumu kontroles birojs – OFAC.

      ASV OFAC sankciju režīmi: https://www.treasury.gov/resource-center/sanctions/Programs/Pages/Programs.aspx

      ASV OFAC meklēšanas rīks: https://sanctionssearch.ofac.treas.gov/

    • Atbilstoši Apvienotās Karalistes (īstenošanas birojs – OFSI) noteiktajām finanšu sankcijām mums ir iespēja klientiem nodrošināt maksājumus un sniegt pakalpojumus GBP valūtā, uzturot attiecības ar Apvienotās Karalistes bankām.

      Apvienotās Karalistes sankciju režīmi: https://www.gov.uk/government/collections/financial-sanctions-regime-specific-consolidated-lists-and-releases

Mēs ņemam vērā gan sadarbības banku (korespondentbanku) prasības, gan savus iekšējos risku izvērtēšanas principus. Tāpēc mēs neiesaistāmies darījumos, kas varētu tieši vai netieši pārkāpt finanšu sankciju aizliegumus, korespondentbanku noteikumus vai mūsu iekšējo sankciju politiku.

Eiropas Savienības (ES) noteiktās starptautiskās sankcijas, tostarp ANO noteiktās sankcijas, ir spēkā ES dalībvalstu teritorijā un attiecas uz visām personām, kurām ir kādas ES dalībvalsts valstspiederība, gan ES dalībvalstu teritorijā, gan ārpus tās. Līdz ar to gan finanšu iestādes, gan to klienti ir juridiski atbildīgi par ES noteikto sankciju ievērošanu, un tiem ir pienākums informēt kompetentās iestādes ne tikai par gadījumiem, kad ir notikuši darījumi ar sankcijām pakļautām personām, bet arī par aizdomām, ka šādi darījumi ir veikti.

Iesaistoties biznesa darījumos, ikvienam klientam ir jāizvērtē potenciālie sankciju riski. Informācija par sankcijām tiek plaši sniegta publiski pieejamos avotos. Klientiem, īpaši tiem, kuri darbojas starptautiski, ir jāsaprot un jāveic pasākumi attiecībā uz sankcijām (ne tikai finanšu sankcijām), kas varētu skart to biznesu. Tāpēc klientiem ir jāizvērtē, vai to saimnieciskā darbība varētu būt pakļauta sankcijām, un jāveic atbilstoši risku mazinoši pasākumi.

Iepriekš sniegtā informācija nav pilnīga un visaptveroša, tādēļ klientiem ieteicams konsultēties atbildīgajās iestādēs vai saņemt neatkarīgas juridiskās konsultācijas, ja saistībā ar sankciju īstenošanu ir radušies jautājumi.

Ņemot vērā starptautiskās sankcijas, Swedbank Grupas lēmumus, korespondentbanku prasības, kā arī pašreizējo ģeopolitisko situāciju, mums ir pienākums un tiesības neizpildīt jebkādus tiešos darījumus (tostarp skaidras un bezskaidras naudas maksājumus, karšu maksājumus) jebkurā valūtā klientu kontos, ja tie ir tiešā veidā saistīti ar šādām valstīm vai reģioniem (turpmāk – Aizliegtās valstis):

  • Ziemeļkoreja
  • Sīrija
  • Irāna
  • Krievijas Federācija
  • Krima un Sevastopole
  • Ukrainas Doneckas, Luhanskas, Hersonas un Zaporižjas apgabalu teritorijas, kuras nav Ukrainas valdības kontrolē
  • Baltkrievijas Republika
  • Kuba
  • Venecuēla
  • Afganistāna

Mēs par nepieņemamiem uzskatām arī netiešus darījumus (tostarp skaidras naudas un karšu maksājumus) savu klientu kontos, kas saistīti ar iepriekš minētajām Aizliegtajām valstīm.

Visi klientu kontos identificētie darījumi, kuriem ir tieša un/vai netieša saistība ar Aizliegtajām valstīm un kuri var tikt atzīti par nepieņemamiem, tiks izvērtēti individuāli. Par nepieņemamām uzskatāmas, piemēram, šādas situācijas:

  • Darījumi ar fiziskajām personām, kas dzīvo un/vai darbojas Aizliegtajās valstīs vai ir saistīti ar tām.
  • Darījumi ar juridiskajām personām, kas dibinātas un/vai darbojas Aizliegtajās valstīs, vai darījumi, kas saistīti ar tām.
  • Darījumi, kuru pamatā ir preču vai pakalpojumu eksports vai imports, līdzekļi vai galamērķis, kas ir saistīti ar kādu no Aizliegtajām valstīm.
  • Noguldījumi skaidrā naudā, kas iegūta no ienākumiem, kuri gūti kādā no Aizliegtajām valstīm, piemēram, par īpašuma pārdošanu vai nomu, preču un/vai pakalpojumu pārdošanu, dividendēm vai līdzekļiem, kas saistīti ar darbu uzņēmumos un/vai organizācijās, kuras dibinātas un/vai darbojas Aizliegtajās valstīs.

Svarīgi! Mēs vai citas bankas, kas piedalās maksājuma darījuma izpildē (korespondentbanka, saņēmēja vai maksātāja banka), varam pagarināt šādu maksājumu darījumu izpildes termiņu vai arī tos bloķēt vai iesaldēt. Tāpēc klientiem vienmēr ieteicams izvērtēt potenciālos starptautisko sankciju riskus.

Papildus iepriekš minētajiem ierobežojumiem tiem klientiem, kuri veic iepriekš aprakstītos darījumus, var tikt ierobežota piekļuve mūsu produktiem un pakalpojumiem (tostarp darījumu ierosināšanai/izpildei).

Reaģējot uz Krievijas īstenoto pilna mēroga militāru iebrukumu Ukrainā, Eiropas Savienība pret Krieviju un Baltkrieviju ir noteikusi sektorālās sankcijas, kas aptver ļoti plašu preču un nozaru klāstu, kā arī noteikusi iepriekš nebijušu veidu sektorālās sankcijas. Šo var uzlikt kā uznirstošu logu zem jautājuma zīmes: Sektorālās sankcijas nosaka aizliegumu tieši vai netieši pirkt, importēt vai nodot plaša klāsta sankcijām pakļautas preces, ja to izcelsme ir Krievija vai Baltkrievija vai tās eksportētas no Krievijas vai Baltkrievijas. Aizliegumi attiecas arī uz tehniskās palīdzības, starpniecības pakalpojumu, finansējuma, finansiālas palīdzības un citu pakalpojumu sniegšanu saistībā ar sankcijām pakļautām precēm un tehnoloģijām, un minēto preču un tehnoloģiju nodrošināšanu, ražošanu, apkopi un izmantošanu.

Saskaņā ar noteiktajām sankcijām ir aizliegts eksportēt uz Krieviju šādas preces un tehnoloģijas:

  • Aviācijas un kosmosa rūpniecībā izmantojamas preces un tehnoloģijas
  • Luksusa preces
  • Jūras navigācijas aprīkojumu un tehnoloģijas
  • Preces un tehnoloģijas, kas piemērotas naftas rafinēšanai
  • Preces, kas varētu būtiski veicināt Krievijas rūpniecības attīstību
  • Citas sankcijām pakļautas preces

Savukārt no Krievijas ir aizliegts importēt:

  • Jēlnaftu un rafinētus naftas produktus
  • Ogles un citus cietos fosilos kurināmos
  • Tēraudu
  • Zeltu un juvelierizstrādājumus
  • Cementu, koksni, papīru un plastmasu
  • Jūras veltes
  • Alkoholiskos dzērienus
  • Citas sankcijām pakļautas preces

Eiropas Savienība ir aizliegusi sniegt noteiktus ar uzņēmējdarbību saistītus pakalpojumus Krievijas valdībai un juridiskajām personām, kas darbojas Krievijā. Aizliegums attiecas uz šādiem pakalpojumiem:

  • Grāmatvedība
  • IT konsultācijas
  • Juridiskās konsultācijas
  • Arhitektūras un inženiertehniskie pakalpojumi
  • Reklāma
  • Tirgus izpēte un sabiedriskās domas izpēte

Tāpat ir noteikts, ka jebkura juridiskā persona, vienība vai struktūra, kura reģistrēta ES un kurā 25% vai vairāk kapitāldaļu pieder Krievijas fiziskajai vai juridiskajai personai, nedrīkst darboties kā autotransporta uzņēmums, kas veic kravu pārvadājumus ES teritorijā, tostarp tranzītā.

Sektorālās sankcijas pret Baltkrieviju ietver tirdzniecības ierobežojumus, noteiktu pakalpojumu sniegšanas aizliegumu, ierobežojumus transporta un loģistikas jomā, kā arī sankciju pārkāpšanas novēršanas pasākumus.

Ņemiet vērā! Iepriekš minētie saraksti nav pilnīgi. Pilns aizliegto preču un pakalpojumu saraksts, kā arī citi ierobežojumi ir atrodami turpmāk norādītajās saitēs.

ES kopējo militāro preču sarakstu

ES divējāda lietojuma preču tirdzniecības kontroles noteikumiem

ES Padomes regulu par Krievijas sektorālām sankcijām

Saite uz ES Padomes regulu par Baltkrievijas sektorālām sankcijām

Transporta jomu mēs klasificējam kā paaugstināta riska nozari, jo tajā iespējama sankcijām pakļautu preču (piemēram, militāru preču, divējāda lietojuma preču, ar enerģētikas sektoru saistīto preču u. tml.) pārvadāšana un ar Eiropas Savienības, Apvienotās Karalistes, Amerikas Savienoto Valstu un Apvienoto Nāciju Organizācijas normatīvo aktu prasībām aizliegtu pakalpojumu sniegšana.

Ņemiet vērā! Ja jūs vai jūsu uzņēmums darbojas transporta jomā vai ir saistīts ar minēto jomu, veicot maksājumu, jums jāsniedz šāda informācija:

  • Informācija par pārvadātajām precēm (tai skaitā preču izcelsmes sertifikāts, rēķini, pārvadāšanas dokumenti, piemēram, dzelzceļa, gaisa transporta pavadzīmes u. tml.)
  • Informācija par preču galamērķi/galīgo saņēmēju (saņēmēja nosaukums, reģistrācijas numurs, valsts, adrese)
  • Informācija par nosūtītāju (nosaukums, reģistrācijas numurs, valsts, adrese)

Ja mēs pieprasām jums iesniegt dokumentus un saņemtā informācija nesatur visas nepieciešamās ziņas, maksājums var aizkavēties, tikt noraidīts vai atgriezts sūtītājam saskaņā ar mūsu iekšējo politiku.

Ņemiet vērā! Ja jūs vai jūsu uzņēmums darbojas kuģniecības jomā vai ir saistīts ar minēto jomu, saskaņā ar starptautiskajiem kuģniecības noteikumiem laukā “Maksājuma detaļas” jums ir obligāti jāpievieno šāda informācija:

  • Kuģis: kuģa nosaukums
  • IMO: starptautiskās jūrniecības organizācijas numurs
  • Karogs: karoga valsts
  • Īpašnieks: īpašnieka nosaukums
  • Reģistrācija: numurs un valsts

Pretējā gadījumā maksājums var aizkavēties, jo maksātāja banka prasīs noskaidrot trūkstošo informāciju. Ja maksājums neatbilst starptautiskajiem standartiem (tai skaitā ASV normatīvajiem aktiem), tas var tikt iesaldēts korespondentbankā.

Pievērsiet uzmanību, ka ES dalībvalstis, ASV un citas valstis ir noteikušas vairākus ierobežojumus kuģniecības nozarē, piemēram, Krievijas un Baltkrievijas kuģiem ir aizliegts piestāt ES dalībvalstu ostās. Tāpēc, ja izvērtēšanas laikā mēs konstatējam sankciju riskus, darījums var tikt noraidīts vai atgriezts sūtītājam saskaņā ar mūsu iekšējo sankciju politiku.

Proliferācijas finansēšana attiecas uz jebkādiem finanšu līdzekļiem, kuri tiek izmantoti, lai atbalstītu masu iznīcināšanas ieroču (WMD) izplatīšanu vai to iegādes darbības. Šāda veida finansējums var būt ārkārtīgi bīstams, jo tas var veicināt globālo drošību apdraudošu tehnoloģiju un materiālu izplatīšanu. Mēs neiesaistāmies jebkādos darījumos, kas var būt saistīti ar līdzekļu izmantošanu proliferācijas finansēšanai.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Ziemassvētku vecītis būs klāt pavisam drīz

Uzdāvini bērnam ko īpašu – pirmo norēķinu karti!

Pasūtīt karti

Kontaktinformācija

  • Kontakti, filiāles, bankomāti
  • Pieteikties konsultācijai
  • Par Swedbank

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

  • Maksājumu un kontu drošība
  • Ilgtspēja
  • Digitālās iespējas
  • Cenrādis
  • Kalkulatori
  • Korespondentbankas
  • Nāc strādāt pie mums

Juridiskā informācija

  • Noteikumi
  • Personas datu apstrāde
  • Klienta anketa
  • Tavs viedoklis
  • Sīkdatnes
  • Pārvaldīt sīkdatnes
  • Maksājumu pakalpojumu direktīva (PSD2)
  • Piekļūstamība

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.