Neizdodas pievienoties?
Ja jums neizdodas pievienoties savai internetbankai, aicinām Jūs pārbaudīt sekojošus uzstādījumus:
- Pārliecinieties, vai Jūsu klaviatūrai šobrīd nav ieslēgta "Caps lock" funkcija;
- Pārliecinieties, vai nav ieslēgts kirilicas šrifts (krievu burti);
- Ja izmantojat kodu karti, pārliecinieties, vai esat ievadījis pareizo patstāvīgo paroli un pilnu kodu no kodu kartes;
- Ja izmantojat jaunā tipa kodu kalkulatoru, pārliecinieties, vai autorizējoties ievadāt
APPLI 1 kodu;
- Ja izmantojat Smart-ID, pārliecinieties, vai jums ir izveidots aktīvs konts Smart-ID lietotnē un vai jūsu mobilajam tālrunim ir pieejams internets. Pārliecinieties, vai PIN1 ievade Smart-ID lietotnē notiek 2 min. laikā kopš kontroles koda parādīšanas brīža.
- Ja izmantojat eID karti, pārliecinieties, ka Jūsu dators ir sagatavots darbam ar eID un autorizējoties ievadāt atbilstošo PIN;
- Gadījumā, ja arī Jūsu dzīvesbiedrs vai kolēģi lieto kodu kalkulatoru, pārliecinieties, vai izmantojat savējo.
Ja 5 reizes pēc kārtas esat ievadījis nekorektus datus, Jūsu lietotājs tiks bloķēts. To atbloķēt Jūs varat jebkurā Swedbank filiālē, vai zvanot pa tālruni 67444444, ja Jums ir pieslēgts pakalpojums "Telefonbanka".
Ja lietojat kodu kalkulatoru un esat to nobloķējis, 3 reizes ievadot nepareizu kodu kalkulatora PIN kodu, aicinām Jūs doties uz tuvāko Swedbank filiāli, lai to atbloķētu. Kalkulatora atbloķēšanas maksa tiek noteikta saskaņā ar bankas cenrādi.
Ja lietojat eID karti un esat aizmirsis vai nobloķējis PIN kodu, to var nomainīt vai atbloķēt izmantojot PUK kodu un eID kartes starpprogrammatūru, kā arī portālā eparaksts.lv. Ja esat aizmirsis vai nozaudējis PIN un PUK informāciju, Jums būs jāpieprasa jaunas PIN aploksnes izsniegšana jebkurā PMLP teritoriālajā nodaļā, iesniedzot savu personas apliecību un parakstot atbilstoša satura iesniegumu.