Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

E-rēķini

E-rēķini – gudrs un vienkāršs veids, kā pārvaldīt savus ikdienas rēķinus

  • Pārskatāmi – visi rēķini vienuviet internetbankā
  • Ērti – e-rēķinus var apmaksāt automātiski
  • Informēti – paziņojumi par e-rēķinu statusu
  • Videi draudzīgi – e-rēķini aizstāj papīra rēķinus

E-rēķins ir tāds rēķins, ko nosūta, saņem un apstrādā elektroniski papīra rēķinu vietā.

  • Parocīgs risinājums ikmēneša maksājumu pārvaldīšanai (rēķini par internetu, komunālajiem maksājumiem u.c.).
  • E-rēķinus var apskatīt, izdrukāt, saglabāt un arhivēt, kā arī pārbaudīt, vai tie jau apmaksāti.
  • Pieejami internetbankā 18 mēnešus no rēķina saņemšanas dienas.
  1. Piesaki e-rēķinu internetbankā. To var izdarīt sadaļā “Maksājumi, konti” > “Maksājumi” > “E-rēķini”. Norādi, vai e-rēķins jāapmaksā automātiski.
  2. Pakalpojumu sniedzējs rēķinu nosūta uz internetbanku. Pirmais e-rēķins tiks nosūtīts nākamajā mēnesī pēc tam, kad pakalpojumu sniedzējs to būs sagatavojis.
  3. E-rēķinus var apmaksāt ar parastu maksājumu. Ja ir pieslēgta automātiskā apmaksa, e-rēķini tiks apmaksāti automātiski.

Pieteikt tikai e-rēķinu

Ja vēlies savus e-rēķinus apmaksāt manuāli, piesaki tikai e-rēķinus bez automātiskās apmaksas.

Pieteikt

Pieteikt e-rēķinu kopā ar automātisko apmaksu

Ja vēlies, lai e-rēķini tiktu apmaksāti automātiski, piesaki e-rēķinu kopā ar automātisko apmaksu.

Pieteikt

Pieslēgt tikai automātisko apmaksu

Ja tev jau ir pieteikta e-rēķinu saņemšana, bet vēlies, lai tie tiktu apmaksāti automātiski.

Saņemtie e-rēķini
E-rēķinu arhīvs


Uzņēmumi, kas piedāvā e-rēķinu pakalpojumu Swedbank internetbankā:

Uzņēmums Papildu informācija
AS TV PLAY BALTICS LATVIJAS FILIĀLE
BALTCOM TV elektronisko sakaru un elektroenerģ.pakalpojumi
BALTICOM AS
BITE LATVIJA SIA
LATVIJAS MOBILAIS TELEFONS SIA (LMT) Nepiedāvā saņemt e-rēķinu par citu personu
TELE2 Nepiedāvā saņemt e-rēķinu par citu personu
TELEGRUPA BALTIJA

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
AGA SIA
AUCES KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI SIA
BaltEst apsaimniekošana
CĒSU PILSĒTAS SABIEDRĪBA AR IEROBEŽOTU ATBILDĪBU VINDA
CLEANHOUSE SIA
DAUGAVPILS DZĪVOKĻU UN KOMUNĀLĀS SAIMNIECĪBAS UZŅĒMUMS, SIA
DAUGAVPILS SILTUMTĪKLI, PAŠV.A/S
DOBELES KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI SIA
DOBELES ŪDENS
ELEKTRUM (AS LATVENERGO)
GREN JELGAVA SIA
GROBIŅAS NAMSERVISS SIA
HAUSMASTER AS
INTER UNICO SIA (Komunālie maksājumi / namu apsaimniekošana)
JELGAVAS NOVADA KU SIA
KOMUNĀLSERVISS TILDE SIA
KULDĪGAS KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI
NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA PĀRVALDE
ORNAMENTS SIA
RĪGAS NAMU PĀRVALDNIEKS SIA Pieteikt e-rēķinu var tikai uzņēmumā
RĪGAS ŪDENS SIA
SALDUS NAMU PĀRVALDE SIA
SIA DMP pakalpojumu rēķins
Talsu namsaimnieks SIA
Talsu ūdens SIA
ŪDEKA PSIA
VALMIERAS NAMSAIMNIEKS
VENTSPILS LABIEKĀRTOŠANAS KOMBINĀTS PSIA
VENTSPILS NEKUSTAMIE ĪPAŠUMI PAŠVALDĪBAS SIA
Ventspils siltums PSIA
WEI RED SIA
WESEMANN-SIGULDA SIA
WEST EAST INDUSTRIES AS
WESTBALT GROUP SIA

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
AAS BALTA
ADB GJENSIDIGE LATVIJAS FILIĀLE
COMPENSA LIFE VIENNA INSURANCE GROUP SE LATVIJAS FILIĀLE
MANDATUM LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED LATVIJAS FILIĀLE
SEB DZĪVĪBAS APDROŠINĀŠANA
SEB LĪZINGS SIA
SEESAM INSURANCE AS LATVIJAS FILIĀLE
SWEDBANK LIFE INSURANCE SE Pieteikt e-rēķinu var tikai uzņēmumā
SWEDBANK LĪZINGS SIA
Swedbank P&C Insurance AS Latvijas fil.

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
G4S LATVIA AS nepiedāvā saņemt e-rēķinu par citu personu
SECURITAS LATVIA SIA
SKONTO APSARDZES DIENESTS

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
Mārupes novada pašvaldība Interešu izglītība
NOMO.LV AS
REĢIONU MEDIJI SIA, Rēķins
Sporta klubs SunFit
TUKUMA NOVADA PAŠVALDĪBA
VALMIERAS PILSĒTAS PAŠVALDĪBA
Ventspils Izglītības pārvaldes PII: bērna uzturēšanas maksa
ŽURNĀLS SANTA SIA
Žurnālu abonements E-Kioskā (Dienas Žurnāli) Pieteikt e-rēķinu var tikai uzņēmumā

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Ja sarakstā neatradi sev interesējošo pakalpojumu sniedzēju, paziņo mums.

Tehniska kļūda

Iesakiet mums uzņēmumu

Lūdzu, aizpildiet visus obligātos laukus!
Paldies par ieteikumu!
Tuvākajā laikā sazināsimies ar šo uzņēmumu, lai piedāvātu iespēju izmantot e-rēķinu.

Saņemtos rēķinus var apmaksāt, veicot parastos maksājumus vai pieslēdzot automātisko apmaksu.

E-rēķinu automātiska apmaksa ļauj:

  • Izvēlēties e-rēķinu maksāšanas dienu – 2 dienas pēc saņemšanas, rēķina samaksas termiņa dienā vai 2 dienas pirms tās. E-rēķina samaksas termiņa dienu nosaka e-rēķina izrakstītājs.
  • Noteikt maksimālo mēneša summu, ko atļauts norakstīt no konta.
  • Izvēlēties e-rēķina daļēju apmaksu. Ļauj segt noteiktu saņemtā e-rēķina daļu, ja kontā attiecīgajā brīdī nepietiek līdzekļu.

Manuāli e-rēķinus var apmaksāt internetbankā, veicot parastos maksājumus.
Maksājuma uzdevumā dati tiks aizpildīti automātiski no saņemtā e-rēķina.

Regulārie maksājumi un e-rēķini

Pakalpojums Cena, EUR
Regulārie maksājumi
Regulāro maksājumu reģistrācija Ērtāk internetbankā 0,00 - 3,00, t.sk. PVN Internetbankā - 0,00
Filiālēs - 3,00, t.sk. PVN
Regulārā maksājuma automātiskais pārskaitījums Sk. Maksājumi Maksājuma cena ir saskaņā ar spēkā esošo maksājumu cenrādi uz savu vai citas personas kontu Swedbank, uz citu banku Latvijā un uz ārzemēm.
Regulāro maksājumu rīkojuma izbeigšana pirms termiņa beigām Bez maksas
E-rēķini
E-rēķina saņemšanas pieteikuma vai automātiskās apmaksas līguma reģistrācija Ērtāk internetbankā 0,00 - 3,00, t.sk. PVN Internetbankā - 0,00
Filiālēs - 3,00, t.sk. PVN.
Veicot filiālē abas darbības vienlaikus - gan piesakot e-rēķina saņemšanu, gan noslēdzot līgumu par e-rēķina automātisko apmaksu - tiek ieturēta viena komisijas maksa.
E-rēķina saņemšana Ērtāk internetbankā Bez maksas To uzņēmumu saraksts, kuri piedāvā e-rēķinu.
E-rēķina maksājums 0,00 - 0,36 Swedbank ietvaros - 0,00
Uz citu banku Latvijā - 0,36
E-rēķina automātiskās apmaksas līguma izmaiņas vai pārtraukšana, atteikšanās no e-rēķina Ērtāk internetbankā Bez maksas

Spēkā no 01.10.2021.

E-rēķinu automātiskās apmaksas līguma noteikumi

  • Pārbaudi, vai e-rēķina pieteikšanas laikā norādītais bankas konts ir aktīvs. Ja tas ir slēgts, aizpildi jaunu e-rēķina pieteikumu un tajā norādi savu aktīvo bankas kontu.
  • Pārbaudi iesniegtā e-rēķina pieteikuma veidu. Tam jābūt atzīmētam “Pieteikts”. Ja ir atzīmēts “Atcelts", tad jāaizpilda jauns e-rēķina pieteikums.
  • Ja e-rēķins ir veiksmīgi pieteikts, taču nav saņemts, sazinies ar e-rēķina sūtītāju.
  • Autorizējies internetbankā un pārbaudi, vai e-rēķins ir saņemts. Ja nav, sazinies ar e-rēķina sūtītāju.
  • Pārbaudi, vai līgums par automātisko apmaksu ir spēkā. Ja tā darbība ir beigusies, jaunu līgumu vari noslēgt šeit.
  • Pārliecinies, vai automātiskā apmaksa e-rēķinam tiešām ir pieslēgta. Ja nav, to vari pieslēgt šeit. Ņem vērā, ka visi e-rēķini, kas saņemti pirms automātiskās apmaksas līguma noslēgšanas, ir jāapmaksā manuāli.
  • Pārbaudi summu saņemtajā e-rēķinā. Ja tā pārsniedz automātiskās apmaksas līgumā noteikto maksimālo ikmēneša summu, tad apmaksa nav bijusi iespējama. Šajā gadījumā e-rēķins jāapmaksā manuāli. Turpmāk ieteicams palielināt savu automātiskās apmaksas maksimālo limitu. To var izdarīt internetbankā šeit.
  • Pārbaudi norēķinu konta atlikumu. Iespējams, ka samaksas dienā kontā nav bijis pietiekami daudz līdzekļu. Šādā gadījumā banka mēģina veikt automātisko apmaksu vēl 6 dienas.
  • Ja 6 dienu laikā kontā neparādās pietiekami daudz līdzekļu, e-rēķinu var apmaksāt daļēji, ja norādīji šādu iespēju, pieslēdzot e-rēķinu automātisko apmaksu, un ja kontā ir vismaz 50% no e-rēķina summas. Ja kontā nav pietiekamu līdzekļu, tad e-rēķins jāapmaksā manuāli, jo tas tiek atzīmēts kā „Nesamaksāts” vai „Daļēji samaksāts".
  • Lai pārtrauktu e-rēķinu saņemšanu, autorizējies internetbankā un izvēlies “Maksājumi, konti” > “Maksājumi” > “E-rēķini”. Šajā lapā izvēlies “Pieteikumi un līgumi”. E-rēķinu saņemšanu vari pārtraukt arī pa telefonu, zvanot 67444444, Swedbank filiālē vai sazinoties ar e-rēķina izrakstītāju.
  • Lai atslēgtu rēķina automātisko apmaksu, autorizējies internetbankā un izvēlies “Maksājumi, konti” > “Maksājumi” > “E-rēķini”. Šajā lapā izvēlies “Pieteikumi un līgumi”. Klikšķini uz pieteiktā e-rēķina, kura automātisko apmaksu vēlies pārtraukt, un spied “Pārtraukt automātiskos maksājumus”, tādējādi pārtraucot konkrētā e-rēķina automātiskās apmaksas līgumu. E-rēķinu automātisko apmaksu vari pārtraukt arī pa telefonu, zvanot 67444444, vai dodoties uz Swedbank filiāli.
Piesaki e-rēķinu, maini datus (piemēram, kontu, uz kuru tiek nosūtīts e-rēķins) vai atsakies no e-rēķina saņemšanas, sazinoties ar e-rēķina sūtītāju.

Swedbank mobilā lietotne – tavām ikdienas naudas lietām.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Nepazīstami bērni nosauca tevi par tanti?

Tā ir zīme, ka laiks uzkrāt pensiju 3. līmenī.

Sāc uzkrāt un izmanto Swedbank pensiju 3. līmeņa priekšrocības:

  • Plaša pensiju plānu izvēle
  • Ilgtspējīgi ieguldījumi
  • Zemas komisijas