Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Mobilā lietotne

Kur tu, tur tava banka

Visērtākais veids, kā izmantot bankas pakalpojumus jebkurā vietā un laikā.

  • Viegli piekļūsti saviem kontiem un to pārskatiem
  • Apskati kartes datus – PIN kodu, kartes numuru un drošības kodu
  • Seko līdzi saviem uzkrājumiem un kredītiem
  • Veic maksājumus, tostarp ar Apple Pay un Google Pay

Lejupielādē:

App Store Google Play

Lietotne pieejama operētājsistēmām iOS 16.0 (vai jaunāka) un Android 5.0 (vai jaunāka)

Jaunumi

Ieguldījumi un pakalpojumi

Izpēti jauno sadaļu “Pakalpojumi” un atklāj noderīgas iespējas. Piemēram:

  • Mani ieguldījumi – jauna sadaļa, kur vari noskaidrot savu ieguldījumu sniegumu.
  • Mani pakalpojumi – jauna sadaļa, kas sniedz ātru pārskatu par taviem kredītiem un citiem pakalpojumiem.
  • Jauns dizains – tagad pieteikties jaunam pakalpojumam kļuvis vēl vienkāršāk.

Kartes PIN kods un dati

Viegli piekļūsti visu savu aktīvo karšu datiem – kartes numuram, derīguma termiņam un drošības kodam/CVC2 kodam. Apskati arī savu PIN kodu gadījumā, ja esi to aizmirsis.

Dodies uz lietotni un apskati sadaļā “Kartes”.

Konta iestatījumu pārvaldīšana

  • Maini konta nosaukumu (var pievienot arī emocijzīmes)
  • Izvēlies noklusējuma kontu, kas parādīsies pirmais, veicot pārskaitījumus
  • Maini maksājumu limitus
  • Paslēp konta atlikumu pārskata sadaļā

Iestatījumus vari atrast lietotnē augšdaļas labajā stūrī, nospiežot uz konta.

Lietotnes PIN kods

Ir noderīgi, ja ir vismaz divi veidi, kā autorizēties un apstiprināt maksājumus. PIN kods ir labs rezerves variants, un, izmantojot to, vari būt drošs par iespēju piekļūt savai naudai pat tad, ja citi autentifikācijas veidi nedarbojas.

Uzzini, kā to iestatīt

Papildus jaunajām funkcijām esam uzlabojuši arī iecienītākās un ierastākās funkcijas, lai tās varētu turpināt izmantot jaunā veidā.

Biometrija un PIN kods ir visērtākie veidi, kā pievienoties mūsu mobilajai lietotnei un internetbankai.

  • Ātrāka pievienošanās
  • Konta atlikuma apskate pāris sekunžu laikā
  • Maksājumu apstiprināšana (līdz 100 EUR, 10 reizes pēc kārtas)
Vairāk par biometriju Vairāk par PIN kodu

Saņem naudu no draugiem, nosūtot naudas pieprasījumu īsziņā, e-pastā vai kādā no citiem piedāvātajiem veidiem.

  • Sagatavo naudas pieprasījumu lietotnes sadaļā “Maksājumi”
  • Izvēlies, kā nosūtīsi pieprasījuma saiti (īsziņā, e-pastā vai citādi)
  • Izvēlies attiecīgo personu no sava kontaktu saraksta
  • Swedbank klienti var veikt pārskaitījumu, vienkārši atverot saiti no pieprasījuma
  • Viena pieprasījuma maksimālā summa ir 500 EUR

Android tālruņu lietotāji var veikt naudas pieprasījumu arī ar QR kodu.

  • Sagatavo naudas pieprasījumu
  • Izvēlies veikt pieprasījumu ar QR kodu
  • Parādi telefona ekrānu cilvēkiem tev blakus, lai viņi var noskanēt kodu un veikt maksājumu
Kā nosūtīt naudas pieprasījumu

Pārskaiti naudu citiem, izmantojot tikai saņēmēja tālruņa numuru.

  • Lai varētu saņemt šādu maksājumu, mobilajā lietotnē piesaisti savu tālruņa numuru savam bankas kontam.
  • Lietotnē, veicot jaunu pārskaitījumu, atrodi saņēmēju savos kontaktos vai ievadi tālruņa numuru manuāli.
  • Lai ērti šādā veidā pārskaitītu naudu, aicini arī draugus piesaistīt tālruņa numuru bankas kontam.

Skaties video pamācības:

Plašāka informācija šeit

Mēs zinām, ka reizēm maksājumi ir jāveic steidzami, tāpēc, lai šo procesu atvieglotu, esam uzlabojuši maksājumu pārskatāmību un esam tos sagrupējuši. Izvēlies:

  • Aktuālie maksājumi
  • Maksājumi starp saviem kontiem
  • Definētie maksājumi
  • Zibmaksājumi uz citu banku Latvijā, kas ir pievienojusies zibmaksājumu sistēmai
  • Starptautiskie maksājumi mobilajā lietotnē iOS un Android ierīču lietotājiem

Izpēti sadaļu “Pakalpojumi” un atklāj jaunas un noderīgas iespējas. Piemēram:

  • Mani ieguldījumi – sadaļa, kurā vari noskaidrot savu ieguldījumu sniegumu.
  • Mani pakalpojumi – sadaļa, kas sniedz ātru pārskatu par taviem kredītiem un citiem pakalpojumiem.
  • Jauns dizains – tagad pieteikties jaunam pakalpojumam kļuvis vēl vienkāršāk.

Viss, kas vajadzīgs, karšu un limitu pārvaldīšanai.

  • Nobloķē/atbloķē kartes
  • Viegli piekļūsti visu savu aktīvo karšu datiem – kartes numuram, derīguma termiņam un CVC/CVC2 kodam. Apskati arī savu PIN kodu gadījumā, ja esi to aizmirsis.
  • Ieslēdz/izslēdz bezkontakta maksājumus un iespēju veikt pirkumus internetā
  • Maini karšu un maksājumu limitus

Digitalizēto karšu pārvaldība

Vairāk kontroles pār savas kartes izmantošanu. Pārvaldi savu digitalizēto Mastercard karti dažādos e-makos un apskati ar to saistītos pakalpojumus.

  1. E-makos, piemēram, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay un citviet.
  2. Pakalpojumus, kuru regulārai apmaksai tiek izmantota digitalizētā karte, piemēram, Netflix, Amazon, Uber un tamlīdzīgi.

Apskaties pamācību

Svarīgi! Daži abonementi un pakalpojumi var neuzrādīties pārdevēja izmantotā tehniskā risinājuma dēļ.

Mēs vienmēr esam šeit, lai palīdzētu. Sadaļā “Kontakti” atradīsi visas iespējas kā ar mums sazināties.

  • Piesaki filiāles apmeklējumu
  • Čato ar mums
  • Sūti bankas ziņojumu
  • Piezvani mums
  • Atrodi tuvāko filiāli vai bankomātu

Pārskats – apskati visus savus darījumus vienuviet (gan maksājumus, gan karšu darījumus).

Bez maksas saņem paziņojumus par darbībām kontā. Apskati savus saņemtos un veiktos maksājumus, tiklīdz tie notiek.

Izmanto logrīku, lai ātri apskatītu savu konta atlikumu.

  • Uzstādi logrīku savas viedierīces sākumekrānā
  • Apskati konta atlikumu bez pievienošanās mobilajai lietotnei

Jaunā Swedbank Latvija lietotne ir pieejama jebkurai viedierīcei (tālrunim, planšetei u.tml.) ar šādām operētājsistēmas versijām:

  • iOS: 16.0 vai jaunāka
  • Android: 5.0 vai jaunāka

Lai Android ierīcē izmantotu mobilos bezkontakta maksājumus:

  • Operētājsistēmai ir jābūt Android 6.0 vai jaunākai versijai
  • Swedbank kartei jābūt ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju

Lai izmantotu biometriju:

  • Ierīcei ir jābūt ar pirkstu nospiedumu vai sejas atpazīšanas sensoru
  • Android: 6.0 versija
  • iOS: 16.0 versija
  • Swedbank Latvija lietotne darbojas lielākajā daļā tirgū sastopamo viedtālruņu un planšetdatoru. Atceries, tavai viedierīcei ir jābūt:
    • iOS 16.0 vai jaunākai versijai
    • Android 5.0 vai jaunākai versijai

Ja tavā viedtālrunī vai planšetdatorā darbojas vecāka versija, tad diemžēl saņemt jaunās lietotnes atjauninājumu nevar un pēc esošās lietotnes slēgšanas iesakām tālrunī izmantot internetbanku.

Ja tev nav mūsu Swedbank lietotne:

  • Dodies uz Google Play vai App Store
  • Lejupielādē Swedbank Latvija lietotni

Baudi ērtu ikdienas pakalpojumu lietošanu!

App Store Google Play
  • Viedtālrunis vai planšetdators vienmēr jāaizsargā ar paroli.
  • Nedrīkst ļaut citām personām izmantot savu viedtālruni vai planšetdatoru.
  • Jāinstalē pretvīrusu programma.
  • Aktivizējot biometriju, vienmēr ievērojiet ierīces ražotāja norādījumus.

Smart-ID - bezmaksas mobilā lietotne, ar kuru ērti autorizēties, veikt maksājumus vai parakstīt līgumus internetbankā un mobilajā lietotnē.

Par ikdienas pirkumiem maksā ar viedtālruni!

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


OCTA bez apstājas!

Izvēlies Swedbank vienošanos par OCTA:

  • Viena mēneša OCTA polise, kas tiek automātiski atjaunota
  • Apmaksa par polisi tiek veikta automātiski