Mobilā lietotne

  • Swedbank mobilā lietotne – tavām ikdienas naudas lietām

    • Pārbaudi konta atlikumu;
    • Ātri pārskaiti līdz 30 EUR saviem saņēmējiem;
    • Nosūti naudas pieprasījumu un savu konta numuru;
    • Saņem un apmaksā rēķinus;
    • Apturi kartes darbību vai izslēdz/ieslēdz bezkontakta norēķinus.

    Lejupielādējiet mobilo lietotni

    AppStore GooglePlay

Kāpēc vēlāk, ja var tagad?

Vairs neatliec un sāc izmantot Smart-ID kopā ar Swedbank mobilo lietotni! Līdz 19. novembrim katru nedēļu izlozēsim vienu laimētāju, kas savā kontā saņems 1000 €.

Kāpēc ir vērts izmantot Smart-ID kopā ar Swedbank lietotni?

  • Pārskaiti naudu lietotnē uzreiz, tiklīdz atceries
  • Ja pazaudē karti, nobloķē to lietotnē, nevis zvanot
  • Pērc biļetes, piemēram, uz kino, ceļā uz seansu
Akcijas laiks: 18.09. - 19.11.2017.

Smart-ID: gudrākā atslēga Swedbank mobilajai lietotnei!

Atver mobilās lietotnes slēgtās sadaļas un apstiprini maksājumus, izmantojot tikai savu viedtālruni! Uzzināt vairāk

Kā pieslēgt?

  1. Veic mobilās lietotnes atjauninājumus uz jaunāko pieejamo tās versiju Appstore vai Google Play
  2. Sava tālruņa iestatījumos atļauj mobilos paziņojumus (push notifications) no Swedbank lietotnes
  3. Pimo reizi sākot lietot jauno lietotnes versiju, autorizējies lietotnē ar Smart-ID vai kodu karti
  4. Sadaļā “Uzstādījumi/Mobilie paziņojumi” izvēlies, kurus no paziņojumu veidiem vēlies saņemt

Mobilo paziņojumu (push notifications) veidi

  • Par ienākošo naudu
  • Par izejošajiem maksājumiem un pirkumiem ar karti
  • Par naudas atgriešanu kontā
  • Par skaidras naudas iemaksu/ izmaksu
  • Par kredīta maksājumiem – kredīta maksājums ir/nav izpildīts
  • Par e-rēķiniem – saņemts e-rēķins, nav notikusi e-rēķina automātiskā apmaksa, atgādinājums par e-rēķina apmaksas datumu
Drošība pirmajā vietā!
  • Vienmēr aizsargājiet savu viedtālruni vai planšetdatoru ar paroli.
  • Neļaujiet citiem lietot savu viedtālruni vai planšetdatoru.
  • Regulāri pārliecinieties par Jūsu veikto maksājumu pareizību.
Noderīgi zināt
  • Uzturiet vienmēr jaunāko mobilās lietotnes versiju, lai izmantotu visas lietotnes funk cijas.
  • Swedbank mobilo lietotni var lejupielādēt tikai mobilajās ierīcēs, kurās darbojas operētājsistēma Android 4.0 un iOS 9 vai jaunākas versijas.
  • Ja lietojat viedtālruni ar kādu citu operētājsistēmu, piemēram, Windows Phone, izmantojiet internetbankas versiju tālruņiem ar skārienjutīgiem ekrāniem – www.swedbank.lv/touch

Ātrais konta atlikums ir pieejams bez autorizācijas internetbankā. Atlikums tiks parādīts lietotnes galvenajā lapā, viegli pakratot telefonu vai novelkot ekrānu uz leju.

Kā nosūtīt naudu?

  1. Ievadi summu līdz 30 EUR.
  2. Izvēlies saņēmēju no saraksta.
  3. Nosūti naudu ar vienu klikšķi.

Cik es varu nosūtīt?

  • Viena naudas sūtījuma limits ir 30 EUR, starp saviem kontiem bez limita;
  • Mēneša kopējais limits ir 150 EUR (limitu var samazināt lietotnes sadaļā "Uzstādījumi"; autorizējoties lietotnē, limits tiks atjaunots no jauna).

Drošība pirmajā vietā!

  • Vienmēr aizsargā savu viedtālruni vai planšetdatoru ar paroli.
  • Neļauj citiem lietot savu viedtālruni vai planšetdatoru, tā nedodot citiem iespēju nosūtīt naudas pieprasījumu bez koda.
  • Ja tavs viedtālrunis vai planšetdators tiek nozagts vai pazaudēts, nekavējoties bloķē pakalpojumu internetbankas sadaļā "Pakalpojumi bez koda" vai zvanot uz 67 444 444;
  • Regulāri pārliecinies par tevis veikto maksājumu pareizību.

Kā veikt naudas pieprasījumu?

  1. Ievadi summu līdz 500 EUR.
  2. Izvēlies, kā nosūtīt pieprasījumu
    (e-pasts, SMS vai cits veids).
  3. Izvēlies vai ievadi saņēmēja kontaktinformāciju.
  4. Nosūti pieprasījumu ar vienu klikšķi.
  5. Vari sūtīt to pašu pieprasījumu vairākiem saņēmējiem, izmantojot dažādus veidus.

Cik es varu pieprasīt un cik tas maksā?

  • Viena naudas pieprasījuma limits ir 500 EUR.
  • Pieprasījumi uz e-pastu un citos veidos ir bez maksas.
  • Par SMS pieprasījumiem ar standarta īsziņas palīdzību tiek piemērota maksa saskaņā ar mobilā operatora cenrādi.

Drošība pirmajā vietā!

  • Vienmēr aizsargā savu viedtālruni vai planšetdatoru ar paroli.
  • Neļauj citiem lietot savu viedtālruni vai planšetdatoru, tā nedodot citiem iespēju nosūtīt naudas pieprasījumu bez koda.
  • Ja tavs viedtālrunis vai planšetdators tiek nozagts vai pazaudēts, nekavējoties bloķē pakalpojumu internetbankas sadaļā "Pakalpojumi bez koda" vai zvanot uz 67 444 444;
  • Regulāri pārliecinies par tevis veikto maksājumu pareizību.

Padomi par bankas mobilo lietotni

Četri pārvarami iemesli, kāpēc cilvēki vilcinās sākt izmantot banku telefonā

Uzzināt vairāk

Kā visātrāk uzzināt, vai atvaļinājuma nauda jau ieskaitīta?

Uzzināt vairāk

Smart-ID un mobilais telefons kodu kartes vietā – vai tas ir droši?

Uzzināt vairāk

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu sīkdatņu izmantošanas politiku.