Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Maksājumu un kontu drošība

Kā pasargāt savu naudu no krāpniekiem?

  • Nekad nevienam nenosauc savu lietotāja numuru, PIN kodus vai kartes informāciju (arī tad, ja cilvēks, kas to prasa, uzdodas par bankas darbinieku)
  • Nekādā gadījumā neapstiprini darījumus vai autorizēšanās mēģinājumu internetbankā vai lietotnē, ko neesi ierosinājis pats
  • Ja tev ir šaubas par kādu maksājumu, naudu nepārskaiti

Izplatītākie krāpšanas veidi

Lai izkrāptu naudu, krāpnieki izmanto dažādas metodes un saziņas veidus. Aplūko visizplatītākās krāpšanas shēmas un uzzini, kā pasargāt savu naudu.

1. Krāpšana internetā

Uzzināt vairāk

2. Investīciju piedāvājumi

Uzzināt vairāk

3. Krāpšana ar aizdevumu

Uzzināt vairāk

4. Krāpšana ar loteriju vai mantojumu

Uzzināt vairāk

5. Romantiskā krāpšana

Uzzināt vairāk

6. Ar darbu saistīta krāpšana

Uzzināt vairāk

1. Krāpšana internetā

Kā tas notiek?

  • Pa telefonu, e-pastā vai īsziņā ar tevi sazinās krāpnieki, uzdodoties par Swedbank darbiniekiem.
  • Kā saziņas iemesls parasti tiek minēts kaut kas steidzams attiecībā uz tavu bankas kontu, piemēram, nepieciešamība bloķēt nepareizu maksājumu.
  • E-pastā vai īsziņā tu saņem saiti, kas ved uz vietni, kura izskatās tāpat kā internetbankas autorizēšanās logs. Pa telefonu tev lūdz nosaukt savu lietotāja numuru, PIN kodus vai kartes numuru.
  • Kad esi nosaucis šo informāciju vai ievadījis informāciju, lai autorizētos, tavs konts tiek uzlauzts un visus naudas līdzekļus krāpnieki pārskaita uz savu kontu.

Kā sevi pasargāt?

  • Nekad nenosauc savus bankas datus (lietotāja numuru, kartes informāciju vai PIN kodus). Banka tev šo informāciju nekad nejautās.
  • Neveic to failu lejupielādi, kas pievienoti e-pastam, un neklikšķini uz pievienotajām saitēm. Vienmēr pārliecinies, vai sūtītāja e-pasta adrese beidzas ar @swedbank.lv

2. Investīciju piedāvājumi

Kā tas notiek?

  • Tu pamani reklāmu, kurā tiek solīta bezriska ieguldīšanas iespēja ar strauju peļņas potenciālu.
  • Noklikšķinot uz reklāmas, tu nokļūsti vietnē, kur redzi labi uzrakstītu rakstu par ieguldīšanu un aicinājumu reģistrēties, lai uzzinātu vairāk.
  • Autorizējoties investīciju vietnē, tev jāveic ieguldījums (100, 250 vai 500 EUR). Pēc šīs summas ieguldīšanas tu redzi ļoti labus, bet nepatiesus izaugsmes rādītājus, kas vilina ieguldīt vēl vairāk.
  • Iespējams, tu saņemsi pārdošanas zvanu, kurā tev piedāvās iespēju ieguldīt vēl lielāku naudas summu. Krāpnieki tev stāstīs par jaunumiem, kas radījuši labu iespēju investēt tieši tagad.
  • Sarežģījumi rodas brīdī, kad vēlies piekļūt saviem naudas līdzekļiem. Lai piekļūtu naudas līdzekļiem, krāpnieki liks maksāt papildmaksu par ieguldījumu izņemšanu. Pat ja maksājumu veiksi, līdzekļiem piekļūt nebūs iespējams.
  • Atceries, ka krāpnieki pēc tam var mēģināt ar tevi sazināties vēl gadiem, lai piedāvātu iespēju atgūt ieguldītos naudas līdzekļus ar peļņas procentiem, ja samaksāsi papildmaksu.

Kā sevi pasargāt?

  • Ja tev ir jebkādas aizdomas, nepārskaiti un neieguldi naudu.
  • Ieguldījumu piedāvājumi, solot ātru peļņu un bezriska ieguldījumus, ar nosacījumu, ka tev jārīkojas ātri, visticamāk, ir viltus.
  • Papildu informācijas meklēšana nav drošs veids, kā pārliecināties par piedāvājumu patiesumu, jo krāpnieki nereti imitē īstus uzņēmumus.
  • Neļauj trešām personām piekļūt savam datoram un nekādā gadījumā neveic programmatūras lejupielādi (AnyDesk vai TeamViewer), jo tas sniegtu krāpniekiem attālinātu piekļuvi tavam datoram.

3. Krāpšana ar aizdevumu

Kā tas notiek?

  • Tu ieraugi aizdevuma piedāvājumu ar ļoti labu procentu likmi.
  • Lai tiktu pie aizdevuma, tevi vispirms aicina nomaksāt dažādas komisijas maksas (par līguma noformēšanu, par aizdevuma apdrošināšanu u.c.).
  • Šo summu tev liek pārskaitīt uz bankas kontu ārvalstīs (visbiežāk tas ir privātpersonas, nevis uzņēmuma konts).

Kā sevi pasargāt?

  • Ja pirms aizdevuma saņemšanas tev liek pārskaitīt jebkādu naudas summu, tā ir krāpniecība. Neveic jebkādus maksājumus, jo banka komisijas maksu no tava konta atskaita automātiski.

4. Krāpšana ar loteriju vai mantojumu

Kā tas notiek?

  • No nepazīstamas e-pasta adreses tu saņem ziņu, kurā apgalvots, ka esi laimējis loterijā vai mantojis lielu naudas summu.
  • Krāpnieki vēlas tev pārskaitīt šo naudas summu, kas vienmēr būs ļoti liela (piemēram, 1 000 000 EUR vai vairāk).
  • Lai saņemtu naudu, tev vispirms jāsedz dažādi maksājumi, piemēram, notāra nodeva, maksa par konta atvēršanu ārvalstu bankā, bankas kartes izgatavošanas un sūtīšanas maksa u.tml.

Kā sevi pasargāt?

  • Ja neesi iegādājies loterijas biļeti vai nepazīsti cilvēku, no kura it kā saņem mantojumu, tad tā, visticamāk, ir krāpšana.
  • Ja pirms mantojuma saņemšanas vai loterijas laimesta saņemšanas tev jāveic dažādi maksājumi, tad tā ir krāpšana. Neveic maksājumus!

5. Romantiskā krāpšana

Kā tas notiek?

  • Tiešsaistē tu iepazīsties ar svešinieku.
  • Jūs uzsākat saraksti. Kādā brīdī šis cilvēks lūdz pārskaitīt naudu ārkārtējas situācijas risināšanai, lidmašīnas biļetei, lai varētu ar tevi tikties, vai tāpēc, ka vēlas nosūtīt tev paciņu.

Kā sevi pasargāt?

  • Nekādā gadījumā nepārskaiti naudu – ne lidmašīnas biļetes iegādei, ne ārkārtējas situācijas risināšanai.
  • Noraidi jebkādus aizdomīgus naudas pieprasījumus. Ja persona, kas lūdz naudu, kļūst aizkaitināta un nepieņem noraidījumu, tā, visticamāk, ir krāpšana.

6. Ar darbu saistīta krāpšana

Kā tas notiek?

  • Uzņēmuma e-pasta kompromitēšana. Tu saņem e-pasta ziņojumu, kas adresēts no tavas darbavietas e-pasta adreses. Tajā ir aicinājums veikt maksājumu uz kādu bankas kontu. Visticamāk, tavas darbavietas e-pasta serveris ir uzlauzts un e-pasta ziņojumu ir izsūtījuši krāpnieki.
  • CEO krāpšana. Tu saņem e-pasta ziņojumu no sava vadītāja, kurā ir aicinājums apmaksāt kādu rēķinu vai veikt maksājumu uz kādu bankas kontu. Šis krāpniecības mēģinājums visbiežāk skar grāmatvežus.

Kā sevi pasargāt?

  • Ja no savas darbavietas saņem aizdomīgu e-pasta ziņojumu, kurā izteikts aicinājums veikt maksājumu, telefonsarunā vai klātienē noskaidro, vai darba devējs ir aicinājis to darīt.

Sazinies ar mums jebkurā diennakts laikā, zvanot +371 67444444, ja:

  • pamani jebkādas aizdomīgas darbības savā kontā;
  • ir aizdomas par to, ka trešām personām ir piekļuve tavai internetbankai;
  • pamani krāpnieciskas darbības, kuru mērķis ir piesavināties tavus konta piekļuves datus vai naudas līdzekļus.

Mēs uzreiz bloķēsim tavu karti un internetbankas kontu, tādējādi nodrošinot, ka neviens nevarēs piekļūt taviem naudas līdzekļiem.

  • Nobloķē savu karti. Jebkuru no savām kartēm tu vari nobloķēt mobilajā lietotnē un internetbankā. Internetbankā noklikšķini uz ”Kartes” > ”Manas kartes”. Pēc tam izvēlies karti, kuru vēlies bloķēt, un noklikšķini uz ”Bloķēt karti”. Mobilajā lietotnē nospied ”Kartes” un nomaini izvēlētās kartes statusu no ”Aktīva” uz ”Bloķēta”, pabīdot pogu.
  • Ziņo par drošības pārkāpumu. Ja pamani kaut ko, kas varētu būt drošības pārkāpums, informē mūs par to. Kā ziņot par drošības pārkāpumu.
  • Nekādā gadījumā neapstiprini darījumus vai pierakstīšanos internetbankā vai lietotnē, ko neesi ierosinājis pats.
  • Nekādā gadījumā nenodod savus personas datus vai internetbankas vai lietotnes pierakstīšanās datus citām personām, tostarp ģimenes locekļiem, draugiem vai bankas darbiniekiem, izņemot, ja zvani uz banku.
  • Nepieraksti, nesūti e-pastā, īsziņā u.tml. un nekādā citā veidā nesaglabā slepenos kodus un paroles, ko izmanto, lai atbloķētu datoru vai mobilo tālruni. Izveido sarežģītas paroles, kuras ir grūti uzminēt, iegaumē tās un regulāri maini. Veido PIN kodus, izmanto nejaušas ciparu kombinācijas. Neizmanto tādas kombinācijas kā 1111, 1234, dzimšanas datumu vai citas ar personas datiem saistītas ciparu kombinācijas.
  • Atceries, ka tavs lietotāja ID numurs ir tikpat svarīgs kā personas kods, tādēļ gādā par tā drošību.
  • Atceries, ka pēc pierakstīšanās tev būs pieejami daudzi pakalpojumi, tostarp ārēji pakalpojumi, kuriem nav nepieciešama papildu autentifikācija.

Mēs automātiski bloķējam piekļuvi internetbankai, ja piecas reizes pēc kārtas tiek ievadīti nepareizi pierakstīšanās dati (lietotāja ID vai kods no PIN kodu kalkulatora). Tos var atbloķēt, zvanot uz tālruni +371 67444444. (Atkārtotas bloķēšanas gadījumā tev būs jāapmeklē bankas filiāle. Apmeklējums ir jāpiesaka iepriekš. Vai kontā esi konstatējis sevis neapstiprinātus darījumus, kas veikti pirms internetbankas piekļuves bloķēšanas? Apskati savu konta izrakstu un iesniedz informāciju mums.

Pierakstīšanās sesija tiek izbeigta, ja piecas minūtes nenotiek nekāda darbība. Tu tiksi aicināts vēlreiz ievadīt savus pierakstīšanās datus. Laika ierobežojumi ir noteikti drošības nolūkos, lai novērstu piekļuvi internetbankai gadījumā, ja lietotājs ir aizmirsis izrakstīties no sava konta pēc darba pabeigšanas internetbankā.
Internetbankas darba sesijas beigās izraksties (noklikšķinot “Izrakstīties”) un aizver interneta pārlūku.

No datora:

Noklikšķinot uz atslēgas simbola, būtu jāparādās atbilstošajam Swedbank sertifikātam:

No viedierīces:

Pārliecinies, ka tīmekļa vietnes domēns ir “swedbank.lv”.

Piekļūstot internetbankai no klēpjdatora vai stacionārā datora, ievēro tālāk norādītos piesardzības pasākumus!

  • Instalē antivīrusu programmatūru un konfigurē to, lai automātiski tiktu veikta vīrusu definīciju datubāzes atjaunināšana (vismaz viens automātiskais atjauninājums dienā).
  • Uzstādi vietējo ugunsmūri. To vajadzētu konfigurēt tā, lai tavam datoram nevar pieslēgties no interneta.
  • Izmanto jaunāko pieejamo pārlūka un operētājsistēmas versiju.
  • Ieslēdz automātiskos atjauninājumus visai programmatūrai. Ja nav iespējams veikt automātisku atjaunināšanu, regulāri pārbaudi, vai nav pieejama jaunāka programmatūras versija.
  • Iestati interneta pārlūku, lai tas bloķētu uzlecošos logus.

Pārbaudi datora drošību.

  • Plašāka informācija par to, kā aizsargāt savas ierīces un droši izmantot interneta pakalpojumus, ir pieejama šādās vietnēs:
https://cert.lv/lv

Neaizmirsti par piesardzības pasākumiem, piekļūstot internetbankai no mobilajām ierīcēm!

  • Lejupielādēt lietotnes tikai no uzticamiem avotiem, piemēram, App Store, Google Play vai – Windows Phone programmām – Microsoft Store.
  • Neapej ierobežojumus, ko mobilajā ierīcē ir iestatījis mobilā tīkla operators vai ierīces ražotājs (jailbreaking). Tādējādi tiks atslēgta ierīcē iebūvētā aizsardzība pret dažādiem mobilo ierīču apdraudējumiem.
  • Vienmēr bloķē viedtālruņa ekrānu vai datoru. Ja ierīce ekrāna bloķēšanai piedāvā vairākus drošības līmeņus, vienmēr izvēlies visaugstāko.
  • Neļauj citām personām izmantot tavu tālruni vai planšetdatoru, kurā instalēta Swedbank lietotne.
  • Neatklāj ekrāna bloķēšanas kodus citām personām un neatļauj savu tālruni atslēgt ar citas personas biometriskajiem datiem.
  • Izmanto antivīrusu programmatūru.
  • Vienmēr ievēro savas mobilās ierīces ražotāja prasības vai drošības brīdinājumus.

Iepērkoties tiešsaistē, rīkojies uzmanīgi ar saviem personas un finanšu datiem. Rūpīgi izvērtē draudus, ar kuriem var saskarties internetā. Mēs iesakām nodrošināt personīgo ierīču aizsardzību un vienmēr ievērot tālāk uzskaitītos drošības ieteikumus.

  • Iepērcies tikai uzticamos veikalos. Droši iegādājies preces un pakalpojumus pazīstamos Latvijas un ārzemju internetveikalos ar labu reputāciju. Kritiski izvērtē nepazīstamus pārdevējus un mēģini noskaidrot vairāk par viņu darbību. Iepazīsties ar internetā publiski pieejamām atsauksmēm par konkrēto internetveikalu. Pārliecinies, vai tīmekļa vietnē ir dota detalizēta vietnes administratora kontaktinformācija (adrese, tālruņa numurs, e-pasts utt.), un pārliecinies, vai vietnes saitēs nav kļūdu (lieki vārdi vai burti, dīvaini simboli), vai nav uzlecošo logu, reklāmu, daudz saišu informatīva satura vietā.
  • Izturies piesardzīgi pret atlaidēm. Vai atradi augstas kvalitātes preci par īpaši zemu cenu? Pirms maksājuma veikšanas pārliecinies, ka uzņēmums, kas preci piedāvā, tiešām eksistē un ir uzticams. Izturies piesardzīgi pret reklāmām sociālajos tīklos. Tās var vest uz viltus internetveikaliem.
  • Droša iepirkšanās ar karti. Iepērkoties ārzemju internetveikalos, visizplatītākais maksāšanas veids ir norēķināties ar maksājumu karti. Šādos gadījumos ir jānorāda maksājumu kartes dati. Ja internetveikals piedalās kādā no starptautiskajām drošības programmām, tā vietnē ir norādīti īpaši programmu logotipi, piemēram, “Mastercard Identity Check” vai “Visa Secure” Visa karšu maksājumiem. Iespējams, tiksi pārvirzīts uz internetbanku, lai apstiprinātu maksājumu, pierakstoties internetbankā. Uzzini vairāk par drošu iepirkšanos tiešsaistē šeit. Pirms maksājuma veikšanas internetveikalā, lūdzu, izvērtē attiecīgā internetveikala drošību un iepazīsties ar internetā publiski pieejamajām atsauksmēm par tā darbību.
  • Droši maksājumi elektroniskajā banku sistēmā. Iepērkoties Latvijas internetveikalos, parasti notiek pārvirzīšana uz Swedbank internetbanku. Tā ir atpazīstama pēc Swedbank logotipa un internetbankas adreses: https://www.swedbank.lv/banklink. Tas ir apstiprinājums, ka maksājums tiek veikts tieši banku sistēmā. Pēc pierakstīšanās datu ievadīšanas vietne automātiski parāda izveidoto maksājuma formu.
  • Trešo pušu piegādātāji. Kopš 2019. gada 14. septembra, iepērkoties tiešsaistē, tev var tikt piedāvāts izmantot maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ko kā norēķināšanās iespēju par precēm un pakalpojumiem piedāvā maksājumu iniciēšanas pakalpojumu sniedzējs, kas nav banka. Izvēloties ierosināt maksājumu no sava bankas konta, tev var būt jāaizpilda maksājuma uzdevuma forma maksājumu iniciēšanas pakalpojumu sniedzēja vidē un jāpiekrīt datu pārsūtīšanai, kas ir nepieciešama, lai izpildītu maksājumu un vēlāk apstiprinātu maksājuma uzdevumu ar Swedbank internetbankas autentifikācijas rīku. Ja savā konta izrakstā konstatēt darījumu, ko pats neesi apstiprinājis, informēt mūs par to nekavējoties, zvanot uz +371 67444444 (privātie klienti) vai+371 67444444 (korporatīvie klienti).

Vai atradi kļūmi drošības sistēmā? Informē mūs par to!

Mums, Swedbank, ir svarīgi, lai mūsu klienti justos droši un aizsargāti, pārvaldot savus finanšu līdzekļus mūsu elektroniskajos kanālos. Līdz ar to mēs vēlamies nodrošināt augstāko drošības līmeni mūsu IT sistēmās. Tomēr reizēm varam kaut ko arī nepamanīt. Ja konstatē kļūmi drošības sistēmā, lūdzu, informē mūs par to, lai varam pēc iespējas ātrāk novērst problēmu.

Kā ziņot?

Nosūti mums e-pasta vēstuli uz adresi: responsible-disclosure@swedbank.com. Aicinām izmantot mūsu publisko PGP atslēgu nosūtītās informācijas aizsardzībai. Noteikti iekļauj ziņojumā šādus datus:

  • ievainojamības detalizēts apraksts, ieskaitot URL un ievainojamības veidu;
  • informācija, kas mums nepieciešama problēmas reproducēšanai;
  • ja iespējams – atklātās ievainojamības ekrānuzņēmums;
  • tava kontaktinformācija, vārds un uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un publiskā PGP atslēga (ja jums tāda ir).

Iesniegtos personas datus Swedbank izmantos, lai informētu tevi par konstatēto IT drošības trūkumu analīzi un korekciju un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar tevi iesniegtās informācijas precizēšanai. Plašāka informācija par Swedbank datu apstrādes procedūrām ir pieejama sadaļā par Swedbank personas datu apstrādes principiem.

Par ko var ziņot?

Var mums ziņot par drošības kļūmēm, ko konstatēji jebkurā mūsu pakalpojumā. Drošības kļūmju piemēri: starpvietņu skriptošana, šifrēšanas kļūdas vai drošību ietekmējošas kļūdas loģikas kontrolēs. Ziņošanas iespēju nav paredzēts izmantot attiecībā uz citām loģikas kļūdām, teksta kļūdām, jautājumiem par mūsu pakalpojumiem, jautājumiem par mūsu pakalpojumu drošību u.tml.

Ko gaidīt no Swedbank?

Mēs apstiprināsim, ka esam saņēmuši tavu ziņu, visā problēmas risināšanas procesā tevi par to informēsim, kā arī paziņosim, kad problēma būs novērsta. Atlīdzība par informēšanu par ievainojamību netiek izmaksāta.

Ko gaidām no tevis?

Gan mums, gan mūsu klientiem ir svarīgi, lai tiktu ievēroti labās prakses standarti.

  • Ievainojamību nedrīkst izmantot, lai piekļūtu vai mēģinātu piekļūt tev nepiederošai informācijai.
  • Ievainojamību nedrīkst izmantot, lai dzēstu vai labotu informāciju.
  • Tu nedrīksti ietekmēt mūsu pakalpojumu pieejamību.
  • Tu dod mums iespēju novērst konstatēto ievainojamību, pirms paziņo par to publiski.

Vai var ziņot anonīmi?

Jā, taču tādā gadījumā mēs nevaram atbildēt un informēt tevi par ievainojamības novēršanas procesu.

PGP atslēga

PGP atslēga

Atslēgas ID: 0x0AD6CCAF

Kontroles kods: 2D14 4030 6D4B 68C3 F286 3AC6 333B E8E4 0AD6 CCAF

Mēs iesakām atjaunināt pārlūkprogrammu un operētājsistēmas versiju, tiklīdz atjauninājums ir izlaists. Lai uzlabotu drošību un pieredzi mūsu digitālajos kanālos, šos atjauninājumus var iestatīt automātiski. Mēs oficiāli atbalstām šādas pārlūkprogrammu versijas:

  • Google Chrome 85 un jaunākas versijas;
  • Microsoft Edge 85 un jaunākas versijas;
  • Mozilla Firefox 80 un jaunākas versijas;
  • Safari 14 un jaunākas versijas.
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Jauns posms, jaunas vajadzības – kredītkarte noderēs

Īpašs piedāvājums! Swedbank un Zelta kredītkartes bez izsniegšanas maksas un ikmēneša maksas līdz šī gada beigām.*

  • Kredītlimits no 300 EUR.
  • Iekļauta 180 dienu pirkuma apdrošināšana.
  • Bezprocentu periods iztērētajam kredītlimitam līdz 40 dienām.
  • Ceļojuma apdrošināšana ar Covid-19 segumu, kas iekļauta Zelta kredītkartē.

* Īpašais piedāvājums spēkā, piesakoties kredītkartei no 16. augusta līdz 30. septembrim.