Debetkartes

Maksā, vienkārši nopīkstinot!

Jaunā Swedbank maksājumu karte ar bezkontakta tehnoloģiju ļauj norēķināties par nelieliem pirkumiem ātrāk, ērtāk, bet tikpat droši kā līdz šim.

Bezkontakta norēķini:

  • Visā Baltijā pirkumiem līdz 10 EUR – maksā bez PIN koda ievadīšanas, vienkārši pietuvinot karti terminālim.
  • Vietās, kur redzi simbolu.
  • 3 x ātrāk, nekā maksājot ar skaidru naudu, un 2 x ātrāk, nekā ievadot PIN kodu.
Swedbank maksājumu karte

Swedbank maksājumu karte

  • Ar bezkontakta norēķinu funkciju.
  • Karte ikdienas norēķiniem.
  • MasterCard zīmola karte.
  • Cenrādis

Pasūtīt karti

Uzzināt vairāk

Mana dizaina karte

Mana dizaina karte

  • Individuāls kartes dizains.
  • VISA zīmola karte.
  • Cenrādis

Pasūtīt karti

Uzzināt vairāk

Swedbank ISIC skolēnu karte

Swedbank ISIC skolēnu karte

  • Piemērotākā norēķinu karte skolēniem no 6 gadu vecuma
  • Darbojas kā skolēna apliecība
  • Atlaides vairāk nekā 750 vietās Latvijā un 150000 vietās visā pasaulē
  • Ar bezkontakta norēķinu iespēju.
  • Cenrādis

Uzzināt vairāk

Swedbank ISIC studenta karte

Swedbank ISIC studenta karte

  • Piemērotākā norēķinu karte studentiem
  • Studenta statusu pierāda jebkur pasaulē
  • Atlaides vairāk nekā 750 vietās Latvijā un 150000 vietās visā pasaulē
  • Ar bezkontakta norēķinu iespēju.
  • Cenrādis

Uzzināt vairāk

Swedbank jauniešu karte

Swedbank jauniešu karte

  • Norēķinu karte jauniešiem no 6 līdz 24 gadu vecumam
  • Karte par īpašu cenu
  • Cenrādis

Uzzināt vairāk

Bezkontakta norēķini – vēl ātrāks veids, kā maksāt ar karti

Swedbank jaunās kartes ļauj veikt pirkumus līdz 10 eiro vērtībā Baltijā, vienkārši pietuvinot tās karšu lasītājam.

Tā ikdienas pirkumi kļūs vēl ātrāki un ērtāki, saglabājot tādu pašu drošības līmeni kā iepriekš.

  • Ātri – 3 x ātrāk, nekā maksājot ar skaidru naudu, un 2 x ātrāk, nekā ievadot PIN kodu.
  • Droši – par vienu un to pašu pirkumu nevar norēķināties divas reizes. Ja īsā laika periodā tiks veikti vairāki norēķini par mazām summām, karšu terminālis pieprasīs ievietot karti un ievadīt PIN kodu.
  • Pielāgojami – jebkurā brīdī bezkontakta norēķinu iespēju var aktivizēt vai deaktivizēt Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā. Bezkontakta norēķinu iestatījumu izmaiņas stāsies spēkā pēc kartes ievietošanas karšu terminālī un PIN koda ievadīšanas.
  • Kur norēķināties? Pašlaik Latvijā ir ap 1500 vietu, tāpat bezkontakta norēķinus iespējams veikt ārzemēs, piemēram, Lielbritānijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Spānijā, Itālijā, Francijā, Polijā u.c. Ņemiet vērā, ka ārvalstīs bezkontaktu norēķinu summas limits var atšķirties.

VISA debetkarte (USD)

  • VISA zīmola karte
  • Kartes norēķinu valūta USD
  • Pārdodot preces internetā, var saņemt pārskaitījumu uz kartes kontu
  • Cenrādis

Uzzināt vairāk

Swedbank ITIC skolotāja karte

  • Piemērotākā norēķinu karte skolotājiem
  • Skolotāja identifikācijas karte
  • Atlaides vairāk kā 750 vietās Latvijā un 150000 vietās visā pasaulē
  • Cenrādis

Uzzināt vairāk

Swedbank klasiskā debetkarte

Swedbank klasiskā debetkarte

  • Karte ikdienas norēķiniem.
  • MasterCard zīmola karte.
  • Cenrādis

Pasūtīt karti

Uzzināt vairāk

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes

  • PIN kods

    Kur es varu redzēt savu PIN kodu?

    Jaunas norēķinu kartes PIN kods tiek izsniegts atsevišķā aploksnē, kad filiālē saņemat karti. Atjaunotām kartēm paliek iepriekšējais PIN kods.

    Ja es neatceros kartes PIN kodu, vai es varu saņemt jaunu PIN kodu esošai kartei?

    Jaunu kartes PIN kodu nevar saņemt. Tāpat to nevar noskaidrot pie bankas speciālistiem vai internetbankā.
    Ja neatceraties PIN kodu, jāpasūta jauna karte internetbankā.

    Kā es varu nomainīt PIN kodu?

    Kartes PIN kodu var nomainīt Swedbank bankomātos Latvijā, izvēloties funkciju "Citas darbības" -> "PIN koda maiņa".
    PIN kodu var nomainīt visām Swedbank izdotajām kartēm.

    Vai PIN koda maiņa ir bezmaksas pakalpojums?

    Jā, PIN koda maiņa ir bezmaksas pakalpojums.

  • Norēķini ārzemēs

    Vai VISA/MasterCard karte darbosies ārzemēs?

    Ar VISA/MasterCard kartēm var norēķināties visās pasaules tirdzniecības vietās, kurās redzama VISA vai MasterCard simbolika un tirgotājs pieņem šāda veida kartes.

    Kā notiks valūtas konvertācija, iepērkoties vai izņemot skaidru naudu ārzemēs?

    Iepērkoties vai izņemot skaidru naudu ārzemēs, kontā ir jānodrošina atlikums kartes valūtā. Norēķinu brīdī valūtas maiņa (konvertācija) uz attiecīgo valūtu notiks automātiski.
    Piemēram, ja ar Swedbank klasisko debetkarti norēķināsieties Lielbritānijā, pirkuma summa automātiski tiks konvertēta no eiro uz mārciņām.
    No 01.01.2014. pirkumi ar karti ārzemēs ir bez maksas.
    Skaidras naudas darījumu komisija ārzemēs ir atkarīga no kartes veida; šī informācija ir sniegta bankas cenrādī, sadaļā "Norēķinu kartes" pie attiecīgā kartes veida.

    Informācija par aktuālajiem atsauces valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko karšu organizāciju mājaslapā:

    https://www.mastercard.com/global/currencyconversion/index.html
    http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_rates.aspx

    Vai ar MasterCard klasisko debetkarti varēšu rezervēt automašīnu ārzemēs?

    Swedbank klasiskās debetkartes funkcionalitāte ļauj norēķināties ar šo karti par auto nomas pakalpojumiem pie tirgotājiem, kas pieņem šāda veida kartes. Aicinām savlaicīgi noskaidrot šo informāciju, sazinoties ar pakalpojuma sniedzēju.

  • Pirkumi internetā

    Vai ar savu karti varēšu norēķināties pie visiem interneta tirgotājiem?

    Jā, ja tirgotājs pieņem šāda veida kartes un nav noteicis ierobežojumus, tad ar karti varēsiet norēķināties. Aicinām izlasīt mājaslapas aprakstu un noskaidrot, vai nepastāv īpaši noteikumi citu valstu klientiem un vai nav noteikti kādi ierobežojumi, piemēram, tirgotājs var pārbaudīt, lai kartes izdevējbanka, preces piegādes adrese un klienta IP adrese būtu vienā un tajā pašā valstī.

    Kas ir droši pirkumi internetā?

    Droši pirkumi internetā, izmantojot starptautisko interneta pirkumu aizsardzības sistēmu "MasterCard SecureCode" vai "Verified by VISA", nozīmē kartes īpašnieka identitātes papildu pārbaudi, iepērkoties tajos internetveikalos, kas ieviesuši minēto drošības sistēmu. Lai varētu veikt papildu identitātes pārbaudi, internetbankas autorizācijas logā ir jāievada internetbankas lietotāja identifikatori.

    Kur varu reģistrēt karti drošiem pirkumiem internetā?

    Internetbankas sadaļā "Droši pirkumi internetā", nospiežot pogu "Reģistrēt".
    Katra karte ir jāreģistrē atsevišķi. Atjaunotā karte drošiem pirkumiem internetā jāreģistrē no jauna.

    Kā var pārbaudīt, vai mana karte ir reģistrēta drošiem pirkumiem internetā?

    To varat pārbaudīt internetbankas sadaļā "Droši pirkumi internetā".
    Pretī attiecīgās kartes numuram ir ikona. Zaļā ikona nozīmē, ka karte ir reģistrēta drošiem pirkumiem internetā. Savukārt sarkanā ikona nozīmē, ka karte nav reģistrēta.
    Lai reģistrētu savu karti drošiem pirkumiem internetā, izvēlieties pogu "Reģistrēt".

    Kur var atrast CVV/CVC kodu un kas tas ir?

    CVV/CVC ir trīsciparu kods, kas atrodas kartes otrā pusē blakus paraksta joslai.
    CVV/CVC kods tiek izmantots, lai apstiprinātu kartes darījumu.

    Kas jāņem vērā, iepērkoties internetā?

    • Izlasiet izmantotās kartes mājaslapas aprakstu, vai uz citu valstu klientiem neattiecas īpaši noteikumi.
    • Pārbaudiet karti savas bankas internetbankas sadaļā "Manas kartes" un noskaidrojiet:
      • vai karte ir derīga (piemēram, derīguma termiņš "12/18" norāda, ka karte ir derīga līdz 2018. gada decembra pēdējai dienai);
      • vai karte ir reģistrēta (interneta pirkumiem.
    • Pārbaudiet, vai, veicot pirkumu internetā, ievadāt pareizu kartes derīguma termiņu vai CVV/CVC kodu.
    • Noskaidrojiet, vai kontā ir pietiekami daudz līdzekļu kartes valūtā.
    • Noskaidrojiet, vai nav pārsniegts kartes darījuma limits. Par limita maiņu aicinām izpētīt informāciju sadaļā "Limiti".
    • Nepieciešamības gadījumā mēģiniet izmantot citu datoru, viedtālruni, planšetdatoru vai citu pārlūkprogrammu, piemēram, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer. Datora kešatmiņa ir jātīra regulāri.
    • Ja rodas problēmas, mēģiniet izmantot norēķinu karti vēlāk vai noskaidrojiet, kā rīkojušies citi lietotāji.
  • Limiti

    Kādi ir manas norēķinu kartes limiti?

    Karšu limiti:

    • pirkumiem ar karti;
    • skaidras naudas izmaksai;
    • skaidras naudas iemaksai;
    • rēķinu apmaksai bankomātos.

    Izsniedzot norēķinu karti, automātiski tiek noteikts standarta limits, ja neesat definējis citus limitus.
    Standarta limiti dažāda veida kartēm var būt atšķirīgi.
    Limiti nav saistīti savā starpā un neietekmē limitus internetbankas pārskaitījumiem.

    Kur var redzēt kartes limitus?

    Kartes limitus var noskaidrot internetbankā, sadaļā "Manas kartes", noklikšķinot uz konkrētās kartes numura, kā arī kartes līgumā.

    Kur un kā var mainīt kartes limitus?

    Kartes limitu var mainīt internetbankā sadaļā "Manas kartes", noklikšķinot uz pogas "Mainīt kartes limitus".
    Limita palielināšanai internetbankā pastāv ierobežojumi. Ja jums ir nepieciešams lielāks limits, nekā internetbankas sistēma ļauj to palielināt, aicinām sazināties ar banku pa tālruni 67 444 444, lai izvērtētu iespēju palielināt kartes limitu attālināti.
    Sazinoties ar bankas speciālistiem pa tālruni, būs nepieciešami internetbankas dati: lietotāja numurs un kodu karte/kodu kalkulators.

    Kāda ir atšķirība starp cenrāža mēneša bezmaksas limitu un kartes dienas limitu?

    Katra klienta kartei tiek noteikti dienas limiti, taču saskaņā ar bankas cenrādi ir noteikts limita ierobežojums skaidras naudas izmaksai vienā mēnesī (sk. cenrādī).
    Tas nozīmē - ja klienta limits skaidras naudas izmaksai dienā no bankomāta ir 1000 EUR, klients var izņemt šādu summu, taču jārēķinās, ka saskaņā ar bankas cenrādi par summu, kas pārsniedz noteikto limitu, tiks ieturēta komisijas maksa.

  • Kartes pasūtīšana / komisijas maksa

    Kur es varu pasūtīt karti?

    Jaunu karti varat pasūtīt internetbankā.
    Ja vēlaties pirmo reizi pasūtīt skolēnu/studentu ISIC vai skolotāju ITIC karti, aicinām veikt pasūtījumu www.swedbank.lv mājaslapā.
    Ja jums ir nepieciešama Swedbank ISIC skolēna (Visa Electron) karte un jūs esat jaunāks par 16 gadiem, tad jums jāvēršas filiālē kopā ar kādu no vecākiem vai aizbildņiem, paņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu.
    Ja kādu no šī veida kartēm pasūtāt atkārtoti, tad aicinām sazināties ar bankas speciālistiem pa tālruni 67 444 444 vai rakstīt bankas ziņojumu.
    Ja vēlaties pasūtīt Visa Classic USD karti, aicinām sazināties ar bankas speciālistiem pa tālruni 67 444 444 vai rakstīt bankas ziņojumu.

    Kad tiek ieturēta kartes izsniegšanas, ikmēneša un gada maksa?

    Par bankas karšu izsniegšanu un izmantošanu komisijas maksas tiek ieturētas šādi:

    • MasterCard kartēm tiek piemērota izsniegšanas maksa - tā ir komisijas maksa par kartes izgatavošanu un izsniegšanu, kā arī līdz katra mēneša 10. datumam tiek ieturēta ikmēneša maksa par kartes izmantošanu iepriekšējā mēnesī.
    • Visa kartēm, kā arī ISIC/ITIC un Swedbank Jauniešu kartēm tiek ieturēta gada maksa - pirmā maksa par kartes izsniegšanu tiek ieturēta, saņemot karti, gada maksa tiek ieturēta kartes atjaunošanas mēneša 26. datumā, ISIC/ITIC kartēm - 31. decembrī. Gada maksa tiek ieturēta par nākamo kartes lietošanas gadu.

    Komisijas maksas ir norādītas bankas cenrādī.

    Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai izņemtu jauno karti?

    Personu apliecinošs dokuments - pase vai ID karte.

    Vai manā vietā karti var izņemt cits cilvēks?

    Jūsu karti var izsniegt citai personai tad, ja ir noformēta bankas vai notariālā pilnvara.

    Vai es varu izņemt sava bērna karti, vai viņam obligāti ir jānāk līdzi?

    Ja pasūtījāt jaunu karti pie jūsu konta uz bērna vārda, tad karte jāizņem abiem, uzrādot jūsu personu apliecinošu dokumentu, kā arī bērna pasi (ja tāda ir) un dzimšanas apliecību.
    Lai varētu saņemt bērna ISIC skolēnu karti, papildus jāuzrāda skolēna apliecība vai izziņa no mācību iestādes.

  • Kartes saņemšana pa pastu

    Kā pieteikt kartes saņemšanu pa pastu?

    To varat izdarīt internetbankas sadaļā "Manas kartes", noklikšķinot "Saņemt pa pastu", ierakstot saņemšanas adresi un noklikšķinot "Apstiprināt".
    Informējam, ka mainīt kartes saņemšanas veidu var līdz kartes derīguma termiņa (tas ir norādīts uz kartes) iepriekšējā mēneša pēdējai dienai.
    Pēdējā kartes izmantošanas mēnesī nevar pieteikt kartes saņemšanu pa pastu, ir jāpasūta jauna karte.

    Kur var aktivizēt pa pastu saņemto karti?

    Atjaunoto karti var aktivizēt internetbankā. Kā aktivizēt norēķinu karti?

    Vai ir droši saņemt karti pa pastu?

    Jā. Atjaunotu karti pa pastu saņemt ir droši, jo karte tiek sūtīta neaktīva un bez PIN koda (PIN kods paliek tāds pats kā iepriekšējai kartei).
    Atjaunotu karti varat aktivizēt tikai savā internetbankā, ievadot speciālu kodu (CVV/CVC), kas ir norādīts kartes aizmugurē.

    Cik ilgā laikā karte jāaktivizē?

    Karte jāaktivizē, sākot no kartes saņemšanas brīža līdz nākamā mēneša pēdējai dienai.

  • Kartes atjaunošana

    Kā saprast kartes derīguma termiņu?

    Uz kartes ir norādīts mēnesis un gads, līdz kuram karte ir derīga. Karti var izmantot līdz norādītā mēneša pēdējai dienai.

    Kurā filiālē man ir jāsaņem mana atjaunotā karte?

    Mēnesi pirms kartes derīguma termiņa beigām, kad ievietosiet karti Swedbank bankomātā, tiks parādīts paziņojums, uz kuru filiāli jūsu karte tiks piegādāta.
    Arī internetbankas sadaļā varat noskaidrot kartes saņemšanas filiāli, kā arī to nomainīt.

    Kā varu nomainīt kartes saņemšanas filiāli vai pieteikt kartes saņemšanu pa pastu?

    To varat izdarīt internetbankas sadaļā "Manas kartes", noklikšķinot "Mainīt adresi" vai "Saņemt pa pastu", ierakstot saņemšanas adresi un noklikšķinot "Apstiprināt".
    Informējam, ka mainīt kartes saņemšanas veidu var līdz kartes derīguma termiņa (tas ir norādīts uz kartes) iepriekšējā mēneša pēdējai dienai.
    Pēdējā kartes izmantošanas mēnesī nevar pieteikt kartes saņemšanu pa pastu, ir jāpasūta jauna karte.

    Vai pēc tam, kad karte tiks atjaunota, PIN kods būs iepriekšējais vai tiks izsniegts jauns?

    Atjaunotai kartei tiek saglabāts iepriekšējais PIN kods

  • Kartes apturēšana / bloķēšana

    Kā var slēgt/apturēt karti?

    Karti var slēgt vai apturēt, zvanot uz banku pa tālruni 67 444 444, rakstot bankas ziņojumu vai vēršoties jebkurā Swedbank filiālē.

    Vai apturēto karti var aktivizēt?

    Ja karti apturējāt, bet vēlāk to atrodat, karti varat aktivizēt jebkurā Swedbank filiālē, uzrādot atrasto karti un pasi.
    Ja pastāv iespēja, ka karte pazaudēšanas brīdī varētu būt pieejama trešajām personām, tad drošības nolūkos banka iesaka slēgt karti un pasūtīt jaunu.

  • Drošība

    Kas ir kartes drošības parole?

    Kartes drošības parole ir jūsu izdomāts vārds, cipari, vai vārdu/ciparu kombinācija, kas būs nepieciešami, lai drošības nolūkos jūs varētu identificēt kā šīs kartes lietotāju un kartes nozaudēšanas gadījumā varētu bloķēt karti.
    Šī parole papildus ir redzama kartes līgumā.

    Vai ir droši saņemt atjaunotu karti pa pastu?

    Jā, atjaunotu karti pa pastu saņemt ir droši, jo karte tiek sūtīta neaktīva un bez PIN koda (PIN kods paliek tāds pats kā iepriekšējai kartei).
    Atjaunotu karti varat aktivizēt tikai savā internetbankā, ievadot speciālu kodu (CVV), kas ir norādīts kartes aizmugurē.

  • Darbības bankomātā

    Cik daudz naudas es varu izņemt viena darījuma laikā bankomātā ar savu karti?

    Vienā darījumā bankomāts var izsniegt līdz 850 EUR. Ja ir nepieciešama lielāka naudas summu, atkārtoti ievietojiet karti bankomātā.

    Kur var apskatīt kartes limitu skaidras naudas izmaksai/iemaksai no bankomāta?

    Kartes limitus var noskaidrot internetbankā, sadaļā "Manas kartes", noklikšķinot uz konkrētās kartes numura. Tajā pašā sadaļā var mainīt limitus.

    Cik daudz naudas banknošu var ielikt viena darījuma laikā iemaksas bankomātā?

    Naudas iemaksas bankomātā vienlaicīgi var ievietot līdz 30, 50 vai 100 naudas zīmēm, atkarībā no bankomāta tipa. Aicinām izlasīt aktuālo informāciju attiecīgi uz katra bankomāta.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu sīkdatņu izmantošanas politiku.