Kredītkartes

Līdz 30.09 izdevīgāk!*

Kur tā nauda paliek?

Atbildi uz šo jautājumu meklē ikviens, bet tiem, kuri saprot, kas ir neatliekams pirkums, piedāvājam Swedbank kredītkarti.

Tagad īpaši izdevīgi:*

Uzzināt vairāk

Aizņemieties atbildīgi, izvērtējot iespējas atmaksāt aizdevumu.
* Noformējot kredītkarti no 14.08.2017. līdz 30.09.2017., saņemsiet to bez izsniegšanas maksas, bet procenti par iztērēto kredītlimitu nebūs jāmaksā līdz 31.12.2017. Sākot ar 01.01.2018., procenti nebūs jāmaksā, ja ar karti iztērēto atmaksāsiet līdz tā paša mēneša 30. datumam.

Izvēlies sev piemērotāko kredītkarti

Jūsu ienākumi mēnesī:
Kredītkartes iespējas:



Bezprocentu periods
Pirkumu apdrošināšana

Kredītkaršu salīdzinājums

Kredītkarte ar
fiksētu maksājumu

Uzzināt vairāk

Swedbank
kredītkarte

Uzzināt vairāk

Zelta
kredītkarte

Uzzināt vairāk

Platinum
kredītkarte

Uzzināt vairāk

* Pilns ceļojuma apdrošināšanas risku segums šeit.
** Lai ceļojuma apdrošināšana būtu spēkā Zelta kredītkartes lietotājam un viņa ģimenei, izdevumiem par apmešanos, ceļojuma iegādi, transportlīdzekļu biļeti vai degvielu ir jābūt apmaksātiem:

  • ar Zelta kredītkarti - MasterCard Gold;
  • ar naudas pārskaitījumu no Swedbank konta;
  • ar Swedbank kontiem piesaistītām debetkartēm

Ceļojuma izdevumi: apmešanās, ceļojuma iegāde, biļetes, degviela
Aizņemies atbildīgi, izvērtējot iespējas atmaksāt aizdevumu.

*** Neattiecas uz skaidras naudas izņemšanu bankomātos vai pārskaitījumiem no kredītkaršu konta

Ja ar jūsu kredītkarti iegādāto preci sabojā vai nozog, zaudējumus atlīdzinās pirkuma apdrošināšana.

Biežākie pirkuma apdrošināšanas gadījumi

Būtiski zināt

  • Vienmēr jāsaglabā pirkuma čeks
  • Apdrošināšana ir spēkā, ja par pirkumiem norēķinās ar kredītkarti visā pasaulē, arī internetā
  • Apdrošināšana ir spēkā 6 mēnešus no pirkuma saņemšanas brīža

Kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?

Nekavējoties, tiklīdz tas ir iespējams, sazinieties ar mums:

Lēmumu pieņem un atlīdzības izmaksu veic 2 dienu laikā.

Kādi dokumenti jāiesniedz?

Apdrošinājuma summa

Vienam apdrošināšanas objektam 1000 EUR
Vienam apdrošināšanas gadījumam 2000 EUR
Gadā 4000 EUR
Pašrisks par vienu gadījumu 30 EUR
Īpašā apdrošināšanas objektu grupa, kurā ietilpst šādi pirkumi:
  • datori, to daļas un ārējās ierīces
  • mobilie tālruņi
  • brilles, t.sk. saulesbrilles
  • pulksteņi
  • unikāli priekšmeti un dārglietas (t.sk. dārgakmeņi, dārgmetāli un pērles)
  • kažokādu izstrādājumi
400 EUR par katru
apdrošināšanas gadījumu

Noderīga informācija

Ceļojuma apdrošināšana pasargā no liekām raizēm un, pats galvenais, neplānotiem izdevumiem, baudot atpūtu.

Ceļojot Zelta kredītkarte un Platinum kredītkarte ir neatsverams atbalsts, jo šajās kredītkartēs bez papildu samaksas ir iekļauta arī ceļojuma apdrošināšana kartes lietotājam un arī viņa ģimenei. Ja dodaties ceļojumā kopā ar ģimeni kaut vienu reizi gadā, jau tad Zelta vai Platinum kredītkarte atmaksājas.

Biežākie apdrošināšanas gadījumi

Būtiski zināt

  • Lai ceļojuma apdrošināšana būtu spēkā Zelta kredītkartes lietotājam, izdevumi par apmešanos vai ceļojuma iegādi, vai transportlīdzekļu biļetēm, vai degvielu ir jāapmaksā ar jebkuru Swedbank karti vai no jebkura Swedbank konta.
  • Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā ģimenei, kas ceļo kopā ar jums un ir jūsu laulātais, dzīvesbiedrs, bērni, mazbērni (līdz 17 gadiem ieskaitot vai, ja ir pilna laika studenti un nav precējušies, līdz 21 gadam ieskaitot).
  • Apdrošināts ir katrs atsevišķs ceļojums, līdz 3 mēnešiem.
  • Apdrošinājuma summas var palielināt Swedbank internetbankas sadaļā "Ceļojuma apdrošināšana".

Apdrošinātie riski

Zelta kredītkarte Platinum kredītkarte
Maksimālā apdrošinājuma summa vienam apdrošinātajam
Nāve vai invaliditāte nelaimes gadījumā 10 000 EUR 20 000 EUR
Medicīniskās palīdzības apdrošināšana 500 000 EUR 500 000 EUR
Neatliekamie zobārstniecības izdevumi 200 EUR 200 EUR
Medicīnisko palīgmateriālu iegādes izdevumi (brilles, dzirdes aparāti, protēzes u. tml.) 200 EUR 200 EUR
Maksimālā apdrošinājuma summa vienai kredītkartei (EUR) un pašriska apmērs
Personiskās mantas (arī pase, vadītāja apliecība, tehniskā pase, bankas karte pret zādzību vai laupīšanu) 1000
Pašrisks 30 EUR
2500
Nav pašriska
Ceļošanas vai transporta ķibele Pašrisks 30 EUR Nav pašriska
Maršruta/grafika izmaiņas (t.sk. atcelšana, pārtraukšana) 2000 EUR 3500 EUR
Aviobiļetes maiņa 150 EUR 150 EUR
Izlidošanas kavēšanās vairāk par 4 stundām 150 EUR 500 EUR
Izlidošanas kavēšanās vairāk par 24 stundām 300 EUR 500 EUR
Bagāžas kavēšanās vairāk par 4 stundām 300 EUR 1000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 10 000 EUR
Pašrisks 30 EUR
20 000 EUR
Nav pašriska
Drošības nauda 3000 EUR 5000 EUR
Juridiskās palīdzības izdevumi 1000 EUR 10000 EUR
Nomas automašīnas KASKO - 40 000 EUR
Pašrisks 250 EUR

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā rīkoties, ja esmu saslimis ceļojuma laikā?

    Ceļojuma laikā un arī pēc tā jums palīdzēs Swedbank apdrošināšanas zaudējumu regulēšanas speciālisti.

    Ja ir iespēja, aicinām samaksāt medicīnas izdevumus līdz 1000 EUR vērtībā ceļojuma vietā, pēc atgriešanās iesniegt čekus vai maksājumu apstiprinošus dokumentus, un nauda tiks atmaksāta. Čeki jāiesniedz Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiālei.

    Balasta dambis 15, Rīga, Latvija, LV-1048

    +371 67 444 449 (24/7)

    atlidziba@swedbank.lv

  • Kādi zaudējumi tiek atlīdzināti, ja aizkavējusies bagāža?

    Ja bagāža aizkavējas ilgāk par četrām stundām, mēs samaksāsim izdevumus, kas radušies, iegādājoties pirmās nepieciešamības preces.

  • Ko man atlīdzinās apdrošināšana, ja lidmašīna kavējas un šīs kavēšanās dēļ es nevaru paspēt uz nākamo lidmašīnu citā valstī?

    Ja lidojums aizkavēsies ilgāk nekā četras stundas, mēs atlīdzināsim nepieciešamās un saprātīgās izmaksas par iztiku, kā arī par naktsmājām līdz nākamās lidmašīnas izlidošanai. Maksimālais atlīdzības apmērs ir 150 EUR par vienu apdrošināšanas gadījumu.

  • Kas man jādara, lai uzzinātu vairāk par Swedbank ceļojuma apdrošināšanu?

    Par ceļojuma apdrošināšanas jautājumiem, lūdzu, sazinieties ar Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāli.

    +371 67 444 449 (24/7)

    apdrosinasana@swedbank.lv

Kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?

Ceļojuma laikā un arī pēc tā jums palīdzēs Swedbank apdrošināšanas zaudējumu regulēšanas speciālisti:

Aprēķinām un lēmumu pieņemam 2 dienu laikā

Gudri izmantojot kredītkarti, tā sniedz vairākas iespējas. Bezprocentu periods ļauj izmantot kredīta līdzekļus, par to neko nemaksājot, ja par pirkumiem ar karti izmantoto limitu atmaksā laikus. Bezprocentu perioda ilgums ir atkarīgs no konkrētās kartes veida.

  • Swedbank kredītkarte - bezprocentu periods ir līdz mēneša beigām. Tas nozīmē, ka procenti nav jāmaksā, ja iztērēto ar karti atmaksā līdz tā paša mēneša pēdējai dienai.
  • Zelta kredītkarte - bezprocentu periods ir līdz nākamā mēneša 10. datumam
  • Platinum kredītkarte - bezprocentu periods ir līdz nākamā mēneša 20. datumam

Bezprocentu periods attiecas tikai uz pirkumiem ar karti, bet nav spēkā skaidras naudas izņemšanai no bankomātiem un pārskaitījumiem no kredītkartes konta.

Piemērs Swedbank kredītkartes bezprocentu perioda darbībai:

Bezprocentu periods

Visi bezprocentu perioda darījumi konta pārskatā tiek atspoguļoti kā rezervētas transakcijas līdz noteiktam datumam. Piemērs:

Piemērs
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu sīkdatņu izmantošanas politiku.