Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Zelta kredītkarte

Telefona ekrānā parādīta mobilā lietotne ar Zelta kredītkartiPiesakies līdz 14.09.

Pirkumiem, ceļojumiem un ikdienai

Īpašais piedāvājums! Zelta kredītkarte bez ikmēneša maksas līdz gada beigām!*

  • 180 dienu pirkuma apdrošināšana
  • Jaunums! Uzlabota pirkuma apdrošināšana no 1. septembra
  • 180 dienu pirkuma apdrošināšana
  • Ceļojuma apdrošināšana visai ģimenei ceļojot kopā
  • Skaidras naudas izņemšana bez komisijas maksas līdz 750 EUR
  • Bezprocentu periods līdz 40 dienām

* Piedāvājums spēkā, piesakoties kredītkartei līdz 14. septembrim. No 01.01.2026. kredītkartei tiks piemērota standarta ikmēneša maksa. Ja iepriekš ir bijusi tāda paša veida kredītkarte, īpašais piedāvājums pieejams ar nosacījumu, ka pagājuši vismaz 3 mēneši kopš kredītkartes līguma pārtraukšanas.

Jaunums! Piedzīvo vairāk ar Priceless

Tava Swedbank Mastercard karte sniedz ekskluzīvu piekļuvi Mastercard Priceless – globālai platformai ar īpašiem koncertu, ceļošanas un atpūtas piedāvājumiem.

Uzzināt vairāk

Jaunums! Piedzīvo vairāk ar Priceless

Tava Swedbank Mastercard karte sniedz ekskluzīvu piekļuvi globālai piedāvājumu platformai – Mastercard Priceless.

Izmanto:

  • Īpašu piekļuvi koncertiem, sporta un kultūras pasākumiem
  • Ceļojumu piedāvājumus un vietējās ekskursijas
  • Ekskluzīvas restorānu apmeklējumu un iepirkšanās iespējas

Piedāvājumi pieejami visiem Swedbank Mastercard debetkaršu un kredītkaršu lietotājiem. Sīkāku informāciju par katra piedāvājuma nosacījumiem atradīsi Priceless mājaslapā.

Ņem vērā! Priceless mājaslapa ir pieejama tikai angļu valodā.


Apskatīt piedāvājumus

No 1. septembra – uzlabota pirkuma apdrošināšana


Pirkuma apdrošināšana

Apdrošināšana ir spēkā 365 dienas no pirkuma brīža lielākajai daļai pirkumu, tai skaitā apģērbam, sporta aprīkojumam, elektroierīcēm u. tml.

Internetveikala sūtījumu aizsardzība

Aizsardzība attiecas uz sūtījumu no internetveikala, ja tas piegādāts bojāts vai vispār nav piegādāts un tirgotājs atteicies kompensēt zaudējumus, sūtīt preci atkārtoti vai to aizstāt.

Pasākuma biļešu apdrošināšana

Apdrošinātas ir biļešu izmaksas publiskiem pasākumiem Latvijā – koncertiem, teātra izrādēm, konferencēm un sporta notikumiem –, ja biļetes ir iegādājies kredītkartes lietotājs un tu vai tavs ģimenes loceklis nevarat apmeklēt pasākumu slimības, nāves, nelaimes gadījuma, transporta ķibeles vai citu noteikumos minēto apstākļu dēļ.


Pirkuma apdrošināšanas noteikumi
Pieteikuma aizpildīšana prasīs vien 2 minūtes Piekļuve kredītlimitam, pirms karte tev piegādāta Ērta kartes pārvaldīšana mobilajā lietotnē

Kartes iespējas

  • Kredītlimits no 800 EUR – izmanto kā rezerves naudu vai lielākiem pirkumiem.
  • Bezprocentu periods līdz 40 dienām – summu par norēķiniem ar karti atmaksā līdz nākamā mēneša 10. datumam.
  • Bezprocentu periods attiecas uz pirkumiem, kas veikti ar kredītkarti. Veicot maksājumu no kredītkartes konta, uzreiz tiek aprēķināti procenti. Maksājot ar karti (piemēram, veikalos), tiek piemērots bezprocentu periods.
  • Atmaksā kredītlimitu sev ērtā laikā un maksā procentus tikai par izmantoto kredītlimitu. Procenti tiks ieturēti maksājuma datumā. Uzkrātos procentus vari apskatīt internetbankā sadaļā Kartes > Manas kartes.
  • Ieskaiti savus līdzekļus un izmanto kredītkarti kā ikdienas norēķinu līdzekli, par ko procenti netiek aprēķināti, iegūstot papildu priekšrocības.

Kredītkaršu lietošanas noteikumi (pdf)

  • Plaša seguma ceļojuma apdrošināšana kartes lietotājam un viņa ģimenei.
  • 365 dienu pirkuma apdrošināšana – aizsardzība lielākajai daļai pirkumu, kas veikti ar kredītkarti.
  • Iekļauta pasākumu biļešu apdrošināšana un internetveikala sūtījumu aizsardzība.
  • Atlaides un īpašie piedāvājumi pie mūsu sadarbības partneriem.
  • Piekļuve Mastercard Priceless platformai.
  • Iespēja rezervēt viesnīcas un izmantot auto nomas pakalpojumus.
  • Kredītlimits noderēs auto nomas drošības naudas rezervācijai, un par to procenti netiks aprēķināti, līdz rezervācija tiks atcelta.
  • Iespēja saņemt papildu kartes ģimenes locekļiem – tās pašas priekšrocības kā kartes īpašniekam.
  • Karšu pārvaldība internetbankā un Swedbank mobilajā lietotnē – ērti atmaksā kredītlimitu, pasūti jaunu vai bloķē esošo karti, maini limitus, apskati PIN kodu u. c.
  • Sadaļā Rezervēts apskati kopējo darījumu summu līdz tuvākā bezprocentu perioda beigām un līdz nākamajam periodam.
  • Bezkontakta maksājumi ar atbalstītajiem e-makiem (Apple Pay, Google Pay u. c.).
  • Digitalizētā karte – apskati, kuriem e-makiem un pakalpojumu sniedzējiem tā ir piesaistīta un pārvaldi kartes datus mobilajā lietotnē.
  • Skaidras naudas izņemšana bez komisijas maksas līdz 750 EUR mēnesī visā pasaulē. Izmantojot citu banku bankomātus, attiecīgā bankomāta operators var piemērot komisijas maksu par bankomāta izmantošanu atbilstoši cenrādim. Ja skaidra nauda tiek izņemta citu banku bankomātos, šī darījuma summa tiks ieturēta no konta 2 darbdienu laikā.
  • Skaidras naudas iemaksa un izmaksa bankomātos.
  • Kredītkartes derīguma termiņš – 3 gadi.
  • Kredītkartes konts ir EUR valūtas konts. Ja tajā tiks ieskaitīta summa citā valūtā, tā naktī tiks automātiski konvertēta uz EUR pēc bankas valūtas maiņas kursa.

Kādos gadījumos noderēs?

Aizsardzība attiecas uz sūtījumu no internetveikala, ja tas piegādāts bojāts vai vispār nav piegādāts un tirgotājs atteicies kompensēt zaudējumus, sūtīt preci atkārtoti vai to aizstāt.

Kā tas darbojas?

  • Pirkumi, kas apmaksāti ar karti, ir aizsargāti – tev ir iespēja iesniegt kartes darījuma pretenziju.
  • Ja pirkums piegādāts bojāts vai vispār nav piegādāts, aizpildi kartes darījuma pretenziju internetbankā.
  • Kartes darījuma pretenzijas kompensācijas apmērs ir tava pirkuma summa.

Kartes darījuma pretenzijas informācija

Mantas, par kurām saņēmi atteikumu saistībā ar kartes darījuma pretenziju, ir aizsargātas ar pirkuma apdrošināšanu.

Mantas, kuras apmaksāji ar bankas pārskaitījumu vai par kurām saņēmi atteikumu kartes darījuma pretenzijai, ir aizsargātas ar pirkuma apdrošināšanu. Precei jābūt piegādes izsekošanas numuram.

  • Apdrošinājuma summas
  • Pirkuma apdrošināšanas noteikumi (pdf)
  • Pirkuma apdrošināšanas informācijas dokuments (pdf)

Apdrošināšanu nodrošina Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāle.

Raksti mums ziņu internetbankas sadaļā Kontakti > Raksti mums > Rakstīt ziņu. Izvēlies tēmu “Pretenzija par cita veida kartes darījumu”:

  • Ja prece netika saņemta, izvēlies pretenzijas iemeslu “Neesmu saņēmis preci vai pakalpojumu”. Aizpildi prasītos laukus un nosūti ziņojumu.
  • Ja saņemtā prece neatbilst aprakstam, izvēlies pretenzijas iemeslu “Saņemtā prece vai pakalpojums ir ar defektiem vai neatbilst aprakstam”. Aizpildi prasītos laukus un nosūti ziņojumu.

Kādos gadījumos noderēs?

  • Velosipēds tika nozagts
  • Bērns netīšām saplēsa ziemas jaku
  • Brilles nokrita un saplīsa
  • Datoram uzlija ūdens, un tas tika sabojāts
  • Slēpes tika salauztas
  • Un daudzās citās situācijās
  • Preces, kas iegādātas ar kredītkarti veikalā vai internetā visā pasaulē, kā arī veicot pārskaitījumu no kredītkartes konta, ir apdrošinātas.
  • Apdrošinātas ir ilglietojamas preces to zādzības, bojājumu vai bojāejas gadījumos pat tad, ja tas noticis paša vainas dēļ. Ilglietojuma preces ir mantas, kuru lietošanas ilgums ir vismaz 3 gadi. Produkta lietošanas ilgumu nosaka ražotājs.
  • Apdrošināšana ir spēkā 365 dienas no pirkuma brīža lielākajai daļai pirkumu, tai skaitā apģērbam, sporta aprīkojumam, elektroierīcēm u. tml.
  • Apdrošināšana ir spēkā no brīža, kad noslēgts kredītkartes līgums, un paliek spēkā līdz līguma izbeigšanai vai pārslēgšanai uz citu kredītkartes veidu.
  • Apdrošināšana ir spēkā, ja kredītkartes līgums ir spēkā nepārtraukti no pirkuma brīža līdz atlīdzības pieteikšanai.
  • Lai iesniegtu apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu, jāiesniedz pirkuma un maksājuma apliecinājums.
    Pirkuma apdrošināšanas noteikumi (pdf) Pirkuma apdrošināšanas informācijas dokuments (pdf)

Apdrošinājuma summas ir noteiktas katram apdrošinātajam objektam, apdrošināšanas gadījumam un kalendārajam gadam.

  • Vienam objektam – 1000 EUR
  • Vienam apdrošināšanas gadījumam – 2000 EUR
  • Kalendārajā gadā – 4000 EUR
  • Īpašai apdrošināšanas objektu grupai – 400 EUR Datori, planšetdatori, to daļas un ārējās ierīces; mobilie tālruņi, brilles (tai skaitā saulesbrilles), pulksteņi, unikāli objekti, rotaslietas (tai skaitā dārgakmeņi, dārgmetāli un pērles), bojāta vai nepiegādāta manta no internetveikala.
  • Pašrisks par katru apdrošināšanas gadījumu – 30 EUR

Apdrošināšanu nodrošina Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāle.

Kādos gadījumos noderēs?

  • Apdrošinātas ir biļešu izmaksas, ja tu vai tavs ģimenes loceklis nevar apmeklēt plānoto pasākumu slimības, nāves, nelaimes gadījuma, transporta ķibeles vai citu noteikumos minēto apstākļu dēļ.
  • Apdrošināšana attiecas uz publiskiem pasākumiem Latvijā – koncertiem, teātra izrādēm, konferencēm un sporta pasākumiem –, ja biļetes ir iegādājies kredītkartes lietotājs.
  • Iegādājies biļetes, veicot apmaksu ar kredītkarti vai pārskaitījumu no kredītkartes konta. Apdrošināšana ir spēkā, ja kredītkartes līgums ir spēkā nepārtraukti no pirkuma brīža līdz atlīdzības.
  • Kopējā apdrošināto biļešu summa kalendārajā gadā ir 1000 EUR.
  • Bez pašriska, taču atlīdzības summai par neizmantotajām biļetēm jābūt vismaz 30 EUR.

Apdrošināšanu nodrošina Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāle.

Kādos gadījumos noderēs?

  • Neparedzētas ceļojuma izmaiņas (lidojuma atcelšana, kavēšanās, brauciena pārtraukšana u. tml.)
  • Neatliekamās medicīniskās palīdzības nepieciešamība ārzemēs
  • Ceļošanas laikā gūtas traumas, bagāžas bojājumi, zādzība vai aizkavēšanās
  • Juridiskās palīdzības nepieciešamība
  • Ceļojuma atcelšana slimības dēļ
  • Un citās situācijās
  • Ceļojuma apdrošināšana pasargā no nevēlamiem uztraukumiem un negaidītiem izdevumiem, baudot brīvdienas ārzemēs.
  • Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā kartes lietotājam un ar to kopā ceļojošai ģimenei bez papildu maksas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā, ja ceļojuma laikā tev ir aktīvs kredītkartes līgums, pat ja ceļojumu iegādājies ar citu karti un pirms kredītkartes noformēšanas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ar kredītkarti atmaksāsies, pat ceļojot ar ģimeni tikai vienreiz gadā.

Zelta kredītkarte

Platinum kredītkarte

Kredītkartes komisijas maksas Ikmēneša maksa ir 56 EUR, ieskaitot bezmaksas ceļojumu apdrošināšanu Ņem vērā! No 2025. gada 1. septembra Zelta kredītkartes ikmēneša maksa būs 6 EUR mēnesī. Ikmēneša maksa ir 17 EUR, ieskaitot bezmaksas ceļojumu apdrošināšanu
Apdrošinātās personas Visa kopā ceļojošā ģimene Visa kopā ceļojošā ģimene
Apdrošinātais risks Apdrošinājuma summa vienam apdrošinātajam līdz (EUR) Apdrošinājuma summa vienam apdrošinātajam līdz (EUR)
Medicīniskā palīdzība (izmaksas) 1 000 000 EUR 1 000 000 EUR
Apdrošinātais risks Apdrošinājuma summa/limits vienai kredītkartei līdz (EUR) Apdrošinājuma summa/limits vienai kredītkartei līdz (EUR)
Personiskās mantas (bojājums, zādzība) 1000 EUR 2500 EUR
Ceļojuma maršruta / grafika izmaiņas 2000 EUR 3500 EUR
Izlidošanas kavēšanās (vairāk par 4 stundām) 300 EUR 500 EUR
Bagāžas kavēšanās (vairāk par 4 stundām) 300 EUR 1000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 10 000 EUR 20 000 EUR
Juridiskā palīdzība 1000 EUR 10 000 EUR
Drošības nauda 3000 EUR 5000 EUR
Nomas automašīnas KASKO 40 000 EUR (pašrisks 250 EUR)
Pašrisks 50 EUR (140 EUR mobilajiem tālruņiem, planšetdatoriem, klēpjdatoriem) Pašrisks attiecas uz apdrošināšanas gadījumiem, kas saistīti ar īpašuma apdrošināšanu, ceļojuma maršruta maiņu un civiltiesiskās atbildības un juridiskās palīdzības apdrošināšanu. Bez pašriska
Apdrošināšana Apdrošināšana ir spēkā automātiski. Apdrošināšana stājas spēkā no kredītkartes līguma noslēgšanas brīža un paliek spēkā visu kredītkartes līguma darbības laiku.
Spēkā esamība Spēkā līdz kredītkartes līguma termiņa beigām ceļojuma pirmos 3 mēnešus.
Noteikumi
  • Ceļojuma apdrošināšanas noteikumi Zelta kredītkartei (pdf)
  • Ceļojuma apdrošināšanas informācijas dokuments Zelta kredītkartei (pdf)
  • Ceļojuma apdrošināšanas noteikumi Platinum kredītkartei (pdf)
  • Ceļojuma apdrošināšanas informācijas dokuments Platinum kredītkartei (pdf)

Cenrādis un noteikumi

  • Kartes ikmēneša maksa – 6 EUR.
  • Kartes izgatavošana un piegāde pa pastu - 2 EUR, piegāde uz filiāli - 4 EUR.
  • Procentu likme - sākot no 16% gadā. Tā tiek noteikta katram klientam individuāli.
  • Kredītkaršu lietošanas noteikumi (pdf)
  • Pirkuma apdrošināšanas noteikumi (pdf)
  • Pirkuma apdrošināšanas informācijas dokuments (pdf)
  • Ceļojuma apdrošināšanas noteikumi Zelta kredītkartei (pdf)
  • Ceļojuma apdrošināšanas informācijas dokuments Zelta kredītkartei (pdf)
Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Kartes pieteikšana Ērtāk internetbankā Bez maksas Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
Kartes izgatavošana un piegāde Izdevīgāk pa pastu 2,00-4,00 Pa pastu - 2,00
Filiālēs - 4,00
Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
Paātrināta karte 35,00 Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē pēc lēmuma pieņemšanas, ja kredītkartes kredītlimits vēl nav piešķirts. Daļu no šīs komisijas maksas (ne mazāk kā 20 EUR) banka pārskaita trešām personām par kartes piegādes pakalpojumu.
Lietošana
Ikmēneša maksa 6 Maksa tiek ieturēta no kredītkartes apkalpojošā konta līgumā noteiktajā ikmēneša maksājuma datumā. Maksa tiek automātiski ieturēta par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Pārskaitījums no kredītkartes konta Sk. Maksājumi Pārskaitījuma komisijas maksas no kredītkartes konta ir identiskas kā maksājumiem no norēķinu konta.
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
bankomātos un pie tirgotājiem
Pirkumu apdrošināšana Bez maksas Plašāk par pirkuma apdrošināšanu
Ceļojuma apdrošināšana Bez maksas Plašāk par ceļojuma apdrošināšanu
Bezprocentu periods Līdz nākamā mēneša 10. datumam Bezprocentu periods attiecas tikai uz pirkumiem ar karti. Skaidras naudas izņemšanai un pārskaitījumiem bezprocentu periods netiek piemērots.
Procentu likme gadā no izmantotās summas No 16% Procentu likme tiek noteikta individuāli un ir atkarīga no klienta kredītvēstures, kredītsaistību apmēra un regulāro ienākumu ieskaitījumiem kontā Swedbank.
Kredīta limita pārsniegšana un savlaicīgi nesamaksāta kredīta limita izmantošana 0,167% dienā no pārsniegtās summas Pārsnieguma un nokavējuma līgumsods.
Kredīta daļēja pirmstermiņa atmaksāšana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Izmaiņas kredītkartes līgumā Bez maksas
Bilance bankomātos
- Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas
- Citu banku bankomātos 0,40
Pēdējo 5 veikto darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Kartes nozaudēšanas vai bloķēšanas gadījumos.
Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

Spēkā no 01.10.2021.

Kā pieteikties

  1. Piesakies kredītkartei internetbankā.
  2. Par pieņemto lēmumu informēsim telefoniski vai ar īsziņu.
  3. Iepazīsties ar noteikumiem, apstiprini, ka tiem piekrīti, un paraksti līgumu (jaunus kredīta darījumus parakstīt un veikt kredītkartes aktivizāciju internetbankā var no plkst. 7.00 līdz 22.00). Pēc plkst. 22.00 notiek automatizēta dienas laikā noslēgto darījumu datu apkopošana un reģistrēšana un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu nakts laikā līdz plkst. 7.00 aizliegts noslēgt patērētāja kreditēšanas līgumus.
  4. Kredītkartes limitu var sākt izmantot uzreiz pēc līguma parakstīšanas.
  5. Karti saņemsi 5 darbdienu laikā.
  6. Saņemot karti, autorizējies internetbankā un aktivizē karti (jaunus kredīta darījumus parakstīt un veikt kredītkartes aktivizāciju internetbankā var no plkst. 7.00 līdz 22.00). Pēc plkst. 22.00 notiek automatizēta dienas laikā noslēgto darījumu datu apkopošana un reģistrēšana un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu nakts laikā līdz plkst. 7.00 aizliegts noslēgt patērētāja kreditēšanas līgumus.

Ienākumi

  • Taviem ikmēneša neto ienākumiem ir jābūt vismaz 600 EUR (Platinum gadījumā – 670 EUR).
  • Tev ir jābūt stabiliem ienākumiem vismaz 6 mēnešus pēc kārtas un darbā vairs nedrīkst būt pārbaudes laiks.

Saistības

  • Ikmēneša izdevumi kredītsaistību segšanai nedrīkst pārsniegt 40% no ikmēneša ienākumiem.
  • Tev nav neatmaksātu kredītu Swedbank vai pie cita kreditora vai nesamaksātu rēķinu par dažādiem pakalpojumiem.
  • Ja kredīta atmaksai novirzāmo līdzekļu avots nav darba alga, tad jābūt gatavam iesniegt šo citu ienākumu saņemšanas apliecinošus oficiālus dokumentus.

Partneru piedāvājumi

Jautājumi un atbildes

Kredītkarte ir maksājumu karte, ar kuru var norēķināties par precēm un pakalpojumiem veikalos vai internetā. Kredītkartei tiek piešķirts naudas kredītlimits. Kredītkartes ieguvums ir tajā iekļautās bezmaksas priekšrocības – pirkuma un ceļojuma apdrošināšana, sadarbības partneru piedāvājumi u. c. Ja maksā ar kredītkarti un tērē savus personiskos naudas līdzekļus, procenti par to nav jāmaksā. Ja izmanto kredītkartes kontā piešķirto kredītlimitu, par iztērēto summu jāmaksā kredīta procenti. Bezprocentu periods nozīmē, ka par pirkumiem nav jāmaksā procenti, ja tos veic konkrētā periodā un atmaksā iztērēto summu līdz bezprocentu perioda beigām. Par pirkumiem, kurus veic ar Zelta kredītkarti līdz esošā mēneša beigām, procenti nav jāmaksā, ja iztērēto kredītlimitu atmaksā līdz nākamā mēneša 10. datumam (ieskaitot). Kredītkarte un debetkarte ir norēķinu kartes, kuras var izmantot, lai norēķinātos par precēm vai pakalpojumiem. Maksājot ar kredītkarti, var izmantot gan savu, gan aizdoto naudu. Turpretī norēķinos ar debetkarti var izmantot tikai savus personiskos naudas līdzekļus. Kredītkarte piedāvā dažādas papildu priekšrocības, piemēram, pirkuma un ceļojuma apdrošināšanu. Neilgi pirms kredītkartes derīguma termiņa beigām banka izgatavo jaunu karti ar jaunu termiņu, kuru nosūta pa pastu uz klienta norādīto adresi. Pēc kartes saņemšanas tā jāaktivizē Swedbank internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes. Jaunu kredītkarti var pasūtīt internetbankas sadaļā Kartes > Kredītkartes, aizpildot pieteikumā prasīto informāciju. Pēc pieteikuma apstiprinājuma karte tiek nosūtīta uz norādīto pasta adresi. Ja karte ir nozaudēta, aizmirsts PIN kods vai noticis kas cits, kartes aizvietošanu var pieteikt internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Aizvietot karti. Kredītkarte tiek atjaunota ar to pašu derīguma termiņu kā iepriekšējā karte un nosūtīta uz norādīto pasta adresi. Zelta kredītkartē ir iekļauta ceļojuma apdrošināšana, kas pasargā visu ģimeni no negaidītiem uztraukumiem un izdevumiem. Apdrošināšana ir spēkā, ja ceļojuma laikā ir aktīvs kredītkartes līgums, pat ja ceļojumu esi iegādājies ar citu karti un pirms kredītkartes noformēšanas. Lai internetveikalos varētu maksāt ar kredītkarti, aktivizē funkciju “Pirkumi internetā” internetbankas sadaļā “Manas kartes” vai mobilās lietotnes sadaļā Kartes > Iestatījumi. Jauna karte tiek izgatavota un piegādāta 4–6 darbdienu laikā pēc pozitīva lēmuma pieņemšanas par kredītkartes piešķiršanu. Kartes PIN kodu var apskatīt Swedbank mobilās lietotnes sadaļā “Kartes”, nospiežot uz pogas “PIN kods”. To var nomainīt tuvākajā Swedbank bankomātā, izvēloties Citas darbības > Mainīt PIN kodu. Atjaunotai kartei saglabājas iepriekšējās kartes PIN kods. Mobilās lietotnes sadaļā “Kartes” nospied pogu “Pievienot Apple Wallet”, apstiprini ar Smart-ID PIN2 un nospied “Tālāk”. Lai karte tiktu pievienota Apple Pay, izlasi un apstiprini noteikumus. Pēc to apstiprināšanas karte tiks pievienota Apple Pay. Swedbank mobilās lietotnes sadaļā “E-maki” nospied pogu “Pārvaldīt” un izvēlies karti, kas jāpievieno. Darbība jāapstiprina ar Smart-ID PIN2 un jāizlasa un jāapstiprina noteikumi. Īsziņā saņemsi kodu, kas jāievada sadaļā “E-maki” un jānospiež poga “Turpināt”. Lai norēķinātos ar Google Pay, iestati to kā noklusējuma maksājuma veidu. Ja vēlies saņemt karti ar jaunu kartes termiņu, piesaki tāda paša veida kredītkarti, aizpildot pieteikumu un laukā “Papildu informāciju” ierakstot komentāru par jaunas kartes izgatavošanu ar ilgāku kartes derīguma termiņu.

Parūpējies par savu drošību ar ceļojuma apdrošināšanu, kas tagad ietver arī Covid-19 papildu apdrošināšanu.

Sākot no 2021. gada 6. maija, piedāvājam Ceļojuma apdrošināšanu ar Covid-19 apdrošināšanu bez papildu maksas.

Maršruta grafika/izmaiņu riska ietvaros ar Covid-19 papildu apdrošināšanu mēs atlīdzināsim ceļojuma atcelšanas izdevumus, ja pirms brauciena saslimi ar Covid-19 vai esi kontaktpersona, kurai saskaņā ar valstī noteikto kārtību jāatrodas izolācijā vai karantīnā.

Papildu apdrošināšana atrodoties ārzemēs ir spēkā, ja ir apdrošināts Medicīniskās palīdzības un/vai Maršruta/grafiku izmaiņu risks, un izpildīts kāds no šiem priekšnosacījumiem:

  • saņemts negatīvs Covid-19 SARS-CoV-2 RNS vai antigēnu testa rezultāts 72 stundu laikā pirms ceļojuma sākuma, šajā gadījumā papildu apdrošināšana spēkā 30 dienas;
  • pēdējo 6 mēnešu laikā pirms ceļojuma esi slimojis ar Covid-19 un esi pilnībā atveseļojies;
  • saņemts pilns vakcinācijas kurss pret Covid-19.

Piemēram, mēs atlīdzināsim ar Covid-19 saistītus ārstēšanās izdevumus ārzemēs, naktsmītnes vai papildu radušos transporta izdevumus, ja tevi neielaidīs sabiedriskajā transportā Covid-19 simptomu dēļ.

Ceļojuma pārtraukšanas vai atcelšanas rezultātā radušies zaudējumi, kuri radušies valsts iestāžu rīcības vai lēmumu dēļ, ieskaitot ar pandēmiju saistītus lēmumus (piemēram, tiek slēgtas valstu robežas, ieceļotājiem jāievēro obligāta pašizolācija), netiek atlīdzināti.

Rūpīgi apsver nepieciešamību doties uz ārzemēm!

Uzzināt vairāk

Spēlējot šo spēli, jums ir iespēja noskaidrot, kādos gadījumos un kuras preces ir aizsargātas ar kredītkartes pirkumu apdrošināšanu.

Sākt spēli

Īpaši izdevīgi

Labākā izvēle pirkumiem un ceļošanai ārzemēs.

Swedbank labākā ceļojumu apdrošināšana, piekļuve lidostu atpūtas telpām un nomas automašīnas apdrošināšana.

Apdrošināšana, kas palīdzēs atmaksāt kredītu, ja zaudēsi darbu vai iestāsies darbnespēja.

Ar karti saistīti jautājumi un kartes pretenzijas

Ar apdrošināšanu saistītie jautājumi un atlīdzības pieteikšana

  • phone
  • Apdrošināšanu nodrošina Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāle.

Pieteikt atlīdzību

Ja ceļojumu apdrošināšanas gadījumā medicīniskie izdevumi pārsniedz 1000 EUR, tie iepriekš jāsaskaņo ar mums, zvanot pa tālruni +37167444449.

Jūsu pieteikums šim produktam jau tiek izskatīts. Vai vēlaties nosūtīt vēl vienu pieteikumu?
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Īpaši izdevīgi

Kredītkarte līdz gada beigām bez maksas!

Piesakies līdz 14. septembrim un saņem īpašo piedāvājumu!

Izvēlies kredītkarti ar uzlabotu pirkuma apdrošināšanu!

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.