Pirkumi internetā

Lai internetveikalos varētu samaksāt ar karti, ieslēdz norēķinus internetā!

Iespēja norēķināties internetā jāpieslēdz katrai kartei atsevišķi.

Kā internetveikalos norēķināties ar karti

  • Norēķinoties par pirkumu, ievadi pareizus datus

    1. Kartes lietotāja vārds un uzvārds.
    2. Kartes numurs.
    3. Kartes derīguma termiņš.
    4. Kartes CVV/CVC kods.

    * Debit/Credit apzīmējums kartes priekšpusē palīdzēs saprast, kāda veida karte tev ir: Debit – debetkarte vai Credit – kredītkarte

  • Apstiprini pirkumu tirgotāja mājaslapā

    Pirms pirkuma apstiprināšanas pārbaudi, vai pirkuma dati un summa tirgotāja lapā ir norādīti pareizi.

    Iesakām internetā iepirkties veikalos, kuru mājaslapās ir MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipi, kas apzīmē drošu pirkumu sistēmu.

    A

    Pirkuma veikšanai ir vajadzīgas papildu darbības, kas aprakstītas 3. solī.

    Ja tirgotājs ir pievienojies MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa sistēmai, papildu drošībai pirkums būs jāapstiprina Swedbank internetbankā.

    B

    Pirkums ir noticis, un papildus nekas nav jādara.

    Ja veikala lapā MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipu nav, papildu apstiprināšana Swedbank internetbankā nav nepieciešama.

  • Apstiprini pirkumu Swedbank internetbankā

    1. Pārbaudi, vai drošības paziņojums ir pareizs, un nospied pogu “Turpināt”;
    2. Autorizējies internetbankā, ievadot savu lietotāja numuru un paroli, kā arī kodu no kodu kartes vai kodu kalkulatora;
    3. Pēc pirkuma apstiprināšanas nonāksi atpakaļ tirgotāja mājaslapā.
  • Kāpēc pirkums var neizdoties

    • Kartei nav ieslēgta iespēja iepirkties internetā.
    • Kontā nepietiek naudas līdzekļu.
    • Kartes pirkumu darījumu limits nav pietiekams.
    • Kartei ir beidzies derīguma termiņš (norādīts kartes priekšpusē).
    • To neļauj tirgotāja iestatīti ierobežojumi (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes).

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes

  • Kāpēc es nevaru pieslēgt iespēju iepirkties internetā ar karti?

    • Pārliecinies, vai karte ir aktīva sadaļā “Manas kartes”. Ja karte nav aktīva, to nevar reģistrēt norēķiniem internetā.
    • Ja karte ir piesaistīta citas personas vai uzņēmuma kontam, tad, lai pieslēgtu iespēju iepirkties internetā, tev vispirms jāvēršas pie konta īpašnieka/uzņēmuma pārstāvja. Pieslēgt karti norēķiniem internetā var tikai kartes konta īpašnieks/uzņēmuma pārstāvis.

    Papildu kartes gadījumā kartes lietotājam ir jābūt aktīvam Swedbank internetbankas lietotāja numuram. Ja tāda nav, sazinies ar banku, lai saņemtu tālākus norādījumus.

  • Ko darīt, ja esmu nepareizi ievadījis savu lietotāja numuru vai kodu?

    Ja lietotāja numurs vai kods/parole tiek ievadīti nepareizi vairāk nekā 5 reizes pēc kārtas, Swedbank bloķē piekļuvi šim internetbankas lietotāja kontam. Šajā gadījumā sazinies ar banku, zvanot uz 67 444 444, lai saņemtu norādījumus par to, kā atbloķēt piekļuvi.

  • Kā pārbaudīt, vai internetveikals ir pievienojies drošo pirkumu sistēmai MasterCard SecureCode un/vai Verified by VISA?

    Šīs programmas dalībnieku–tirgotāju internetveikalos ir izvietoti logotipi:

  • Vai tad, ja atslēgšu iespēju ar karti iepirkties internetā, tirgotājs varēs rezervēt darījumus no mana konta?

    Ja karte pie tirgotāja reģistrēta regulāriem pirkumiem un par to ir noslēgts atsevišķs līgums klienta un tirgotāja starpā, tad tirgotājs varēs rezervēt darījumus.

    Piemēram, ja ir izveidots lietotāja profils, norādīti kartes dati un noslēgts līgums, iTunes, Apple un Google lapās, nauda no kartes par pirkumiem tiek rezervēta saskaņā ar līgumu neatkarīgi no tā, vai šī karte ir reģistrēta pirkumiem internetā.

  • Kā atslēgt iespēju ar karti iepirkties internetā?

    • Ja nepieciešams, iespēju iepirkties internetā ar karti var atslēgt, nospiežot pogu “Atcelt”.
    • Ja karte tiek nozaudēta, iesakām uz laiku apturēt kartes darbību internetbankā vai mobilajā lietotnē, sadaļā “Kartes”. Ja karte tiek atrasta, to var aktivizēt 10 dienu laikā internetbankā vai zvanot uz 67 444 444.
    • Ja karte tiek nozagta vai nonāk citas personas rokās, karte jāslēdz, zvanot uz 67 444 444.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu sīkdatņu izmantošanas politiku.