Uzmanies no krāpniekiem, kuri zvana un lūdz nosaukt kartes, internetbankas datus vai Smart-ID kodus. Atceries - ar Smart-ID vai kodu kalkulatoru apstiprini tikai tādas darbības, kuras pats esi ierosinājis (piemēram, pievienojies internetbankai, veic maksājumus, reģistrē jaunā ierīcē mobilo lietotni utt.)

Kā pasargāt savu naudu no krāpniekiem?

Pašlaik vizītes filiālē pieejamas tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikt vizīti

Pirkumi internetā

Lai internetveikalos varētu samaksāt ar karti, ieslēdz norēķinus internetā!

Iespēja norēķināties internetā jāpieslēdz katrai kartei atsevišķi.

Aktivizēt norēķinus internetā

Kā internetveikalos norēķināties ar karti

  1. Kartes numurs.
  2. Kartes lietotāja vārds un uzvārds.
  3. Kartes derīguma termiņš.
  4. Kartes CVV/CVC kods.

* Debit/Credit apzīmējums kartes priekšpusē palīdzēs saprast, kāda veida karte tev ir: Debit – debetkarte vai Credit – kredītkarte

Pirms pirkuma apstiprināšanas pārbaudi, vai pirkuma dati un summa tirgotāja lapā ir norādīti pareizi.

Iesakām internetā iepirkties veikalos, kuru mājaslapās ir MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipi, kas apzīmē drošu pirkumu sistēmu.

Ja tirgotājs ir pievienojies MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa sistēmai, papildu drošībai pirkums būs jāapstiprina Swedbank internetbankā.

Ja veikala lapā MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipu nav, papildu apstiprināšana Swedbank internetbankā nav nepieciešama.

  1. Pārbaudi, vai drošības paziņojums ir pareizs, un nospied pogu “Turpināt”;
  2. Autorizējies internetbankā, ievadot savu lietotāja numuru un apstiprinot darījumu ar Smart-ID, kodu kalkulatoru vai eID karti.
  3. Pēc pirkuma apstiprināšanas nonāksi atpakaļ tirgotāja mājaslapā.
  • Kartei nav ieslēgta iespēja iepirkties internetā.
  • Kontā nepietiek naudas līdzekļu.
  • Kartes pirkumu darījumu limits nav pietiekams.
  • Kartei ir beidzies derīguma termiņš (norādīts kartes priekšpusē).
  • To neļauj tirgotāja iestatīti ierobežojumi (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes).

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Pārliecinies, vai karte ir aktīva sadaļā “Manas kartes”. Ja karte nav aktīva, to nevar reģistrēt norēķiniem internetā.
  • Ja karte ir piesaistīta citas personas vai uzņēmuma kontam, tad, lai pieslēgtu iespēju iepirkties internetā, tev vispirms jāvēršas pie konta īpašnieka/uzņēmuma pārstāvja. Pieslēgt karti norēķiniem internetā var tikai kartes konta īpašnieks/uzņēmuma pārstāvis.

Papildu kartes gadījumā kartes lietotājam ir jābūt aktīvam Swedbank internetbankas lietotāja numuram. Ja tāda nav, sazinies ar banku, lai saņemtu tālākus norādījumus.

Ja lietotāja numurs vai kods/parole tiek ievadīti nepareizi vairāk nekā 5 reizes pēc kārtas, Swedbank bloķē piekļuvi šim internetbankas lietotāja kontam. Šajā gadījumā sazinies ar banku, zvanot uz 67 444 444, lai saņemtu norādījumus par to, kā atbloķēt piekļuvi.

Šīs programmas dalībnieku–tirgotāju internetveikalos ir izvietoti logotipi:

Pirkumus internetā var apstiprināt ar Smart-ID, kodu kalkulatoru vai eID karti, ja interneta veikals ir pievienojies drošo pirkumu sistēmai MasterCard SecureCode un/vai Verified by VISA.

Ja karte pie tirgotāja reģistrēta regulāriem pirkumiem un par to ir noslēgts atsevišķs līgums klienta un tirgotāja starpā, tad tirgotājs varēs rezervēt darījumus.

Piemēram, ja ir izveidots lietotāja profils, norādīti kartes dati un noslēgts līgums, iTunes, Apple un Google lapās, nauda no kartes par pirkumiem tiek rezervēta saskaņā ar līgumu neatkarīgi no tā, vai šī karte ir reģistrēta pirkumiem internetā.

  • Ja nepieciešams, iespēju iepirkties internetā ar karti var atslēgt, nospiežot pogu “Atcelt”.
  • Ja karte tiek nozaudēta, iesakām uz laiku apturēt kartes darbību internetbankā vai mobilajā lietotnē, sadaļā “Kartes”. Ja karte tiek atrasta, to var aktivizēt 10 dienu laikā internetbankā.
  • Ja karte tiek nozagta vai nonāk citas personas rokās, karte jāslēdz, zvanot uz 67 444 444.