Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Pirkumi internetā

Lai internetveikalos varētu samaksāt ar karti, ieslēdz norēķinus internetā!

Iespēja norēķināties internetā jāpieslēdz katrai kartei atsevišķi.

Aktivizēt norēķinus internetā

Kā internetveikalos norēķināties ar karti

  1. Kartes numurs.
  2. Kartes lietotāja vārds un uzvārds.
  3. Kartes derīguma termiņš.
  4. Kartes CVC2** kods.

* Debit/Credit apzīmējums kartes priekšpusē palīdzēs saprast, kāda veida karte tev ir: Debit – debetkarte vai Credit – kredītkarte

** Agrāk izsniegtām kartēm tas ir CVV/CVC.

Pirms pirkuma apstiprināšanas pārbaudi, vai pirkuma dati un summa tirgotāja lapā ir norādīti pareizi.

Iesakām internetā iepirkties veikalos, kuru mājaslapās ir MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipi, kas apzīmē drošu pirkumu sistēmu.

Ja tirgotājs ir pievienojies MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa sistēmai, papildu drošībai pirkums būs jāapstiprina Swedbank internetbankā.

Ja veikala lapā nav MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotips, nepieciešama papildu apstiprināšana Swedbank internetbankā.

Daļā internetveikalu darījumi ar karti var tikt atteikti. Šādā gadījumā tikai tirgotājs jums var sniegt informāciju par citām maksājuma iespējām.

  1. Ja jūs saņemat drošības ziņojumu, pārbaudiet, vai tajā minētā informācija ir pareiza un spiediet “Turpināt”.
  2. Autorizējieties internetbankā, ievadot savu lietotāja numuru un apstipriniet ar Smart-ID, biometriju, kodu kalkulatoru, Mobile-ID vai eID karti.
  3. Pēc pirkuma apstiprināšanas nonāksi atpakaļ tirgotāja mājaslapā.

2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

  • Kartei nav ieslēgta iespēja iepirkties internetā.
  • Kontā nepietiek naudas līdzekļu.
  • Kartes pirkumu darījumu limits nav pietiekams.
  • Kartei ir beidzies derīguma termiņš.
  • To neļauj tirgotāja iestatīti ierobežojumi (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes).

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Pārliecinies, vai karte ir aktīva sadaļā “Manas kartes”. Ja karte nav aktīva, to nevar reģistrēt norēķiniem internetā.
  • Ja karte ir piesaistīta citas personas vai uzņēmuma kontam, tad, lai pieslēgtu iespēju iepirkties internetā, tev vispirms jāvēršas pie konta īpašnieka/uzņēmuma pārstāvja. Pieslēgt karti norēķiniem internetā var tikai kartes konta īpašnieks/uzņēmuma pārstāvis.

Papildu kartes gadījumā kartes lietotājam ir jābūt aktīvam Swedbank internetbankas lietotāja numuram. Ja tāda nav, sazinies ar banku, lai saņemtu tālākus norādījumus.

Ja lietotāja numurs vai kods/parole tiek ievadīti nepareizi vairāk nekā 5 reizes pēc kārtas, Swedbank bloķē piekļuvi šim internetbankas lietotāja kontam. Šajā gadījumā sazinies ar banku, zvanot uz 67 444 444, lai saņemtu norādījumus par to, kā atbloķēt piekļuvi.

Šīs programmas dalībnieku–tirgotāju internetveikalos ir izvietoti logotipi:

Pirkumus internetā var apstiprināt ar Smart-ID, kodu kalkulatoru vai eID karti, ja interneta veikals ir pievienojies drošo pirkumu sistēmai MasterCard SecureCode un/vai Verified by VISA.

Ja karte pie tirgotāja reģistrēta regulāriem pirkumiem un par to ir noslēgts atsevišķs līgums klienta un tirgotāja starpā, tad tirgotājs varēs rezervēt darījumus.

Piemēram, ja ir izveidots lietotāja profils, norādīti kartes dati un noslēgts līgums, iTunes, Apple un Google lapās, nauda no kartes par pirkumiem tiek rezervēta saskaņā ar līgumu neatkarīgi no tā, vai šī karte ir reģistrēta pirkumiem internetā.

  • Ja nepieciešams, iespēju iepirkties internetā ar karti var atslēgt, nospiežot pogu “Atcelt”.
  • Ja karte tiek nozaudēta, iesakām uz laiku apturēt kartes darbību internetbankā vai mobilajā lietotnē, sadaļā “Kartes”. Ja karte tiek atrasta, to var aktivizēt 10 dienu laikā internetbankā.
  • Ja karte tiek nozagta vai nonāk citas personas rokās, karte jāslēdz, zvanot uz 67 444 444.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantojāt Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!

logo

Kredīta noformēšanas maksa – 0 EUR

Izvēlies sev piemērotāko aizdevumu un piepildi savas ieceres

Īpašs piedāvājums: patēriņa, auto un mazā mājokļa kredīta noformēšanas maksa – 0 EUR*

  • Izmanto jauno aizdevuma kalkulatoru un noskaidro, kurš aizdevums tev ir piemērotākais
  • Izdevīgāka procentu likme dabai draudzīgiem auto, saules paneļiem un energoefektīvai mājokļa atjaunošanai

* Piedāvājums spēkā līdz 31.05.2021.