Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Konti citās bankās

Ikdienas bankas pakalpojumi – tagad vēl ērtāk

Ietaupi laiku, jo savus citās bankās atvērtos kontus vari viegli pārvaldīt mūsu internetbankā.

  • Pievieno citā bankā atvērtu kontu dažos soļos
  • Apskati kontu atlikumu un izrakstus, veic maksājumus
  • Pievienojies, izmantojot biometriskos datus

Pieejamās bankas un pakalpojumi

Kādu banku kontus var pievienot Swedbank internetbankā un kādas darbības veikt:

Veikt maksājumus Redzēt atlikumu Apskatīt konta izrakstu
Swedbank Baltijā
SEB Baltijā
LHV Igaunijā
Luminor Baltijā
Citadele Baltijā
Coop Pank Igaunijā
Artea banka Lietuvā
Urbo bankas Lietuvā
  1. Noklikšķini uz “Pievienot kontus citās bankās” šīs lapas augšpusē.
  2. Izvēlies kontu citā bankā, kuru vēlies pievienot, no piedāvātā saraksta. Noklikšķini uz "Autorizēties citā bankā".
  3. Sniedz piekrišanu, lai Swedbank internetbankā varētu apskatīt savus kontus citās bankās.
  4. Jūs tiksiet novirzīts uz citas bankas vidi, lai apstiprinātu savu izvēli.

Lai veiktu maksājumu no sava konta citā bankā, nospiediet “Maksājumi, konti”

  1. Jauns / vietējais maksājums.
  2. Pēc tam nolaižamajā izvēlē “Maksāt no konta” izvēlieties kontu citā bankā, no kura vēlaties veikt pārskaitījumu.
  3. Jūs tiksiet novirzīts uz lauku “Maksājums no citas bankas”, kur varēsiet ievadīt maksājuma detaļas.

Informāciju par maksājumiem, kas ierosināti ar Swedbank internetbankas starpniecību, ir pieejami sadaļā “Maksājumu vēsture”.

Lai redzētu citā bankā atvērta konta informāciju:

  1. Noklikšķini uz “Maksājumi konti” > “Kopsavilkums”, pārliecinoties, ka ir atzīmēta izvēle “Konti citās bankās”.
  2. Citā bankā atvērtā konta informācija būs pieejama sadaļā “Konti citās bankās”.

Lai redzētu citā bankā atvērtā konta izrakstu, noklikšķini uz “Maksājumi, konti” > “Konta pārskats”. No citām bankām pievienotie konti būs apskatāmi izvēlnē “Konts”.

Šī iespēja ir pieejama, pievienojoties internetbankā šādi: Maksājumi, konti -> Kontu pārskats -> Pievienot kontus no citām bankām. Jums jāizvēlas banka no saraksta, kurā jums ir konts(-i) un pēc tam jādod piekrišana skatīt citas bankas kontu(-us) Swedbank internetbankā. Tad tiksiet novirzīts uz citas bankas vietni, lai apstiprinātu savu izvēli. Pakalpojums pieejams, ja tev Swedbank ir atvērts norēķinu konts. Atļauja ir spēkā ne ilgāk kā 180 dienas. Katras atļaujas statusu un spēkā esību varat apskatīt Swedbank internetbankā sākumlapas cilnē “Konti citās bankās”, nospiežot pogu “Pārvaldīt”. Šeit atļaujas varat arī atjaunot un atsaukt.

Šī funkcija ir pieejama izvēlnē Maksājumi, konti -> Konta pārskats. Citu banku konti ir pieejami laukā IBAN (izvēlnes sarakstā) starp Swedbank kontiem.

Svarīgi! Lai skatītu citas bankas konta izrakstu mūsu internetbankā, vispirms šis konts ir jāpievieno. To var izdarīt šādi: Maksājumi, konti -> Pievienot kontus no citām bankām.

Šī iespēja ir pieejama formas “Jauns maksājums” pakalpojumu izvēlnē Maksājumi, Konti -> Jauns maksājums. Citas bankas konts būs pieejams lauciņā “Maksāt no konta” (izvēlnes saraksts) kopā ar Swedbank kontiem. Izvēloties maksāt no citas bankas konta, jūs tiksiet novirzīts uz atsevišķu maksājuma ierosināšanas formu.
Svarīgi! Lai varētu ierosināt maksājumu no citas bankas konta, tas sākumā ir jāpievieno.
Ierosināt var zibmaksājumus un vietējos SEPA maksājumus eiro valūtā. Tas nozīmē, ka maksājuma saņēmēja kontam ir jābūt tajā pašā valstī kā kontam, no kura maksājums tiek ierosināts. Maksājumu ierosināšanai nav nepieciešama atsevišķa atļauja. Katrs maksājums ir jāapstiprina ar DKA (drošu klienta autentifikāciju: Smart-ID vai kodu kalkulatoru). Iepriekš ierosinātie maksājumi ir redzami Maksājumu vēsture (privātajiem klientiem) / Maksājumu arhīvs (korporatīvajiem klientiem). Maksājums vienmēr tiek apstiprināts (parakstīts) kontu apkalpojošās bankas pusē. Apstiprinājuma saskarne ir atkarīga no izvēlētās apstiprināšanas metodes, taču visos gadījumos apstiprinājums oficiāli tiek veikts otras bankas pusē. Swedbank pusē maksājumu ierosināšana ir bez maksas, jo maksājumu pārvešana ir saistīta ar izmaksām citas bankas pusē saskaņā ar attiecīgo cenrādi.

Tas ir atkarīgs no maksātāja un saņēmēja internetbankas.

  • Ja abas bankas ir pievienojušās zibmaksājumu sistēmai, naudas pārvedums tiek apstrādāts kā zibmaksājums. Ja zibmaksājumu veikt nav iespējams (pārsniegts maksājuma limits maksātāja bankas pusē, tehniski jautājumi), tad maksājums tiek apstrādāts kā internetbankas vietējais maksājums.
  • Ja viena no bankām nav pievienojusies zibmaksājumu sistēmai, tad maksājums tiek apstrādāts kā vietējais SEPA maksājums.
  • Ja maksātāja un saņēmēja konti atrodas vienā bankā, tad maksājums tiek apstrādāts kā iekšbankas maksājums.
Lai uzzinātu vairāk par iespēju pievienot citā bankā atvērtu kontu, apskati sadaļu Maksājumu pakalpojumu direktīva (PSD2) vai raksti mums ziņu internetbankā.
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Īpaši izdevīgi

50% atlaide Zelta kredītkartei

Piesakies līdz 20. jūnijam un saņem īpašo piedāvājumu!

Kredītkarte ar iekļautu ceļojuma apdrošināšanu tev un ģimenei.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.