Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Kā risināt kredīta atmaksas grūtības

Ja atmaksāt kredītu kļuvis grūtāk - rīkojies!

  • Neapjūc, bet apzinies situācijas nopietnību
  • Savlaicīgi informē banku
  • Jo ātrāk rīkosies, jo vieglāk atradīsi risinājumu

Padomi un risinājumi

  • Kā rīkoties, ja kredītu atmaksāt ir kļuvis grūtāk

  • Risinājuma saņemšanas soļi

  • Risinājumi hipotekārā kredīta gadījumā

  • Risinājumi īstermiņa aizdevuma gadījumā

  • Risinājumi autolīzinga gadījumā

Aizdevuma nemaksāšanas sekas

Swedbank ir svarīgi sniegt atbalstu godprātīgiem kredītņēmējiem situācijā, kad aizdevumu atmaksāt ir kļuvis grūtāk. Šeit jūs gūsiet informāciju par sekām, ar kurām nākas sastapties, neveicot kredītmaksājumus.

Kredītņēmējam jāapzinās, kādas ir sekas, ja aizdevums netiek atmaksāts, risinājumi netiek meklēti vai klients nav vērsts uz sadarbību ar banku (klients, zinot, ka var rasties kredīta atmaksas grūtības, nenāk uz banku, neatbild uz bankas speciālistu tālruņa zvaniem, vēstulēm, bankas ziņojumiem un īsziņām ar aicinājumu vērsties pēc palīdzības).

Sekas ir vienlīdz nopietnas - vai tas būtu hipotekārais kredīts, autolīzings, patēriņa kredīts, kredītkarte, kredītlīnija vai nomaksa.

  • Sekas hipotekārā kredīta gadījumos

  • Sekas auto līzinga gadījumos

  • Sekas īstermiņa kredīta gadījumos

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā rīkoties, ja ir grūtības segt ikmēneša maksājumu?

  • Vēlētos samazināt ikmēneša maksājumu. Vai mainot līguma nosacījumus, būtiski nepieaugs aizdevuma procenti?

  • Vai galvotājs var pārņemt saistības uz tiem pašiem aizņēmēja noteikumiem, pārrakstot īpašumu uz galvotāja vārda (tam piekrīt aizņēmējs)?

  • Kā rīkoties, ja nevaru turpināt veikt ikmēneša maksājumus?

  • Kā rīkoties, ja nevaru atļauties maksāt noteikto summu (kredītlīnijai)? Vai varu samazināt ikmēneša maksājumu?

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Paldies, ka izmantojāt Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!

logo

Ar Vienošanos par OCTA par vienu pienākumu mazāk!

Izvēlies Swedbank Vienošanos par OCTA un novērtē:

  • automātisko polises atjaunošanu, kas turpmāk ļaus neraizēties par OCTA beigu termiņu
  • ērto polises apmaksas veidu - maksājumi notiks automātiski no konta reizi ceturksnī