Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Debetkartes

Karte taviem ikdienas norēķiniem

Swedbank bezkontakta norēķinu karte ļauj:

  • Par nelieliem pirkumiem samaksāt ātrāk un ērtāk
  • Veikt pirkumus internetā
  • Veidot uzkrājumu ar katru kartes pirkumu
  • Jaunums! Apskatīt kartes PIN kodu mobilajā lietotnē

Jaunums! Pirmie bankomāti ar bezkontakta funkcionalitāti – lai izņemtu naudu vai izmantotu citu pakalpojumu, vienkārši pieliec karti vai viedierīci pie karšu lasītāja un ievadi PIN kodu.

Swedbank maksājumu karte

Swedbank maksājumu karte

  • Maksā tirdzniecības vietās un internetā visā pasaulē
  • Saņem savu jauno karti ar piegādi pa pastu uz tevis izvēlētu adresi
  • Pieejama no 6 gadu vecuma
  • Iekļauta pamatkomplektā
  • Apskati savas norēķinu kartes datus mūsu lietotnē. Viegli piekļūsti kartes numuram, derīguma termiņam un Security code/CVC2 kodam.

Vairāk

Swedbank ISIC skolēna karte

Swedbank ISIC skolēna karte

  • Vispiemērotākā norēķinu karte skolēniem no 6 gadu vecuma
  • Darbojas kā skolēna apliecība
  • Atlaides dažādās vietās Latvijā un visā pasaulē
  • Ar bezkontakta maksājumu funkciju
  • Iekļauta pamatkomplektā

Vairāk

Swedbank ISIC studenta karte

Swedbank ISIC studenta karte

  • Vispiemērotākā norēķinu karte studentiem
  • Darbojas kā studenta statusa apliecinājums visā pasaulē
  • Atlaides dažādās vietās Latvijā un visā pasaulē
  • Ar bezkontakta maksājumu funkciju
  • Iekļauta pamatkomplektā

Vairāk

Ja karte pazaudēta, nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā.

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā tev būtu iespējami droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai Mastercard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank un ko paredzēts izmantot, lai iepirktos internetā. Uzzināt vairāk par drošiem pirkumiem internetā.
  • Pirms pirkuma veikšanas jāpārliecinās par tirdzniecības vietas drošumu.
  • Centies uzzināt vairāk informācijas par tirgotāju. Ikvienā tīmekļa vietnē ir jābūt informācijai par uzņēmuma nosaukumu un atrašanās vietu, kā arī e-pasta adresei un tālruņa numuram, ko izmantot, ja rodas problēmas. Jābūt arī informācijai par piegādes un atgriešanas nosacījumiem, pretenziju iesniegšanas kārtību, kā arī garantijas noteikumiem un nosacījumiem. Neuzķeries uz atlaidēm, kas šķiet pārāk nereālas!
  • Izmanto pēc iespējas personalizētu sveiciena tekstu interneta pirkumu programmā. Ikreiz, kad veic pirkumu internetā, pārliecinies, vai sveiciena teksts sakrīt ar tekstu, ko ievadīji, piesakoties programmā.
  • Ja pirkumus internetā ar karti veic reti, iesakām aktivizēt interneta pirkumu iespēju tikai uz pirkuma veikšanas brīdi.
  • Aktivizēšanas brīdī atjaunotai vai aizvietotai kartei tiek saglabāta piesaiste izvēlētajiem e-makiem un dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.
  • Tu vari pasargāt savus naudas līdzekļus, nosakot sev piemērotus lietošanas limitus. Atsevišķus limitus var noteikt pirkumiem, skaidras naudas un norēķinu darījumiem.
  • Lietošanas limitus var mainīt internetbankas sadaļā “Manas kartes” vai Swedbank lietotnē.
  • Ja nepieciešams, limitus var palielināt arī īslaicīgi.
  • Kad tev tiks izsniegta bankas karte, tu saņemsi arī PIN kodu, kas būs zināms vienīgi tev.
  • Iegaumē to, nepieraksti PIN kodu ne uz kartes, ne arī citur, kur to varētu redzēt citas personas.
  • Nerādi un nenosauc savu PIN kodu nevienam, arī ne bankas darbiniekiem.
  • Jaunums! Apskati savas kartes PIN kodu Swedbank mobilajā lietotnē. Tas ir ērti, droši un palīdzēs, ja būsi aizmirsis kartes PIN kodu.
  • Centies PIN kodu ievadīt tā, lai to neviens nevarētu redzēt, jo karti var nozagt un to var izmantot cita persona. Ja maksājums ar nozagtu karti tiek apstiprināts ar PIN kodu, atbildība par to gulstas uz klientu pašu.
  • Ja rodas aizdomas, ka tavu PIN kodu kāds varētu būt uzzinājis vai ja banka tev ir paziņojusi, ka PIN kods jāmaina, tad tas nekavējoties jāizdara. Tas iespējams jebkurā Swedbank bankomātā.
  • Izvēloties PIN kodu, neizmanto jau iepriekš lietotu PIN kodu. Neizmanto vienādu kodu vairākām kartēm, lai varētu to atcerēties.
  • Vienmēr atceries, kur tava norēķinu karte atrodas. Norēķinoties ar karti, neļauj apkalpojošajai personai to aiznest ārpus redzamības zonas, jo pastāv iespēja, ka kartes datus varētu nozagt.
  • Ja karte pazaudēta, nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā. Ja karti bloķēji mobilajā lietotnē vai internetbankā, to vari atbloķēt vai pieteikt kartes aizvietošanu 10 dienu laikā no brīža, kad karte bloķēta.
  • Veicot pirkumu, nav ieteicams kartes numuru sūtīt pa pastu vai izpaust telefoniski, jo kartes datus var negodprātīgi izmantot krāpnieciskiem darījumiem, bet, ja citu iespēju nav, tad jāievēro īpaša piesardzība.
  • Esi piesardzīgs, izmantojot citu banku bankomātus! Daži bankomāti karti atdod pirms naudas izsniegšanas. Pirms doties prom no bankomāta, pārliecinies, vai esi paņēmis gan savu bankas karti, gan pieprasīto naudas summu.
  • Karti drīkst izmantot tikai persona, kuras vārds un uzvārds ir redzams uz kartes. Neļauj nevienam, pat savam tuviniekam, izmantot savu karti!
  • Vienmēr pārbaudi ar karti apstiprināmā darījuma summu!
  • Regulāri pārbaudi veiktos karšu darījumus savā internetbankā vai Swedbank lietotnē. Ja kāds darījums šķiet aizdomīgs, lūdzu, sazinies ar banku.
Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
  • Swedbank maksājumu karte

    Swedbank maksājumu karte

    Pakalpojums Cena, EUR
    Pieteikšana
    Kartes pieteikšana Ātrāk un izdevīgāk internetbankā 0,00 - 4,00 Internetbankā - 0,00
    Telefonbankā - 4,00
    Filiālēs - 4,00

    Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

    Konta īpašniekiem, kuri pievienoti klientu programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

    Kartes pieteikšana vienlaikus ar pirmā konta atvēršanu - bez maksas
    Kartes pieteikšana uz pilnvaras pamata / kartes pieteikšana citam lietotājam - bez maksas
    Kartes pieteikšana Telefonbankā iepriekšējās kartes bloķēšanas vai apturēšanas brīdī (ja karte nozagta vai pazaudēta, bet ne gadījumos, kad nepareizi ievadīts PIN kods vai bojāta plastika) - bez maksas

    Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
    Kartes izgatavošana un piegāde Ātrāk un ērtāk pa pastu 2,00 - 4,00 Pa pastu - 2,00
    Filiālēs - 4,00

    Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

    Konta īpašniekiem, kuri pievienoti klientu programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

    Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
    Paātrināta karte options 35,00

    Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē.

    Karte pie bloķēta konta 15,00 Piesakot Swedbank maksājumu karti bloķēta konta gadījumā, kartes ikmēneša maksa un izgatavošanas un piegādes maksa ir 0 EUR. Ja konts tiek atbloķēts, kartes ikmēneša maksu sāk ieturēt pēc 2 mēnešiem saskaņā ar cenrādi. Bloķēta konta gadījumā nevar pieteikt cita veida kartes.
    Lietošana
    Ikmēneša maksa 1,70

    Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

    Konta īpašniekiem, kuri pievienoti klientu programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

    Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no klienta konta katra mēneša sākumā par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
    Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
    Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
    Bilance bankomātos
    - Swedbank bankomātos Latvijā Ērti mobilajā lietotnē Bez maksas
    - Citu banku bankomātos 0,40
    Pēdējo 5 darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
    Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
    bankomātos un pie tirgotājiem
    Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Pakalpojums pieejams, ja karte ir nozaudēta vai bloķēta.
    Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
    Slēgšana
    Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

    Spēkā no 01.09.2022.

  • Swedbank ISIC karte

    Swedbank ISIC karte

    Pakalpojums Cena, EUR
    Pieteikšana
    Kartes pieteikšana Ērtāk internetbankā Bez maksas Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
    Kartes izgatavošana un piegāde Ātrāk un ērtāk pa pastu Bez maksas Piesakot karti attālināti, kartes saņemšana iespējama tikai filiālē. Mainīt kartes saņemšanas veidu var internetbankā.
    Paātrināta kartes izgatavošana Nav pieejama
    Lietošana
    Mēneša maksa 0,25 EUR - 0,55 EUR

    Skolēniem - 0,25
    Studentiem - 0,55

    (iepriekš 2,85 EUR - 6,50 EUR gadā)
    Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no klienta konta katra mēneša sākumā par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
    Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
    Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
    Bilance bankomātos
    - Swedbank bankomātos Latvijā Ērti mobilajā lietotnē Bez maksas
    - Citu banku bankomātos 0,40
    Pēdējo 5 darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
    Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
    bankomātos un pie tirgotājiem
    Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Pakalpojums pieejams, ja karte ir nozaudēta vai bloķēta.
    Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
    Slēgšana
    Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

    Spēkā no 01.07.2018.

Visas mūsu debetkartes ir izgatavotas no 100% pārstrādājamas plastmasas.

Skaidras naudas izmantošana ne tikai rada vides problēmas, bet arī var veicināt ēnu ekonomiku. Pārejot no skaidras naudas uz digitāliem maksājumiem, mēs varam pasargāt savu planētu, nodrošināt to, ka darījumi nav anonīmi, un ietaupīt laiku, ko veltām naudas pārvaldīšanai.

  1. Maksā digitāli. Tas palīdz sekot līdzi izdevumiem, noteikt ierobežojumus konkrētām izdevumu kategorijām un pamanīt, kā maināmi mūsu patēriņa paradumi.
  2. Izvairies no čekiem, kurus nav iespējams pārstrādāt. Papīra čeki tiek izgatavoti no nepārstrādājama termiska papīra. Maksājot ar karti, palūdz, lai čeku atsūta e-pastā.
  3. Bezkontakta maksājumi ir higiēniski. Izmantojot bezkontakta maksājumus, vari samazināt fizisko kontaktu ar citiem cilvēkiem, kuri maina banknotes vai pieskaras bankomātiem.

Kopējais apjoms maksājumiem ar karti Baltijas valstīs pieauga par 45% pēdējo 6 gadu laikā. Izmanto bezkontakta maksājumus ar karti, jo tie ir ātri, viegli pielāgojami un higiēniski.


{ "xAxis": { "visible": true, "categories": ["2012", "2013", "2014", "2015", "2016", "2017", "2018", "2019", "2020", "2021", "2022"] }, "yAxis": { "visible": true, "title": "" }, "legend": { "enabled": true }, "plotOptions": { "column": { "dataLabels": { "enabled": false } } } }

Avots: Swedbank

Izmēri skaidras naudas maksājumu CO2 nospiedumu un uzzini, cik daudz koku vajag, lai absorbētu gadā radītās emisijas.

Skaidras naudas maksājumi

  • 0
  • 0

Ja maksā ar karti, varētu ietaupīt

  • 0
  • 0

Avots: Lindgreen E. R., van Schendel M., Jonker N. et al. (2018); Hanegraaf R., Larçin A., Jonker N. et al (2020)

  • Kur var pasūtīt debetkarti?

    Internetbankā uzņēmumiem:

    • Pieteikumu var aizpildīt jebkurš internetbankas uzņēmumiem lietotājs.
    • 7 dienu laikā pieteikums jāapstiprina un Kartes līgums jāparaksta lietotājam, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu un kas autorizējies darbam internetbankā ar Smart-ID vai eID.
    • Ja Kartes līgums netiek parakstīts, tad pieteikums tiek dzēsts un kartes izgatavošana netiek sākta.

    Sazinoties ar banku:

    Persona, kurai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.

    Filiālē:

    Karti var pasūtīt uzņēmuma paraksttiesīgā persona (viena vai vairākas), kura pēc bankas rīcībā esošajiem datiem vai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu.

  • Kur var pieteikties kredītkartei?

    Internetbankā uzņēmumiem:

    • Pieteikumu var aizpildīt un apstiprināt jebkurš internetbankas uzņēmumiem lietotājs, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
    • Pēc pieteikuma saņemšanas 1 darba dienas laikā ar jums sazināsies bankas speciālists, lai vienotos par turpmākajām darbībām.

    Filiālē:

    Karti var pieteikt uzņēmuma paraksttiesīgā persona (viena vai vairākas), kura pēc bankas rīcībā esošajiem datiem vai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu.

  • Kā un kurš var saņemt karti?

    Pa pastu (bez maksas visā pasaulē):

    Uz internetbankā norādīto uzņēmuma kontaktadresi. Tas ir ērti un ļauj ietaupīt jūsu laiku. Karte tiek sūtīta neaktīva un atsevišķā sūtījumā bez PIN koda (atjaunotajai kartei PIN kods netiek sūtīts, jo paliek esošais).

    Filiālē:

    • Ja Kartes līgums jau ir parakstīts (attiecas arī uz atjaunotajām debetkartēm), tad karti var saņemt vai nu uzņēmuma paraksttiesīgā persona, vai kartes lietotājs, uzrādot pasi vai ID karti.
    • Ja Kartes līgums nav parakstīts vai ir atjaunota kredītkarte, tad karti var saņemt tikai uzņēmuma paraksttiesīgā persona, vienlaikus parakstot Kartes līgumu.
  • Kā mainīt kartes saņemšanas veidu?

    Visērtāk to var izdarīt internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes, noklikšķinot uz “Līgums”.

    • Kartes saņemšanas veidu var mainīt lietotājs ar pilnām piekļuves tiesībām internetbankā uzņēmumiem.
    • Kartes saņemšanas veidu iespējams mainīt ne vēlāk kā 60 dienas (debetkartēm) vai 35 dienas (kredītkartēm) pirms kartes derīguma termiņa beigām.
  • Kā un kurš internetbankā var aktivizēt pa pastu saņemto karti?

    Internetbankā uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes:

    • Var aktivizēt pa pastu saņemtās kartes.
    • Ja jaunas vai aizvietotas kartes līgums ir parakstīts iepriekš, karti var aktivizēt lietotājs ar pilno vai transakciju piekļuves tiesību režīmu.
    • Atjaunotu debetkarti var aktivizēt internetbankā uzņēmumiem lietotājs ar pilno vai transakciju piekļuves tiesību režīmu vai juridiskais pārstāvis, kuram saskaņā ar Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu neatkarīgi no lietotāja tiesību režīma vai kartes lietotājs, veicot pirkumu klātienes tirdzniecības vietā, ievietojot karti POS terminālī, vai ierastās darbības bankomātā un apstiprinot darījumu vai darbību ar kartes PIN kodu.
    • Ja karti saņemat pirmo reizi un Kartes līgums nav parakstīts pasūtīšanas brīdī, karti var aktivizēt tikai vienlaikus ar līguma parakstīšanu.
    • Kartes līgumu var parakstīt persona, kurai saskaņā ar Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu un kura ir autorizējusies darbam internetbankā uzņēmumiem ar Smart-ID, eParaksts mobile vai e-ID.
    • Pirms aktivizēšanas pārbaudiet, vai uz kartes ir norādīta korekta informācija par kartes lietotāju un uzņēmumu.

    Ņemiet vērā! Karte jāaktivizē 30 dienu laikā pēc tās saņemšanas pa pastu. Savlaicīgi neaktivizētās kartes drošības apsvēruma dēļ tiks neatgriezeniski slēgtas.

  • Kādi ir kartes limiti?

    Jebkurai kartei spēkā ir šādi limiti un lietotāja tiesības:

    • Skaidras naudas iemaksai un izmaksai
    • Pirkumiem ar karti
    • Konta darījumu un veikto maksājumu apskatīšanai

    Izgatavojot karti, tai tiek piešķirti standarta limiti, bet pēc kartes saņemšanas uzņēmums var noteikt arī individuālos limitus.

    Standarta limiti Debetkartei aplūkojami šeit, savukārt Kredītkartēm – šeit.

  • Kā un kurš var aplūkot un mainīt limitus?
    Visērtāk limitus aplūkot var internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes, izvēloties attiecīgo karti. Lai mainītu kartes limitus, internetbankas uzņēmumiem lietotājam ir jābūt pilnajam tiesību režīmam vai atbilstoši Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
  • Kādas darbības ar karti bankomātā var ierobežot?
    Var ierobežot kartes lietotāja piekļuvi kartei piesaistītā konta bilancei un pēdējiem 5 veiktajiem darījumiem. Lai to izdarītu, jāveic izmaiņas kartes lietotāja tiesībās. Visērtāk to var paveikt internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes, izvēloties attiecīgo karti.
  • Vai Mastercard karte darbojas ārzemēs?
    Ar Mastercard kartēm var norēķināties visās pasaules tirdzniecības vietās, kurās ir redzama Mastercard simbolika un tirgotājs pieņem šāda veida kartes.
  • Kā notiek kartes valūtas konvertācija no kartes pamatvalūtas uz citu valūtu?

    Norēķinu brīdī konvertācija uz nepieciešamo valūtu notiek automātiski. Kontā jābūt pieejamam atlikumam kartes pamatvalūtā.

    Par norēķiniem ārvalstu valūtā tiek piemērots valūtas konvertācijas uzcenojums – debetkartei un kredītkartēm atbilstoši Cenrādim.

  • Kur var noskaidrot informāciju par valūtas kursiem?
    Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama starptautisko karšu organizāciju mājaslapās: Mastercard un Visa.
  • Vai pastāv iespēja, ka manu karti var nepieņemt?
    No bankas puses karšu izmantošana netiek ierobežota, taču katrs tirgotājs var izvēlēties, kāda veida kartes pieņemt.
  • Kā tiek rezervēta un ieturēta summa par darījumu ar debetkarti?
    Darījuma brīdī summa tiek rezervēta kontā, pie kura karte ir piesaistīta. Rezervētā summa no konta tiek ieturēta, kad banka no tirgotāja ir saņēmusi pilnīgu informāciju par darījumu, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc darījuma veikšanas.
  • Kā tiek rezervēta summa par darījumu ar kredītkarti?
    • Pirkumiem ar Biznesa kredītkarti tiek piemērots līdz 30 dienām ilgs bezprocentu periods kredīta limita izmantošanai – no pirkuma brīža līdz nākamā mēneša 1.datumam.
    • Pirkumiem ar Biznesa Zelta kredītkarti tiek piemērots līdz 40 dienām ilgs bezprocentu periods kredīta limita izmantošanai no pirkuma brīža līdz nākamā mēneša 10. datumam.
    • Bezprocentu perioda laikā pirkuma summa tiek rezervēta un par rezervēto summu procenti par kredīta limita izmantošanu netiek aprēķināti.
    • Izņēmuma gadījumos pirkumiem, kas veikti mēneša pēdējās dienās un par kuriem informācija bankā saņemta novēloti, bezprocentu periods un summas rezervējuma laiks var tikt automātiski pagarināts līdz aiznākamā mēneša 1. vai 10. datumam (atkarībā no kredītkartes veida).

    Ievērojiet! Pārskaitījumiem un skaidras naudas izņemšanai no kredītkartes konta bezprocentu periods netiek piemērots, un procentu aprēķins par izmantoto kredīta limitu tiek sākts uzreiz pēc darījuma.

  • Kā notiek izmantotā kredīta atmaksa?
    • Viss izmantotais kredīta limits (pirkumiem, pārskaitījumiem un skaidras naudas darījumiem) katra mēneša 1. datumā Biznesa kredītkartei un 10. datumā Biznesa Zelta kredītkartei – automātiski tiek pārskaitīts no kredītkartei piesaistītā norēķinu konta.
    • Ja norēķinu kontā nav pietiekami daudz līdzekļu kredīta limita summas automātiskai atmaksai, daļēja atmaksa nenotiek un sākas procentu aprēķins arī par pirkumiem, kuriem noslēdzies bezprocentu periods.
    • Uzņēmums jebkurā brīdī var atmaksāt izmantoto kredīta limitu arī pats, ieskaitot nepieciešamos līdzekļus kredītkartes kontā un tādējādi pārtraucot procentu aprēķinu.

    Ievērojiet!

    • Pirkumiem izmantotā kredīta limita summa vienmēr tiek rezervēta līdz bezprocentu perioda beigām neatkarīgi no uzņēmuma līdzekļiem kredīta limita kontā.
    • Katra mēneša 1. vai 10. datumā (atkarībā no kredītkartes veida) vienlaicīgi ar izmantotā kredīta limita automātisko atmaksu no kartei piesaistītā norēķinu konta tiek ieturēta arī:

    - Ikmēneša maksa par kredītkartes izmantošanu

    - Procenti par kredīta limita izmantošanu

  • Kas ir pirkumi internetā?
    Tā ir jūsu interneta pirkumu dubulta aizsardzība ar atkārtotu autorizāciju, ko nodrošina Mastercard Identity Check un Visa Secure risinājumi. Internetveikaliem, kuri ir pievienojušies šai programmai, ir logotipi Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure. Vairāk informācijas meklējiet šeit.
  • Kur var reģistrēt karti pirkumiem internetā?

    Internetbankas sadaļā “Uzņēmuma kartes”, uzklikšķinot uz pogas “Pirkumi internetā”.

    Uzstādījumus var mainīt internetbankas lietotājs ar tiesību režīmu „Transakciju“ un augstāku, vai juridiskais pārstāvis, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu, un kas autorizējas darbam internetbankā uzņēmumiem ar Smart-ID vai eID.

    Reģistrācija ir nepieciešama tikai jaunajām kartēm. Karšu atjaunošanas vai aizvietošanas gadījumā saglabājas iepriekšējās kartes nosacījumi.

  • Kā var pārbaudīt, vai karte ir reģistrēta pirkumiem internetā?
    Reģistrācijas statusu var redzēt internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes. Ja blakus kartei poga “Pirkumi internetā” ir aktīva (oranža), tā norāda, ka karte ir reģistrēta pirkumiem internetā. Neaktīva (pelēka) poga norāda, ka karte nav reģistrēta pirkumiem internetā.
  • Vai ar karti var norēķināties pie visiem tirgotājiem internetā?

    Jā. Ar karti varat norēķināties, ja tirgotājs pieņem jūsu izmantoto kartes veidu un nav noteicis īpašus ierobežojumus. Aicinām vienmēr uzmanīgi iepazīties ar tirgotāja vietnē sniegtajiem klientu apkalpošanas un preču piegādes noteikumiem.

    2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

  • Kāpēc neizdodas norēķināties internetā ar karti un kādi var būt iemesli pirkuma atteikumam?

    2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

    Biežākie pirkuma atteikuma iemesli var būt:

    • Kartei nav aktivizēta iespēja iepirkties internetā.
    • Kontā nepietiek naudas līdzekļu.
    • Ir pārsniegts kartes pirkumu darījumu limits.
    • Kartei ir beidzies derīguma termiņš.
    • Izmantotās iekārtas programmatūras vai interneta pārlūkprogrammas iestatījumi nav saderīgi ar tirgotāja risinājumu.
    • Nav iztīrīta ierīces kešatmiņa.
    • Tirgotājs ir iestatījis ierobežojumus darījumu veikšanai (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes). Detalizētu informāciju meklējiet tirgotāja mājaslapā.
  • Ko darīt, ja konta pārskatā ir pirkums ar karti, ko es neesmu veicis?

    Nepieciešams aizpildīt bankas ziņojumu formu “Norēķinu kartes”.

    Svarīgi! Ir jābloķē karte, ar kuru tika veikts neautorizēts darījums internetbankas sadaļā “Uzņēmuma karte” vai zvanot 67 444 444.

  • Kā un kurš var apturēt kartes darbību?
    • Internetbankā uzņēmumiem – lietotājs ar pilno tiesību režīmu vai lietotājs, kuram atbilstoši Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
    • Swedbank mobilajā lietotnē uzņēmumiem – persona, kurai atbilstoši Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības pārstāvēt uzņēmumu vienpersoniski, vai arī pats kartes lietotājs.
    • Sazinoties ar banku pa tālruni 67 444 444 – persona, kurai ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu, vai arī pats kartes lietotājs.
    • Dodoties uz bankas filiāli – paraksttiesīgā persona (viena vai vairākas), kura pēc bankas rīcībā esošajiem datiem vai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu, vai arī pats kartes lietotājs.
  • Kā rīkoties gadījumā, ja ir nozagta karte?

    Ja karte ir nozagta, tā nekavējoties jāslēdz:

    • Internetbankā uzņēmumiem sadaļā Uzņēmumu kartes, izvēloties attiecīgo karti vai nosūtot bankas ziņojumu.
    • Sazinoties ar banku pa tālruni 67 444 444.
    • Ja nav iespējas sazināties ar banku, tad kartes darbību var apturēt, zvanot uz karšu diennakts ārvalstu palīdzības tālruni: Mastercard +0800-96-4767, Visa +8000-02288
  • Vai un kādā laikā var atjaunot bloķētas kartes darbību?

    Bloķētas kartes darbību var atjaunot:

    • Ja karte bloķēta internetbankā uzņēmumiem, tad 10 dienu laikā tās darbību var atjaunot lietotājs ar pilno tiesību režīmu sadaļā “Uzņēmuma kartes”, izvēloties attiecīgo karti.
    • Ja karte bloķēta filiālē, tad kartes darbību var atjaunot 70 dienu laikā, dodoties uz bankas filiāli un uzrādot pasi vai ID karti, kā arī līdzi ņemot bloķēto karti.

    Ievērojiet! Ja norādītajā laikā apturētas kartes darbība netiek atjaunota, karte automātiski tiek slēgta.

Īpaši izdevīgi

Sniedz atbalstu ikdienā un neparedzētās situācijās.

Mūsu mobilā lietotne tavām ikdienas vajadzībām – pārbaudi konta atlikumu, pārvaldi savas kartes, veic maksājumus un daudz ko citu.

Tev automātiski veidosies uzkrājums no nelielām summām ikreiz, kad maksāsi ar karti.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Īpašais piedāvājums!

50% atlaide Zelta kredītkartei

Izmanto ceļojuma apdrošināšanu visai ģimenei, pirkuma apdrošināšanu un bezprocentu kredītlimitu līdz 40 dienām.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.