Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Mastercard Click to Pay

Klik un samaksāts!

Pievieno maksājumu karti pakalpojumam Click to Pay un norēķinies internetā bez aizķeršanās.

  • Nav jāievada kartes dati katru reizi, kad iepērcies — tie tiek saglabāti tavā Mastercard profilā
  • Nav jāatceras paroles — nākamreiz, kad iepirksies, sistēma tevi atpazīs automātiski

Kā pievienot karti Click to Pay?

To var izdarīt divos veidos.

  1. Atver Swedbank lietotni
  2. Izvēlies karti, kuru vēlies pievienot
  3. Nospied uz “Pievienot Click to Pay” un seko norādēm

Veicot apmaksu internetveikalā, izvēlies Click to Pay un seko norādēm, lai izveidotu savu profilu.

Pēc tam savas kartes vari pārvaldīt, pievienojoties Mastercard Click to Pay profilam.

Jautājumi un atbildes

Mastercard Click to Pay ir mūsdienīgs un drošs veids, kā norēķināties ar karti par pirkumiem internetā. Pievienojot karti Click to Pay, pirkumus var veikt bez paroles un kartes datu ievades, kas nodrošina ātru, drošu un ērtu apmaksas procesu.
  • Lai vienkāršotu un paātrinātu pirkumu apmaksu internetā
  • Lai pirkumi internetā būtu drošāki un nebūtu jāievada fiziskās kartes dati
Click to Pay darbojas visās ierīcēs – telefonā, datorā un planšetē –, kā arī visās pārlūkprogrammās.

Click to Pay ir pieejams daudzos internetveikalos visā pasaulē. Lai veiktu pirkumu, meklē Click to Pay simbolu un pievieno savu karti vai izmanto savas iepriekš saglabātās kartes datus pirkuma apmaksai.

Ja tava karte jau ir pievienota Click to Pay profilam un šo ierīci jau esi iepriekš izmantojis, veicot pirkumu ar Click to Pay, sistēma tevi automātiski atpazīs pēc e-pasta adreses vai telefona numura.

Dažreiz var būt nepieciešams apstiprināt savu identitāti internetveikalā, saņemot vienreizēju verifikācijas kodu. Vienkārši seko norādēm ekrānā un izvēlies karti, ar kuru vēlies norēķināties.

Click to Pay Logo

Ei, selle kasutamine on tasuta.

Lai lietotu Click to Pay, minimālas prasības ir:

  • Aktīva maksājumu karte ar ieslēgtiem pirkumiem internetā
  • Aktīvs telefona numurs
  • Piekļuve e-pasta adresei
  • Internetveikals, kas piedāvā apmaksas veidu ar Click to Pay

To var izdarīt divos veidos:

Izmantojot Swedbank mobilo lietotni:

  1. Atver Swedbank lietotni
  2. Izvēlies karti, kuru vēlies pievienot
  3. Nospied uz “Pievienot Click to Pay”
  4. Pārbaudi savu kontaktinformāciju, izlasi un piekrīti lietošanas noteikumiem
  5. Apstiprini ar PIN2, un tava karte tiks pievienota Click to Pay

Internetveikalā:

Internetveikalā veicot apmaksu, izvēlies Click to Pay un seko norādēm, lai izveidotu savu profilu.

Click to Pay var pievienot visas Swedbank izdotās kartes, izņemot bankomātu pagaidu karti.
  • Pārliecinies, vai karte ir aktīva un tai ir ieslēgti pirkumi internetā. To vari izdarīt internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes.
  • Pārliecinies, vai izmanto jaunāko Swedbank mobilās lietotnes versiju. Restartē to un mēģini vēlreiz.
  • Pārbaudi Click to Pay profilu. Pievienojies Mastercard Click to Pay profilam un pārliecinies, vai karte ir reģistrēta un profila dati ir aktuāli. Problēma var būt vecos datos vai jau esošā profilā.
  • Pievieno karti citā veidā. Karti vari arī pievienot, veicot pirkumu internetveikalā, kur ir Click to Pay iespēja.
  • Pārbaudi kartes iestatījumus, limitus un konta atlikumu. Kartes limitus vari apskatīt internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Mainīt limitus. Pārliecinies, vai dienas vai mēneša limiti nav sasniegti un kontā ir pietiekami daudz līdzekļu. Pirkumus internetā var ieslēgt Kartes > Manas kartes.
  • Pamēģini citu interneta pārlūkprogrammu. Dažkārt pārlūkprogrammas iestatījumi var traucēt maksājuma apstrādi. Mēģini veikt maksājumu citā interneta pārlūkā.
  • Pārbaudi savu Click to Pay profilu. Pievienojies Mastercard Click to Pay profilam un pārliecinies, vai karte ir reģistrēta un profila dati ir aktuāli. Problēma var būt vecos datos vai jau esošā profilā.
  • Sazinies ar pārdevēju. Uzzini, vai viņu sistēma pieņem tavu karti un vai nav kādas tehniskas problēmas.

Datus var mainīt Mastercard Click to Pay mājaslapā. Ievadi savu e-pasta adresi vai tālruņa numuru, lai:

  • Pārvaldītu pievienotās kartes
  • Pievienotu vai mainītu piegādes adreses
  • Mainītu tālruņa numuru
  • Pārvaldītu ierīces un pārlūkprogrammas, kurās ir saglabāta Click to Pay informācija
  • Dzēstu savu Click to Pay profilu

Svarīgi! Tavu e-pasta adresi, kas kalpo kā lietotājvārds, nevar mainīt. Ja vēlies to atjaunot, vispirms jādzēš esošais profils un jāizveido jauns profils ar jauno e-pasta adresi.

Ja vairs nav piekļuves ierīcei un vēlies noņemt karti no sava Mastercard Click to Pay profila, dodies uz mastercard.lv/clicktopay, izvēlies “View profile” un noņem tās kartes, kuras vairs nevēlies izmantot.

Click to Pay ir izveidots, lai atbilstu augstākajam drošības līmenim katrā maksājuma solī.

Sistēma izmanto tokenizācijas tehnoloģiju – tā vietā, lai izmantotu fiziskās kartes datus, tiek radīts unikāls kods. Pat ja kāds piekļūst šiem datiem, tie nav izmantojami, jo kartes informācija netiek atklāta pārdevējam un ir droši aizsargāta.

Papildu drošību veicina arī divu faktoru autentifikācija, piemēram, vienreizējs apstiprinājuma kods. Dažkārt pirkuma beigās var būt vēl viens apstiprinājuma solis, lai pārliecinātos, ka konkrēto karti lieto tikai tās īpašnieks.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Mēs kļūstam par Latvijas Jaunatnes basketbola līgas ģenerālsponsoru

Basketbols nav tikai spēle. Tā ir iespēja. Iespēja augt, mācīties, kļūdīties un atkal celties.

Mēs esam ar Tevi – katrā piespēlē, katrā solī, katrā uzvarā.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.