Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Pirkumi internetā

Lai internetveikalos varētu samaksāt ar karti, ieslēdz norēķinus internetā!

Iespēja norēķināties internetā jāpieslēdz katrai kartei atsevišķi.

Jaunums! Turpmāk vari apskatīt savas norēķinu kartes datus mūsu mobilajā lietotnē. Uzzināt vairāk

Kā internetveikalos norēķināties ar karti

  1. Kartes numurs.
  2. Kartes lietotāja vārds un uzvārds.
  3. Kartes derīguma termiņš.
  4. Kartes Security Code** kods.

* Debit/Credit apzīmējums kartes priekšpusē palīdzēs saprast, kāda veida karte tev ir: Debit – debetkarte vai Credit – kredītkarte

** Agrāk izsniegtām kartēm tas ir CVC2/CVV/CVC.

Pirms pirkuma apstiprināšanas pārbaudi, vai pirkuma dati un summa tirgotāja lapā ir norādīti pareizi.

Iesakām internetā iepirkties veikalos, kuru mājaslapās ir Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure logotipi, kas apzīmē drošu pirkumu sistēmu.

Ja tirgotājs ir pievienojies Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure sistēmai, papildu drošībai pirkums būs jāapstiprina Swedbank internetbankā.

Ja veikala lapā nav Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure logotips, nepieciešama papildu apstiprināšana Swedbank internetbankā.

Daļā internetveikalu darījumi ar karti var tikt atteikti. Šādā gadījumā tikai tirgotājs jums var sniegt informāciju par citām maksājuma iespējām.

  1. Ja jūs saņemat drošības ziņojumu, pārbaudiet, vai tajā minētā informācija ir pareiza un spiediet “Turpināt”.
  2. Apstipriniet ar Smart-ID, biometriju, kodu kalkulatoru vai eID karti.
  3. Pēc pirkuma apstiprināšanas nonāksi atpakaļ tirgotāja mājaslapā.

2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

  • Kartei nav ieslēgta iespēja iepirkties internetā.
  • Kontā nepietiek naudas līdzekļu.
  • Kartes pirkumu darījumu limits nav pietiekams.
  • Kartei ir beidzies derīguma termiņš.
  • To neļauj tirgotāja iestatīti ierobežojumi (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes).

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Pārliecinies, vai karte ir aktīva sadaļā “Manas kartes”. Ja karte nav aktīva, to nevar reģistrēt norēķiniem internetā.
  • Ja karte ir piesaistīta citas personas vai uzņēmuma kontam, tad, lai pieslēgtu iespēju iepirkties internetā, tev vispirms jāvēršas pie konta īpašnieka/uzņēmuma pārstāvja. Pieslēgt karti norēķiniem internetā var tikai kartes konta īpašnieks/uzņēmuma pārstāvis.

Papildu kartes gadījumā kartes lietotājam ir jābūt aktīvam Swedbank internetbankas lietotāja numuram. Ja tāda nav, sazinies ar banku, lai saņemtu tālākus norādījumus.

Ja lietotāja numurs vai kods/parole tiek ievadīti nepareizi vairāk nekā 5 reizes pēc kārtas, Swedbank bloķē piekļuvi šim internetbankas lietotāja kontam. Šajā gadījumā sazinies ar banku, zvanot uz 67 444 444, lai saņemtu norādījumus par to, kā atbloķēt piekļuvi.

Šīs programmas dalībnieku–tirgotāju internetveikalos ir izvietoti logotipi:

Pirkumus internetā var apstiprināt ar Smart-ID, kodu kalkulatoru vai eID karti, ja interneta veikals ir pievienojies drošo pirkumu sistēmai Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure.

Ja karte pie tirgotāja reģistrēta regulāriem pirkumiem un par to ir noslēgts atsevišķs līgums klienta un tirgotāja starpā, tad tirgotājs varēs rezervēt darījumus.

Piemēram, ja ir izveidots lietotāja profils, norādīti kartes dati un noslēgts līgums, iTunes, Apple un Google lapās, nauda no kartes par pirkumiem tiek rezervēta saskaņā ar līgumu neatkarīgi no tā, vai šī karte ir reģistrēta pirkumiem internetā.

  • Ja nepieciešams, iespēju iepirkties internetā ar karti var atslēgt, sadaļā "Manas kartes" noklikšķinot uz "pogas" pie norādes "pirkumi Internetā" iepretim kartei.
  • Ja karte tiek nozaudēta, iesakām uz laiku apturēt kartes darbību internetbankā vai mobilajā lietotnē, sadaļā “Kartes”. Ja karte tiek atrasta, to var aktivizēt 10 dienu laikā internetbankā.
  • Ja karte tiek nozagta vai nonāk citas personas rokās, karte jāslēdz, zvanot uz 67 444 444.
 
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


KASKO kad? Tagad!

Izmanto izdevību – līdz 27. oktobrim saņem 15% atlaidi KASKO apdrošināšanai.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.