Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Debetkartes

Karte taviem ikdienas norēķiniem

Swedbank bezkontakta norēķinu karte ļauj:

  • Par nelieliem pirkumiem samaksāt ātrāk un ērtāk
  • Veikt pirkumus internetā
  • Veidot uzkrājumu ar katru kartes pirkumu
  • Jaunums! Apskatīt kartes PIN kodu mobilajā lietotnē

Jaunums! Pirmie bankomāti ar bezkontakta funkcionalitāti – lai izņemtu naudu vai izmantotu citu pakalpojumu, vienkārši pieliec karti vai viedierīci pie karšu lasītāja un ievadi PIN kodu.

Swedbank maksājumu karte

Swedbank maksājumu karte

  • Maksā tirdzniecības vietās un internetā visā pasaulē
  • Saņem savu jauno karti ar piegādi pa pastu uz tevis izvēlētu adresi
  • Pieejama no 6 gadu vecuma
  • Iekļauta pamatkomplektā
  • Apskati savas norēķinu kartes datus mūsu lietotnē. Viegli piekļūsti kartes numuram, derīguma termiņam un Security code/CVC2 kodam.

Vairāk

Swedbank ISIC skolēna karte

Swedbank ISIC skolēna karte

  • Vispiemērotākā norēķinu karte skolēniem no 6 gadu vecuma
  • Darbojas kā skolēna apliecība
  • Atlaides dažādās vietās Latvijā un visā pasaulē
  • Ar bezkontakta maksājumu funkciju
  • Iekļauta pamatkomplektā

Vairāk

Swedbank ISIC studenta karte

Swedbank ISIC studenta karte

  • Vispiemērotākā norēķinu karte studentiem
  • Darbojas kā studenta statusa apliecinājums visā pasaulē
  • Atlaides dažādās vietās Latvijā un visā pasaulē
  • Ar bezkontakta maksājumu funkciju
  • Iekļauta pamatkomplektā

Vairāk

Ja karte pazaudēta, nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā.

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā tev būtu iespējami droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai Mastercard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank un ko paredzēts izmantot, lai iepirktos internetā. Uzzināt vairāk par drošiem pirkumiem internetā.
  • Pirms pirkuma veikšanas jāpārliecinās par tirdzniecības vietas drošumu.
  • Centies uzzināt vairāk informācijas par tirgotāju. Ikvienā tīmekļa vietnē ir jābūt informācijai par uzņēmuma nosaukumu un atrašanās vietu, kā arī e-pasta adresei un tālruņa numuram, ko izmantot, ja rodas problēmas. Jābūt arī informācijai par piegādes un atgriešanas nosacījumiem, pretenziju iesniegšanas kārtību, kā arī garantijas noteikumiem un nosacījumiem. Neuzķeries uz atlaidēm, kas šķiet pārāk nereālas!
  • Izmanto pēc iespējas personalizētu sveiciena tekstu interneta pirkumu programmā. Ikreiz, kad veic pirkumu internetā, pārliecinies, vai sveiciena teksts sakrīt ar tekstu, ko ievadīji, piesakoties programmā.
  • Ja pirkumus internetā ar karti veic reti, iesakām aktivizēt interneta pirkumu iespēju tikai uz pirkuma veikšanas brīdi.
  • Aktivizēšanas brīdī atjaunotai vai aizvietotai kartei tiek saglabāta piesaiste izvēlētajiem e-makiem un dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.
  • Tu vari pasargāt savus naudas līdzekļus, nosakot sev piemērotus lietošanas limitus. Atsevišķus limitus var noteikt pirkumiem, skaidras naudas un norēķinu darījumiem.
  • Lietošanas limitus var mainīt internetbankas sadaļā “Manas kartes” vai Swedbank lietotnē.
  • Ja nepieciešams, limitus var palielināt arī īslaicīgi.
  • Kad tev tiks izsniegta bankas karte, tu saņemsi arī PIN kodu, kas būs zināms vienīgi tev.
  • Iegaumē to, nepieraksti PIN kodu ne uz kartes, ne arī citur, kur to varētu redzēt citas personas.
  • Nerādi un nenosauc savu PIN kodu nevienam, arī ne bankas darbiniekiem.
  • Jaunums! Apskati savas kartes PIN kodu Swedbank mobilajā lietotnē. Tas ir ērti, droši un palīdzēs, ja būsi aizmirsis kartes PIN kodu.
  • Centies PIN kodu ievadīt tā, lai to neviens nevarētu redzēt, jo karti var nozagt un to var izmantot cita persona. Ja maksājums ar nozagtu karti tiek apstiprināts ar PIN kodu, atbildība par to gulstas uz klientu pašu.
  • Ja rodas aizdomas, ka tavu PIN kodu kāds varētu būt uzzinājis vai ja banka tev ir paziņojusi, ka PIN kods jāmaina, tad tas nekavējoties jāizdara. Tas iespējams jebkurā Swedbank bankomātā.
  • Izvēloties PIN kodu, neizmanto jau iepriekš lietotu PIN kodu. Neizmanto vienādu kodu vairākām kartēm, lai varētu to atcerēties.
  • Vienmēr atceries, kur tava norēķinu karte atrodas. Norēķinoties ar karti, neļauj apkalpojošajai personai to aiznest ārpus redzamības zonas, jo pastāv iespēja, ka kartes datus varētu nozagt.
  • Ja karte pazaudēta, nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā. Ja karti bloķēji mobilajā lietotnē vai internetbankā, to vari atbloķēt vai pieteikt kartes aizvietošanu 10 dienu laikā no brīža, kad karte bloķēta.
  • Veicot pirkumu, nav ieteicams kartes numuru sūtīt pa pastu vai izpaust telefoniski, jo kartes datus var negodprātīgi izmantot krāpnieciskiem darījumiem, bet, ja citu iespēju nav, tad jāievēro īpaša piesardzība.
  • Esi piesardzīgs, izmantojot citu banku bankomātus! Daži bankomāti karti atdod pirms naudas izsniegšanas. Pirms doties prom no bankomāta, pārliecinies, vai esi paņēmis gan savu bankas karti, gan pieprasīto naudas summu.
  • Karti drīkst izmantot tikai persona, kuras vārds un uzvārds ir redzams uz kartes. Neļauj nevienam, pat savam tuviniekam, izmantot savu karti!
  • Vienmēr pārbaudi ar karti apstiprināmā darījuma summu!
  • Regulāri pārbaudi veiktos karšu darījumus savā internetbankā vai Swedbank lietotnē. Ja kāds darījums šķiet aizdomīgs, lūdzu, sazinies ar banku.
Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
  • Swedbank maksājumu karte

    Swedbank maksājumu karte

    Pakalpojums Cena, EUR
    Pieteikšana
    Kartes pieteikšana Ātrāk un izdevīgāk internetbankā 0,00 - 4,00 Internetbankā - 0,00
    Telefonbankā - 4,00
    Filiālēs - 4,00

    Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

    Konta īpašniekiem, kuri pievienoti klientu programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

    Kartes pieteikšana vienlaikus ar pirmā konta atvēršanu - bez maksas
    Kartes pieteikšana uz pilnvaras pamata / kartes pieteikšana citam lietotājam - bez maksas
    Kartes pieteikšana Telefonbankā iepriekšējās kartes bloķēšanas vai apturēšanas brīdī (ja karte nozagta vai pazaudēta, bet ne gadījumos, kad nepareizi ievadīts PIN kods vai bojāta plastika) - bez maksas

    Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
    Kartes izgatavošana un piegāde Ātrāk un ērtāk pa pastu 2,00 - 4,00 Pa pastu - 2,00
    Filiālēs - 4,00

    Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

    Konta īpašniekiem, kuri pievienoti klientu programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

    Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
    Paātrināta karte options 35,00

    Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē.

    Karte pie bloķēta konta 15,00 Piesakot Swedbank maksājumu karti bloķēta konta gadījumā, kartes ikmēneša maksa un izgatavošanas un piegādes maksa ir 0 EUR. Ja konts tiek atbloķēts, kartes ikmēneša maksu sāk ieturēt pēc 2 mēnešiem saskaņā ar cenrādi. Bloķēta konta gadījumā nevar pieteikt cita veida kartes.
    Lietošana
    Ikmēneša maksa 1,70

    Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

    Konta īpašniekiem, kuri pievienoti klientu programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

    Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no klienta konta katra mēneša sākumā par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
    Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
    Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
    Bilance bankomātos
    - Swedbank bankomātos Latvijā Ērti mobilajā lietotnē Bez maksas
    - Citu banku bankomātos 0,40
    Pēdējo 5 darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
    Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
    bankomātos un pie tirgotājiem
    Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Pakalpojums pieejams, ja karte ir nozaudēta vai bloķēta.
    Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
    Slēgšana
    Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

    Spēkā no 01.09.2022.

  • Swedbank ISIC karte

    Swedbank ISIC karte

    Pakalpojums Cena, EUR
    Pieteikšana
    Kartes pieteikšana Ērtāk internetbankā Bez maksas Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
    Kartes izgatavošana un piegāde Ātrāk un ērtāk pa pastu Bez maksas Piesakot karti attālināti, kartes saņemšana iespējama tikai filiālē. Mainīt kartes saņemšanas veidu var internetbankā.
    Paātrināta kartes izgatavošana Nav pieejama
    Lietošana
    Mēneša maksa 0,25 EUR - 0,55 EUR

    Skolēniem - 0,25
    Studentiem - 0,55

    (iepriekš 2,85 EUR - 6,50 EUR gadā)
    Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no klienta konta katra mēneša sākumā par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
    Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
    Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
    Bilance bankomātos
    - Swedbank bankomātos Latvijā Ērti mobilajā lietotnē Bez maksas
    - Citu banku bankomātos 0,40
    Pēdējo 5 darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
    Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
    bankomātos un pie tirgotājiem
    Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Pakalpojums pieejams, ja karte ir nozaudēta vai bloķēta.
    Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
    Slēgšana
    Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

    Spēkā no 01.07.2018.

Visas mūsu debetkartes ir izgatavotas no 100% pārstrādājamas plastmasas.

Skaidras naudas izmantošana ne tikai rada vides problēmas, bet arī var veicināt ēnu ekonomiku. Pārejot no skaidras naudas uz digitāliem maksājumiem, mēs varam pasargāt savu planētu, nodrošināt to, ka darījumi nav anonīmi, un ietaupīt laiku, ko veltām naudas pārvaldīšanai.

  1. Maksā digitāli. Tas palīdz sekot līdzi izdevumiem, noteikt ierobežojumus konkrētām izdevumu kategorijām un pamanīt, kā maināmi mūsu patēriņa paradumi.
  2. Izvairies no čekiem, kurus nav iespējams pārstrādāt. Papīra čeki tiek izgatavoti no nepārstrādājama termiska papīra. Maksājot ar karti, palūdz, lai čeku atsūta e-pastā.
  3. Bezkontakta maksājumi ir higiēniski. Izmantojot bezkontakta maksājumus, vari samazināt fizisko kontaktu ar citiem cilvēkiem, kuri maina banknotes vai pieskaras bankomātiem.

Kopējais apjoms maksājumiem ar karti Baltijas valstīs pieauga par 45% pēdējo 6 gadu laikā. Izmanto bezkontakta maksājumus ar karti, jo tie ir ātri, viegli pielāgojami un higiēniski.


{ "xAxis": { "visible": true, "categories": ["2012", "2013", "2014", "2015", "2016", "2017", "2018", "2019", "2020", "2021", "2022"] }, "yAxis": { "visible": true, "title": "" }, "legend": { "enabled": true }, "plotOptions": { "column": { "dataLabels": { "enabled": false } } } }

Avots: Swedbank

Izmēri skaidras naudas maksājumu CO2 nospiedumu un uzzini, cik daudz koku vajag, lai absorbētu gadā radītās emisijas.

Skaidras naudas maksājumi

  • 0
  • 0

Ja maksā ar karti, varētu ietaupīt

  • 0
  • 0

Avots: Lindgreen E. R., van Schendel M., Jonker N. et al. (2018); Hanegraaf R., Larçin A., Jonker N. et al (2020)

  • Kā aktivizēt savu jauno vai atjaunoto karti?

    Jauna karte

    To var aktivizēt divos veidos:

    • Internetbankā – dodies uz Kartes > Manas kartes > Aktivizēt.

    Svarīgi! Aktivizējot karti, PIN kods tiks parādīts internetbankā. Iegaumē kodu, jo tas netiks rādīts atkārtoti.

    • Mobilajā lietotnē – dodies uz Kartes > Aktivizēt karti.

    Savu PIN kodu jebkurā brīdī varēsi apskatīt mobilajā lietotnē.

    Atjaunota karte

    Ja karte ir atjaunota un tai ir tāds pats PIN kods kā iepriekšējai kartei, to var aktivizēt četros veidos:

    • Klātienē tirdzniecības vietā – ieliec karti lasītājā un ievadi savu PIN kodu, maksājot par pirkumiem.
    • Bankomātā – ieliec karti bankomātā un veic kādu no ierastajām operācijām (piemēram, apskati konta izrakstu, izņem skaidru naudu).
    • Internetbankā – dodies uz Kartes > Manas kartes > Aktivizēt.
    • Mobilajā lietotnē – dodies uz Kartes > Aktivizēt
  • Vai un kā es varu saņemt atjaunoto karti pa pastu?

    Internetbankas sadaļā “Manas kartes” nomainiet saņemšanas veidu, noklikšķiniet uz “Mainīt saņemšanas adresi”.

  • Kāpēc man neizdodas aktivizēt internetbankā savu pa pastu saņemto karti?

    Iespējams, ka ir pagājis kartes aktivizācijas termiņš:

    • Jauna karte automātiski tiek slēgta pēc 60 dienām, ja tā netiek aktivizēta internetbankā.
    • Atjaunota karte automātiski tiek slēgta 30 dienas pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, ja tā netiek aktivizēta internetbankā.

    Ja karte ir slēgta, pasūtiet jaunu karti.

  • Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai filiālē izņemtu savu karti?

    Personu apliecinošs dokuments – pase vai ID karte.

  • Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai saņemtu sava bērna karti?

    Lai izņemtu jaunu vai atjaunotu debetkarti uz sava bērna vārda, Jums jāuzrāda savs personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte), kā arī aizbildniecības faktu apstiprinošs dokuments (bērna dzimšanas apliecība vai pase, kurā redzams bērna datu ieraksts).

    Ja bērnam ir pase vai ID karte arī tā jāuzrāda, ja karti izņemat kopā ar bērnu.

    Izņemot ISIC skolēnu karti, papildus jāuzrāda skolēna apliecība vai izziņa no mācību iestādes.

  • Vai manā vietā karti filiālē var izņemt cits cilvēks?

    Jā. Karti var izsniegt citai personai, ja tai esat noformējis:

    • bankas pilnvaru (to var izdarīt jebkurā Swedbank filiālē)

    vai

    • notariālo pilnvaru
  • Kā bloķēt norēķinu karti?

    Karti uz laiku līdz 10 dienām var bloķēt:

    • Swedbank mobilās lietotnes sadaļā “Kartes”, mainot uzstādījumu no “Aktīva” uz “Apturēta”
    • Internetbankas sadaļā “Kartes” > “Manas kartes”, noklikšķinot uz “Bloķēt karti”
    • Zvanot uz banku pa tālruni 67 444 444

    Bloķēto karti var atbloķēt 10 dienu laikā no bloķēšanas brīža. Ja karte netiks atbloķēta, tā tiks neatgriezeniski slēgta pēc 10 dienām.

    Ja esošā karte bloķēta, jo tā ir pazaudēta vai nedarbojas, karti var aizvietot internetbankā (sadaļā “Kartes” > “Manas kartes”) vai mobilajā lietotnē (sadaļā “Kartes”), izvēloties “Aizvietot karti”.

  • Kā aktivizēt bloķētu karti?

    10 dienu laikā no bloķēšanas brīža karti var atkal aktivizēt:

    • Swedbank mobilās lietotnes sadaļā “Kartes”, mainot uzstādījumu no “Apturēta” uz “Aktīva”
    • Internetbankas sadaļā “Kartes >Manas kartes”, noklikšķinot uz “Aktivizēt karti”
  • Kā es varu pasūtīt jaunu karti?

    Jaunu karti (ja jums vēl nav Swedbank kartes vai vēlaties pasūtīt papildu karti) jūs varat pasūtīt internetbankas sadaļā “Kartes”, kur atbilstoši savām vajadzībām, jāizvēlas apakšsadaļa “Debetkartes” vai “Kredītkartes”.

    Ja jums jau ir aktīva vai bloķēta Swedbank karte, kuru nepieciešams aizvietot nozaudēšanas, aizmirsta PIN koda vai citā gadījumā, jūs varat pieteikt kartes aizvietošanu internetbankas sadaļā “Kartes”>”Manas kartes”>”Aizvietot karti”.

    Aizvietošanas procesā debetkarte tiek izgatavota ar jaunu derīguma termiņu un jaunu PIN kodu. Kredītkarte tiek atjaunota uz esošo periodu un ar jaunu PIN kodu.

  • Vai man jāpasūta jauna karte, ja tuvojas kartes derīguma termiņa beigas?

    Nē. Karte tiek atjaunota automātiski, 2 mēnešus pirms jūsu esošās kartes derīguma termiņa beigām. Jums tiks izgatavota jauna karte un piegādāta uz filiāli/pa pastu uz adresi, kuru esat norādījis kā kartes saņemšanas vietu.

    Gadījumos, ja kredītkarte netiek atjaunota, mēs informējam klientu 2 mēnešus pirms kredītkartes termiņa beigām nosūtot bankas ziņojumu, mobilā telefona īsziņu vai arī vēstuli pa pastu.

  • Kā saņemt atjaunoto karti pirms beidzies esošās kartes derīguma termiņš, ja tā ir pazaudēta vai nedarbojas?

    Ja esošā karte pazaudēta vai nedarbojas, iespējams pieteikt kartes aizvietošanu pirms esošās kartes termiņa beigām. Mobilās lietotnes sadaļā “Kartes” izvēlies iespēju “Aizvietot karti” vai internetbankas sadaļā “Kartes” > “Manas kartes” noklikšķini uz “Aizvietot karti”. Kad aktivizēsi atjaunoto karti, iepriekšējā tiks automātiski slēgta.

    Ja kartes aizvietošanas iespēja nav pieejama, tad ir nepieciešams pasūtīt jaunu debetkarti vai pieteikties jaunai kredītkartei.

  • Ko darīt, ja vairs nevēlos atjaunot karti?

    Internetbankas sadaļā “Manas kartes” noklikšķiniet uz pogas “Mainīt limitus” un izvēlieties “Nē” pie kartes atjaunošanas. Pēc tam noklikšķiniet uz “Tālāk”, lai apstiprinātu izmaiņas Kartes līgumā ar Smart-ID vai kodu kalkulatoru.

    Ja nevēlaties atjaunot kredītkarti sazinieties ar banku.

  • Kāds ir manas kartes derīguma termiņš?

    Uz kartes ir norādīts mēnesis un gads, līdz kuram karte ir derīga. Karti var izmantot līdz norādītā mēneša pēdējai dienai.

  • Ko darīt, ja es kļūdaini/divreiz pasūtu karti internetbankā?

    Ja pasūtījāt vēl vienu karti, kamēr esošā karte ir derīga, jums ir divas iespējas:

    • Saņemot jauno karti, to aktivizēt – tad jūsu esošā karte automātiski tiks slēgta.
    • Saņemot jauno karti, to neaktivizēt – tad jaunā karte tiks slēgta automātiski pēc 60 dienām.
  • Vai var pasūtīt karti uz adresi ārzemēs?

    Jā. Karte tiks nogādāta aptuveni 3 nedēļu laikā uz jūsu norādīto adresi ārpus Latvijas, izmantojot starptautiskā pasta pakalpojumus.

  • Kā pieteikt karti citai personai pie sava konta?

    Lai pieteiktu karti citai personai pie sava konta, dodieties uz filiāli kopā ar kartes lietotāju, iepriekš piesakot apmeklējumu. Līdzi jāņem jūsu abu pases un/vai ID kartes.

  • Cik daudz naudas es varu izņemt no bankomāta?

    Vienā reizē no bankomāta var izņemt 850 EUR. Ja vajadzīgs izņemt lielāku summu par 850 EUR, atkārtoti ieliec karti bankomātā un izņem naudu. Ikmēneša limits skaidras naudas izmaksai privātpersonām ir 7500 EUR visām pie klienta kontiem piesaistītajām kartēm kopsummā. Minētais limits neattiecas uz uzņēmumiem.

  • Cik daudz naudas banknošu var iemaksāt bankomātā vienā reizē?

    Atkarībā no bankomāta tipa var ievietot līdz 30, 50 vai 100 naudas zīmēm vienlaikus. Aicinām izlasīt aktuālo informāciju uz katra bankomāta.

  • Vai es varu izņemt naudu no konta, ja konts ir bloķēts (parāda piedziņai)?
    Jā. No šāda konta var izņemt naudu, ja tiesu izpildītājs ir atļāvis skaidras naudas izmaksu no konta. Naudu var izņemt tikai Swedbank bankomātos. Pirkumi ar karti un pārskaitījumi no šāda konta nav atļauti.
  • Ko darīt, ja nav saņemta pieprasītā naudas summa bankomātā?

    Jums jāuzraksta bankas ziņojums internetbankā:

    1. Autorizējieties internetbankā.
    2. Noklikšķiniet uz vēstules simbola lapas augšdaļā.
    3. Izvēlieties “Rakstīt bankas ziņojumu”.
    4. Norādiet tēmu “Pretenzija par cita veida kartes darījumu”.
    5. Izvēlieties pretenzijas iemeslu “Nauda nav saņemta”.
    6. Aizpildiet prasītos laukus un nosūtiet ziņojumu.
  • Ko darīt, ja bankomātā ir saņemta tikai daļa no pieprasītās naudas summas?

    Jums jāuzraksta bankas ziņojums internetbankā:

    1. Autorizējieties internetbankā.
    2. Noklikšķiniet uz vēstules simbola lapas augšdaļā.
    3. Izvēlieties “Rakstīt bankas ziņojumu”.
    4. Norādiet tēmu “Pretenzija par cita veida kartes darījumu”.
    5. Izvēlieties pretenzijas iemeslu “Saņemta daļēja summa”.
    6. Aizpildiet prasītos laukus un nosūtiet ziņojumu.
  • Ko darīt, ja naudas iemaksa bankomātā bijusi nesekmīga?

    Jums jāuzraksta bankas ziņojums internetbankā:

    1. Autorizējieties internetbankā.
    2. Noklikšķiniet uz vēstules simbola lapas augšdaļā.
    3. Izvēlieties “Rakstīt bankas ziņojumu”.
    4. Norādiet tēmu “Pretenzija par cita veida kartes darījumu”.
    5. Izvēlieties pretenzijas iemeslu “Nesekmīga iemaksa”.
    6. Aizpildiet prasītos laukus un nosūtiet ziņojumu.
  • Kad tiek ieturēta summa no konta, veicot darījumu bankomātā?
    • Swedbank bankomātos:

      • Veicot darījumu ar Swedbank izdotu debetkarti vai bezkontakta darījumu ar fizisku karti, darījums tiek ieturēts uzreiz.
      • Veicot bezkontakta darījumu ar Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay vai citu e-maku, darījums tiek ieturēts 1–2 darbdienu laikā.
    • Citu banku bankomātos

      • Ja skaidru naudu izņem citu banku bankomātos ar fizisku karti vai e-maku, šī darījuma summa tiek ieturēta no konta 2 darbdienu laikā.
Saņemt skaidru naudu pie Swedbank tirgotājiem var vietās, kur redzama uzlīme “Skaidras naudas izmaksa”. Skaidras naudas izņemšana tiek noformēta kā darījums kopā ar iepirkšanos pie tirgotāja. Minimālajai pirkuma summai jābūt lielākai par 5 EUR un saņemt skaidru naudu var no 5 līdz 100 EUR. Komisijas maksu par šādu darījumu banka neietur, bet tirgotājs to var darīt.

Sniedz atbalstu ikdienā un neparedzētās situācijās.

Mūsu mobilā lietotne tavām ikdienas vajadzībām – pārbaudi konta atlikumu, pārvaldi savas kartes, veic maksājumus un daudz ko citu.

Jūs automātiski veidosiet uzkrājumu no nelielām summām ikreiz, kad maksāsiet ar karti.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.