Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Debetkartes

Modernizēts un vienkāršots kartes dizains

Sākot no jūnija, pakāpeniski sākam izsniegt Swedbank maksājumu kartes ar atjauninātu dizainu:

  • Piemērota jauniem digitālo maksājumu risinājumiem
  • Viegli atšķirt gan fiziskajā, gan digitālajā vidē
  • Kartes numurs un personas dati ir tās aizmugurē
  • Ērti pārvaldīt gan mobilajā lietotnē, gan citos e-makos
  • Karti izsniedzam, kad esošās kartes termiņš ir beidzies vai tiek pasūtīta jauna karte
Pasūtīt
  • Maksā tirdzniecības vietās un internetā visā pasaulē.
  • Saņem savu jauno karti ar piegādi pa pastu uz tevis izvēlētu adresi.
  • Pieejama no 6 gadu vecuma.
  • Saņem jaunu debetkarti 4-8 darbdienu laikā.
  • Iepērcies internetā drošāk un ērtāk.
  • Par pirkumiem līdz 50 EUR vari maksāt, vienkārši pietuvinot karti maksājumu terminālim. Nekādu PIN kodu, nekādas aizķeršanās, un tas darbojas visur, kur uz termināļa redzams bezkontakta maksājumu simbols contactless! Ikdienas pirkumi būs vēl ātrāki un ērtāki.
  • Bezkontakta maksājumu funkcionalitāti vari pārvaldīt internetbankā un mobilajā lietotnē.
  • Darījumu drošības nolūkos mums ir tiesības lūgt pirkumu apstiprināt ar PIN kodu.

Pirkumi internetā

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā būtu pēc iespējas droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai MasterCard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank. Uzzināt vairāk

Bezkontakta maksājumi ar digitālajiem maciņiem

  • Ērti pasūti karti internetbankā. Karti iespējams piegādāt pa pastu uz mājām vai darbavietu. Saņemsi to 4–6 dienu laikā.
  • Pēc kartes saņemšanas aktivizē to internetbankā, karte jāaktivizē 60 dienu laikā, pretējā gadījumā tā pēc 60 dienām tiks slēgta. Aktivizējot atjaunoto karti (30 dienu laikā pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām), vecā karte vairs nedarbosies. Iznīcini karti drošā veidā.

Ievēro! Automātiski atjaunotajām kartēm PIN kods paliek līdzšinējais.

  • Pasūtot karti pa pastu, jaunās kartes PIN kods tika parādīts internetbankā tās aktivizēšanas brīdī.

Ja vēlies veikt pirkumus internetā, aktivizē norēķinus internetā.

Nosacījumi

Komisijas

Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Kartes pieteikšana Ātrāk un izdevīgāk internetbankā 0,00 - 4,00 Internetbankā - 0,00
Telefonbankā - 4,00
Filiālēs - 4,00

Karte Konta īpašniekam līdz 22 gadiem un konta īpašniekam no 65 gadiem – ar 50% atlaidi

Kartes pieteikšana vienlaikus ar pirmā konta atvēršanu - bez maksas
Kartes pieteikšana uz pilnvaras pamata / kartes pieteikšana citam lietotājam - bez maksas
Kartes pieteikšana Telefonbankā iepriekšējās kartes bloķēšanas vai apturēšanas brīdī (ja karte nozagta vai pazaudēta, bet ne gadījumos, kad nepareizi ievadīts PIN kods vai bojāta plastika) - bez maksas
Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā. Valstis, uz kurām kartes piegāde pa pastu netiek piedāvāta - Bosnija un Hercegovina, Gajāna, Laosa, Serbija, Trinidada un Tobago, Uganda, Vanuatu, Krima, Moldova, Kuba, Ziemeļkoreja, Irāna, Irāka, Lībija, Sudāna, Dienvidsudāna, Sīrija, Mjanma, Libērija, Ekvadora, Etiopija, Pakistāna, Santome un Prinsipi, Libāna, Zimbabve, Bolīvija, Gana, Kenija, Nigērija, Šrilanka, Tanzānija, Taizeme, Afganistāna, Jemena, Ēģipte, Eritreja, Gambija, Gvineja un Gvineja-Bisava, Somālija, Tunisija, Kotdivuāra, Haiti.
Kartes izgatavošana un piegāde Ātrāk un ērtāk pa pastu 2,00 - 4,00 Pa pastu - 2,00
Filiālēs - 4,00

Karte konta īpašniekam līdz 22 gadiem un konta īpašniekam no 65 gadiem – ar 50% atlaidi

Maksa automātiski tiek ieturēta kartes aktivizēšanas brīdī.Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai kartes aktivizēšanas brīdī.
Paātrināta karte 35,00

Pasūtot karti darba dienās līdz plkst. 13:30 tās izgatavošana un piegāde filiālēs “Ķīpsala” (Rīga, Balasta dambis 15) un “Spice” (Rīga, Jaunmoku iela 13) 4 darba stundu laikā. Filiālēs ārpus Rīgas piegāde nākamajā darba dienā.

Maksa tiek ieturēta papildus izgatavošanas un piegādes maksai. Paātrinātu kartes izgatavošanu un saņemšanu iespējams pasūtīt filiālē vai piezvanot uz Telefonbankas numuru 67 444 444. Maksa par kartes pieteikšanu papildus ieturēta netiek.

Karte pie bloķēta konta 15,00
Lietošana
Ikmēneša maksa 1,41 Konta īpašniekiem līdz 22 gadiem un konta īpašniekiem no 65 gadiem - 50% atlaide Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no klienta konta katra mēneša sākumā par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Bilance bankomātos
- Swedbank bankomātos Latvijā Ērti mobilajā lietotnē Bez maksas
- Citu banku bankomātos 0,40
Pēdējo 5 darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
bankomātos un pie tirgotājiem
Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Pakalpojums pieejams, ja karte ir nozaudēta vai bloķēta.
Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

Spēkā no 01.01.2019.

Ja esi pazaudējis savu karti vai tā ir nozagta, aicinām to ērti bloķēt mūsu internetbankā, Swedbank mobilajā lietotnē vai zvanot mums pa tālruni +371 67 444 444.

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā tev būtu iespējami droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai MasterCard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank un ko paredzēts izmantot, lai iepirktos internetā.
    Uzzināt vairāk par drošiem pirkumiem internetā.
  • Pirms pirkuma veikšanas jāpārliecinās par tirdzniecības vietas drošumu.
  • Centies uzzināt vairāk informācijas par tirgotāju. Ikvienā tīmekļa vietnē ir jābūt informācijai par uzņēmuma nosaukumu un atrašanās vietu, kā arī e-pasta adresei un tālruņa numuram, ko izmantot, ja rodas problēmas. Jābūt arī informācijai par piegādes un atgriešanas nosacījumiem, pretenziju iesniegšanas kārtību, kā arī garantijas noteikumiem un nosacījumiem. Neuzķeries uz atlaidēm, kas šķiet pārāk nereālas!
  • Izmanto pēc iespējas personalizētu sveiciena tekstu interneta pirkumu programmā. Ikreiz, kad veic pirkumu internetā, pārliecinies, vai sveiciena teksts sakrīt ar tekstu, ko ievadīji, piesakoties programmā.
  • Ja pirkumus internetā ar karti veic reti, iesakām aktivizēt interneta pirkumu iespēju tikai uz pirkuma veikšanas brīdi.
  • Tu vari pasargāt savus naudas līdzekļus, nosakot sev piemērotus lietošanas limitus. Atsevišķus limitus var noteikt pirkumiem, skaidras naudas un norēķinu darījumiem.
  • Lietošanas limitus var mainīt internetbankas sadaļā “Manas kartes” vai Swedbank lietotnē.
  • Ja nepieciešams, limitus var palielināt arī īslaicīgi.
  • Kad tev tiks izsniegta bankas karte, tu saņemsi arī PIN kodu, kas būs zināms vienīgi tev.
  • Iegaumē to, nepieraksti PIN kodu ne uz kartes, ne arī citur, kur to varētu redzēt citas personas.
  • Nerādi un nenosauc savu PIN kodu nevienam, arī ne bankas darbiniekiem.
  • Centies PIN kodu ievadīt tā, lai to neviens nevarētu redzēt, jo karti var nozagt un to var izmantot cita persona. Ja maksājums ar nozagtu karti tiek apstiprināts ar PIN kodu, atbildība par to gulstas uz klientu pašu.
  • Ja rodas aizdomas, ka tavu PIN kodu kāds varētu būt uzzinājis vai ja banka tev ir paziņojusi, ka PIN kods jāmaina, tad tas nekavējoties jāizdara. Tas iespējams jebkurā Swedbank bankomātā.
  • Izvēloties PIN kodu, neizmanto jau iepriekš lietotu PIN kodu. Neizmanto vienādu kodu vairākām kartēm, lai varētu to atcerēties.
  • Vienmēr atceries, kur tava norēķinu karte atrodas. Norēķinoties ar karti, neļauj apkalpojošajai personai to aiznest ārpus redzamības zonas, jo pastāv iespēja, ka kartes datus varētu nozagt.
  • Kartes pazaudēšanas gadījumā nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai zvani uz Konsultāciju centru un lūdz to slēgt.
  • Veicot pirkumu, nav ieteicams kartes numuru sūtīt pa pastu vai izpaust telefoniski, jo kartes datus var negodprātīgi izmantot krāpnieciskiem darījumiem, bet, ja citu iespēju nav, tad jāievēro īpaša piesardzība.
  • Esi piesardzīgs, izmantojot citu banku bankomātus! Daži bankomāti karti atdod pirms naudas izsniegšanas. Pirms doties prom no bankomāta, pārliecinies, vai esi paņēmis gan savu bankas karti, gan pieprasīto naudas summu.
  • Karti drīkst izmantot tikai persona, kuras vārds un uzvārds ir redzams uz kartes. Neļauj nevienam, pat savam tuviniekam, izmantot savu karti!
  • Vienmēr pārbaudi ar karti apstiprināmā darījuma summu!
  • Regulāri pārbaudi veiktos karšu darījumus savā internetbankā vai Swedbank lietotnē. Ja kāds darījums šķiet aizdomīgs, lūdzu, sazinies ar banku.

Mūsu mobilā lietotne tavām ikdienas vajadzībām – pārbaudi konta atlikumu, pārvaldi savas kartes, veic maksājumus un daudz ko citu.

Īpašs piedāvājums!

Sniedz atbalstu ikdienā un neparedzētās situācijās.

Jūs automātiski veidosiet uzkrājumu no nelielām summām ikreiz, kad maksāsiet ar karti.

Paldies, ka izmantojāt Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!

logo

Swedbank Ilgtspējas hakatons

Hakatonā mēs meklēsim ilgtspējīgus, iedvesmojošus un inovatīvus risinājumus tādām jomām kā viedās pilsētas, biznesa ilgtspēja, atjaunojamā enerģija, videi draudzīgs dzīvesveids un pārtika.

Pievienojies