Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Kredītkartes

Salīdzinātas Swedbank kredītkaršu funkcijas un priekšrocības

Izmanto kredītkartes priekšrocības savā ikdienā

Kredītkaršu salīdzinājums

Tabulā redzamā informācija var atšķirties no jums piedāvātajiem noteikumiem.

Aizņemies atbildīgi, izvērtējot iespējas atmaksāt aizdevumu.

Reprezentatīvs piemērs par kredīta izmaksām: klients noformējis Kredītkartes līgumu ar limitu 500 EUR, izsniegšanas komisija – 2 EUR, piemērotā procentu likme 21%. Klientam aprēķinātā GPL – 32,33% un kopējā summa, kas būs jāmaksā, – 576,61 EUR (tā tiek aprēķināta, pieņemot, ka kredīts tiek izņemts nekavējoties un pilnībā un tiek atmaksāts gada laikā katru mēnesi vienādos maksājumos).

  • Velosipēds tika nozagts
  • Bērns bērnudārzā saplēsa ziemas jaku
  • Brilles tika saplēstas
  • Dators tika sabojāts
  • Slēpes tika salauztas
  • Sērfošanas aprīkojums tika bojāts
  • Un daudz ko citu

document Pirkuma apdrošināšanas noteikumi

document Pirkuma apdrošināšanas informācijas dokuments

  • Pirkuma apdrošināšana darbojas precēm, kas ar kredītkarti iegādātas veikalā vai internetā.
  • Tā nodrošina atlīdzību par izdevumiem, kas radušies saistībā ar ilglietojuma preču* remontu vai aizstāšanu zādzības, bojājumu vai bojāejas gadījumā pat tad, ja tas noticis paša kartes lietotāja netīšas darbības rezultātā.
  • Tā ir spēkā lielākajai daļai pirkumu, tai skaitā apģērbam, sporta aprīkojumam, tehniskām ierīcēm u.tml. 180 dienas no pirkuma brīža.
  • Lai pieteiktu apdrošināšanas atlīdzību, jāuzrāda pirkuma dokuments un maksājuma informācija.

* Ilglietojuma preces ir mantas, kuru lietošanas ilgums ir vismaz 3 gadi. Produkta lietošanas ilgumu nosaka ražotājs.

Apdrošinājuma summas ir noteiktas katram apdrošinātajam objektam, apdrošināšanas gadījumam un kalendārajam gadam.

  • Vienam objektam 1000 EUR
  • Vienam apdrošināšanas gadījumam 2000 EUR
  • Gadā 4000 EUR
  • Īpašā apdrošināšanas objektu grupa* 400 EUR
  • Pašrisks par katru apdrošināšanas gadījumu ir 30 EUR

* Datori, datoru daļas un ārējās ierīces; mobilie tālruņi; brilles, tai skaitā saulesbrilles; pulksteņi; unikāli objekti, rotaslietas (tai skaitā dārgakmeņi, dārgmetāli un pērles); kažokādas izstrādājumi.

Medicīniskās palīdzības un ceļošanas vai transporta ķibeles gadījumā Covid-19 tiek pielīdzināts citām slimībām, kuras ceļojuma apdrošināšanas noteikumos nav minētas kā izņēmumi.
  • Daudziem izdevumiem, kas saistīti ar nevēlamām ceļojuma izmaiņām (lidojuma atcelšana, kavēšanās, brauciena pārtraukšana u.tml.).
  • Tagad limits medicīniskajai palīdzībai vienam apdrošinātajam ir 750 000 EUR.
  • Bagāžas pazušanu vai zādzību.
  • Ceļošanas laikā gūtām traumām (t.sk. slēpošanas, peldbaseina negadījumi u.tml.).
  • Juridiskās palīdzības nepieciešamību.
  • Ceļojuma atcelšanu slimības dēļ.
  • Un citām situācijām
  • Ceļojuma apdrošināšana pasargā no nevēlamiem uztraukumiem un vēl jo svarīgāk, no negaidītiem izdevumiem, baudot brīvdienas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā kartes lietotājam un ar to kopā ceļojošai ģimenei* bez papildu maksas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā, ja ceļojuma laikā tev ir aktīva kredītkarte, pat ja ceļojumu iegādājies ar citu karti un pirms kredītkartes noformēšanas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ar kredītkarti atmaksāsies, ceļojot ar ģimeni pat tikai vienreiz gadā.

* Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā ģimenei, kas ceļo kopā ar tevi un ir tavs laulātais, dzīvesbiedrs, bērni un mazbērni (līdz 17 gadiem ieskaitot vai, ja ir pilna laika studenti un nav precējušies, līdz 21 gadam ieskaitot).

Zelta kredītkarte

Platinum kredītkarte

Kredītkartes komisijas maksas Ikmēneša maksa ir 5 EUR, ieskaitot bezmaksas ceļojumu apdrošināšanu Ikmēneša maksa ir 17 EUR, ieskaitot bezmaksas ceļojumu apdrošināšanu
Apdrošinātās personas Visa kopā ceļojošā ģimene Visa kopā ceļojošā ģimene
Apdrošinātais risks Apdrošinājuma summa vienam apdrošinātajam līdz (EUR) Apdrošinājuma summa vienam apdrošinātajam līdz (EUR)
Medicīniskā palīdzība (izmaksas) 750 000 EUR 750 000 EUR
Apdrošinātais risks Apdrošinājuma summa/limits vienai kredītkartei līdz (EUR) Apdrošinājuma summa/limits vienai kredītkartei līdz (EUR)
Personiskās mantas (bojājums, zādzība) 1000 EUR 2500 EUR
Ceļojuma maršruta / grafika izmaiņas 2000 EUR 3500 EUR
Aviobiļetes maiņa 150 EUR 150 EUR
Izlidošanas kavēšanās (vairāk par 4 stundām) 150 EUR 500 EUR
Izlidošanas kavēšanās (vairāk par 24 stundām) 300 EUR 500 EUR
Bagāžas kavēšanās (vairāk par 4 stundām) 300 EUR 1000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 10 000 EUR 20 000 EUR
Juridiskā palīdzība 1000 EUR 10 000 EUR
Drošības nauda 3000 EUR 5000 EUR
Nomas automašīnas KASKO 40 000 EUR (pašrisks 250 EUR)
Pašrisks 30 EUR* Bez pašriska
Apdrošināšana Apdrošināšana ir spēkā automātiski**.
Spēkā esamība Spēkā līdz kredītkartes līguma termiņa beigām ceļojuma pirmos 3 mēnešus.
Noteikumi

* Pašrisks attiecas uz apdrošināšanas gadījumiem, kas saistīti ar īpašuma apdrošināšanu, ceļojuma maršruta maiņu un civiltiesiskās atbildības un juridiskās palīdzības apdrošināšanu.
** Apdrošināšana stājas spēkā no kredītkartes līguma noslēgšanas brīža un paliek spēkā visu kredītkartes līguma darbības laiku.

Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Kartes pieteikšana Ērtāk internetbankā Bez maksas Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
Kartes izgatavošana un piegāde Izdevīgāk pa pastu 2,00-4,00 Pa pastu - 2,00
Filiālēs - 4,00
Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
Paātrināta karte options 35,00 Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē pēc lēmuma pieņemšanas, ja kredītkartes kredītlimits vēl nav piešķirts. Daļu no šīs komisijas maksas (ne mazāk kā 20 EUR) banka pārskaita trešām personām par kartes piegādes pakalpojumu.
Lietošana
Ikmēneša maksa 1,70 Maksa tiek ieturēta no kredītkartes apkalpojošā konta līgumā noteiktajā ikmēneša maksājuma datumā. Maksa tiek automātiski ieturēta par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā. No 01.09.2022. kredītkartes ikmēneša maksa ‒ 1,70 EUR.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Pārskaitījums no kredītkartes konta Sk. Maksājumi Pārskaitījuma komisijas maksas no kredītkartes konta ir identiskas kā maksājumiem no norēķinu konta.
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
bankomātos un pie tirgotājiem
Pirkumu apdrošināšana Bez maksas Plašāk par pirkuma apdrošināšanu
Bezprocentu periods Līdz pašreizējā mēneša beigām Bezprocentu periods attiecas tikai uz pirkumiem ar karti. Skaidras naudas izņemšanai un pārskaitījumiem bezprocentu periods netiek piemērots.
Procentu likme gadā no izmantotās summas No 20% Procentu likme tiek noteikta individuāli un ir atkarīga no klienta kredītvēstures, kredītsaistību apmēra un regulāro ienākumu ieskaitījumiem kontā Swedbank.
Kredīta limita pārsniegšana un savlaicīgi nesamaksāta kredīta limita izmantošana 0,167% dienā no pārsniegtās summas
Kredīta daļēja pirmstermiņa atmaksāšana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Izmaiņas kredītkartes līgumā Bez maksas
Bilance bankomātos
- Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas
- Citu banku bankomātos 0,40
Pēdējo 5 veikto darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Kartes nozaudēšanas vai bloķēšanas gadījumos.
Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

Spēkā no 01.09.2022.

Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Kartes pieteikšana Ērtāk internetbankā Bez maksas Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
Kartes izgatavošana un piegāde Izdevīgāk pa pastu 2,00-4,00 Pa pastu - 2,00
Filiālēs - 4,00
Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
Paātrināta karte options 35,00 Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē pēc lēmuma pieņemšanas, ja kredītkartes kredītlimits vēl nav piešķirts. Daļu no šīs komisijas maksas (ne mazāk kā 20 EUR) banka pārskaita trešām personām par kartes piegādes pakalpojumu.
Lietošana
Ikmēneša maksa 5,00 Maksa tiek ieturēta no kredītkartes apkalpojošā konta līgumā noteiktajā ikmēneša maksājuma datumā. Maksa tiek automātiski ieturēta par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Pārskaitījums no kredītkartes konta Sk. Maksājumi Pārskaitījuma komisijas maksas no kredītkartes konta ir identiskas kā maksājumiem no norēķinu konta.
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
bankomātos un pie tirgotājiem
Pirkumu apdrošināšana Bez maksas Plašāk par pirkuma apdrošināšanu
Ceļojuma apdrošināšana Bez maksas Plašāk par ceļojuma apdrošināšanu
Bezprocentu periods Līdz nākamā mēneša 10. datumam Bezprocentu periods attiecas tikai uz pirkumiem ar karti. Skaidras naudas izņemšanai un pārskaitījumiem bezprocentu periods netiek piemērots.
Procentu likme gadā no izmantotās summas No 16% Procentu likme tiek noteikta individuāli un ir atkarīga no klienta kredītvēstures, kredītsaistību apmēra un regulāro ienākumu ieskaitījumiem kontā Swedbank.
Kredīta limita pārsniegšana un savlaicīgi nesamaksāta kredīta limita izmantošana 0,167% dienā no pārsniegtās summas Pārsnieguma un nokavējuma līgumsods.
Kredīta daļēja pirmstermiņa atmaksāšana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Izmaiņas kredītkartes līgumā Bez maksas
Bilance bankomātos
- Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas
- Citu banku bankomātos 0,40
Pēdējo 5 veikto darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Kartes nozaudēšanas vai bloķēšanas gadījumos.
Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

Spēkā no 01.10.2021.

Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Kartes pieteikšana Ērtāk internetbankā Bez maksas Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
Kartes izgatavošana un piegāde Izdevīgāk pa pastu 2,00-4,00 Pa pastu - 2,00
Filiālēs - 4,00
Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
Paātrināta karte options 35,00 Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē pēc lēmuma pieņemšanas, ja kredītkartes kredītlimits vēl nav piešķirts. Daļu no šīs komisijas maksas (ne mazāk kā 20 EUR) banka pārskaita trešām personām par kartes piegādes pakalpojumu.
Lietošana
Ikmēneša maksa 17 Maksa tiek ieturēta no kredītkartes apkalpojošā konta līgumā noteiktajā ikmēneša maksājuma datumā. Maksa tiek automātiski ieturēta par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 0% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Pārskaitījums no kredītkartes konta Sk. Maksājumi Pārskaitījuma komisijas maksas no kredītkartes konta ir identiskas kā maksājumiem no norēķinu konta.
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
bankomātos un pie tirgotājiem
Pirkumu apdrošināšana Bez maksas Plašāk par pirkuma apdrošināšanu
Ceļojuma apdrošināšana Bez maksas Plašāk par ceļojuma apdrošināšanu
LoungeKey
- Programmas dalības maksa Bez maksas LoungeKey nodrošina piekļuvi īpašām atpūtas zonām vairāk nekā 1000 lidostās visā pasaulē. Plašāka informācija pieejama vietnē LoungeKey.com vai mobilajā lietotnē.
- Platinum ekstra pakas gada maksa 171 EUR (t.sk. PVN) Platinum kredītkartes Ekstra paka ļauj kredītkartes lietotājam 20 reizes kalendāra gada laikā apmeklēt lidostu atpūtas zonas bez maksas. Gada maksa tiek ieturēta no kredītkartei piesaistītā norēķinu konta.
Bezprocentu periods Līdz nākamā mēneša 20. datumam Bezprocentu periods attiecas tikai uz pirkumiem ar karti. Skaidras naudas izņemšanai un pārskaitījumiem bezprocentu periods netiek piemērots.
Procentu likme gadā no izmantotās summas No 14% Procentu likme tiek noteikta individuāli un ir atkarīga no klienta kredītvēstures, kredītsaistību apmēra un regulāro ienākumu ieskaitījumiem kontā Swedbank.
Kredīta limita pārsniegšana un savlaicīgi nesamaksāta kredīta limita izmantošana 0,167% dienā no pārsniegtās summas Pārsnieguma un nokavējuma līgumsods.
Kredīta daļēja pirmstermiņa atmaksāšana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Izmaiņas kredītkartes līgumā Bez maksas
Bilance bankomātos
- Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas
- Citu banku bankomātos 0,40
Pēdējo 5 veikto darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Kartes nozaudēšanas vai bloķēšanas gadījumos.
Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

Spēkā no 09.07.2020.

Ja esi pazaudējis savu karti vai tā ir nozagta, aicinām to ērti bloķēt mūsu internetbankā, Swedbank mobilajā lietotnē vai zvanot mums pa tālruni +371 67 444 444.

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā tev būtu iespējami droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai MasterCard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank un ko paredzēts izmantot, lai iepirktos internetā.
    Uzzināt vairāk par drošiem pirkumiem internetā.
  • Pirms pirkuma veikšanas jāpārliecinās par tirdzniecības vietas drošumu.
  • Centies uzzināt vairāk informācijas par tirgotāju. Ikvienā tīmekļa vietnē ir jābūt informācijai par uzņēmuma nosaukumu un atrašanās vietu, kā arī e-pasta adresei un tālruņa numuram, ko izmantot, ja rodas problēmas. Jābūt arī informācijai par piegādes un atgriešanas nosacījumiem, pretenziju iesniegšanas kārtību, kā arī garantijas noteikumiem un nosacījumiem. Neuzķeries uz atlaidēm, kas šķiet pārāk nereālas!
  • Izmanto pēc iespējas personalizētu sveiciena tekstu interneta pirkumu programmā. Ikreiz, kad veic pirkumu internetā, pārliecinies, vai sveiciena teksts sakrīt ar tekstu, ko ievadīji, piesakoties programmā.
  • Ja pirkumus internetā ar karti veic reti, iesakām aktivizēt interneta pirkumu iespēju tikai uz pirkuma veikšanas brīdi.
  • Aktivizēšanas brīdī atjaunotai vai aizvietotai kartei tiek saglabāta piesaiste izvēlētajiem e-makiem un dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.
  • Tu vari pasargāt savus naudas līdzekļus, nosakot sev piemērotus lietošanas limitus. Atsevišķus limitus var noteikt pirkumiem, skaidras naudas un norēķinu darījumiem.
  • Lietošanas limitus var mainīt internetbankas sadaļā “Manas kartes” vai Swedbank lietotnē.
  • Ja nepieciešams, limitus var palielināt arī īslaicīgi.
  • Vienmēr atceries, kur tava norēķinu karte atrodas. Norēķinoties ar karti, neļauj apkalpojošajai personai to aiznest ārpus redzamības zonas, jo pastāv iespēja, ka kartes datus varētu nozagt.
  • Ja karte pazaudēta, nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā. Ja karti bloķēji mobilajā lietotnē vai internetbankā, to vari atbloķēt vai pieteikt kartes aizvietošanu 10 dienu laikā no brīža, kad karte bloķēta.
  • Veicot pirkumu, nav ieteicams kartes numuru sūtīt pa pastu vai izpaust telefoniski, jo kartes datus var negodprātīgi izmantot krāpnieciskiem darījumiem, bet, ja citu iespēju nav, tad jāievēro īpaša piesardzība.
  • Esi piesardzīgs, izmantojot citu banku bankomātus! Daži bankomāti karti atdod pirms naudas izsniegšanas. Pirms doties prom no bankomāta, pārliecinies, vai esi paņēmis gan savu bankas karti, gan pieprasīto naudas summu.
  • Karti drīkst izmantot tikai persona, kuras vārds un uzvārds ir redzams uz kartes. Neļauj nevienam, pat savam tuviniekam, izmantot savu karti!
  • Vienmēr pārbaudi ar karti apstiprināmā darījuma summu!
  • Regulāri pārbaudi veiktos karšu darījumus savā internetbankā vai Swedbank lietotnē. Ja kāds darījums šķiet aizdomīgs, lūdzu, sazinies ar banku.
  • Kad tev tiks izsniegta bankas karte, tu saņemsi arī PIN kodu, kas būs zināms vienīgi tev.
  • Iegaumē to, nepieraksti PIN kodu ne uz kartes, ne arī citur, kur to varētu redzēt citas personas.
  • Nerādi un nenosauc savu PIN kodu nevienam, arī ne bankas darbiniekiem.
  • Jaunums! Apskati savas kartes PIN kodu Swedbank mobilajā lietotnē. Tas ir ērti, droši un palīdzēs, ja būsi aizmirsis kartes PIN kodu.
  • Centies PIN kodu ievadīt tā, lai to neviens nevarētu redzēt, jo karti var nozagt un to var izmantot cita persona. Ja maksājums ar nozagtu karti tiek apstiprināts ar PIN kodu, atbildība par to gulstas uz klientu pašu.
  • Ja rodas aizdomas, ka tavu PIN kodu kāds varētu būt uzzinājis vai ja banka tev ir paziņojusi, ka PIN kods jāmaina, tad tas nekavējoties jāizdara. Tas iespējams jebkurā Swedbank bankomātā.
  • Izvēloties PIN kodu, neizmanto jau iepriekš lietotu PIN kodu. Neizmanto vienādu kodu vairākām kartēm, lai varētu to atcerēties.

Skaidras naudas izmantošana ne tikai rada vides problēmas, bet arī var veicināt ēnu ekonomiku. Pārejot no skaidras naudas uz digitāliem maksājumiem, mēs varam pasargāt savu planētu, nodrošināt to, ka darījumi nav anonīmi, un ietaupīt laiku, ko veltām naudas pārvaldīšanai.

  1. Maksā digitāli. Tas palīdz sekot līdzi izdevumiem, noteikt ierobežojumus konkrētām izdevumu kategorijām un pamanīt, kā maināmi mūsu patēriņa paradumi.
  2. Izvairies no čekiem, kurus nav iespējams pārstrādāt. Papīra čeki tiek izgatavoti no nepārstrādājama termiska papīra. Maksājot ar karti, palūdz, lai čeku atsūta e-pastā.
  3. Bezkontakta maksājumi ir higiēniski. Izmantojot bezkontakta maksājumus, vari samazināt fizisko kontaktu ar citiem cilvēkiem, kuri maina banknotes vai pieskaras bankomātiem.

Kopējais apjoms maksājumiem ar karti Baltijas valstīs pieauga par 45% pēdējo 6 gadu laikā. Izmanto bezkontakta maksājumus ar karti, jo tie ir ātri, viegli pielāgojami un higiēniski.


{ "xAxis": { "visible": true, "categories": ["2012", "2013", "2014", "2015", "2016", "2017", "2018", "2019", "2020", "2021", "2022"] }, "yAxis": { "visible": true, "title": "" }, "legend": { "enabled": true }, "plotOptions": { "column": { "dataLabels": { "enabled": false } } } }

Avots: Swedbank

Izmēri skaidras naudas maksājumu CO2 nospiedumu un uzzini, cik daudz koku vajag, lai absorbētu gadā radītās emisijas.

Skaidras naudas maksājumi

  • 0
  • 0

Ja maksā ar karti, varētu ietaupīt

  • 0
  • 0

Avots: Lindgreen E. R., van Schendel M., Jonker N. et al. (2018); Hanegraaf R., Larçin A., Jonker N. et al (2020)

Kredītkarte ar fiksētu maksājumu

  • Jaunas kartes klientiem vairs netiek izsniegtas no 21.04.2022.
  • Uzzināt vairāk

Parūpējies par savu drošību ar ceļojuma apdrošināšanu, kas tagad ietver arī Covid-19 papildu apdrošināšanu.

Sākot no 2021. gada 6. maija, piedāvājam Ceļojuma apdrošināšanu ar Covid-19 apdrošināšanu bez papildu maksas.

Maršruta grafika/izmaiņu riska ietvaros ar Covid-19 papildu apdrošināšanu mēs atlīdzināsim ceļojuma atcelšanas izdevumus, ja pirms brauciena saslimi ar Covid-19 vai esi kontaktpersona, kurai saskaņā ar valstī noteikto kārtību jāatrodas izolācijā vai karantīnā.

Papildu apdrošināšana atrodoties ārzemēs ir spēkā, ja ir apdrošināts Medicīniskās palīdzības un/vai Maršruta/grafiku izmaiņu risks, un izpildīts kāds no šiem priekšnosacījumiem:

  • saņemts negatīvs Covid-19 SARS-CoV-2 RNS vai antigēnu testa rezultāts 72 stundu laikā pirms ceļojuma sākuma, šajā gadījumā papildu apdrošināšana spēkā 30 dienas;
  • pēdējo 6 mēnešu laikā pirms ceļojuma esi slimojis ar Covid-19 un esi pilnībā atveseļojies;
  • saņemts pilns vakcinācijas kurss pret Covid-19.

Piemēram, mēs atlīdzināsim ar Covid-19 saistītus ārstēšanās izdevumus ārzemēs, naktsmītnes vai papildu radušos transporta izdevumus, ja tevi neielaidīs sabiedriskajā transportā Covid-19 simptomu dēļ.

Ceļojuma pārtraukšanas vai atcelšanas rezultātā radušies zaudējumi, kuri radušies valsts iestāžu rīcības vai lēmumu dēļ, ieskaitot ar pandēmiju saistītus lēmumus (piemēram, tiek slēgtas valstu robežas, ieceļotājiem jāievēro obligāta pašizolācija), netiek atlīdzināti.

Rūpīgi apsver nepieciešamību doties uz ārzemēm!

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk

Veic ikdienas maksājumus ātri un viegli, iepērcies internetā un veido uzkrājumu ar katru kartes pirkumu.

Apdrošināšana, kas palīdzēs atmaksāt kredītkartes izmantoto kredītu, ja zaudēsiet darbu vai iestāsies darbnespēja.

Ar karti saistīti jautājumi un kartes pretenzijas

Ar apdrošināšanu saistītie jautājumi un atlīdzības pieteikšana

  • phone+371 67 444 449
  • Apdrošināšanu nodrošina Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāle.

Pieteikt atlīdzību

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.