Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Debetkartes

Par ko parūpēties pirms došanās ārpus Latvijas uz ilgāku laiku

Ja tuvākajā laikā esi ieplānojis ilgāku laiku uzturēties ārzemēs (mācību vai darba dēļ), pirms aizbraukšanas neaizmirsti parūpēties, lai arī turpmāk tavas naudas lietas būtu ērti pārraudzīt un tām varētu viegli piekļūt.

Kartes

Kartes derīguma termiņš. Kartes derīguma termiņam jābūt derīgam visu ceļojuma laiku. Kartes derīguma termiņš ir norādīts uz kartes (mēnesis un gads).
Piemēram, ja uz kartes ir norādīts termiņš 09/14, karte būs derīga līdz 30.09.2014. (ieskaitot). Ja secini, ka pašreizējās kartes derīguma termiņš beigsies ceļojuma laikā, tad pirms došanās ceļojumā pasūti jaunu karti.

Kartes valūta. Tāpat kā ikdienā, arī ceļojuma laikā, kartes darījumiem ārpus valsts, nauda kontā tiks izmantota kartes valūtā. Norēķinu brīdī valūtas maiņa (konvertācija) uz attiecīgo valūtu notiks automātiski.
Piemēram, ja ar Swedbank debetkarti norēķināsies Lielbritānijā, pirkuma summa automātiski tiks konvertēta no eiro uz mārciņām.

Kartes darījumu limiti(pirkumiem un skaidras naudas izņemšanai). Ja ceļojuma laikā ir plānoti lielāki pirkumi, pārliecinies, vai kartes limits ir atbilstošs. To vari noskaidrot savā internetbankā, sadaļā "Manas kartes" noklikšķinot uz kartes numura. Ja kartes limits nav atbilstošs (gribi to palielināt vai samazināt), zvani uz telefonbanku pa tālruni 67 444 444 vai dodies uz ērtāko filiāli, lai limitu mainītu.

Kartes PIN kods. Pārliecinies, vai atceries kartes PIN kodu. Ja esi to aizmirsis, tad pirms došanās ārpus Latvijas pasūti jaunu karti.

Kartes drošība. Nekad nenodod savas kartes, PIN kodus un paroles trešajām personām.

Norēķinu iespējas. Pārliecinies, vai valstī, uz kuru dodies, var norēķināties ar tavu karti. Precizē šo informāciju ceļojuma aģentūrā, pajautā draugiem vai ielūkojies internetā (MasterCard kartēm www.mastercard.com vai www.visa.com).

Lai veiktu drošus pirkumus internetā, reģistrē karti 3D Secure sistēmā. Drošības nolūkos iesakām ceļojumā paņemt divas norēķinu kartes.

Mobilās SMS bankas lietošana ārvalstīs

Ja seko līdzi savām naudas lietām mobilajā SMS bankā, pārliecinies, vai arī ārzemēs šis pakalpojums tiek nodrošināts. Pajautā savam mobilā tālruņa operatoram, vai tavs pieslēgums ir atbilstošs un darbosies arī ārzemēs (vai varēsi saņemt SMS par darījumiem kontā, vai darbosies mobilās lietojumprogrammas).

Kā rīkoties, ja esi saskāries ar problēmu?

  • Ja tiek nozaudēta karte un/vai internetbankas kodu karte/kalkulators, nekavējoties sazinies ar banku pa tālruni 67 444 444 (visu diennakti) un bloķē kartes darbību.
  • Kartes nozaudēšanas gadījumā sazinies ar telefonbanku pa tālruni 67 444 444, lai noskaidrotu iespēju saņemt naudas līdzekļus ar Western Union starpniecību.
  • Ja ir jāpalielina kartes darījumu limits, sazinies ar telefonbanku pa tālruni 67 444 444.

Ja ērtākai lietošanai vēlaties materiālu izdrukāt, spiediet šeit.

Internetbanka un telefonbanka

Jebkurā diennakts laikā vari attālināti sazināties ar banku, zvanot uz telefonbanku pa tālruni 67 444 444 vai rakstot ziņojumu internetbankā. Tādēļ, pirms dodies ceļojumā, pārbaudi, vai esi paņēmis līdzi savus internetbankas identifikatorus: lietotāja numuru, kodu karti/kalkulatoru, atkārto savu paroli.

Ja vēl neesi pieslēdzis internetbanku un/vai telefonbanku, dodies uz sev ērtāko Swedbank filiāli un noformē līgumu. Atverot līgumu, izmanto pilno režīmu.

Pārskaitījumi limiti internetbankā. Ja prombūtnes laikā plāno veikt pārskaitījumus internetbankā, pārliecinies par to, vai pārskaitījumi limiti ir atbilstoši. Limitus vari noskaidrot, zvanot uz telefonbanku pa tālruni 67 444 444 vai apskatot iepriekš noslēgtā attālināto bankas pakalpojumu līguma nosacījumus. Ja pārskaitījumu limits neatbilst tavām vajadzībām, dodies uz ērtāko filiāli, lai limitu mainītu.

Apdrošināšana

Lai ceļojumā justos droši, parūpējies par ceļojuma apdrošināšanu. Vairāk informācijas par Swedbank ceļojumu apdrošināšanu un apdrošināšanas riskiem atradīsi internetbankas sadaļā "Apdrošināšana". Ja esi devies ceļojumā bez ceļojuma apdrošināšanas, polisi vari noformēt arī attālināti internetbankā; to tavā vietā var noformēt arī cita persona.

Rēķinu apmaksa

Arī atrodoties ārpus Latvijas, parūpējies par iespēju apmaksāt kārtējos rēķinus. Lai rēķinus būtu ērtāk maksāt, vari noformēt līgumu par automātisko rēķinu apmaksu vai regulāro maksājumu. Līgumus bez maksas jebkurā diennakts laikā vari noformēt savā internetbankā.

Pilnvaras

Pirms došanās ārpus Latvijas apdomā, vai kādam, kas paliek Latvijā, būs nepieciešamība pārstāvēt tevi bankā, veikt kārtējos maksājumus vai sekot darījumiem tavā kontā. Atceries, ka tev ir iespēja pievienot šo personu kā internetbankas lietotāju tavam kontam, vai vari pasūtīt norēķinu karti uz šīs personas vārda. Ja tev ir kāda uzticamības persona, kura varētu pārstāvēt tavas intereses īpašos, neparedzētos gadījumos, noformē šai personai pilnvaru. Pie notāra noformēta pilnvara ļaus pilnvarotajai personai tevi pārstāvēt bankā un tavā vārdā risināt specifiskus jautājumus. Atļautajām darbībām ir jābūt detalizēti izskaidrotām pilnvarā.Arī bankā vari noformēt īpaši izstrādātu pilnvaru, kurā vari noteikt to tiesību apjomu, kuras vēlies nodot pilnvarotajai personai.

Karte ērtiem un moderniem ikdienas maksājumiem

  • Veic drošus bezkontakta maksājumus
  • Izmanto gan savā e-makā, gan citiem digitālajiem pakalpojumiem
  • Pārvaldi kartes iestatījumus mobilajā lietotnē un internetbankā
  • Veido uzkrājumu ikreiz, kad maksā ar karti
  • Jaunums! Apskatīt kartes PIN kodu un kartes datus mobilajā lietotnē

Pieslēdz pamatkomplektu! Debetkarte un 10 maksājumi mēnesī uz citām bankām par fiksētu ikmēneša maksu – 1,70 EUR.

  • Maksā tirdzniecības vietās un internetā visā pasaulē.
  • Saņem savu jauno karti ar piegādi pa pastu uz tevis izvēlētu adresi.
  • Pieejama no 6 gadu vecuma.
  • Saņem jaunu debetkarti 4-6 darbdienu laikā.
  • Iepērcies internetā drošāk un ērtāk.
  • Saņem skaidras naudas izmaksu pie tirgotāja.
  • Par pirkumiem līdz 50 EUR vari maksāt, vienkārši pietuvinot karti maksājumu terminālim. Nekādu PIN kodu, nekādas aizķeršanās, un tas darbojas visur, kur uz termināļa redzams bezkontakta maksājumu simbols contactless! Ikdienas pirkumi būs vēl ātrāki un ērtāki.
  • Bezkontakta maksājumu funkcionalitāti vari pārvaldīt internetbankā un mobilajā lietotnē.
  • Darījumu drošības nolūkos mums ir tiesības lūgt pirkumu apstiprināt ar PIN kodu.
  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā būtu pēc iespējas droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai MasterCard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank.
  • Jaunums! Apskati savas norēķinu kartes datus mūsu lietotnē. Viegli piekļūsti visu savu aktīvo karšu datiem – kartes numuram, derīguma termiņam un Security code/CVC2 kodam.

Uzzināt vairāk

  • Ērti pasūti karti internetbankā. Karti iespējams piegādāt pa pastu uz mājām vai darbavietu. Tu to saņemsi 4–6 darbdienu laikā.
  • Pēc kartes saņemšanas aktivizē to internetbankā, karte jāaktivizē 60 dienu laikā, pretējā gadījumā tā pēc 60 dienām tiks slēgta. Aktivizējot atjaunoto karti (30 dienu laikā pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām), vecā karte vairs nedarbosies. Iznīcini karti drošā veidā.

Ievēro! Automātiski atjaunotajām kartēm PIN kods paliek līdzšinējais.

  • Pasūtot karti pa pastu, jaunās kartes PIN kods tika parādīts internetbankā tās aktivizēšanas brīdī.

Ja vēlies veikt pirkumus internetā, aktivizē norēķinus internetā.

Nosacījumi

Cenrādis

Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Kartes pieteikšana Ātrāk un izdevīgāk internetbankā 0,00 - 4,00 Internetbankā - 0,00
Telefonbankā - 4,00
Filiālēs - 4,00

Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

Konta īpašniekiem, kuri pievienoti apkalpošanas programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

Kartes pieteikšana vienlaikus ar pirmā konta atvēršanu - bez maksas
Kartes pieteikšana uz pilnvaras pamata / kartes pieteikšana citam lietotājam - bez maksas
Kartes pieteikšana Telefonbankā iepriekšējās kartes bloķēšanas vai apturēšanas brīdī (ja karte nozagta vai pazaudēta, bet ne gadījumos, kad nepareizi ievadīts PIN kods vai bojāta plastika) - bez maksas

Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
Kartes izgatavošana un piegāde Ātrāk un ērtāk pa pastu 2,00 - 4,00 Pa pastu - 2,00
Filiālēs - 4,00

Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

Konta īpašniekiem, kuri pievienoti apkalpošanas programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
Paātrināta karte options 35,00

Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē.

Karte pie bloķēta konta 15,00
Lietošana
Ikmēneša maksa 1,70

Konta īpašniekam līdz 22 gadiem – 50% atlaide.

Konta īpašniekiem, kuri pievienoti apkalpošanas programmai ”Seniors” līdz 01.09.2022., tiek piemērota 50% atlaide.

Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no klienta konta katra mēneša sākumā par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Bilance bankomātos
- Swedbank bankomātos Latvijā Ērti mobilajā lietotnē Bez maksas
- Citu banku bankomātos 0,40
Pēdējo 5 darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
bankomātos un pie tirgotājiem
Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Pakalpojums pieejams, ja karte ir nozaudēta vai bloķēta.
Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

Spēkā no 01.09.2022.

Ja karte pazaudēta, nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā.

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā tev būtu iespējami droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai Mastercard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank un ko paredzēts izmantot, lai iepirktos internetā. Uzzināt vairāk par drošiem pirkumiem internetā.
  • Pirms pirkuma veikšanas jāpārliecinās par tirdzniecības vietas drošumu.
  • Centies uzzināt vairāk informācijas par tirgotāju. Ikvienā tīmekļa vietnē ir jābūt informācijai par uzņēmuma nosaukumu un atrašanās vietu, kā arī e-pasta adresei un tālruņa numuram, ko izmantot, ja rodas problēmas. Jābūt arī informācijai par piegādes un atgriešanas nosacījumiem, pretenziju iesniegšanas kārtību, kā arī garantijas noteikumiem un nosacījumiem. Neuzķeries uz atlaidēm, kas šķiet pārāk nereālas!
  • Izmanto pēc iespējas personalizētu sveiciena tekstu interneta pirkumu programmā. Ikreiz, kad veic pirkumu internetā, pārliecinies, vai sveiciena teksts sakrīt ar tekstu, ko ievadīji, piesakoties programmā.
  • Ja pirkumus internetā ar karti veic reti, iesakām aktivizēt interneta pirkumu iespēju tikai uz pirkuma veikšanas brīdi.
  • Tu vari pasargāt savus naudas līdzekļus, nosakot sev piemērotus lietošanas limitus. Atsevišķus limitus var noteikt pirkumiem, skaidras naudas un norēķinu darījumiem.
  • Lietošanas limitus var mainīt internetbankas sadaļā “Manas kartes” vai Swedbank lietotnē.
  • Ja nepieciešams, limitus var palielināt arī īslaicīgi.
  • Kad tev tiks izsniegta bankas karte, tu saņemsi arī PIN kodu, kas būs zināms vienīgi tev.
  • Iegaumē to, nepieraksti PIN kodu ne uz kartes, ne arī citur, kur to varētu redzēt citas personas.
  • Nerādi un nenosauc savu PIN kodu nevienam, arī ne bankas darbiniekiem.
  • Jaunums! Apskati savas kartes PIN kodu Swedbank mobilajā lietotnē. Tas ir ērti, droši un palīdzēs, ja būsi aizmirsis kartes PIN kodu.
  • Centies PIN kodu ievadīt tā, lai to neviens nevarētu redzēt, jo karti var nozagt un to var izmantot cita persona. Ja maksājums ar nozagtu karti tiek apstiprināts ar PIN kodu, atbildība par to gulstas uz klientu pašu.
  • Ja rodas aizdomas, ka tavu PIN kodu kāds varētu būt uzzinājis vai ja banka tev ir paziņojusi, ka PIN kods jāmaina, tad tas nekavējoties jāizdara. Tas iespējams jebkurā Swedbank bankomātā.
  • Izvēloties PIN kodu, neizmanto jau iepriekš lietotu PIN kodu. Neizmanto vienādu kodu vairākām kartēm, lai varētu to atcerēties.
  • Vienmēr atceries, kur tava norēķinu karte atrodas. Norēķinoties ar karti, neļauj apkalpojošajai personai to aiznest ārpus redzamības zonas, jo pastāv iespēja, ka kartes datus varētu nozagt.
  • Ja karte pazaudēta, nekavējoties bloķē to Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā. Ja karti bloķēji mobilajā lietotnē vai internetbankā, to vari atbloķēt vai pieteikt kartes aizvietošanu 10 dienu laikā no brīža, kad karte bloķēta.
  • Veicot pirkumu, nav ieteicams kartes numuru sūtīt pa pastu vai izpaust telefoniski, jo kartes datus var negodprātīgi izmantot krāpnieciskiem darījumiem, bet, ja citu iespēju nav, tad jāievēro īpaša piesardzība.
  • Esi piesardzīgs, izmantojot citu banku bankomātus! Daži bankomāti karti atdod pirms naudas izsniegšanas. Pirms doties prom no bankomāta, pārliecinies, vai esi paņēmis gan savu bankas karti, gan pieprasīto naudas summu.
  • Karti drīkst izmantot tikai persona, kuras vārds un uzvārds ir redzams uz kartes. Neļauj nevienam, pat savam tuviniekam, izmantot savu karti!
  • Vienmēr pārbaudi ar karti apstiprināmā darījuma summu!
  • Regulāri pārbaudi veiktos karšu darījumus savā internetbankā vai Swedbank lietotnē. Ja kāds darījums šķiet aizdomīgs, lūdzu, sazinies ar banku.

Jaunums! Visas mūsu debetkartes ir izgatavotas no 100% pārstrādājamas plastmasas.

Skaidras naudas izmantošana ne tikai rada vides problēmas, bet arī var veicināt ēnu ekonomiku. Pārejot no skaidras naudas uz digitāliem maksājumiem, mēs varam pasargāt savu planētu, nodrošināt to, ka darījumi nav anonīmi, un ietaupīt laiku, ko veltām naudas pārvaldīšanai.

  1. Maksā digitāli. Tas palīdz sekot līdzi izdevumiem, noteikt ierobežojumus konkrētām izdevumu kategorijām un pamanīt, kā maināmi mūsu patēriņa paradumi.
  2. Izvairies no čekiem, kurus nav iespējams pārstrādāt. Papīra čeki tiek izgatavoti no nepārstrādājama termiska papīra. Maksājot ar karti, palūdz, lai čeku atsūta e-pastā.
  3. Bezkontakta maksājumi ir higiēniski. Izmantojot bezkontakta maksājumus, vari samazināt fizisko kontaktu ar citiem cilvēkiem, kuri maina banknotes vai pieskaras bankomātiem.

Kopējais apjoms maksājumiem ar karti Baltijas valstīs pieauga par 45% pēdējo 6 gadu laikā. Izmanto bezkontakta maksājumus ar karti, jo tie ir ātri, viegli pielāgojami un higiēniski.


{ "xAxis": { "visible": true, "categories": ["2012", "2013", "2014", "2015", "2016", "2017", "2018", "2019", "2020", "2021", "2022"] }, "yAxis": { "visible": true, "title": "" }, "legend": { "enabled": true }, "plotOptions": { "column": { "dataLabels": { "enabled": false } } } }

Avots: Swedbank

Izmēri skaidras naudas maksājumu CO2 nospiedumu un uzzini, cik daudz koku vajag, lai absorbētu gadā radītās emisijas.

Skaidras naudas maksājumi

  • 0
  • 0

Ja maksā ar karti, varētu ietaupīt

  • 0
  • 0

Avots: Lindgreen E. R., van Schendel M., Jonker N. et al. (2018); Hanegraaf R., Larçin A., Jonker N. et al (2020)

Mūsu mobilā lietotne tavām ikdienas vajadzībām – pārbaudi konta atlikumu, pārvaldi savas kartes, veic maksājumus un daudz ko citu.

Sniedz atbalstu ikdienā un neparedzētās situācijās.

Jūs automātiski veidosiet uzkrājumu no nelielām summām ikreiz, kad maksāsiet ar karti.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


KASKO kad? Tagad!

Izmanto izdevību – līdz 27. oktobrim saņem 15% atlaidi KASKO apdrošināšanai.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.