Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Lai par ko tu domātu, mēs tev palīdzēsim!

Par ko domā tu? Mēs palīdzēsim rast atbildes uz visiem finanšu jautājumiem.

Priecājamies, ka esi pievienojies šai lapai. Mēs būsim kopā ar tevi, atbalstīsim un sniegsim atbildes uz jautājumiem par ikdienas finanšu jautājumiem, nozīmīgiem finanšu lēmumiem un brīdī, kad vēlēsies uzsākt savu biznesu.

Ikdienas pakalpojumi

Visas ikdienas bankas lietas vari pārvaldīt attālināti no jebkuras vietas.

  • Izmanto mobilo lietotni ikdienas finanšu lietām, piemēram, pārbaudi konta atlikumu, veic maksājumus vai naudas pieprasījumu.
  • Izmanto internetbanku sarežģītākiem finanšu jautājumiem, piemēram, pārvaldi kartes, izveido e-rēķinus, uzzini iespējas, izvēloties kreditēšanas produktus, iegādājies apdrošināšanu vai reģistrējies pensiju 2. un 3. līmenim.

Jā! Visus maksājumus vari veikt, izmantojot:

  • internetbanku – pārskaiti naudu, apmaksā komunālos pakalpojumus, izveido e-rēķinus ikdienas maksājumiem, iestati definētos un regulāros maksājumus;
  • lietotni – pārskaiti naudu, maksā, ja zināms konkrēts tālruņa numurs, veic naudas pieprasījumu.

Veicot maksājumus veikalos, izmanto bezkontakta norēķinu karti vai viedierīci. Mēs atbalstām Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay un mobilos bezkontakta maksājumus Android viedierīcēm.

Lasīt vairāk

Ja tev ir viedierīce ar kameru, NFC atbalstu un Android 5 vai iOS 13 versiju, atjauno to uz Smart-ID QES versiju ar pasi vai eID pats. Atver Smart-ID lietotni un izpildi norādījumus.

Ja tev ir vecāka Android vai iOS versija un iegādājies jaunu tālruni, vari iestatīt Smart-ID Basic kontu, veicot norādītās darbības Smart-ID lietotnē. Ja tas nav iespējams, apmeklē filiāli, piesakoties konsultācijai iepriekš.

Lasīt vairāk

Tas nav tik sarežģīti, kā izklausās, un atvieglo tavu dzīvi, ja izmanto mūsu lietotni! Biometrija ļauj izmantot visprecīzākos un drošākos datus, piemēram, pirksta nospiedumu vai sejas ID, lai:

  • autorizētos;
  • ātri un ērti aplūkotu konta atlikumu;
  • apstiprinātu maksājumus līdz 100 EUR.

Atceries – lai izmantotu biometriskos datus, ierīcē jābūt pirksta nospieduma vai sejas atpazīšanas sensoram.

Lasīt vairāk

Laika gaitā tev varētu rasties daži jautājumi par mūsu produktiem un pakalpojumiem. Tādēļ mēs iesakām:

Finansēšana

Klientiem, kuriem radušies negaidīti finansiāli sarežģījumi, kā piemērotāko risinājumu iesakām kredītbrīvdienas jeb iespēju uz laiku atlikt kredīta pamatsummas maksājumus, turpinot veikt tikai procentu maksājumus. Jūs varat pieteikties kredītbrīvdienām, aizpildot speciālu pieteikuma formu Swedbank internetbankas sadaļā “Maksājumu grūtības”.

Īstais brīdis jauna mājokļa iegādei ir tad, ja ir vajadzība pēc tā un jūties pietiekami pārliecināts par savu finansiālo situāciju – vari nosegt ikdienas vajadzības ar ikmēneša ienākumiem, kā arī uzkrāt pirmajai iemaksai. Otrais turklāt ir laba iespēja, kā sevi sagatavot ikmēneša kredītmaksājumu veikšanai.

Lai piemeklētu individuālu risinājumu finansiālajam atbalstam, aicinām vispirms aizpildīt pieteikumu.

Mājās pavadītais laiks noteikti ir aktualizējis daudz jaunu vajadzību un ideju, kā uzlabot savu mājokli vai paplašināt dzīvesvietu. Kā liecina Swedbank aptauja,* 64% Latvijas iedzīvotāju tuvākajā laikā plāno labiekārtot vai remontēt savu mājokli. Ja arī tu esi starp tiem, Mazais mājokļa kredīts vai Saules paneļu kredīts tev var noderēt.

* Aptauja veikta 2020. gada jūnijā sadarbībā ar Snapshots, aptaujājot 704 respondentus vecumā no 18 līdz 74 gadiem Rīgā, citās Latvijas pilsētās un lauku reģionos.

Tāpat kā ar jebkuru pirkumu, visu nosaka vajadzība pēc tā. Tikpat svarīgi ir arī ņemt vērā savas finansiālās iespējas un kopējo izmaksu ietekmi uz savu vai ģimenes budžetu. Novērtējot to, atceries ņemt vērā tādas ar auto uzturēšanu saistītas izmaksas kā apdrošināšana, nodokļi un remonta izdevumi.

Ja nepieciešams finansiāls atbalsts, aizpildi pieteikumu internetbankā auto kredītam vai līzingam.

Apdrošināšana

Jūs varat noformējiet mājokļa apdrošināšanu, un justies droši un nesatraukties par:

  • savu dzīvokli vai māju un tā labiekārtojumu;
  • savām personīgajām mantām mājoklī vai ņemot tās līdzi jebkur Latvijā;
  • netīšām nodarītu kaitējumu saviem kaimiņiem, viesiem vai citiem cilvēkiem.

Mājokļa apdrošināšana pasargās jūsu mājokli un jūs no negaidītiem zaudējumiem gadījumā, ja ar mājokli notiek kādas ķibeles. Plašāka informācija šeit.

Jūs varat apdrošināt savu dzīvību un pasargāt savus tuviniekus, palīdzot tiem pārvarēt finanšu grūtības gadījumā, ja jūs pats vairs nespēsiet parūpēties par tiem:

  • savai ģimenei nodrošināt finansiālu atbalstu jūsu nāves gadījumā;
  • sev un savai ģimenei finansiāli palīdzēt, ja slimības vai nelaimes gadījuma rezultātā jūs neatgriezeniski zaudēsiet darbaspējas.

Plašāka informācija šeit.

Ceļojuma apdrošināšana neatlīdzinās medicīniskos izdevumus un izdevumus par ceļojuma atcelšanu vai pārtraukšanu Covid-19 pandēmijas vai valstu noteikto ceļojumu ierobežojumu dēļ.

Ja esat nolēmis atcelt savu ceļojumu, informējam, ka jūs varat arī pārtraukt Ceļojuma apdrošināšanu līgumu šeit un mēs atmaksāsim jums apdrošināšanas prēmiju par neizmantoto periodu.

Lai pasargātu sevi pilnībā, mēs iesakām iegādāties gan OCTA, gan KASKO apdrošināšanu:

  • OCTA apdrošināšana pasargās jūs no zaudējumiem, kas radušies ceļu satiksmes negadījumā un nodarīti trešās personas mantai vai veselībai. Plašāka informācija šeit;
  • KASKO apdrošināšana pasargās jūs no zaudējumiem, kas radušies jūsu automašīnas bojājumu vai zādzības gadījumā. Plašāka informācija šeit.

Uzkrājumi

Pārzināt savus tēriņus un izdevumus ir prātīgi. Tas ir pavisam viegli, izmantojot rīku Mans Budžets. Ar Krājrīku mēs varam palīdzēt veidot uzkrājumu, jo pēc katra pirkuma ar karti pamazām augs arī tavs uzkrājums. Maksājums ar karti tiek noapaļots līdz pilnam eiro, un starpība automātiski novirzīta tavā Krājrīka kontā.

Lai izveidotu savu “drošības spilvenu”, aicinām uzkrājumam atlikt apmēram 10 % no mēneša ienākumiem.

10 % šķiet pārāk daudz? Sāc ar mazākām iemaksām – izvēlies pats par kādu summu vēlies papildināt uzkrājumu. Vienu mēs zinām droši – kad tev būs savs uzkrājumu, tev būs vairāk iespēju!

Ikviens var parūpēties par vecumdienām jau šodien – sākot uzkrāt pensiju 3. līmenī, lai vecumdienās dzīvotu kā pārtikušo valstu pensionāri. Ja paļausimies tikai uz pensiju 1. vai 2. līmeni, vecumdienās tas nodrošinās vien 30–50 % no šodienas ienākumiem. Noklausies podkāstu kā kļūt par apskaužamu pensionāru šeit.

Jo ātrāk sāksi uzkrāt, jo lielāku summu uzkrāsi bērnam, sasniedzot pilngadību. Tas palīdzēs iegūt labāku izglītību vai sākt patstāvīgu dzīvi, kā arī ik gadu saņemsi IIN atmaksu par veiktajām iemaksām.

Pirmos soļus investēšanā var izmēģināt, iegādājoties Swedbank Grupas fondus, kur var ieguldīt no 1 eiro. Vai arī ieguldīt Baltijas vērtspapīros – darījumi ar Baltijas akcijām un Swedbank Grupas fondiem ir bezmaksas.

Uzņēmumiem

Šobrīd galvenie bankas pakalpojumi jums ērti pieejami digitālā veidā internetbankā un mobilajā lietotnē.

Jebkurus neskaidros jautājumus izrunāt ar mums varat, zvanot uz Biznesa klientu konsultāciju centru pa tālruni +372 613 2222 vai rakstot bankas ziņojumu internetbankā.

Lai saņemtu padomu par finansēšanas produktu vai norēķinu risinājumu izvēli, piesakiet ātru un ērtu konsultāciju pa tālruni.

Ja vēlaties kļūt par mūsu klientu, varat attālināti atvērt uzņēmuma kontu šeit.

Lai vasarā apmeklētu mūsu filiāles, lūdzu, piesakiet tikšanos. Iepriekšēja pieteikšanās mums palīdzēs labāk nodrošināt visprofesionālāko un ātrāko apkalpošanu.

Pārdomāti lēmumi un piemērota finansējuma izvēle palīdzēs sasniegt biznesa mērķus.

Pareizi izvēlēts finansējuma risinājums nerada papildus slogu uzņēmuma ikdienas naudas plūsmai un ļauj nopelnīt. Meklējiet sev šobrīd atbilstošākās finansēšanas iespējas šeit.

Pēkšņās ārkārtējās situācijas apstākļos gan patērētāji, gan uzņēmumi pastiprināti pievērsās darbībai internetā. Paredzam, ka šis paradums tiks saglabāts patērētāju vidū, tādēļ uzņēmumiem aizvien svarīgāk būs ērti un droši e-komercijas risinājumi. Mūsu maksājumu pieņemšana internetā ne vien palielinās Jūsu lapas uzticamību, bet arī ļaus tirgoties pirmos 3 mēnešus bez maksas. Uzzināt vairāk.

Savukārt uzņēmumiem, kuriem vēl nav sava e – veikala, Swedbank tieši šobrīd piedāvā izdevīgu “soli, pa solim” komplektu tā izveidei. Uzzināt vairāk.

Mēs Swedbank novērtējam ilgtspējīgas, uz savstarpēju uzticību vērstas attiecības. Aicinām banku izmantot arī kā palīgu finanšu plānošanā. Bankas speciālists konsultēs un piedāvās piemērotāko risinājumu aktuālajai situācijai uzņēmumā. Pieteikties konsultācijai

Vai domā par ko citu? Jautā!

Ja esi mūsu klients, čato ar mums, lai ātri saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem. Tu vari nosūtīt arī bankas ziņojumu.

Čato ar mums Nosūti bankas ziņojumu

Piesakies konsultācijai pie speciālista filiālē.

Piesakies

Ja vēl neesi mūsu klients, priecāsimies saņemt jautājumus e-pastā.

Nosūtīt e-pastu

Noderīga informācija

Uzzini, kā banka vērtē Tavas aizņemšanās iespējas

Uzzināt vairāk

Koronavīruss un uzkrājumi. Ko darīt, ja pensija jau tuvu?

Uzzināt vairāk

Padomi ģimenes finanšu pārskatīšanai

Uzzināt vairāk
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.