Neizdodas pievienoties?
Ja jums neizdodas pievienoties savai internetbankai, aicinām Jūs pārbaudīt sekojošus uzstādījumus:
- Pārliecinieties, vai Jūsu klaviatūrai šobrīd nav ieslēgta "Caps lock" funkcija;
- Pārliecinieties, vai nav ieslēgts kirilicas šrifts (krievu burti);
- Pārliecinieties, ka ir izvēlēta autorizācijas metodei atbilstošā cilne;
- Pārliecinieties, ka ir ievadīts pareizs lietotāja numurs;
- Ja izmantojat jaunā tipa kodu kalkulatoru, pārliecinieties, vai autorizējoties ievadāt
APPLI 1 kodu;
- Ja izmantojat Smart-ID, pārliecinieties, vai jums ir izveidots aktīvs konts Smart-ID lietotnē un vai jūsu mobilajam tālrunim ir pieejams internets. Pārliecinieties, vai PIN1 ievade Smart-ID lietotnē notiek 2 min. laikā kopš kontroles koda parādīšanas brīža.
- Ja izmantojat eID karti, pārliecinieties, ka Jūsu dators ir sagatavots darbam ar eID un autorizējoties ievadāt atbilstošo PIN;
- Gadījumā, ja arī Jūsu dzīvesbiedrs vai kolēģi lieto kodu kalkulatoru, pārliecinieties, vai izmantojat savējo.
Ja esat aizmirsis savu pastāvīgo paroli, nāciet uz kādu no mūsu filiālēm. Apmeklējot filiāli, ņemiet līdzi pasi vai eID karti.
Ja esat nobloķējis kodu kalkulatoru, 3 reizes ievadot nepareizu PIN kodu, dodieties uz Swedbank filiāli, lai to atbloķētu. Kalkulatora atbloķēšanas maksa tiek noteikta saskaņā ar bankas cenrādi.
Ja lietojat eID karti un esat aizmirsis vai nobloķējis PIN kodu, to var nomainīt vai atbloķēt. Izmantojiet PUK kodu un eID kartes starpprogrammatūru vai arī portālā eparaksts.lv. Ja esat aizmirsis vai nozaudējis PIN un PUK informāciju, Jums jāpieprasa jaunas PIN aploksnes izsniegšana. To var paveikt jebkurā PMLP teritoriālajā nodaļā, iesniedzot personas apliecību un parakstot iesniegumu.
Izmēģiniet Smart-ID – jaunākās paaudzes autorizācijas lietotni. Turpmāk pievienojieties internetbankai tikai ar vienu PIN kodu, bez paroles un tās regulāras nomaiņas.