Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Padomi internetbankas lietotājiem

Apstipriniet vairākus maksājumus ar vienu kodu

  • Sagatavojiet un saglabājiet visus veicamos maksājumus
  • Sadaļā “Maksājumu saraksts” veiciet visus maksājumus ar vienu kodu
Ērti izmantot algu maksājumiem, rēķinu apmaksai un citiem regulārajiem maksājumiem. Doties uz “Maksājumu saraksts”

Maksājumu sagataves – iespēja maksāt, neievadot saņēmēja rekvizītus

Veicot kārtējos maksājumus, izmantojiet “Mani definētie maksājumi”. Pēc tam jums atliks tikai ievadīt maksājuma summu:

  • Uzreiz veidojiet sagataves sadaļā “Mani definētie maksājumi”
  • Pēc vietējā, starptautiskā vai algu maksājuma veikšanas pievienojiet to definētajiem maksājumiem
Ja maksājuma summa ir nemainīga, pieslēdziet Regulāros maksājumus. Izveidot jaunu maksājumu sagatavi

Sakārtojiet savu ikdienu – saņemiet un apmaksājiet rēķinus vienuviet!

Lai atvieglotu ikdienas darbu internetbankā, rīkojieties šādi:

  • Piesakiet un saņemiet e-rēķinus internetbankā bez maksas
  • Pieslēdziet e-rēķinu automātisko apmaksu, un tie vienmēr būs samaksāti laikā*
  • Saņemiet bezmaksas paziņojumus internetbankā par iesūtīto e-rēķinu statusu
  • Pieslēdziet paziņojumus e-pastā vai SMS ar pakalpojumu “Ātrie paziņojumi”

* Pakalpojuma pieslēgšana ir bez maksas, taču Automātiskās apmaksas maksājumiem tiek piemērots esošais cenrādis.

Uzzināt vairāk par e-rēķiniem

Atpazīstiet savus kontus, piešķirot personalizētus nosaukumus

Ja uzņēmumam ir vairāki konti, pastāv iespēja veidot katram kontam savu nosaukumu sadaļā “Konta nosaukumi”. Tas ļauj uzreiz atpazīt kontu un nekļūdīgi veikt darījumus.

Piešķirt jaunu konta nosaukumu

Administrējiet uzņēmuma kontus, neizejot no biroja

  • Pievienojiet vai atvienojiet internetbankas lietotājus
  • Uzstādiet konta un konkrēto lietotāju limitus
  • Mainiet darbinieku internetbankas lietošanas tiesības
Uzzināt vairāk par lietotāju administrēšanu

Nosakiet pats, kurš ir jūsu primārais konts vai uzņēmums

Ja jums ir vairāki konti, tad noklusējuma jeb primāro kontu, kas paradās, veicot maksājumu, ir iespēja iestatīt sadaļā “Vispārējie uzstādījumi”.

Turpat var arī iestatīt primāro uzņēmumu.

Uzstādīt noklusējuma kontu

Neskrieniet uz banku – saņemiet Biznesa debetkarti pa pastu

Piesakiet kartes piegādi Latvijas teritorijā pa pastu bez maksas, kas ir pavisam droši:

  • Karte tiek sūtīta neaktīva un atsevišķā sūtījumā no PIN koda (atjaunotai kartei PIN kods netiek mainīts)
  • Karti internetbankā var aktivizēt tikai uzņēmuma pārstāvis ar pilno tiesību režīmu
Uzzināt vairāk par kartes saņemšanu

Veidojiet īsceļus sadaļām, kuras visbiežāk izmantojat

Lai uzlabotu ikdienas darbu internetbankā, ir iespējams pievienot maksimums 10 īsceļu sadaļas. Ja vēlaties pievienot kādu konkrētu sadaļu, to var izdarīt, nospiežot “Pievienot lapu īsceļiem” izvēlnes augšdaļas kreisajā pusē.

Saņemiet svarīgāko informāciju par darījumiem jūsu kontā uz tālruni vai e-pastu

Izmantojot Ātros paziņojumus, nekavējoties saņemsiet informāciju par:

  • Ienākošajiem/izejošajiem darījumiem
  • Maksājumiem
  • Konta atlikumu
  • Konta atlikumu pēc pieprasījuma
Pakalpojuma pieslēgšana ir bez maksas, taču tiek piemērota komisijas maksa par katru saņemto paziņojumu atbilstoši cenrādim. Pieslēgt Ātros paziņojumus
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Oranžs – tā ir zīme apdrošināt!

KASKO -15%

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.