Autentifikācijas rīki

Kodu karšu ēras beigas

Izvēlies ērtāko veidu, kā pieslēgties internetbankai vai mobilajai lietotnei

  • Smart-ID – ērti izmanto viedierīcēs, lai apstiprinātu maksājumus vai parakstītu līgumus.
  • Kodu kalkulators – piemērots personām ar redzes traucējumiem, kā arī tiem, kas dod priekšroku internetbankas lietošanai, izmantojot datoru.
  • eID karte – valsts izdots autentifikācijas rīks. Lai autorizētos internetbankā, nepieciešams karšu lasītājs.

Lejupielādē Smart-ID

Smart-ID vari reģistrēt ar kodu kalkulatora vai klientu konsultanta palīdzību filiālē. Lai nebūtu jāstāv rindā, piesaki konsultāciju filiālē.

Autentifikācijas rīki

Rekomendējam!

Smart-ID

Kodu kalkulators Digipass 260

eID karte
Lietotāju administrēšana
Mēneša un dienas limiti maksājumiem Atbilstoši līgumam* Atbilstoši līgumam* Atbilstoši līgumam*
Līgumu parakstīšana internetbankā Visus Ar izņēmumiem Visus
Lietošana ārzemēs
Izsniegšanas maksa Bezmaksas Skatīt cenrādi Saskaņā ar PMLP cenrādi
Kur var iegādāties

Swedbank pilna servisa filiālēs

Swedbank filiālē PMLP
Vairāk par Smart-ID Vairāk par kodu kalkulatoru Vairāk par eID

* Attālināto bankas pakalpojumu līgumā noteiktajiem līguma un kontu limitiem.

Kas ir Smart-ID?

Smart-ID ir bezmaksas mobilā lietotne, ar kuru var ērti autorizēties, veikt maksājumus vai parakstīt līgumus internetbankā un mobilajā lietotnē.

Lai izmantotu Smart-ID, nepieciešams:

  • Viedtālrunis ar Android 4.1 (vai jaunāka versija) vai iOS 8.0 (vai jaunāka versija) operētājsistēmu;
  • Mobilais internets vai Wi–Fi pieslēgums.
  • Smart-ID veidi

  • Kā izveidot Smart-ID kontu?

Kā rīkoties ārkārtas gadījumos?

Ja esat nozaudējis savus internetbankas pieejas kodus vai jums ir aizdomas, ka tie varētu būt nonākuši svešās rokās, aicinām nekavējoties sazināties ar mums jebkurā laikā, jo mūsu apkalpošana ir pieejama visu diennakti. Banka nekavējoties bloķēs pieeju jūsu internetbankas lietotāja kontam, un neviena cita persona nevarēs piekļūt jūsu kontos esošajiem līdzekļiem mūsu bankā.

Zvaniet mums: +371 67 444 444

Lietotāja tiesības

Internetbankā jūs varat izmantot vairākus kontus vai arī izvēlēties vienu kontu. Jūs varat noteikt lietošanas režīmu atsevišķi katram lietotājam un kontam, tādējādi ierobežojot lietotāju tiesības, piemēram, atļaujot tikai apskatīt konta informāciju un liedzot veikt jebkādus maksājumus.

Uzņēmums var noteikt dažādas lietotāju tiesības, balstoties uz savām vajadzībām, kas ir iedalītas šādās grupās: maksājumu sagatavošana, informācija, maksājumi un visi pakalpojumi (informācija, maksājumi un līgumu noslēgšana). Papildus ir iespējams noteikt, ka maksājumiem nepieciešams dubults apstiprinājums: proti, pārsniedzot uzņēmuma noteikto summu, viena lietotāja veicamo maksājumu vienmēr jāapstiprina vēl vienam lietotājam, kuram ir tiesības veikt maksājumus no tā paša konta.

Lietotāju limiti

Katram lietotājam un katram kontam ir iespējams noteikt dienas un mēneša limitu. Dienas un mēneša limitus izvēlas atbilstoši savām un/vai sava uzņēmuma vajadzībām.
Limitus nosaka katram lietotājam atsevišķi, un tie neattiecas uz visiem kontiem. Jāņem vērā, ka kodu kartes gadījumā lietotāja limits var būt mazāks, bet nevar būt lielāks par 4500 EUR dienā un 4500 EUR mēnesī. Mainīt limitus var jebkurā Swedbank filiālē, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

Telefoniskas apstiprināšanas limiti

Izejošajiem maksājumiem ir iespējams noteikt telefoniskas apstiprināšanas limitus. Pārsniedzot šo limitu, bankas darbinieks zvanīs norādītajai kontaktpersonai un lūgs apstiprināt attiecīgo maksājumu un tā detaļas. Otrs variants ir tāds, ka jūsu uzņēmuma pārstāvis zvana uz bankas klientu apkalpošanas tālruni un apstiprina maksājumu, veicot autorizāciju. Maksājuma papildu apstiprināšana notiek telefoniski. Tas nozīmē, ka banka bez klienta akcepta neizpildīs maksājumus, kuri pārsniedz apstiprināšanas limitus.

Banka atzvanīšanu veic darba dienās laika posmā no 09:00 līdz 18:00. Ja darbiniekam sazvanīt klientu neizdodas, darbinieks to mēģinās atkārtoti bankas darba dienas laikā; ja tas neizdodas, tas tiks mēģināts vēlreiz nākamajā dienā. Ja klientu sazvanīt neizdodas arī tad, maksājums tiks anulēts.

Izmantojiet SMS bankas iespējas

Pieslēdziet informēšanu ar īsziņu izejošajiem maksājumiem un saņemiet SMS paziņojumu ikreiz, kad izejošais maksājums pārsniedz jūsu noteikto limitu. Šādi jūs vienmēr būsit lietas kursā par savām vai sava uzņēmuma finansēm jebkurā vietā un laikā tikai ar īsziņas palīdzību.

Internetbankas sesijas beigas

Ja internetbankā neveiksiet nekādas darbības 15 minūtes, tad internetbankas lietošanas turpināšanai jums tiks prasīts ievadīt paroli. Laika ierobežojumi sniedz jums aizsardzību gadījumos, ja, atejot no datora, aizmirstiet iziet no internetbankas.

Lietotāja bloķēšana nepareizas paroles vai PIN ievades gadījumā

Ja, mēģinot ieiet internetbankā, vairākas reizes pēc kārtas tiek ievadīta nepareiza parole, tad lietotāja konts tiks bloķēts.

Sesijas sertifikāts

Visu Internetbankas datu plūsma ir šifrēta.

Internetbankas vietnes sertifikāts

Pirms savu pieejas kodu ievadīšanas pārliecinieties, ka interneta pārlūkprogrammas adreses ievadīšanas joslā ir ievadīta pareizā adrese. Savienojumam ir jābūt šifrētam, un to var pārbaudīt adreses joslā - adresei jāsākas ar https://... Interneta pārlūkprogrammas loga apakša ir redzama arī
ikona security icon. Šī ikona ir Verisign sertifikāta logo.