Smart-ID, kodu kalkulatori, eID

Izvēlies Smart-ID

Laiks nomainīt kodu karti pret drošāku autentifikācijas rīku

Swedbank izsniegtās kodu kartes ar ierobežotu funkcionalitāti būs derīgas tikai līdz 2019. gada septembrim, bet jau tagad aicinām iegūt kādu no citiem autentifikācijas līdzekļiem.

  • Ja tev IR viedtālrunis – kodu karti aizvieto ar bezmaksas Smart-ID
  • Ja tev NAV viedtālrunis – kodu kartes vietā saņem kodu kalkulatoru par īpašu cenu

Šāds lēmums tika pieņemts atbilstoši Eiropas Savienības komisijas deleģētajai regulai (ES) 2018/389, kas vēl vairāk pastiprina prasības internetbankas kodu karšu izmantošanā, tāpēc turpmāk lietot kodu kartes būtu ļoti apgrūtinoši un neērti.

Autentifikācijas rīki

Izmēģini!

Smart-ID

Kodu karte
No 09.09.2019 kodu kartes tiek slēgtas

Kodu kalkulators Digipass 260

eID karte
Lietotāju administrēšana
Mēneša un dienas limiti maksājumiem Atbilstoši līgumam* Atbilstoši
līgumam*, bet ne vairāk kā 50 EUR dienā/mēnesī
Atbilstoši līgumam* Atbilstoši līgumam*
Maksājums uz citu banku, ja summa ir mazāka par 30 EUR Kodu karte + SMS kods
Maksājums uz citu banku, ja summa ir lielāka par 30 EUR Kodu karte + SMS kods
Līgumu parakstīšana internetbankā Visus Ar izņēmumiem Ar izņēmumiem Visus
Lietošana ārzemēs
Izsniegšanas maksa Bezmaksas Netiek izsniegta Skatīt cenrādi Saskaņā ar PMLP cenrādi
Kur var iegādāties

Swedbank pilna servisa filiālēs

Netiek izsniegta Swedbank filiālē PMLP
Vairāk par Smart-ID Vairāk par kodu karti Vairāk par kodu kalkulatoru Vairāk par eID

* Attālināto bankas pakalpojumu līgumā noteiktajiem līguma un kontu limitiem.

Kas ir Smart-ID?

Smart-ID ir bezmaksas mobilā lietotne, ar kuru var ērti autorizēties, veikt maksājumus vai parakstīt līgumus internetbankā un mobilajā lietotnē.

Lai izmantotu Smart-ID, nepieciešams:

  • Viedtālrunis ar Android 4.1 (vai jaunāka versija) vai iOS 8.0 (vai jaunāka versija) operētājsistēmu;
  • Mobilais internets vai Wi–Fi pieslēgums.
  • Smart-ID veidi

  • Kā izveidot Smart-ID kontu?

Instrukcijas

Kā izveidot Smart-ID kontu?

Noskaties video

Kā izveidot Smart-ID kontu jaunā viedierīcē ar esošo Smart-ID?

Noskaties video

Kā ar Smart-ID pieslēgties internetbankai?

Noskaties video

Kā ar Smart-ID veikt maksājumu internetbankā?

Noskaties video

Kā ar Smart-ID pieslēgties mobilajai lietotnei?

Noskaties video

Kā ar Smart-ID veikt maksājumu mobilajā lietotnē?

Noskaties video

Ko darīt, ja esi aizmirsis PIN kodus?

Noskaties video

Kā izveidot Smart-ID kontu?

Aplūko instrukciju

Kā rīkoties ārkārtas gadījumos?

Ja esat nozaudējis savus internetbankas pieejas kodus vai jums ir aizdomas, ka tie varētu būt nonākuši svešās rokās, aicinām nekavējoties sazināties ar mums jebkurā laikā, jo mūsu apkalpošana ir pieejama visu diennakti. Banka nekavējoties bloķēs pieeju jūsu internetbankas lietotāja kontam, un neviena cita persona nevarēs piekļūt jūsu kontos esošajiem līdzekļiem mūsu bankā.

Zvaniet mums: +371 67 444 444

Lietotāja tiesības

Internetbankā jūs varat izmantot vairākus kontus vai arī izvēlēties vienu kontu. Jūs varat noteikt lietošanas režīmu atsevišķi katram lietotājam un kontam, tādējādi ierobežojot lietotāju tiesības, piemēram, atļaujot tikai apskatīt konta informāciju un liedzot veikt jebkādus maksājumus.

Uzņēmums var noteikt dažādas lietotāju tiesības, balstoties uz savām vajadzībām, kas ir iedalītas šādās grupās: maksājumu sagatavošana, informācija, maksājumi un visi pakalpojumi (informācija, maksājumi un līgumu noslēgšana). Papildus ir iespējams noteikt, ka maksājumiem nepieciešams dubults apstiprinājums: proti, pārsniedzot uzņēmuma noteikto summu, viena lietotāja veicamo maksājumu vienmēr jāapstiprina vēl vienam lietotājam, kuram ir tiesības veikt maksājumus no tā paša konta.

Lietotāju limiti

Katram lietotājam un katram kontam ir iespējams noteikt dienas un mēneša limitu. Dienas un mēneša limitus izvēlas atbilstoši savām un/vai sava uzņēmuma vajadzībām.
Limitus nosaka katram lietotājam atsevišķi, un tie neattiecas uz visiem kontiem. Jāņem vērā, ka kodu kartes gadījumā lietotāja limits var būt mazāks, bet nevar būt lielāks par 4500 EUR dienā un 4500 EUR mēnesī. Mainīt limitus var jebkurā Swedbank filiālē, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

Telefoniskas apstiprināšanas limiti

Izejošajiem maksājumiem ir iespējams noteikt telefoniskas apstiprināšanas limitus. Pārsniedzot šo limitu, bankas darbinieks zvanīs norādītajai kontaktpersonai un lūgs apstiprināt attiecīgo maksājumu un tā detaļas. Otrs variants ir tāds, ka jūsu uzņēmuma pārstāvis zvana uz bankas klientu apkalpošanas tālruni un apstiprina maksājumu, veicot autorizāciju. Maksājuma papildu apstiprināšana notiek telefoniski. Tas nozīmē, ka banka bez klienta akcepta neizpildīs maksājumus, kuri pārsniedz apstiprināšanas limitus.

Banka atzvanīšanu veic darba dienās laika posmā no 09:00 līdz 18:00. Ja darbiniekam sazvanīt klientu neizdodas, darbinieks to mēģinās atkārtoti bankas darba dienas laikā; ja tas neizdodas, tas tiks mēģināts vēlreiz nākamajā dienā. Ja klientu sazvanīt neizdodas arī tad, maksājums tiks anulēts.

Izmantojiet SMS bankas iespējas

Pieslēdziet informēšanu ar īsziņu izejošajiem maksājumiem un saņemiet SMS paziņojumu ikreiz, kad izejošais maksājums pārsniedz jūsu noteikto limitu. Šādi jūs vienmēr būsit lietas kursā par savām vai sava uzņēmuma finansēm jebkurā vietā un laikā tikai ar īsziņas palīdzību.

Internetbankas sesijas beigas

Ja internetbankā neveiksiet nekādas darbības 15 minūtes, tad internetbankas lietošanas turpināšanai jums tiks prasīts ievadīt paroli. Laika ierobežojumi sniedz jums aizsardzību gadījumos, ja, atejot no datora, aizmirstiet iziet no internetbankas.

Lietotāja bloķēšana nepareizas paroles vai PIN ievades gadījumā

Ja, mēģinot ieiet internetbankā, vairākas reizes pēc kārtas tiek ievadīta nepareiza parole, tad lietotāja konts tiks bloķēts.

Sesijas sertifikāts

Visu Internetbankas datu plūsma ir šifrēta.

Internetbankas vietnes sertifikāts

Pirms savu pieejas kodu ievadīšanas pārliecinieties, ka interneta pārlūkprogrammas adreses ievadīšanas joslā ir ievadīta pareizā adrese. Savienojumam ir jābūt šifrētam, un to var pārbaudīt adreses joslā - adresei jāsākas ar https://... Interneta pārlūkprogrammas loga apakša ir redzama arī
ikona security icon. Šī ikona ir Verisign sertifikāta logo.