Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Attālināta norēķinu konta atvēršana

  1. Sagatavo dokumentus konta atvēršanai, autorizējies un aizpildi pieteikumu.

    Apskati video, cik vienkārši tas ir.

  2. Saņem atbildi no bankas 1 darbdienas laikā.
  3. Paraksti līgumu internetbankā.

Svarīgi! Parakstīt līgumu attālināti var uzņēmuma paraksttiesīgā persona ar vienpersoniskām paraksttiecībām un derīgu personu apliecinošā dokumenta termiņu. Autorizācijai izmantojams Smart-ID kvalificētais paraksts (QES) vai eID.

  1. Piesaki konta atvēršanas tikšanos filiālē šeit, izvēloties konsultāciju tēmu “Uzņēmuma konta atvēršana”.
  2. Dodoties uz filiāli, sagatavo nepieciešamos dokumentus konta atvēršanai.

Filiāles vizītes laikā, būs jāaizpilda juridisko personu anketa un jāvizualizē dalībnieku struktūra.

Ja dibini uzņēmumu, tev nepieciešams pagaidu konts pamatkapitāla iemaksai. Skatīt šeit.

Dokumenti, kas nepieciešami norēķinu konta atvēršanai:

  • pārstāvju personu apliecinoši dokumenti (pase/e-ID karte);
  • īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti;*
  • uzņēmuma struktūras vizualizācija, ja vismaz viens no uzņēmuma dalībniekiem ir juridiska persona.

Ievēro!

Klienta izpētes ietvaros nepieciešamības gadījumā banka var pieprasīt papildus dokumentus.

*Ja uzņēmuma struktūrā ir vismaz viena ārvalstīs reģistrēta juridiska persona, jāiesniedz īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti, kas apliecina klienta dalībniekus (aktuālu juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdotu izziņu, kas izdota ne agrāk kā 30 dienas pirms izziņas iesniegšanas bankā).

Dokumenti, kas nepieciešami norēķinu konta atvēršanai:

  • pārstāvju personu apliecinoši dokumenti (pase/e-ID karte);
  • īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti;*
  • uzņēmuma struktūras vizualizācija, ja vismaz viens no uzņēmuma dalībniekiem ir juridiska persona.

Papildus dokumenti, ja uzņēmums reģistrēts ārvalstīs:

  • reģistrācijas faktu un juridisko adresi apliecinoši dokumenti;**
  • statūti/nolikums;
  • dokumenti, kas apliecina juridisko pārstāvju pilnvaras;
  • dokumenti, kas apliecina konta nepieciešamību Latvijā (piemēram, dokumenti ar sadarbības partneriem, skaidrojums par saimnieciskās darbības veikšanu Latvijā u.tml.).

Ievēro!

  • Nepieciešams iesniegt dokumentu oriģinālus vai notariāli apstiprinātas kopijas.
  • Dokumenti tiek pieņemti latviešu, angļu un krievu valodās.
  • Klienta izpētes ietvaros nepieciešamības gadījumā banka var pieprasīt papildus dokumentus.

*Ja uzņēmuma struktūrā ir vismaz viena ārvalstīs reģistrēta juridiska persona, jāiesniedz īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti, kas apliecina klienta dalībniekus (aktuālu juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdotu izziņu, kas izdota ne agrāk kā 30 dienas pirms izziņas iesniegšanas bankā).

** Reģistrācijas faktu un juridisko adresi apliecinoši dokumenti, kas izdoti ne agrāk kā 30 dienas pirms darījuma attiecību uzsākšanas (piemēram, reģistrācijas apliecība un/vai juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdota izziņa).

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Re, kā interesanti sanāca

KASKO Biznesam -15%

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.