Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Attālināta norēķinu konta atvēršana

  1. Sagatavo dokumentus konta atvēršanai, autorizējies un aizpildi pieteikumu.

    Apskati video, cik vienkārši tas ir.

  2. Saņemiet atbildi no bankas 1 darbdienas laikā.
  3. Parakstiet līgumu internetbankā.

Svarīgi! Parakstīt līgumu attālināti var uzņēmuma paraksttiesīgā persona ar vienpersoniskām paraksttiecībām un derīgu personu apliecinošā dokumenta termiņu. Ņemot vērā Personu apliecinošu dokumentu likumā veiktos grozījumus, informējam, ka, ja Latvijas pilsonis, Latvijas nepilsonis vai bezvalstnieks vēlas kļūt par Swedbank klientu un ja attiecīgās personas personu apliecinošam dokumentam beidzies derīguma termiņš laikposmā no 2020. gada 1. marta, konta atvēršana šādā situācijā ir iespējama tikai klātienē. Autorizācijai izmantojams Smart-ID kvalificētais paraksts (QES) vai eID.

Ja dibini uzņēmumu, tev nepieciešams pagaidu konts pamatkapitāla iemaksai. Skatīt šeit.

Dokumenti, kas nepieciešami norēķinu konta atvēršanai:

  • pārstāvju personu apliecinoši dokumenti (pase/e-ID karte);
  • īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti;*
  • uzņēmuma struktūras vizualizācija, ja vismaz viens no uzņēmuma dalībniekiem ir juridiska persona.

Ievēro!

Klienta izpētes ietvaros nepieciešamības gadījumā banka var pieprasīt papildus dokumentus.

*Ja uzņēmuma struktūrā ir vismaz viena ārvalstīs reģistrēta juridiska persona, jāiesniedz īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti, kas apliecina klienta dalībniekus (aktuālu juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdotu izziņu, kas izdota ne agrāk kā 30 dienas pirms izziņas iesniegšanas bankā).

Dokumenti, kas nepieciešami norēķinu konta atvēršanai:

  • pārstāvju personu apliecinoši dokumenti (pase/e-ID karte);
  • īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti;*
  • uzņēmuma struktūras vizualizācija, ja vismaz viens no uzņēmuma dalībniekiem ir juridiska persona.

Papildus dokumenti, ja uzņēmums reģistrēts ārvalstīs:

  • reģistrācijas faktu un juridisko adresi apliecinoši dokumenti;**
  • statūti/nolikums;
  • dokumenti, kas apliecina juridisko pārstāvju pilnvaras;
  • dokumenti, kas apliecina konta nepieciešamību Latvijā (piemēram, dokumenti ar sadarbības partneriem, skaidrojums par saimnieciskās darbības veikšanu Latvijā u.tml.).

Ievēro!

  • Nepieciešams iesniegt dokumentu oriģinālus vai notariāli apstiprinātas kopijas.
  • Dokumenti tiek pieņemti latviešu, angļu un krievu valodās.
  • Klienta izpētes ietvaros nepieciešamības gadījumā banka var pieprasīt papildus dokumentus.

*Ja uzņēmuma struktūrā ir vismaz viena ārvalstīs reģistrēta juridiska persona, jāiesniedz īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti, kas apliecina klienta dalībniekus (aktuālu juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdotu izziņu, kas izdota ne agrāk kā 30 dienas pirms izziņas iesniegšanas bankā).

** Reģistrācijas faktu un juridisko adresi apliecinoši dokumenti, kas izdoti ne agrāk kā 30 dienas pirms darījuma attiecību uzsākšanas (piemēram, reģistrācijas apliecība un/vai juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdota izziņa).

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kāds būs mans konta atlikums pēc 3 nedēļām?

Plāno savas finanses, izmantojot Tailwind naudas plūsmas prognozēšanas lietotni.

6 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma periods tikai Swedbank klientiem!

Uzzināt vairāk