Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Pieteikums konta atvēršanai uzņēmumiem

Pēc pieteikuma aizpildīšanas tiks uzsākta konta atvēršana. Jūs saņemsiet uzaicinājuma SMS no bankas doties uz filiāli parakstīt nepieciešamos dokumentus, kolīdz tie būs sagatavoti.

Par uzņēmumu

Šobrīd konta atvēršana juridiskām personām – nerezidentiem, kas nav reģistrēti Igaunijā vai Lietuvā, ir apturēta uz nenoteiktu laiku.
Atbalstot mūsu jauno klientu izaugsmi, nodrošinām vienu biznesa karti pirmajā gadā bez izsniegšanas un gada maksas.

Biznesa debetkarte uzņēmumam

Biznesa karte labi noder gan darījuma braucienu apmaksai, gan ikdienas pirkumu veikšanai uzņēmuma vajadzībām.
Jau 85% mūsu jauno klientu izvēlas saņemt biznesa debetkarti un ir aktīvi tās lietotāji.
Tiklīdz karte būs gatava, uz uzņēmuma norādīto mobilo tālruni saņemsiet īsziņu ar aicinājumu izņemt karti filiālē, kuru būsiet izvēlējies par konta atvēršanas dokumentu parakstīšanas vietu.

Kontaktinformācija Šo kontaktinformāciju izmantosim, lai sazinātos par konta atvēršanu, kā arī nodotu citu svarīgu bankas informāciju.

Dokumentu parakstīšanas vieta

Pilnīgi attālināta konta atvēršana diemžēl vēl nav pieejama, taču mēs pie tā strādājam.
Lūdzu, izvēlieties jums ērtāko filiāli, kurā parakstīt dokumentus.
Jebkas, kas mums ļautu padarīt labāku jūsu ikdienu.
Pēdējā solī mums vēl ir jāpajautā par patiesā labuma guvējiem, jo to nosaka likumdošanas prasības, kas jāievēro visām Latvijas bankām.

Klientu izpētei nepieciešamā informācija

Banku nozares prasības nosaka, ka šāda informācija jāņem vērā, izvērtējot jaunu kontu atvēršanu.

Lūdzu, precizējiet informāciju par politiski nozīmīgo personu

Kopsavilkums

Aicinām izteikt viedokli

"Swedbank" AS veic personas datu apstrādi atbilstoši Personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami "Swedbank" AS mājaslapā www.swedbank.lv sadaļā Noteikumi un jebkurā "Swedbank" AS klientu apkalpošanas vietā.

Paldies, Jūsu pieteikums par konta atvēršanu ir saņemts!

Nākamie soļi:

  • Pēc uzaicinājuma SMS saņemšanas no bankas gaidīsim uzņēmuma paraksttiesīgo personu filiālē uz pirmo tikšanos, lai iepazītos un parakstītu konta atvēršanai nepieciešamos dokumentus. Sarunai ieplānojiet 30 minūtes.
  • Līdzi paņemiet pasi vai eID karti!

Saskaņā ar normatīvajiem aktiem, kas nosaka prasības noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanai un citiem tiesību aktiem, klientam, uzsākot sadarbību ar banku, ir obligāti jāaizpilda klienta anketa. Klienta anketu filiālē var aizpildīt uzņēmuma paraksttiesīgā persona. Sadarbība ar klientu tiek uzsākta tikai pēc klienta anketas izvērtējuma. Konta atvēršana var aizņemt līdz 5 darba dienām.

Lūdzam iepazīties ar komisijas maksas apmēru saskaņā ar spēkā esošo cenrādi par pirmreizējo dokumentu izvērtēšanu rezidentiem un nerezidentiem.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Veiksmīgs e-veikals ar mazu mārketinga budžetu?

Vai tas ir iespējams? Un cik lielam jābūt mārketinga budžetam, lai e-veikals sasniegtu savu klientu? Par šiem un citiem jautājumiem uzzini no eksperta.

Skatīties video