Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Informācija par LEI kodu

Kas ir LEI kods un kam tas ir nepieciešams?

LEI (Legal Entity Identifier) ir starptautisks 20 zīmju kods, kas nepieciešams uzņēmumiem, kuri veic darījumus ar finanšu instrumentiem. Tas nodrošina globālās finanšu sistēmas uzraudzību un tirgus pārskatāmību. Kodam ir jāpiesakās, un to izsniedz sertificētas kompānijas. To par izdevīgiem nosacījumiem vari saņemt no mūsu partnera LEI Register

LEI kods nav nepieciešams, ja iegādāsities Robur vai citus biržā netirgotos ieguldījumu fondus. Visos pārējos darījumos ar finanšu instrumentiem to vajadzēs.

  • Jāizvēlas kāda no sertificētām organizācijām, kas piešķir LEI kodus.
  • Izvēlētās organizācijas mājaslapā ir jāiesniedz un jāapstiprina pieprasītā informācija par uzņēmumu.

Ierasti tas aizņem līdz piecām darbdienām.

LEI kodam ir noteikta reģistrācijas un gada abonēšanas maksa. Tādēļ, izvēloties LEI koda izsniedzēju, aicinām izvērtēt gan katras organizācijas LEI koda izsniegšanas kārtību, gan paredzamās izmaksas.

Banka reizi darba dienā automātiski saņem informācija par LEI koda reģistrā iekļautajiem uzņēmumiem. Papildu paziņošana nav nepieciešama.

Jautājumos par darījumiem ar finanšu instrumentiem, lūdzu, izmantojiet sev ērtāko saziņas veidu:

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kāds būs mans konta atlikums pēc 3 nedēļām?

Plāno savas finanses, izmantojot Tailwind naudas plūsmas prognozēšanas lietotni.

6 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma periods tikai Swedbank klientiem!

Uzzināt vairāk