Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Informācija par LEI kodu

Lai veiktu darījumus ar finanšu instrumentiem, uzņēmumiem būs nepieciešams LEI kods

Ar mērķi veicināt vēl lielāku globālā finanšu tirgus caurskatāmību un paredzamību, kā arī tā dalībnieku spēcīgāku aizsardzību pret iespējamām globālām finanšu turbulencēm, Eiropas Savienības likumdošanas iestādes ir pieņēmušas vairākas direktīvas un regulas, kas vērstas uz globālās finanšu sistēmas ilgtspējas nostiprināšanu.

Tādējādi 2018. gada 3. janvārī stāsies spēkā MiFID II (Markets In Financial Instruments Directive) direktīva, kas paredz, ka, lai veiktu darījumus ar finanšu instrumentiem, bez jau esošā uzņēmumu reģistra koda, ko izsniedz katras valsts uzņēmumu reģistri, turpmāk uzņēmumiem būs nepieciešams vēl papildu unikāls starptautiskais kods - LEI (Legal Entity Identifier). Šo kodu izsniegs starptautiskas, sertificētas kompānijas. LEI kods turpmāk kalpos par globālu atpazīšanas zīmi tiem uzņēmumiem vai organizācijām, kas veic darījumus ar finanšu instrumentiem.

Savukārt saskaņā ar regulu par ārpusbiržas atvasinātajiem instrumentiem, centrālajiem darījumu partneriem un darījumu reģistriem (EMIR - European Market Infrastructure Regulation) prasība par LEI koda nepieciešamību stāsies spēkā jau 2017. gada 1. novembrī.

Lai pēc iespējas savlaicīgāk un vienkāršāk varētu sagatavoties jaunajām prasībām, piedāvājam iepazīties ar atbildēm uz jautājumiem, kas jums varētu rasties.

  • Kas ir LEI kods?

  • Kam ir nepieciešams LEI kods?

  • Kādu finanšu instrumentu izmantošanai LEI kods ir nepieciešams?

  • Kādam mērķiem šie kodi tiek ieviesti?

  • Kas izsniedz LEI kodus?

  • Kā var pieteikties LEI koda saņemšanai?

  • Cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu LEI kodu?

  • Vai LEI kods ir nepieciešams arī tad, ja netiek veikti jauni darījumi ar finanšu instrumentiem?

  • Vai, reģistrējot LEI kodu, ir jārēķinās ar izmaksām?

  • Kas notiks, ja LEI kods netiks reģistrēts?

  • Kā informēt banku, ka LEI kods ir saņemts?

  • Kā mainīsies sadarbība ar banku finanšu tirgus darījumu veikšanā?

  • Ar ko sazināties, ja rodas papildu jautājumi?

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo