Uzmanies no krāpniekiem, kuri zvana un lūdz nosaukt kartes, internetbankas datus vai Smart-ID kodus. Atceries - ar Smart-ID vai kodu kalkulatoru apstiprini tikai tādas darbības, kuras pats esi ierosinājis (piemēram, pievienojies internetbankai, veic maksājumus, reģistrē jaunā ierīcē mobilo lietotni utt.)

Kā pasargāt savu naudu no krāpniekiem?

Pašlaik vizītes filiālē pieejamas tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikt vizīti

Ārvalstu konta atvēršana

Atveriet kontu ārzemēs, pat neizbraucot no Latvijas!

Ar Swedbank starpniecību ir iespēja atvērt ārvalstu kontu Swedbank grupas bankās.

Uzņēmums var kļūt par lietotāju:

  • norēķina kontam;
  • internetbankai uzņēmumiem;
  • SWIFT pakalpojumiem.
Cenrādis
Kontu ārzemēs starptautiskas uzņēmējdarbības nodrošināšanai var atvērt tikai Swedbank klienti.

Pieteikumu konta atvēršanai var iesniegt uzņēmuma paraksttiesīgā persona, nosūtot bankas ziņojumu internetbankā, zvanot uz telefonbanku vai apmeklējot tuvāko Swedbank filiāli.

Pieteikumā jānorāda, kurā bankā un kāpēc vēlaties atvērt kontu. Konta atvēršanas procedūras ilgums ir atkarīgs no izvēlētās bankas.

Nosacījumi, lai atvērtu kontu ārzemju bankā:

  1. uzņēmumam pēdējo sešu mēnešu laikā ir jāveic aktīvi norēķini Swedbank ietvaros;
  2. uzņēmumam ir jābūt saiknei ar valsti, kurā tas vēlas atvērt kontu; konta atvēršanai ir jābūt pamatotai un saistītai ar uzņēmuma darbību;
  3. ar konta atvēršanu saistītie dokumenti tiek parakstīti klātienē mājasbankā;
  4. ar konta atvēršanu saistītajiem dokumentiem jābūt noformētiem angļu valodā.

Pēc iesnieguma un visu nepieciešamo dokumentu konta atvēršanai saņemšanas, tie tiks nosūtīti sadarbības uzsākšanas izvērtēšanai uz Jūsu izvēlēto Swedbank Grupas banku.
Pieprasītā informācija satur personas datus un mēs apstrādāsim šos personas datus atbilstoši Bankas Personas datu apstrādes principiem.

Plašākai informācijai, lūdzu, sazinieties ar sava uzņēmuma menedžeri bankā, rakstiet e-pasta vēstuli uz cashmanagement@swedbank.lv vai nosūtiet bankai ziņojumu internetbankā.