Dokumentu inkaso

Norādiet savu kontaktinformāciju, un mēs piezvanīsim 1 darba dienas laikā!
+371

Swedbank AS veic personas datu apstrādi atbilstoši Personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami Swedbank AS mājaslapā www.swedbank.lv un jebkurā „Swedbank” AS filiālē.

Paldies! Jūsu pieteikums ir nosūtīts.
Mūsu konsultants telefoniski sazināsies ar Jums 1 darba dienas laikā un informēs Jūs par finansēšanas nosacījumiem un līguma noformēšanas kārtību.
Pieteikumu nosūtīt neizdevās!

Elastīga un droša starptautisko tirdzniecības darījumu apmaksa

Noderēs starptautisko preču pārvadājumu darījumos. Norēķini starp darījuma pusēm notiek tikai tad, kad saņemti dokumenti, kas pierāda preču nosūtīšanu pircējam.

  • Aizstāj priekšapmaksas nepieciešamību pircējam;
  • Pārdevējam garantē, ka dokumenti pircējam tiks nodoti tikai pēc preču apmaksas.

Padarīt elastīgākus norēķinus starptautiskajās tirdzniecības operācijās.

Izmantot Dokumentu inkaso gadījumos, kad pārdevējs negrib sūtīt preci pircējam uz "open account" principa pamatiem, (t.i., pārdevējs gaida apmaksu kaut kad nenosakāmā laikā pēc preces nosūtīšanas), taču attiecības starp pircēju un pārdevēju ir pietiekoši stabilas un ilglaicīgas, lai nebūtu nepieciešamības pieprasīt akreditīvu vai apmaksas garantiju.

Dokumentu inkaso ir izdevīgs pārdevējam:

  • kad pārdevējam nav šaubu par pircēja maksātspēju vai vēlmi izdarīt apmaksu par precēm,
  • politiskā un ekonomiskā situācija pircēja valstī ir stabila,
  • pārdevēja valstī nav noteikti valūtas maksājumu ierobežojumi.

Dokumentu inkaso ir izdevīgs pircējam:

  • kad nav jāizdara priekšapmaksa par preci, bet gan jāmaksā, kad ir dokumenti, kas pierāda preces nosūtīšanu pircējam,
  • "Documents against Acceptance" gadījumā pircējam ir iespēja vispirms realizēt preci un tikai pēc tam norēķināties ar pārdevēju.

Pārdevējam dokumentu inkaso dod pārliecību, ka preču dokumenti tiks atdoti pircējam tikai tad, kad par tiem būs izdarīta apmaksa vai arī pircējs būs devis apņemšanos samaksāt noteiktā laikā.

Dokumentu inkaso noformēšanas soļi

Eksporta inkaso - Jūs esat pārdevējs un vēlaties nosūtīt dokumentus inkaso apmaksai.

  1. Aizpildiet veidlapu "Dokumentu inkaso uzdevums".
  2. Dokumentus kopā ar paraksttiesīgās personas parakstītu veidlapu iesniedziet filiālē.
  3. Dokumenti tiks nosūtīti veidlapā norādītajai bankai, lai veiktu apmaksu saskaņā ar Jūsu instrukcijām.

Importa inkaso - Jūs esat pircējs, esat saņēmis bankas paziņojumu par inkaso dokumentu saņemšanu un vēlaties veikt to apmaksu.

  1. Internetbankā aizpildiet Dokumentu inkaso rīkojuma formu:
  2. Saņemot internetbankas rīkojumu par inkaso apmaksu, banka veiks inkaso apmaksu, debetējot Jūsu norādīto kontu, un izsniegs Jums inkaso dokumentus filiālē vai nosūtīs tos Jums ar kurjerpastu.
Pircējs drīkst izdarīt daļēju apmaksu vai veikt apmaksu pa daļām tikai tad, ja to savās maksājuma instrukcijās ir paredzējusi pārdevēja banka.

Kontakti

Lai noskaidrotu, kurš no finansēšanas risinājumiem ir piemērots tieši jūsu uzņēmumam, piesakieties konsultācijai!

Saņemt konsultāciju!

Noderīgas saites

Cenrādis