Saskaroties ar kredītmaksājumu veikšanas grūtībām, Swedbank un Swedbank Līzings piedāvā šādus risinājumus:
Nekādi īpaši dokumenti nav nepieciešami.
Pamatsummas atmaksas atlikšana attiecas uz tiem kredītproduktiem, kam ir grafiks ar ikmēneša pamatsummas maksājumu, tai skaitā līzingu.
Visbiežāk atbildi saņemsiet dažu dienu laikā, taču atsevišķi gadījumi prasīs ilgāku izvērtējumu. Tāpat atbildes saņemšanas laiku ietekmē pieteikumu skaits, kas liela apjoma gadījumos var prasīt vairāk laika, bet šobrīd nodrošinām atbildes pāris dienu laikā.
Ja radīsies pauze tirdzniecībā, ierosinām nesteigties ar POS iekārtas atpakaļ atdošanu bankai, bet aicinām katru klientu vērsties bankā, rakstot bankas ziņojumu un informējot par situāciju – mēs individuāli izvērtēsim katru pieteikumu un palīdzēsim rast risinājumu uzņēmuma izmaksu mazināšanai.
Pēc izmaiņu noformēšanas jaunais grafiks būs pieejams internetbankā.
Individuāli risinājumi ir iespējami, par tiem lūdzam rakstīt bankas ziņojumu.
Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!