Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

E-rēķini

Gudra un videi draudzīga rēķinu pārvaldība

  • Ērti – rēķini tiek apmaksāti automātiski.
  • Gudri – vienkāršs imports uz jūsu grāmatvedības sistēmu.
  • Mūsdienīgi – paziņojumi par e-rēķinu statusiem.
  • Videi draudzīgi – papīra rēķini vairs nebūs nepieciešami.
Pieteikties e-rēķinam

E-rēķins ir rēķins, ko nosūta, saņem un apstrādā elektroniski papīra rēķinu vietā.

  1. E-rēķini ir ērts un ātrs veids, kā apmaksāt regulāros maksājumus, piemēram, rēķinus par internetu vai mobilajiem pakalpojumiem, komunālajiem maksājumiem, apdrošināšanas maksājumiem u.tml.
  2. E-rēķinus var apskatīt, izdrukāt, saglabāt un arhivēt, kā arī pārbaudīt to apmaksas statusu.
  3. Pēc E-rēķinu saņemšanas internetbankā tie ir pieejami 18 mēnešus.
  1. E-rēķiniem varat pieteikties internetbankā. Norādiet, vai vēlaties, lai e-rēķins tiktu apmaksāts automātiski.
  2. Pakalpojumu sniedzējs e-rēķinu nosūtīs uz jūsu internetbanku.
  3. E-rēķinus var apmaksāt kā vienkāršu maksājumu. Ja pieslēgsiet automātisko apmaksu, e-rēķini tiks apmaksāti automātiski.

Pieteikties e-rēķinam

Ja vēlaties savus e-rēķinus maksāt pats, piesakieties e-rēķiniem bez automātiskās apmaksas. Pieteikt

Pieteikties e-rēķinam un pieslēgt automātisko apmaksu

Ja vēlaties, lai jūsu e-rēķini tiktu apmaksāti automātiski, pieslēdziet automātisko apmaksu vienlaikus ar e-rēķina pieteikšanu. Pieteikt

Pieslēgt tikai automātisko apmaksu

Saņemtajiem e-rēķiniem varat pieslēgt automātisko apmaksu.

Visi turpmākie e-rēķini tiks apmaksāti automātiski. Pirms automātiskās apmaksas pieslēgšanas saņemtie rēķini ir jāapmaksā manuāli.

Saņemtie e-rēķini
E-rēķinu arhīvs

E-rēķiniem un/vai automātiskai rēķinu apmaksai internetbankā var pieteikties tie uzņēmuma pārstāvji, kuriem ir piešķirtas lietotāja tiesības darboties ar konkrēto uzņēmuma bankas kontu, kas tiks norādīts kā e-rēķina piegādes un/vai apmaksas konts.


Uzņēmumi, kas piedāvā e-rēķinu pakalpojumu Swedbank internetbankā:

Uzņēmums Papildu informācija
AS TV PLAY BALTICS LATVIJAS FILIĀLE
BALTCOM TV elektronisko sakaru un elektroenerģ.pakalpojumi
BALTICOM AS
BITE LATVIJA SIA
LATVIJAS MOBILAIS TELEFONS SIA (LMT) Nepiedāvā saņemt e-rēķinu par citu personu
TELE2 Nepiedāvā saņemt e-rēķinu par citu personu
TELEGRUPA BALTIJA

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
AGA SIA
AUCES KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI SIA
BaltEst apsaimniekošana
CĒSU PILSĒTAS SABIEDRĪBA AR IEROBEŽOTU ATBILDĪBU VINDA
CLEANHOUSE SIA
CLEAN R SIA
DAUGAVPILS DZĪVOKĻU UN KOMUNĀLĀS SAIMNIECĪBAS UZŅĒMUMS, SIA
DAUGAVPILS SILTUMTĪKLI, PAŠV.A/S
DOBELES KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI SIA
DOBELES ŪDENS
ELEKTRUM (AS LATVENERGO)
GREN JELGAVA SIA
GROBIŅAS NAMSERVISS SIA
INTER UNICO SIA (Komunālie maksājumi / namu apsaimniekošana)
JELGAVAS NOVADA KU SIA
Jūrmalas ūdens
KOMUNĀLSERVISS TILDE SIA
KULDĪGAS KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI
NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA PĀRVALDE
Madonas ūdens SIA
ORNAMENTS SIA
RĪGAS NAMU PĀRVALDNIEKS SIA Pieteikt e-rēķinu var tikai uzņēmumā
RĪGAS ŪDENS SIA
SALDUS NAMU PĀRVALDE SIA
SELECTUM HOME SIA
SIA DMP pakalpojumu rēķins
Talsu namsaimnieks SIA
Talsu ūdens SIA
ŪDEKA PSIA
VALMIERAS NAMSAIMNIEKS
VENTSPILS LABIEKĀRTOŠANAS KOMBINĀTS PSIA
VENTSPILS NEKUSTAMIE ĪPAŠUMI PAŠVALDĪBAS SIA
Ventspils siltums PSIA
WEI RED SIA
WESEMANN-SIGULDA SIA
WEST EAST INDUSTRIES AS
WESTBALT GROUP SIA
ZAAO atkritumu apsaimniekošana

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
AAS BALTA
ADB GJENSIDIGE LATVIJAS FILIĀLE
COMPENSA LIFE VIENNA INSURANCE GROUP SE LATVIJAS FILIĀLE
ERGO INSURANCE SE LATVIJAS FILIĀLE
MANDATUM LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED LATVIJAS FILIĀLE
SEB DZĪVĪBAS APDROŠINĀŠANA
SEB LĪZINGS SIA
SEESAM INSURANCE AS LATVIJAS FILIĀLE
SWEDBANK LIFE INSURANCE SE Pieteikt e-rēķinu var tikai uzņēmumā
SWEDBANK LĪZINGS SIA
Swedbank P&C Insurance AS Latvijas fil.

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
G4S LATVIA AS Nepiedāvā saņemt e-rēķinu par citu personu
SECURITAS LATVIA SIA
SKONTO APSARDZES DIENESTS

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Uzņēmums Papildu informācija
DZIRKSTELE SIA
LAIKRAKSTS ZIEMEĻLATVIJA SIA
Mārupes novada pašvaldība Interešu izglītība
NOMO.LV AS
REĢIONU MEDIJI SIA, Rēķins
Sporta klubs SunFit
TUKUMA NOVADA PAŠVALDĪBA
VALMIERAS PILSĒTAS PAŠVALDĪBA
Ventspils Izglītības pārvaldes PII: bērna uzturēšanas maksa
ŽURNĀLS SANTA SIA
Žurnālu abonements E-Kioskā (Dienas Žurnāli) Pieteikt e-rēķinu var tikai uzņēmumā

* Šī ir uzņēmumu sniegta informācija, par kuru banka nav atbildīga.

Nevarat atrast savu pakalpojumu sniedzēju šeit? Iesakiet mums šo uzņēmumu.

Tehniska kļūda

Iesakiet mums uzņēmumu

Lūdzu, aizpildiet visus obligātos laukus!
Paldies par ieteikumu!
Tuvākajā laikā sazināsimies ar šo uzņēmumu, lai piedāvātu iespēju izmantot e-rēķinu.

Saņemtos e-rēķinus var apmaksāt, veicot vienkāršos maksājumus vai pieslēdzot automātisko apmaksu.

E-rēķinu automātiska apmaksa ļauj:

  1. Noteikt maksimālo mēneša summu, ko atļauts norakstīt no konta.
  2. Izvēlēties e-rēķinu maksāšanas dienu – 2 dienas pēc saņemšanas, rēķina samaksas termiņa dienā vai 2 dienas pirms tās. E-rēķina samaksas termiņa dienu nosaka attiecīgais pakalpojumu sniedzējs.
  3. Atļaut e-rēķina daļēju apmaksu. Tas ļauj segt noteiktu saņemtā e-rēķina daļu, ja kontā attiecīgajā brīdī nepietiek līdzekļu visa rēķina apmaksai.

E-rēķinus varat apmaksāt pats Internetbankā. Maksājuma uzdevumā dati tiks aizpildīti automātiski no saņemtā e-rēķina.

Pakalpojums Cena, EUR
Regulārie maksājumi
Regulāro maksājumu rīkojuma reģistrācija, izmaiņu veikšana Izdevīgāk internetbankā 0,00 - 4,13 + PVN Internetbankā - 0,00
Filiālē/TB - 4,13 + PVN
Regulāro maksājumu veikšana Sk. Maksājumi Maksājuma cena ir saskaņā ar spēkā esošo maksājumu cenrādi uz savu vai citas personas kontu Swedbank, uz citu banku Latvijā un uz ārzemēm.
Regulāro maksājumu rīkojuma izbeigšana pirms termiņa beigām Bez maksas
E-rēķini
E-rēķina saņemšanas pieteikuma vai automātiskās apmaksas līguma reģistrācija, izmaiņu veikšana 0,00 - 4,13 + PVN Internetbankā - 0,00
Filiālē/TB - 4,13 + PVN

Filiālē veicot abas darbības vienlaikus - gan piesakot e-rēķina saņemšanu, gan noslēdzot līgumu par e-rēķina automātisko apmaksu -, tiek ieturēta viena komisijas maksa.
E-rēķina saņemšana Izdevīgāk internetbankā Bez maksas Uzņēmumu saraksts, kuri piedāvā e-rēķinu.
E-rēķina apmaksa Sk. Maksājumi Maksājuma cena ir saskaņā ar spēkā esošo maksājumu cenrādi uz citas personas kontu Swedbank un citu banku Latvijā.
E-rēķina automātiskās apmaksas līguma izmaiņas vai pārtraukšana, atteikšanās no e-rēķina Izdevīgāk internetbankā Bez maksas

Spēkā no 01.05.2015.

  • Pārbaudiet, vai e-rēķina pieteikšanas brīdī norādītais bankas konts ir aktīvs. Ja tas ir slēgts, aizpildiet jaunu e-rēķina pieteikumu un norādiet tajā aktīvu bankas kontu.
  • Pārbaudiet iesniegtā e-rēķina pieteikuma veidu. Tam jābūt atzīmētam kā “Pieteikts”. Ja tas ir atzīmēts kā “Atcelts", jāaizpilda jauns e-rēķina pieteikums.
  • Pārbaudiet, vai esat pakalpojuma faktiskais saņēmējs - vai līgums ir noformēts uz jūsu vārda. Pretējā gadījumā e-rēķinu nesaņemsiet, jo pieteikums jāaizpilda pakalpojumu faktiskajam saņēmējam.
  • Ja e-rēķins ir veiksmīgi pieteikts, bet tomēr to neesat saņēmis, sazinieties ar pakalpojumu sniedzēju.
  • Pārbaudiet, vai ir saņemts e-rēķins. Ja nav, lūdzu, sazinieties ar savu pakalpojumu sniedzēju.
  • Pārbaudiet, vai līgums par automātisko apmaksu ir spēkā. Ja tā darbība ir beigusies, jaunu līgumu var noslēgt šeit.
  • Pārliecinieties, vai automātiskā apmaksa e-rēķinam tiešām ir pieslēgta. Ja nav, to var pieslēgt šeit. Ņemiet vērā, ka visi pirms automātiskās apmaksas līguma noslēgšanas saņemtie e-rēķini jāapmaksā manuāli.
  • Pārbaudiet saņemtajā e-rēķinā norādīto summu. Ja tā pārsniedza automātiskās apmaksas līgumā noteikto maksimālo ikmēneša summu, tad apmaksa nav bijusi iespējama. Šajā gadījumā e-rēķins jāmaksā manuāli. Turklāt, lai nākotnē automātiskā apmaksa notiktu, nepieciešams palielināt automātiskās apmaksas maksimālo limitu, un to var izdarīt internetbankā šeit.
    Ņemiet vērā, ka drošāk maksimālo ikmēneša limitu ir noteikt augstāku par savu parasto e-rēķinu summu – tas būs noderīgi, piemēram, ja pirmais e-rēķins ir par divu mēnešu žurnāla abonementu u.tml.
  • Pārbaudiet norēķinu konta atlikumu - iespējams, ka samaksas dienā kontā nav bijis pietiekami daudz līdzekļu. Šajā gadījumā banka mēģinās veikt automātiskās apmaksas darījumu vēl 2 dienas. Ja šo 2 dienu laikā kontā nebūs pietiekami daudz līdzekļu, e-rēķinam var tikt veikta daļēja apmaksa (ja esiet šādu variantu izvēlējies, to pasūtot) gadījumā, ja kontā būs vismaz 50% e-rēķina summas. Ja līdzekļu nav pietiekami 50% rēķina apmaksai, tad e-rēķins pašam jāmaksā manuāli, jo tas tiek atzīmēts kā „Nesamaksāts”.

Lai internetbankā uzņēmumiem veiktu ar e-rēķiniem saistītas darbības, lietotājam jābūt piešķirtām tiesībām rīkoties ar bankas kontu, kas tiek izmantots kā e-rēķinu piegādes un apmaksas konts:

Internetbanka uzņēmumiem
Darbība Maksājumu sagatavošanas režīms Informatīvais režīms Darījumu režīms Pilnais režīms
Pieteikuma iesniegšana e-rēķinu saņemšanai
Saņemta e-rēķina atvēršana
Saņemta e-rēķina manuāla apmaksa ar pogu “Maksāt”
E-rēķinu saņemšanas pārtraukšana
E-rēķinu automātiskās apmaksas līguma noslēgšana
E-rēķinu automātiskās apmaksas līguma pārtraukšana
  • Uzņēmuma pārstāvji e-rēķinu saņemšanu var pārtraukt, autorizējoties internetbankas uzņēmumiem, sadaļā “Pieteikumi un līgumi”, zvanot pa tālruni +371 67 444 444, Swedbank filiālēs, kā arī pie attiecīgā pakalpojumu sniedzēja.
  • Lūdzam ņemt vērā, ka internetbankā e-rēķinu saņemšanu pārtraukt var tie uzņēmuma pārstāvji, kuriem ir atbilstošas tiesības attiecībā uz bankas kontu, kas tiek izmantots kā e-rēķina piegādes konts.
Šādos gadījumos pieteikt jaunu e-rēķinu, mainīt datus (piemēram, konta numuru, uz kuru e-rēķins tiek iesūtīts) vai atteikties no e-rēķina saņemšanas var, sazinoties ar pašu e-rēķina sūtītāju.

Ātra e-rēķinu iesūtīšana!

Saņemiet e-rēķinus uzreiz savā grāmatvedības programmā.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kāds būs mans konta atlikums pēc 3 nedēļām?

Plāno savas finanses, izmantojot Tailwind naudas plūsmas prognozēšanas lietotni.

6 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma periods tikai Swedbank klientiem!

Uzzināt vairāk