Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Mobilā lietotne

Swedbank lietotne – banka tavās rokās!

  • Jaunums! Mobilie bezkontakta maksājumi – maksā ar telefonu
  • Biometrija – autorizējies un apstiprini maksājumus ar pirksta nospiedumu vai sejas identifikāciju
  • Mobilie paziņojumi – esi informēts par uzņēmuma kontā notiekošo bez maksas

Pieejama operētājsistēmas versijām: iOS 14.0 (vai jaunāka) un Android 5.0 (vai jaunāka).

Lejupielādē:

iPhone mobilā lietotne Android mobilā lietotne

Jaunumi!

Apskati kartes PIN kodu

Jebkurš kartes lietotājs, kuram ir piekļuve uzņēmuma internetbankai, var apskatīt savas kartes PIN kodu Swedbank lietotnē.

Tas ir droši, viegli un ērti, ja esi aizmirsis savu sākotnējo PIN kodu vai nevari to vairs atcerēties pēc nomaiņas.

  • Viegli – PIN koda apskates iespēja ir pieejama Swedbank lietotnes sadaļā “Kartes”.
  • Droši – PIN kodu var apskatīt tikai autentificējoties.
  • Ērti – nav jāpasūta jauna karte un jāgaida tās piegāde, ja gadās aizmirst savu PIN kodu.
  • Personalizēti – PIN kodu lietotnē var apskatīt tikai kartes īpašnieks, kuram uzņēmuma internetbankā ir piekļuve kartei piesaistītajam kontam. Lai lietotnē apskatītu savas kartes PIN kodu, jāautorizējas un jānospiež uz sadaļas “Kartes” apakšējās izvēlnes. Kad esi izvēlējies kādu no savām kartēm, jaunā iespēja ir pieejama pie kartes informācijas un saucas “Kartes PIN”. Pēc nospiešanas darbība būs jāapstiprina ar savu izvēlēto autentifikācijas metodi. Pēc tam kartes PIN kods tiks parādīts uz 30 sekundēm. Izmantojot šo iespēju, jābūt piesardzīgam, uzmanoties, lai PIN kodu neredzētu neviena cita persona.

Biometrija

Biometrijas dati ir ērtākais veids, kā autorizēties un apstiprināt maksājumus Swedbank mobilajā lietotnē. Tā ļauj izmantot personas unikālos datus, kā pirksta nospiedumu vai sejas identifikāciju, lai:

  • Droši pievienotos lietotnei.
  • Āri apskatītu konta atlikumu.
  • Apstiprinātu maksājumus (līdz 100 eur, 10 maksājumi pēc kārtas).
  • Piekļūtu lietotnes pakalpojumiem bez papildu autorizācijas internetbankā.

Digitalizētās kartes

Tagad vari pārvaldīt savas digitalizētās kartes dažādos digitālajos makos un apskatīt ar tām saistītos pakalpojumus (ja to sniedzēji izmanto digitalizēto karšu risinājumu).

  • Apskati sarakstu ar vietnēm, kur tava digitalizētā karte ir piesaistīta, tostarp, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay u.c., kā arī pakalpojumus ar regulāro apmaksu, piemēram, Netflix, Spotify u.c.
  • Vari arī pārvaldīt savas digitalizētās kartes digitālajos makos, tās apturot vai izdzēšot.
  • Iespēja pieejama visām Mastercard norēķinu kartēm.

Apskaties pamacību

Mobilie paziņojumi un logrīks

Esi informēts par klientu maksājumiem uzņēmuma kontā, saņemot bezmaksas paziņojumus. Ērti ieslēdz/izslēdz mobilos paziņojumus mobilajā lietotnē.

Izmanto logrīku, lai ātri apskatītu savu konta atlikumu:

  • Uzstādi logrīku savas viedierīces sākumekrānā
  • Apskati konta atlikumu bez pievienošanās mobilajai lietotnei

Apskaties, kā pievienot logrīku:

Papildus jaunajām funkcijām esam uzlabojuši arī iecienītākās un ierastākās funkcijas, lai tās varētu turpināt izmantot jaunā veidā.

Šajā sadaļā redzēsiet visus sava uzņēmuma Swedbank kontus, kā arī pēdējos pārskaitījumus. Varat izvēlēties sev ērtāko kontu un pēdējo pārskaitījumu parādīšanas veidu:

  • Visi konti vienā logā
  • Katrs konts atsevišķi

Jebkuru no pēdējiem maksājumiem var viegli izvēlēties kā jauna maksājuma sagatavi.

Mēs zinām, ka reizēm maksājumi ir tiešām steidzami, tādēļ esam sagrupējuši maksājumus tā, lai tos būtu ērti pārskatīt un ātri izvēlēties nepieciešamo:

  • Visbiežāk veiktie maksājumi
  • Maksājumi starp saviem kontiem
  • Definētie maksājumi
  • Zibmaksājumi uz citu banku Latvijā, kas ir pievienojusies zibmaksājumu sistēmai
  • Jauna maksājuma sagatavošana

Pārvaldi biznesa kartes mobilajā lietotnē:

  • Bloķē un atbloķē karti uz 10 dienām.
  • Apskati kartes PIN kodu.
  • Maini kartes limitus.
  • Aktivizē bezkontakta maksājumus (funkcionalitāte pieejama tikai uzņēmuma juridiskajam pārstāvim):
    • e-makos, piemēram, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay un citviet;
    • pakalpojumus, kuru regulārai apmaksai tiek izmantota digitalizētā karte, piemēram, Netflix, Amazon, Uber un tamlīdzīgi.

Apskaties pamacību

Svarīgi! Daži abonementi un pakalpojumi var neparādīties pārdevēja izmantotā tehniskā risinājuma dēļ.

Šī funkcionalitāte būs noderīga, uzņēmējiem, kuriem svarīgi uzzināt par klientu veiktajiem maksājumiem nekavējoties.

  • Viegli ieslēgt/izslēgt mobilos paziņojumus mobilajā lietotnē
  • Saņem mobilos paziņojumus par uzņēmuma kontā notiekošo bez maksas

Kā banka ar plašu produktu un pakalpojumu klāstu ticam, ka jaunā sadaļa Pakalpojumi pavērs plašākas iespējas vēl ērtākai pakalpojumu saņemšanai.

  • Uzņēmumu kredīti
  • Minitermināļi (mPOS)
  • Iespēja pieteikties jauniem pakalpojumiem

Sazinieties ar mums, kā un kad jums ērtāk:

  • Pa telefonu
  • Pa e-pastu
  • Piesakiet konsultāciju
  • Filiālē - ieskatieties filiāļu kartē, kas integrēta mobilajā lietotnē

Jaunā Swedbank Latvija lietotne ir pieejama jebkurai viedierīcei (tālrunim, planšetei u.tml.) ar šādām operētājsistēmas versijām:

  • iOS: 14.0 vai jaunāka
  • Android: 5.0 vai jaunāka

Lai izmantotu biometriju:

  • Ierīcei ir jābūt ar pirkstu nospiedumu vai sejas atpazīšanas sensoru
  • Android: 6.0 versija
  • iOS: 14.0 versija
  • Dodies uz Google Play vai App Store
  • Lejupielādē Swedbank Latvija lietotni

Baudi ērtu ikdienas pakalpojumu lietošanu!

Ievēro! Atjauninājums būs pieejams tikai ierīcēm ar operētājsistēmām, kas norādītas sadaļā “Nosacījumi”.
  • Viedtālrunis vai planšetdators vienmēr jāaizsargā ar paroli.
  • Nedrīkst ļaut citām personām izmantot savu viedtālruni vai planšetdatoru.
  • Jāinstalē pretvīrusu programma.
  • Aktivizējot biometriju, vienmēr ievērojiet ierīces ražotāja norādījumus.

Smart-ID - bezmaksas mobilā lietotne, ar kuru ērti autorizēties, veikt maksājumus internetbankā un mobilajā lietotnē.

Izmantojiet karšu mini termināli kopā ar viedtālruni vai planšetdatoru, lai nodrošinātu saviem klientiem izcilu norēķinu pieredzi.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

KASKO kad? Pirms veiksme uzgriež muguru

Autovadītājs nevar paļauties uz veiksmi, bet tikai uz sevi un saviem lēmumiem. Lai būtu finansiāli pasargāts, notiekot negadījumam ar auto, izvēlies KASKO apdrošināšanu.