Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Maksājumu un kontu drošība

Kā pasargāt savu naudu no krāpniekiem?

  • Nekad nevienam nenosauc savu lietotāja numuru, PIN kodus vai kartes informāciju (arī tad, ja cilvēks, kas to prasa, uzdodas par bankas darbinieku)
  • Nekādā gadījumā neapstiprini darījumus vai autorizēšanās mēģinājumu internetbankā vai lietotnē, ko neesi ierosinājis pats
  • Ja tev ir šaubas par kādu maksājumu, naudu nepārskaiti

Banku krāpniecības veidi

Krāpnieki izmanto dažādas metodes un kanālus, lai mēģinātu izkrāpt tev naudu. Iepazīsties, kā darbojas visizplatītākās shēmas, un uzzini, kā vari pasargāt savu naudu.

1. Internetbankas krāpniecība

Uzzināt vairāk

2. Neīsti rēķini

Uzzināt vairāk

3. Uzlauzta darba e-pasta krāpniecība

Uzzināt vairāk

4. Uzņēmuma vadītāja krāpniecība

Uzzināt vairāk

5. Pikšķerēšanas e-pasti

Uzzināt vairāk

6. E-pasta pielikumi

Uzzināt vairāk

7. Piegādes krāpniecība

Uzzināt vairāk

1. Internetbankas krāpniecība

Kā tas darbojas?

  • Rodas priekšstats, ka ar tevi pa tālruni, e-pastu vai īsziņā ir sazinājusies Swedbank.
  • Sazināšanās iemesls parasti ir kaut kas steidzams saistībā ar tavu kontu, piemēram, jāaptur kāds nepareizs pārskaitījums.
  • Ar e-pastu vai īsziņu tu tiec novirzīts uz interneta vietni, kas izskatās kā internetbankas pieslēgšanās logs. Zvana gadījumā tev tiek vaicāts tavs internetbankas lietotāja numurs, PIN kodi un karšu numuri.
  • Pēc informācijas sniegšanas vai autorizēšanās datu ievadīšanas krāpnieki pārņem kontroli pār tavu kontu, un visa tava nauda tiek pārskaitīta uz krāpnieka kontu.

Kā izvairīties?

  • Nekādā gadījumā nekur neizpaud savus bankas datus (lietotāja numuru, kartes informāciju un PIN kodus). Banka nekad tev neprasīs tos izpaust!
  • Nelejupielādē e-pastā saņemtus pielikumus. Pārliecinies, ka no bankas sūtītā e-pasta adrese beidzas ar @swedbank.lv.

2. Neīsti rēķini

Kā tas darbojas?

  • Krāpnieki nosūta tev neīstu rēķinu. Visdrīzāk šāda veida rēķini tiks nomaskēti kā maksājumi par reklāmu, biedra nauda vai programmatūras abonentmaksa.
  • Reizēm krāpnieki izliekas par esošiem piegādātājiem vai pakalpojumu sniedzējiem ar līdzīgi skanošu nosaukumu.
  • Iepriekš minētajos piemēros parasti tiek prasīts maksāt naudas summas, kas nepiesaista īpašu uzmanību, jo tās šķiet nebūtiskas.
  • Jāpatur prātā, ka pēc maksājuma izpildes sadzīt pēdas krāpniekiem un atgūt naudas līdzekļus ir praktiski neiespējami.

Kā izvairīties?

  • Ikvienu rēķinu pārbaudi pie sadarbības partnera savā organizācijā, kurš ir atbildīgs par budžeta līniju.
  • Iepriekšējās darbības pārbaudes visdrīzāk nedos vēlamo rezultātu, jo krāpnieki izliekas par reāliem uzņēmumiem.

3. Uzlauzta darba e-pasta krāpniecība

Kā tas darbojas?

  • Grāmatvedis saņem e-pastu no darbinieka vai sadarbības partnera, ka tā bankas konts ir mainījies un turpmāk alga jāpārskaita vai maksājums par finanšu saistībām jāveic uz jauno kontu.
  • Jaunais bankas konts ir krāpnieka kontrolē un parasti tiek izmantotas bankas, kurās pie naudas saņemšanas netiek pārbaudīta saņēmēja vārda, uzvārda vai nosaukuma atbilstība konta numuram.
  • Krāpnieki var būt ieguvuši piekļuvi e-pasta serverim un pārņēmuši attiecīgo personu e-pasta kontus.

Kā izvairīties?

  • Ja tev tiek lūgts nomainīt bankas konta numuru, mēģini telefoniski (izmantojot citu, nevis e-pastā norādīto numuru) sazināties ar personu, no kuras saņēmi šādu lūgumu, un prasi apstiprināt lūguma patiesumu. Ja tev joprojām ir šaubas, nomaiņu neveic.
  • Ziņo par naudas pārskaitījuma pieprasījumu savai bankai, jo tas palīdzēs pasargāt citas organizācijas.

4. Uzņēmuma vadītāja krāpniecība

Kā tas darbojas?

  • Kāds no uzņēmuma augstākās vadības nosūta tev e-pastu, lūdzot uz kādu kontu steidzami veikt naudas pārskaitījumu.
  • Tev tiek lūgts pārskaitīt naudu uz bankas kontu citā valstī. Bieži vien kādai personai, nevis uzņēmumam.

Kā izvairīties?

  • Ja tavs vadītājs, esot atvaļinājumā, lūdz tev veikt naudas pārskaitījumu, un attiecīgais piegādātājs nav kāds no regulārajiem piegādātājiem, mēģini telefoniski (izmantojot citu, nevis e-pastā redzamo numuru) sazināties ar personu, no kuras saņēmi šādu lūgumu, un prasi apstiprināt lūguma patiesumu. Ja tev joprojām ir šaubas, pārskaitījumu neveic.
  • Ziņo par naudas pārskaitījuma pieprasījumu savai bankai, jo tas palīdzēs pasargāt citas organizācijas.

5. Pikšķerēšanas e-pasti

Kā tas darbojas?

  • Tu saņem e-pastu, kurā apgalvots, ka tava konta drošība ir apdraudēta vai ka notiek tava uzņēmuma audits, un tu tiec aicināts nospiest uz saites, lai uzzinātu plašāku informāciju.
  • Nospiežot uz e-pastā norādītās saites, tu tiec aizvests uz kādu interneta vietni, kas nereti izskatās precīzi tāpat kā īstā interneta vietne.
  • Kad esi ievadījis savus autorizācijas datus viltus vietnē, krāpnieks šos datus ievada īstajā vietnē un iegūst piekļuvi tavam kontam.

Kā izvairīties?

  • Pārliecinies, ka tavs ugunsmūris un pretvīrusu programmatūra ir atjaunināta un ka tu izmanto tikai drošu pieslēgumu (strādājot no mājām, ir jābūt ieslēgtam VPN).
  • Pārbaudi sūtītāja e-pasta adreses īstumu. Krāpnieki parasti atdarina reālas e-pasta adreses. Šāda e-pasta adrese varētu būt, piemēram: alerts@sweedbank.lt
  • Krāpnieki nereti cenšas izsaukt kādas emocijas vai radīt neatliekamības sajūtu. Nekādā gadījumā nespied uz e-pastā norādītām saitēm. Savu konta izrakstu vienmēr vari pārbaudīt savas bankas interneta vietnē tiešā veidā pats, vai vismaz paturi peles kursoru virs attiecīgās saites, lai redzētu, kāda URL adrese slēpjas aiz saites.
  • Ziņo par pikšķerēšanas mēģinājumu savai bankai vai iestādei, par kuru krāpnieks uzdodas. Informē savu IT nodaļu un savus kolēģus par šādu mēģinājumu.
  • Rezultātā krāpnieki var uzsākt darījumus. Nekad neapstiprini operāciju, par kuru tu neesi 100% pārliecināts, ka esi to uzsācis.

6. E-pasta pielikumi

Kā tas darbojas?

  • Tu no kolēģa vai piegādātāja saņem e-pastu. Šim e-pastam ir pielikums.
  • Tu atver pielikumu vai saiti, kura ved uz to, un tavā ierīcē fonā tiek izpildīts ļaunprātīgais kods.

Tagad krāpnieks var iegūt informāciju, ko tu ieraksti interneta pārlūkprogrammā, vai nošifrēt tavā ierīcē un/vai serverī esošos failus un pieprasīt izpirkuma maksu apmaiņā pret atšifrēšanas paroli.

Kā izvairīties?

  • Pārbaudi sūtītāja e-pasta adreses īstumu. Krāpnieki parasti atdarina reālas e-pasta adreses. Ja saņem e-pastu no kolēģa, kuru knapi pazīsti, nevar vaļā pielikumu.
  • Pārliecinies, ka tavs ugunsmūris un pretvīrusu programmatūra ir atjaunināta un ka tu izmanto tikai drošu pieslēgumu (strādājot no mājām, ir jābūt ieslēgtam VPN).
  • Ja esi tomēr failu atvēris, un tiek prasīts aktivizēt makrokomandas, neatļauj to un failu aizver.
  • Ziņo par pikšķerēšanas mēģinājumu savai IT nodaļai un saviem kolēģiem.
  • Rezultātā krāpnieki var uzsākt darījumus. Nekad neapstiprini operāciju, par kuru tu neesi 100% pārliecināts, ka esi to uzsācis.

7. Piegādes krāpniecība

Kas tas ir?

  • Šī veida krāpniecības tēmas ir kļuvušas ļoti populāras pandēmijas laikā. Tu saņem e-pastu vai īsziņu par to, ka tavam uzņēmumam bija pienācis sūtījums/vēstule, bet kurjers birojā nevarēja atrast nevienu un prasa tev norādīt jauno adresi e-pastā vai īsziņā norādītajā saitē.
  • Kad tu atver interneta vietni, tajā tev tiek prasīts ievadīt jauno adresi un apstiprināt savu identitāti, pieslēdzoties tava uzņēmuma bankas kontam vai norādot uzņēmuma kredītkartes datus.
  • Kad esi ievadījis savus autorizācijas datus viltus vietnē, krāpnieks šos datus ievada īstajā vietnē un iegūst piekļuvi tavam kontam.

Kā izvairīties?

  • Nekādā gadījumā nespied uz e-pastā vai īsziņā norādītas saites.
  • Neizpaud internetbankas autorizācijas informāciju vai kredītkartes datus nevienai trešai pusei.
  • Īstas piegādes kompānijas vienmēr norāda sūtījuma izsekošanas numuru savā komunikācijā. Tā vietā, lai spiestu uz norādītās saites, pārbaudi sūtījuma statusu uzņēmuma oficiālajā interneta lapā.
  • Informē savu banku, IT nodaļu un kolēģus par šādu mēģinājumu.
  • Ja tomēr iekriti krāpnieku lamatās, pieslēdzies savai internetbankai un bloķē savas kartes un nosaki darījumu limitus.
  • Rezultātā krāpnieki var uzsākt darījumus. Nekad neapstiprini operāciju, par kuru tu neesi 100% pārliecināts, ka esi to uzsācis

Sazinies ar mums jebkurā diennakts laikā, zvanot +371 67444444, ja:

  • pamani jebkādas aizdomīgas darbības savā kontā;
  • ir aizdomas par to, ka trešām personām ir piekļuve tavai internetbankai;
  • pamani krāpnieciskas darbības, kuru mērķis ir piesavināties tavus konta piekļuves datus vai naudas līdzekļus.

Mēs uzreiz bloķēsim tavu karti un internetbankas kontu, tādējādi nodrošinot, ka neviens nevarēs piekļūt taviem naudas līdzekļiem.

Latvijas Bankas brīdinājumus par:

  • nelicencētiem pakalpojumu sniedzējiem iespējams apskatīties šeit.
  • aizdomīgiem finanšu darījumiem iespējams apskatīties šeit.
  • Nobloķē savu karti. Jebkuru no savām kartēm tu vari nobloķēt mobilajā lietotnē un internetbankā. Internetbankā noklikšķini uz ”Kartes” > ”Manas kartes”. Pēc tam izvēlies karti, kuru vēlies bloķēt, un noklikšķini uz ”Bloķēt karti”. Mobilajā lietotnē nospied ”Kartes” un nomaini izvēlētās kartes statusu no ”Aktīva” uz ”Bloķēta”, pabīdot pogu.
  • Nosakiet papildu drošības iestatījumus internetbankai. Lai izvairītos no krāpniecības riskiem, izmantojiet dubulto maksājumu autorizāciju, fiksētu IP adresi internetbankas lietošanai vai pievienošanos internetbankai no noteiktas valsts. Visus vai kādu no šiem iestatījumiem varat mainīt internetbankas sadaļā Lietotāji un maksājumu limiti. Vairāk par to, kā pasargāt savu uzņēmumu no krāpšanas mēģinājumiem, lasiet šeit.
  • Ziņo par drošības pārkāpumu. Ja pamani kaut ko, kas varētu būt drošības pārkāpums, informē mūs par to. Kā ziņot par drošības pārkāpumu.
  • Nekādā gadījumā neapstiprini darījumus vai pierakstīšanos internetbankā vai lietotnē, ko neesi ierosinājis pats.
  • Nekādā gadījumā nenodod savus personas datus vai internetbankas vai lietotnes pierakstīšanās datus citām personām, tostarp ģimenes locekļiem, draugiem vai bankas darbiniekiem, izņemot, ja zvani uz banku.
  • Nepieraksti, nesūti e-pastā, īsziņā u.tml. un nekādā citā veidā nesaglabā slepenos kodus un paroles, ko izmanto, lai atbloķētu datoru vai mobilo tālruni. Izveido sarežģītas paroles, kuras ir grūti uzminēt, iegaumē tās un regulāri maini. Veido PIN kodus, izmanto nejaušas ciparu kombinācijas. Neizmanto tādas kombinācijas kā 1111, 1234, dzimšanas datumu vai citas ar personas datiem saistītas ciparu kombinācijas.
  • Atceries, ka tavs lietotāja ID numurs ir tikpat svarīgs kā personas kods, tādēļ gādā par tā drošību.
  • Atceries, ka pēc pierakstīšanās tev būs pieejami daudzi pakalpojumi, tostarp ārēji pakalpojumi, kuriem nav nepieciešama papildu autentifikācija.

Mēs automātiski bloķējam piekļuvi internetbankai, ja piecas reizes pēc kārtas tiek ievadīti nepareizi pierakstīšanās dati (lietotāja ID vai kods no PIN kodu kalkulatora). Tos var atbloķēt, zvanot uz tālruni +371 67444444. (Atkārtotas bloķēšanas gadījumā tev būs jāapmeklē bankas filiāle. Apmeklējums ir jāpiesaka iepriekš. Vai kontā esi konstatējis sevis neapstiprinātus darījumus, kas veikti pirms internetbankas piekļuves bloķēšanas? Apskati savu konta izrakstu un iesniedz informāciju mums.

Pierakstīšanās sesija tiek izbeigta, ja piecas minūtes nenotiek nekāda darbība. Tu tiksi aicināts vēlreiz ievadīt savus pierakstīšanās datus. Laika ierobežojumi ir noteikti drošības nolūkos, lai novērstu piekļuvi internetbankai gadījumā, ja lietotājs ir aizmirsis izrakstīties no sava konta pēc darba pabeigšanas internetbankā.
Internetbankas darba sesijas beigās izraksties (noklikšķinot “Izrakstīties”) un aizver interneta pārlūku.

No datora:

Noklikšķinot uz atslēgas simbola, būtu jāparādās atbilstošajam Swedbank sertifikātam:

No viedierīces:

Pārliecinies, ka tīmekļa vietnes domēns ir “swedbank.lv”.

Piekļūstot internetbankai no klēpjdatora vai stacionārā datora, ievēro tālāk norādītos piesardzības pasākumus!

  • Instalē antivīrusu programmatūru un konfigurē to, lai automātiski tiktu veikta vīrusu definīciju datubāzes atjaunināšana (vismaz viens automātiskais atjauninājums dienā).
  • Uzstādi vietējo ugunsmūri. To vajadzētu konfigurēt tā, lai tavam datoram nevar pieslēgties no interneta.
  • Izmanto jaunāko pieejamo pārlūka un operētājsistēmas versiju.
  • Ieslēdz automātiskos atjauninājumus visai programmatūrai. Ja nav iespējams veikt automātisku atjaunināšanu, regulāri pārbaudi, vai nav pieejama jaunāka programmatūras versija.
  • Iestati interneta pārlūku, lai tas bloķētu uzlecošos logus.

Pārbaudi datora drošību.

  • Plašāka informācija par to, kā aizsargāt savas ierīces un droši izmantot interneta pakalpojumus, ir pieejama šādās vietnēs:
https://cert.lv/lv

Neaizmirsti par piesardzības pasākumiem, piekļūstot internetbankai no mobilajām ierīcēm!

  • Lejupielādēt lietotnes tikai no uzticamiem avotiem, piemēram, App Store, Google Play vai – Windows Phone programmām – Microsoft Store.
  • Neapej ierobežojumus, ko mobilajā ierīcē ir iestatījis mobilā tīkla operators vai ierīces ražotājs (jailbreaking). Tādējādi tiks atslēgta ierīcē iebūvētā aizsardzība pret dažādiem mobilo ierīču apdraudējumiem.
  • Vienmēr bloķē viedtālruņa ekrānu vai datoru. Ja ierīce ekrāna bloķēšanai piedāvā vairākus drošības līmeņus, vienmēr izvēlies visaugstāko.
  • Neļauj citām personām izmantot tavu tālruni vai planšetdatoru, kurā instalēta Swedbank lietotne.
  • Neatklāj ekrāna bloķēšanas kodus citām personām un neatļauj savu tālruni atslēgt ar citas personas biometriskajiem datiem.
  • Izmanto antivīrusu programmatūru.
  • Vienmēr ievēro savas mobilās ierīces ražotāja prasības vai drošības brīdinājumus.

Iepērkoties tiešsaistē, rīkojies uzmanīgi ar saviem personas un finanšu datiem. Rūpīgi izvērtē draudus, ar kuriem var saskarties internetā. Mēs iesakām nodrošināt personīgo ierīču aizsardzību un vienmēr ievērot tālāk uzskaitītos drošības ieteikumus.

  • Iepērcies tikai uzticamos veikalos. Droši iegādājies preces un pakalpojumus pazīstamos Latvijas un ārzemju internetveikalos ar labu reputāciju. Kritiski izvērtē nepazīstamus pārdevējus un mēģini noskaidrot vairāk par viņu darbību. Iepazīsties ar internetā publiski pieejamām atsauksmēm par konkrēto internetveikalu. Pārliecinies, vai tīmekļa vietnē ir dota detalizēta vietnes administratora kontaktinformācija (adrese, tālruņa numurs, e-pasts utt.), un pārliecinies, vai vietnes saitēs nav kļūdu (lieki vārdi vai burti, dīvaini simboli), vai nav uzlecošo logu, reklāmu, daudz saišu informatīva satura vietā.
  • Izturies piesardzīgi pret atlaidēm. Vai atradi augstas kvalitātes preci par īpaši zemu cenu? Pirms maksājuma veikšanas pārliecinies, ka uzņēmums, kas preci piedāvā, tiešām eksistē un ir uzticams. Izturies piesardzīgi pret reklāmām sociālajos tīklos. Tās var vest uz viltus internetveikaliem.
  • Droša iepirkšanās ar karti. Iepērkoties ārzemju internetveikalos, visizplatītākais maksāšanas veids ir norēķināties ar maksājumu karti. Šādos gadījumos ir jānorāda maksājumu kartes dati. Ja internetveikals piedalās kādā no starptautiskajām drošības programmām, tā vietnē ir norādīti īpaši programmu logotipi, piemēram, “Mastercard Identity Check” vai “Visa Secure” Visa karšu maksājumiem. Iespējams, tiksi pārvirzīts uz internetbanku, lai apstiprinātu maksājumu, pierakstoties internetbankā. Uzzini vairāk par drošu iepirkšanos tiešsaistē šeit. Pirms maksājuma veikšanas internetveikalā, lūdzu, izvērtē attiecīgā internetveikala drošību un iepazīsties ar internetā publiski pieejamajām atsauksmēm par tā darbību.
  • Droši maksājumi elektroniskajā banku sistēmā. Iepērkoties Latvijas internetveikalos, parasti notiek pārvirzīšana uz Swedbank internetbanku. Tā ir atpazīstama pēc Swedbank logotipa un internetbankas adreses: https://www.swedbank.lv/banklink. Tas ir apstiprinājums, ka maksājums tiek veikts tieši banku sistēmā. Pēc pierakstīšanās datu ievadīšanas vietne automātiski parāda izveidoto maksājuma formu.
  • Trešo pušu piegādātāji. Kopš 2019. gada 14. septembra, iepērkoties tiešsaistē, tev var tikt piedāvāts izmantot maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ko kā norēķināšanās iespēju par precēm un pakalpojumiem piedāvā maksājumu iniciēšanas pakalpojumu sniedzējs, kas nav banka. Izvēloties ierosināt maksājumu no sava bankas konta, tev var būt jāaizpilda maksājuma uzdevuma forma maksājumu iniciēšanas pakalpojumu sniedzēja vidē un jāpiekrīt datu pārsūtīšanai, kas ir nepieciešama, lai izpildītu maksājumu un vēlāk apstiprinātu maksājuma uzdevumu ar Swedbank internetbankas autentifikācijas rīku. Ja savā konta izrakstā konstatēt darījumu, ko pats neesi apstiprinājis, informēt mūs par to nekavējoties, zvanot uz +371 67444444 (privātie klienti) vai+371 67444444 (korporatīvie klienti).

Vai atradi kļūmi drošības sistēmā? Informē mūs par to!

Mums, Swedbank, ir svarīgi, lai mūsu klienti justos droši un aizsargāti, pārvaldot savus finanšu līdzekļus mūsu elektroniskajos kanālos. Līdz ar to mēs vēlamies nodrošināt augstāko drošības līmeni mūsu IT sistēmās. Tomēr reizēm varam kaut ko arī nepamanīt. Ja konstatē kļūmi drošības sistēmā, lūdzu, informē mūs par to, lai varam pēc iespējas ātrāk novērst problēmu.

Kā ziņot?

Nosūti mums e-pasta vēstuli uz adresi: responsible-disclosure@swedbank.com. Aicinām izmantot mūsu publisko PGP atslēgu nosūtītās informācijas aizsardzībai. Noteikti iekļauj ziņojumā šādus datus:

  • ievainojamības detalizēts apraksts, ieskaitot URL un ievainojamības veidu;
  • informācija, kas mums nepieciešama problēmas reproducēšanai;
  • ja iespējams – atklātās ievainojamības ekrānuzņēmums;
  • tava kontaktinformācija, vārds un uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un publiskā PGP atslēga (ja jums tāda ir).

Iesniegtos personas datus Swedbank izmantos, lai informētu tevi par konstatēto IT drošības trūkumu analīzi un korekciju un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar tevi iesniegtās informācijas precizēšanai. Plašāka informācija par Swedbank datu apstrādes procedūrām ir pieejama sadaļā par Swedbank personas datu apstrādes principiem.

Par ko var ziņot?

Var mums ziņot par drošības kļūmēm, ko konstatēji jebkurā mūsu pakalpojumā. Drošības kļūmju piemēri: starpvietņu skriptošana, šifrēšanas kļūdas vai drošību ietekmējošas kļūdas loģikas kontrolēs. Ziņošanas iespēju nav paredzēts izmantot attiecībā uz citām loģikas kļūdām, teksta kļūdām, jautājumiem par mūsu pakalpojumiem, jautājumiem par mūsu pakalpojumu drošību u.tml.

Ko gaidīt no Swedbank?

Mēs apstiprināsim, ka esam saņēmuši tavu ziņu, visā problēmas risināšanas procesā tevi par to informēsim, kā arī paziņosim, kad problēma būs novērsta. Atlīdzība par informēšanu par ievainojamību netiek izmaksāta.

Ko gaidām no tevis?

Gan mums, gan mūsu klientiem ir svarīgi, lai tiktu ievēroti labās prakses standarti.

  • Ievainojamību nedrīkst izmantot, lai piekļūtu vai mēģinātu piekļūt tev nepiederošai informācijai.
  • Ievainojamību nedrīkst izmantot, lai dzēstu vai labotu informāciju.
  • Tu nedrīksti ietekmēt mūsu pakalpojumu pieejamību.
  • Tu dod mums iespēju novērst konstatēto ievainojamību, pirms paziņo par to publiski.

Vai var ziņot anonīmi?

Jā, taču tādā gadījumā mēs nevaram atbildēt un informēt tevi par ievainojamības novēršanas procesu.

PGP atslēga

PGP atslēga

Atslēgas ID: 0x0AD6CCAF

Kontroles kods: 2D14 4030 6D4B 68C3 F286 3AC6 333B E8E4 0AD6 CCAF

Mēs iesakām atjaunināt pārlūkprogrammu un operētājsistēmas versiju, tiklīdz atjauninājums ir izlaists. Lai uzlabotu drošību un pieredzi mūsu digitālajos kanālos, šos atjauninājumus var iestatīt automātiski. Mēs oficiāli atbalstām šādas pārlūkprogrammu versijas:

  • Google Chrome 85 un jaunākas versijas;
  • Microsoft Edge 85 un jaunākas versijas;
  • Mozilla Firefox 80 un jaunākas versijas;
  • Safari 14 un jaunākas versijas.
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Ar ko maijs atšķirsies no aprīļa?

Maijā vairs nebūs kredītkaršu izpārdošanas.