Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Autentifikācijas rīki

Autorizācija mobilajā lietotnē un internetbankā

Iesakām izvēlēties vismaz divus autentifikācijas līdzekļus, lai pieslēgtos mobilajai lietotnei un internetbankai. Izvēlieties risinājumus, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām un lietošanas paradumiem:

  • Smart-ID – iesakām mobilajai lietotnei un internetbankai.
  • Biometrija (pirksta nospiedums un sejas identifikācija) – iesakām mobilajai lietotnei.
  • eID karte.
  • Kodu kalkulators.

Lejupielādē Smart-ID. Reģistrē Smart-ID QES pats!

Autentifikācijas rīki


Smart-ID


Rekomendējam!

Biometrija


Iesakām mobilajai lietotnei!

eID karte


Kodu kalkulators

Internetbankas izmantošana agree agree agree agree
Mobilās lietotnes izmantošana agree agree Nav agree
Konsultāciju centra izmantošana agree Nav Nav agree
Dokumentu parakstīšana digitālajā vidē agree Nav agree Nav
Izsniegšanas maksa Bezmaksas Bezmaksas Saskaņā ar PMLP cenrādi Privātpersonām no 65 gadu vecuma (iesk.) 2 €
Privātpersonām līdz 65 gadu vecumam 6 €
Ikmēneša maksājums Nav Nav Nav Nav
Kur noformēt? Aktivējiet savā mobilajā ierīcē PMLP Swedbank filiālēs

* Attālināto bankas pakalpojumu līgumā noteiktajiem līguma un kontu limitiem.

Kas ir Smart-ID?

Smart-ID ir bezmaksas mobilā lietotne, ar kuru var ērti autorizēties, veikt maksājumus vai parakstīt līgumus internetbankā un mobilajā lietotnē.

Lai izmantotu Smart-ID, nepieciešams:

  • Viedtālrunis ar Android 5.0 (vai jaunāka versija) vai iOS 11.0 (vai jaunāka versija) operētājsistēmu;
  • Mobilais internets vai Wi–Fi pieslēgums.

Smart-ID Basic

  • vari reģistrēt pats, izmantojot kodu kalkulatoru, eID karti vai Smart-ID;
  • uzlabots elektroniskais paraksts ar nekvalificētu sertifikātu;
  • var izmantot bankās piedāvātajiem e-pakalpojumiem.

Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts (QES)

  • Pieejams no 18 gadu vecuma.
  • Reģistrē pats, izmantojot biometrisko identifikāciju (ja iepriekš bijis Smart-ID konts), filiālē kopā ar konsultantu vai Smart-ID vietnē, izmantojot eID karti.
  • Var izmantot, lai pievienotos e-pakalpojumu sniedzēju vietnēm/rīkiem, ja tiem ir līgums ar SK ID Solutions AS.
  • Var izmantot, lai parakstītu dokumentus ar kvalificētu elektronisko parakstu. Tas ir līdzvērtīgs ar roku parakstītam dokumentam.
Pieteikties uz konsultāciju
  1. Lejupielādē Smart-ID lietotni.
  2. Reģistrējies un izveido savu Smart-ID kontu.
  3. Izveido un iegaumē PIN1 un PIN2 kodu.
  4. Apstiprini PIN kodus un savus datus.

Lai reģistrētu Smart-ID ar konsultanta palīdzību:

  1. Lejupielādē lietotni Smart-ID.
  2. Apmeklē filiāli.
  3. Ņem līdzi savu Android vai iOS viedierīci.
  4. Ņem līdzi personu apliecinošu dokumentu – pasi vai ID karti.

Lai ietaupītu laiku, piesakies uz konsultāciju savlaicīgi tepat internetbankā.

Pieteikties uz konsultāciju
  1. Lejupielādē Smart-ID lietotni.
  2. Sagatavo savu eID. Pirms tam pārliecinies, vai tev ir eID karte ar derīgiem sertifikātiem un PIN kodiem; ir instalēta nepieciešamā eID kartes programmatūra.
  3. Ievieto savu eID karti tai paredzētā kartes lasītājā.
  4. Atver saiti Reģistrācija ar eID.
  5. Reģistrējies un izveido savu Smart-ID kontu.
  6. Izveido un iegaumē PIN1 un PIN2 kodu.
  7. Apstiprini PIN kodus un savus datus.

* Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts. Uzzināt vairāk

Kāpēc Smart-ID beidzas derīguma termiņš?

Tāpat kā ik pēc laika ir jāatjauno pase un/vai ID karte, arī elektroniskajiem parakstiem, kas izsniegti, izmantojot Smart-ID, jāatbilst dažādiem juridiskajiem nosacījumiem, un viens no tiem ir Smart-ID atjaunošana reizi trīs gados. Tas apstiprinās, ka jūsu Smart-ID ir saistīts ar attiecīgo personu un tās personas datiem.

Kas notiks, ja Smart-ID neatjauno?

Ja derīguma termiņš beidzas, pirms esat paspējis Smart-ID atjaunot, jūs vairs nevarēsiet turpināt tās izmantošanu, lai piekļūtu internetbankai, e-pakalpojumu saņemšanai, transakciju apstiprināšanai vai dokumentu parakstīšanai.

Kā var uzzināt sava Smart-ID derīguma termiņu?

Jums ir vairākas iespējas:

Jūs vienmēr varat pārbaudīt sava Smart-ID statusu lietotnē: “Lietotāja informācija” → “Konts aktīvs līdz:”

Vai Smart-ID atjaunošanai ir nepieciešama iekārta, kur sākotnēji bija iestatīts Smart-ID?

Jā, jo Smart-ID konts ir piesaistīts iekārtai. Atjaunošanas procesu veic tajā pašā iekārtā, ja lietotne ir atjaunota uz 18. versiju. Atjaunošanas procesa laikā vecais Smart-ID konts tiek dzēsts, jo tiek reģistrēts jauns konts.

Kā var atjaunināt Smart-ID lietotnes versiju?

Ja lietotājs ir atļāvis visu lietotņu automātiskos atjauninājumus, jaunā Smart-ID lietotnes versija tiks instalēta automātiski un lietotājam nekas nav jādara.

Ja lietotājs nav atļāvis automātiskos atjauninājumus, to var izdarīt manuāli. Lietotājam jādodas uz Google Play vai AppStore, jāatrod Smart-ID lietotne un jāizvēlas “Atjaunināt”.

Kā var atjaunot savu Smart-ID kontu?

Ir vairāki veidi, kā to izdarīt. Izvēlieties sev piemērotāko:

  • Atjaunojiet pats Smart-ID Basic esošajā Smart-ID lietotnē, ja lietotne ir atjaunota uz 18. versiju; sekojiet instrukcijai saitē: Smart-ID lapa
  • Reģistrējiet pats Smart-ID QES ar biometrisko identifikāciju vai eID karti
  • Dodieties uz filiāli, pirms tam piesakoties konsultācijai

Kas ir Smart-ID biometriskā identifikācija?

Smart-ID biometriskā identifikācija ir jaunākā un inovatīvākā Smart-ID attālinātās reģistrācijas metode.

Lai izmantotu automātisko biometrisko identifikāciju, pirms tam ir jābūt bijušam Smart-ID kontam. Papildus minētajam ir vajadzīgs:

  • pase vai eID karte (arī ESPA – Eiropas savienības pilsoņa apliecība);
  • viedierīce ar NFC tehnoloģijas atbalstu;
  • viedierīce ar kameru;
  • Android 5 versija vai iOS 13;
  • pieejams mobilā tālruņa numurs/e-pasts, kas noradīts iepriekš reģistrētam Smart-ID kontam.

Kad vajadzētu izmantot Smart-ID biometrisko identifikāciju, lai reģistrētu Smart-ID?

Automātiskās biometriskās identifikācijas metode ir ļoti ērta visiem lietotājiem. Lietotājiem biometrisko identifikāciju ir ieteicams izmantot, ja:

  • vēlas mainīt Smart-ID PIN kodus;
  • ir iegādāta jauna ierīce;
  • drīzumā beigsies Smart-ID termiņš vai tas jau ir beidzies;
  • jāpāriet uz augstāku Smart-ID konta līmeni, no Smart-ID Basic uz kvalificēts elektroniskais paraksts.

Svarīgi! Lai izmantotu biometrisko identifikāciju, jābūt derīgam vai iepriekš reģistrētam Smart-ID kontam.

Ja esi Swedbank klients – lai aktivizētu iespēju pievienoties internetbankai ar citā bankā reģistrētu Smart-ID Basic, pievienojieties ar kodu karti, kodu kalkulatoru vai eID karti un aktivizē Smart-ID internetbankas sadaļā Mani kontakti un uzstādījumi -> Uzstādījumi.

Ja esi Swedbank klients un tev ir citā bankā reģistrēts Smart-ID QES, vari pievienoties Swedbank internetbankai bez aktivizēšanas, izmantojot reģistrēto Smart-ID QES.

Ja vēl neesi Swedbank klients, pieteikt konta atvēršanu vari šeit.

Instrukcijas

Autorizēties vai apstiprināt maksājumus var īpaši ērti, izmantojot savus biometrijas datus, – tādā veidā nav jāatceras un jāievada jebkādi kodi! Biometrija šobrīd ir viens no drošākajiem autentifikācijas veidiem, kas nodrošina, ka konkrētām lietotnēm vai datiem vari piekļūt tikai pats, jo savā viedtālrunī tu saglabā vienīgi savus biometrijas datus – sejas atpazīšanu vai pirksta nospiedumu.

Mobilajā lietotnē

Mūsu lietotnē ar biometrijas datiem var:

  • Autorizēties
  • Apstiprināt maksājumus

Kā sākt lietot biometriju mobilajā lietotnē:

  • Lai Swedbank lietotnē varētu izmantot savus biometrijas datus, vispirms jāaktivizē biometrijas lietošana savas viedierīces iestatījumos
  • Viedierīcei ir jābūt pirkstu nospieduma vai sejas atpazīšanas sensoram

Instrukcijas, kā aktivizēt biometrijas datus viedierīcē un mobilajā lietotnē:

Internetbankā

Arī internetbankā var autorizēties ar biometrijas datiem. Lai internetbankā varētu izmantot savus biometrijas datus, vispirms jāaktivizē biometrijas lietošana savā mobilajā lietotnē.

Kā pievienoties internetbankai ar biometrijas datiem?

  • Aktivizē biometrijas datus mobilajā lietotnē
  • Internetbankas pārlūkā izvēlies pievienošanās veidu Biometrija
  • Internetbankā ievadi savu lietotāja numuru un personas kodu
  • Internetbankā ģenerētais kontroles kods ir jāsalīdzina ar kodu Swedbank mobilajā lietotnē
  • Apstiprini, izmantojot biometriju, ja kodi sakrīt
  • Pēc apstiprināšanas notiek pievienošanās internetbankai

Mobilajā lietotnē, izmantojot pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas sensorus, vari:

  • Autorizēties lietotnē
  • Ērti un ātri apskatīt savu konta atlikumu
  • Apstiprināt maksājumus (līdz 100 EUR, 10 reizes pēc kārtas)
  • Pārvaldīt savas kartes (bloķēt un atbloķēt tās, mainīt to limitus)
  • Atmaksāt izmantoto kredītkartes limitu
  • Izmantojot lietotnes izvēlnes sadaļu “Pakalpojumi”, var piekļūt internetbankai bez papildu autorizēšanās

Internetbankā, izmantojot pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas sensorus, vari:

  • Autorizēties savā internetbankas profilā

eID karte ar eParakstu ir radīta, lai atvieglotu ikdienu. Tas dod iespēju elektroniski apstiprināt līgumus, rēķinus un citus dokumentus.

eID karte ir veids, kā apstiprināt savu identitāti arī digitālajā vidē. Datoram ir jābūt atbilstoši sagatavotam, lai varētu izmantot eID karti un tajā iekļauto eParakstu.

Iespējas Swedbank internetbankā ar eID

  • Lietotāji un maksājumu limiti
  • Maksājumu veikšana ar lielākiem limitiem
  • Līgumu un dokumentu parakstīšana

Kā sākt izmantot eID karti?

  1. Pasūti eID karti ar elektroniskā paraksta sertifikātu
  2. Iegādājies karšu lasītāju, piemēram, kādā no šiem veikaliem
  3. Sagatavo datoru darbam ar eID karti

Kā pieslēgt Smart-ID ar eID?

Kvalificēta Smart-ID pieslēgšanai nepieciešams:

Kā reģistrēt Smart-ID kontu izmantojot ID-karti

Ko darīt, ja ir pazaudēta vai nozagta eID karte?

Sazinies ar eParaksta klientu apkalpošanas speciālistiem pa tālruni 67108787 vai seko norādēm šeit.

Kas ir kodu kalkulators?

Kodu kalkulators ir elektroniska ierīce, kas ģenerē vienreiz lietojamus, pēc nejaušības principa izvēlētus kodus. Kodu kalkulators ir piemērots tieši tev, ja neesi Latvijas rezidents vai nelieto viedierīci.

DP260

DP300C

DP301CV

Pieslēgšanās bankai attālināti agree agree agree
Maksājumu un līgumu apstiprināšana agree agree agree
Izmērs, cm 5x8 8x14 8x14
Priekšrocības Kompakts Komfortabls ar lielām pogām, piemērots senioriem un personām ar kustību traucējumiem Komfortabls ar lielām pogām + audio atskaņošana, piemērots personām ar redzes traucējumiem
Instrukcija Instrukcija, kā pievienoties internetbankai ar kodu kalkulatoru (Digipass 260) Instrukcija, kā pievienoties internetbankai ar kodu kalkulatoru (Digipass 300C)

Uzzināt vairāk

Pilns cenrādis

Uzzināt vairāk

Pilns cenrādis

Uzzināt vairāk

Pilns cenrādis

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Dalieties pieredzē – Uzņēmēju pieredzes dienas 2021 jau pavisam drīz!

Līdz 31. oktobrim aicinām pieteikties uzņēmumus, kas vēlas uzņemt pie sevis (virtuāli) citu uzņēmumu un organizāciju pārstāvjus, lai dalītos savstarpējā pieredzē!

  • Izvēlieties sev ērtāko pasākuma dienu un laiku (nedēļā no 8. novembra līdz 12. novembrim)
  • Piesakiet pasākuma tēmu
  • No 1. novembra saņemsiet pieteikumus – izskatiet un apstipriniet tos

Uzņēmēju pieredzes dienas 2021 notiks no 8. novembra līdz 12. novembrim.

Lai abpusēji vērtīga pieredzes apmaiņa!