Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Maksājumu limiti un lietotāju pārvaldība

Ērti vienuviet pārvaldiet savus internetbankas lietotājus un maksājumu limitus

Video - apskatiet, kā pievienot lietotāju, kas var piekļūt jūsu uzņēmuma bankas kontam

  • Pārvaldiet lietotājus, kuri var piekļūt jūsu uzņēmuma kontiem
  • Pārskatiet un mainiet uzņēmuma dienas un mēneša limitu

Pakalpojums pieejams internetbankā bez maksas! Veicot izmaiņas filiālē vai telefonbankā – 30 EUR.

Līguma limitu izmaiņas piesaki darbdienās 9.00‒17.00, rakstot čatā vai bankas ziņojumu vai zvanot pa tālruni 67 444 444.

Lietotāju režīmi

Jūs varat pievienot papildu Internetbankas lietotājus un katram lietotājam izvēlēties ierobežotas vai pilnas piekļuves tiesību režīmu.

Maksājumu sagata­vošanas režīms Informatīvais režīms Transakciju režīms Pilnais režīms
Maksājumu sagatavošana
Informācija par valūtu kursiem
Informācija par darījumiem kontā
Valūtas maiņa
Maksājumu apstiprināšana

Pārvaldiet savus internetbankas lietotājus un pilnībā kontrolējiet kontu, līgumus un atļaujas. Visas minētās līguma izmaiņas var apstiprināt tikai ar kvalificētu elektronisko parakstu (Smart-ID, ID karte, Mobile-ID).

  • Pievienojiet un dzēsiet lietotāju - skatīties video
  • Apturiet un nosakiet lietotāju spēkā esamības termiņu
  • Nosakiet un mainiet dažādas lietotāju tiesības
  • Pievienojiet un dzēsiet lietotājam kontus
  • Nosakiet maksimālo dienas un mēneša limitu lietotāju kontiem
  • Nosakiet otra lietotāja akceptu maksājumiem un limitu, no kura nepieciešams otrais akcepts
  • Mainiet sava uzņēmuma dienas un mēneša maksājumu limitus
  • Palieliniet sava uzņēmuma dienas un/vai mēneša maksājumu limitu līdz 50 000 EUR dienā un 100 000 EUR mēnesī. Samaziniet limitus līdz sev vēlamajai summai
  • Jaunie limiti stājas spēkā, tiklīdz tie tiek nomainīti un parakstīti ar kvalificētu elektronisko parakstu
  • Ja nepieciešami augstāki limiti, zvaniet mums vai apmeklējiet sev ērtāko bankas filiāli
  • Nosakiet dubulto maksājumu autorizāciju.
  • Nosakiet piekļuvi internetbankai no vienas vai vairākām IP adresēm.
  • Nosakiet piekļuvi internetbankai no vienas vai vairākām valstīm.
Svarīgi: Šī funkcionalitāte ir pieejama autorizējoties ar Smart-ID vai eID!

Jūs varat veikt izmaiņas līgumā ar Smart-ID Basic vai eParaksts mobile, ja attālināto bankas pakalpojumu līguma ikmēneša limits nepārsniedz 100 000 eiro. Ja līguma ikmēneša limits pārsniedz 100 000 eiro, parakstīt izmaiņas var tikai ar e-ID, Smart-ID vai Mobile-ID.

Atkarībā no jūsu statusa uzņēmumā lietotāju administrēšanas iespēja jums tiks pievienota automātiski, vai tā jums būs jāaktivizē filiālē.

Ja Uzņēmumu reģistrā jums ir norādītas vienpersoniskas paraksta tiesības, tad lietotāju administrēšanas iespēja Internetbankā būs aktivizēta automātiski.

Ja Uzņēmumu reģistrā jums nav norādītas vienpersoniskas paraksta tiesības, tad lietotāju administrēšanas iespēju var aktivizēt visām paraksttiesīgajām personām ierodoties filiālē.

Rezervē laiku filiālē šeit.

Ja vēlaties lietotāju administrēšanas iespēju aktivizēt citai personai, tad paraksttiesīgajai personai jāvēršas filiālē.

Rezervē laiku filiālē šeit.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Veiksmīgs e-veikals ar mazu mārketinga budžetu?

Vai tas ir iespējams? Un cik lielam jābūt mārketinga budžetam, lai e-veikals sasniegtu savu klientu? Par šiem un citiem jautājumiem uzzini no eksperta.

Skatīties video