Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Biznesa debetkarte

Palīgs ikdienas biznesa pirkumiem

Norēķinu karšu salīdzinājums
  • Debetkarte visu veidu pirkumiem veikalos un internetā, kā arī skaidras naudas iemaksa un izmaksa.
    Lai veiktu norēķinus internetveikalos, karte jāreģistrē drošiem pirkumiem internetā.
  • Ērta karšu darījumu pārvaldība internetbankā uzņēmumiem vai mobilajā lietotnē, kas atvieglo uzņēmuma grāmatvedības uzskaiti.

Aktivizēt kartei pirkumus internetā

  • Jaunums! Kartes lietotājs, kuram uzņēmuma internetbankā ir piekļuve kartei piesaistītajam kontam, var apskatīt savas kartes PIN kodu, kartes numuru, derīguma termiņu, Security code/CVC2 kodu Swedbank lietotnē.
  • Pasūti karti uz sava uzņēmuma kontaktadresi.
  • Ērti apmaksā pirkumus ar bezkontakta maksājumiem. Pievieno Business Debit karti Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay digitālajiem makiem vai izmanto Swedbank lietotni, lai maksātu ar Android tālruni.
  • Tagad mūsu mobilajā lietotnē vari apskatīt to vietņu sarakstu, kurām tava digitalizētā karte ir piesaistīta. Apskaties pamācību.
  • Bezkontakta maksājumi ar karti līdz 50 EUR bez PIN ievadīšanas.
  • Pie viena konta var piesaistīt kartes vairākiem lietotājiem.
  • Jauna karte tiek izsniegta ar standarta limitiem.
  • Pēc izsniegšanas kartei var noteikt individuālus lietošanas limitus un lietotāja tiesības (piem., atļaut vai neatļaut maksājumus ar karti, skaidras naudas izmaksu/iemaksu, konta atlikuma apskatīšanu).
  • Limitus un tiesības internetbankā uzņēmumiem vai mobilajā lietotnē var mainīt lietotājs ar pilno tiesību režīmu vai juridiskais pārstāvis, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu, neatkarīgi no tiesību režīma.
  • Karti var pasūtīt:

    • Internetbankā uzņēmumiem;
    • Sazinoties ar banku pa tālruni 67 444 444;
    • Tuvākajā Swedbank filiālē.

    Visērtāk karti pieteikt un noslēgt Kartes līgumu ir internetbankā uzņēmumiem.
    Pieteikumu var aizpildīt jebkurš uzņēmuma internetbankas lietotājs. 7 dienu laikā pieteikums jāapstiprina un Kartes līgums jāparaksta lietotājam:

    • Ar pilno tiesību režīmu.
    • Kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
    • Kas autorizējies darbam internetbankā ar Smart-ID vai eID.
  • Kartes saņemšana 5–10 dienu laikā:

    • Pa pastu uz bankā norādīto uzņēmuma kontaktadresi jebkur pasaulē. Drošības apsvērumu dēļ kartes pa pastu tiek sūtītas neaktīvas.
    • Jebkurā Swedbank filiālē Latvijā.

Pasūtīt karti

  • Karte tiek atjaunota automātiski, ja tas norādīts Kartes līgumā vai internetbankā uzņēmumiem un tās atjaunošana atbilst Kartes līguma nosacījumiem.
  • Pieteikt/atcelt kartes atjaunošanu, kā arī mainīt saņemšanas veidu un adresi var ne vēlāk kā 2 mēnešus pirms esošās kartes derīguma termiņa beigām.
  • Atjaunotā karte tiks nosūtīta vismaz 1 nedēļu pirms iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām uz bankā norādīto uzņēmuma kontaktadresi vai atbilstošo bankas filiāli.
  • Atjaunotajām kartēm PIN kods paliek iepriekšējais.
  • Ja atjaunotā karte ir saņemta pa pastu, to var aktivizēt internetbankā uzņēmumiem šeit lietotājs ar pilno vai transakciju piekļuves tiesību režīmu, izmantojot jebkuru no bankas autorizācijas rīkiem, vai kartes lietotājs, veicot pirkumu klātienes tirdzniecības vietā, ievietojot karti POS terminālī, vai ierastās darbības bankomātā un apstiprinot darījumu vai darbību ar kartes PIN kodu.

Pasūtiet karti uz sava uzņēmuma kontaktadresi

  • Kartes sūtīšana pa pastu ir bez maksas.
  • Pirms kartes pasūtīšanas pārbaudiet, vai uzņēmuma norādītā kontaktadrese ir pareiza.
Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Pasūtīšana un izgatavošana
Jauna karte Arī gadījumos, ja karte pazaudēta, nozagta vai sabojāta. Maksa tiek automātiski ieturēta kartes aktivizēšanas brīdī. Ērtāk internetbankā 6,00
Atjaunota karte Kartes izgatavošana un izsniegšana pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām. Ērtāk internetbankā Bez maksas
Paātrināta kartes izgatavošana options 41,00 Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā uzņēmuma kontaktadresē.
Saņemšana
Pa pastu Bez maksas
Filiālē 6,00
Lietošana
Ikmēneša maksa 0,00 - 2,00 Biznesa debetkartes ikmēneša maksa:
- Standarta - 2,00
- Jaundibinātiem uzņēmumiem, atverot kontu gada laikā pēc uzņēmuma reģistrācijas, gadu - 0,00
Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no uzņēmuma konta katra mēneša sākumā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2,95% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi bankomātos un pie tirgotājiem
Izmaiņas Kartes līgumā (t.sk. limitu, atļauto pakalpojumu, kartes piegādes veida maiņa) Ērtāk internetbankā 6,00
Kartes pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Bilance bankomātos:
- Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas
- Citu banku bankomātos Latvijā un pasaulē 0,40
Pēdējo 5 ar karti veikto darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Kartes PIN koda nomaiņa un atbloķēšana Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas Kartes PIN kodu iespējams atbloķēt gadījumos, kad tas trīs reizes pēc kārtas nepareizi ievadīts POS terminālī.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Kartes standarta limiti Limiti, EUR
Pirkumiem 1400
Skaidras naudas izmaksai 1400
Skaidras naudas iemaksai 15000

Spēkā no 19.08.2020.

documentKartes līguma noteikumi

documentKartes līguma noteikumi

Ja karte saņemta pa pastu:

  • Ja jaunas vai aizvietotas kartes līgums ir parakstīts iepriekš, karti var aktivizēt internetbankā uzņēmumiem lietotājs ar pilno vai transakciju piekļuves tiesību režīmu vai juridiskais pārstāvis, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu neatkarīgi no lietotāja tiesību režīma. Atjaunotu debetkarti var aktivizēt internetbankā uzņēmumiem lietotājs ar pilno vai transakciju piekļuves tiesību režīmu vai juridiskais pārstāvis, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu neatkarīgi no lietotāja tiesību režīma vai kartes lietotājs, veicot pirkumu klātienes tirdzniecības vietā, ievietojot karti POS terminālī, vai ierastās darbības bankomātā un apstiprinot darījumu vai darbību ar kartes PIN kodu.
  • Ja Kartes līgums nav parakstīts kartes pasūtīšanas brīdī, karti var aktivizēt internetbankā uzņēmumiem tikai vienlaikus ar līguma parakstīšanu.

    Kartes līgumu var parakstīt persona:

    • Kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
    • Kas autorizējusies darbam internetbankā uzņēmumiem ar Smart-ID vai eID.

Kartes līgumu var parakstīt persona, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu un kas autorizējusies darbam internetbankā uzņēmumiem ar Smart-ID vai eID.

Filiālē:

  • Pirms izsniegšanas karti aktivizē filiāles darbinieks.
  • Ja Kartes līgums ir parakstīts kartes pasūtīšanas brīdī, tad karti bankas filiālē var saņemt uzņēmuma paraksttiesīgā persona vai kartes lietotājs.
  • Ja Kartes līgums nav parakstīts kartes pasūtīšanas brīdī, tas jāparaksta pirms kartes saņemšanas. Kartes līgumu var parakstīt uzņēmuma paraksttiesīgā persona, kura pēc bankas rīcībā esošajiem datiem vai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu.

Aktivizēt karti

  • Ja nepieciešams, kartes var nekavējoties slēgt vai apturēt to darbību uz laiku internetbankā uzņēmumiem vai mobilajā lietotnē. Apturētas kartes darbību var atjaunot 10 dienu laikā internetbankā uzņēmumiem vai mobilajā lietotnē, kā arī Swedbank filiālē, uzrādot karti un personu apliecinošu dokumentu (pasi vai eID).
  • Ja apturētas kartes darbība netiek atjaunota 10 dienu laikā, karte tiek automātiski slēgta.
  • Ja norēķinu karte ir nozagta, tā nekavējoties jāslēdz. To varat izdarīt internetbankā uzņēmumiem, mobilajā aplikācijā, nosūtot bankas ziņojumu vai sazinoties ar banku pa tālruni 67 444 444.
  • Ja karte ir nozaudēta vai nozagta ārzemēs un nav iespējas sazināties ar banku, tad kartes darbību var apturēt, zvanot uz MasterCard karšu diennakts ārvalstu palīdzības tālruni +1 636 722 7111.
  • Jaunas kartes PIN kods tiek izsniegts atsevišķā aploksnē, saņemot karti pa pastu vai filiālē.
  • Atjaunotām kartēm paliek iepriekšējais PIN kods.
  • Ja nevari atcerēties PIN kodu, vari to apskatīt Swedbank lietotnē. PIN kodu lietotnē var apskatīt tikai kartes lietotājs, kuram uzņēmuma internetbankā ir piekļuve kartei piesaistītajam kontam.
  • Ja vēlies mainīt esošo PIN kodu, to var izdarīt Swedbank bankomātos Latvijā, izvēloties funkciju “Citas darbības” -> “PIN koda maiņa”.
  • Drošības apsvērumu dēļ nepareizu PIN kodu var ievadīt tikai 2 reizes. Pēc trešās reizes karte tiks automātiski bloķēta:

    • Ja karte nobloķēta POS terminālī, to var atbloķēt Swedbank bankomātā, ar pirmo reizi ievadot pareizo PIN kodu.
    • Ja karte nobloķēta bankomātā, jāpasūta jauna karte.
  • Karšu darījumus var apstrīdēt, nosūtot bankas ziņojumu internetbankā uzņēmumiem, sazinoties ar banku pa tālruni 67 444 444 vai vēršoties tuvākajā filiālē, ja:

    • Konta izrakstā atklājat darījumus, par kuriem neesat vienojies ar tirgotāju vai pakalpojumu sniedzēju;
    • Nesekmīgi noritējusi skaidras naudas iemaksa vai izmaksa bankomātā.

Piemēram, ja bankomāts naudas izmaksas darījuma laikā neizsniedz naudu, bet attiecīgā summa no konta ir norakstīta vai ja konts netiek papildināts par iemaksāto summu.

Jūsu uzņēmuma finansiālā drošība ir viena no Swedbank augstākajām prioritātēm. Mēs aicinām jūs būt atbildīgiem norēķinu karšu lietotājiem un ievērot drošības norādījumus norēķinu karšu lietošanai.

  • Karti drīkst izmantot tikai kartes īpašnieks - persona, kuras vārds un uzvārds ir redzams uz kartes. Neļaujiet nevienam, pat savam tuviniekam, izmantot uz citas personas vārda izsniegtu karti.
  • Pārliecinieties, vai vienmēr zināt, kur jūsu norēķinu karte atrodas.
  • Norēķinoties ar karti, neļaujiet apkalpojošajai personai to aiznest ārpus jūsu redzamības zonas, jo pastāv iespējamība, ka kartes datus var nozagt.
  • Vienmēr pārbaudiet ar karti apstiprināmā darījuma summu.
  • Regulāri pārbaudiet darījumus internetbankā Uzņēmumiem vai Swedbank mobilajā lietotnē. Ja kāds darījums šķiet aizdomīgs, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar banku.
  • Veicot pirkumu, nav ieteicams kartes numuru sūtīt pa e-pastu vai izpaust to telefoniski, jo kartes dati var tikt negodprātīgi izmantoti krāpnieciskiem darījumiem, bet, ja citu iespēju nav, jāievēro īpaša piesardzība.
  • Esiet piesardzīgi, izmantojot citu banku bankomātus. Daži bankomāti norēķinu karti atgriež pirms naudas izsniegšanas. Pirms došanās prom no bankomāta pārliecinieties, vai esat paņēmis gan savu bankas karti, gan pieprasīto naudas summu.
  • Kartes lietotājs jaunu karti un PIN kodu saņem atsevišķās aploksnēs.

    • Atjaunotām kartēm tiek saglabāts iepriekšējais PIN kods.
  • Nerādi un nenosauc savu PIN kodu nevienam, arī bankas darbiniekiem.
  • PIN kods ir jāiegaumē, to nedrīkst pierakstīt uz kartes vai arī jebkur citur, kur to varētu redzēt citas personas.
  • Jaunums! Apskati savas kartes PIN kodu Swedbank lietotnē. Tas ir droši, ērti un noderīgi, ja esi aizmirsis savu sākotnējo PIN kodu vai nevari to vairs atcerēties pēc nomaiņas.
  • Maksājumu apstiprināšanai centieties PIN kodu ievadīt tā, lai to neviens nevar redzēt. Karti var nozagt un to var izmantot cita persona. Ja karti ar PIN kodu izmantos kāds zaglis, atbildīgs par to būs klients pats.
  • Ja ir aizdomas, ka tavu PIN kodu kāds varētu būt uzzinājis vai ja banka ir paziņojusi, ka PIN kods jāmaina, tad kartes lietotājam tas jāizdara nekavējoties. To var paveikt jebkurā Swedbank bankomātā. Izvēloties jaunu PIN kodu, neizmanto jau iepriekš lietotu PIN kodu.
  • Neizmanto vienādus PIN kodus vairākām kartēm, lai tos būtu vieglāk atcerēties.
  • Drošības apsvērumu dēļ nepareizu PIN kodu var ievadīt tikai 2 reizes. Pēc trešās reizes karte tiek automātiski bloķēta:

    • Ja karte nobloķēta POS terminālī, to var atbloķēt Swedbank bankomātā, ar pirmo reizi ievadot pareizo PIN kodu.
    • Ja karte nobloķēta bankomātā, jāpasūta jauna karte.
  • Ja norēķinu karte ir nozaudēta vai nozagta, tā ir nekavējoties jāslēdz. To var izdarīt internetbankā Uzņēmumiem, nosūtot bankas ziņojumu vai sazinoties ar banku pa tālruņa numuru 67 444 444. Drošības nolūkos iesakām karšu lietotājiem Swedbank kontakttālruni saglabāt sava tālruņa atmiņā.
  • Ja karte ir nozaudēta vai nozagta ārzemēs un nav iespējas sazināties ar banku, kartes darbību var apturēt, zvanot uz MasterCard karšu diennakts starptautisko palīdzības tālruni +1 636 722 7111 (maksas zvans).

Informācija par potenciālajiem riskiem
Finanšu saistību nepienācīga izpilde palielina jūsu finansējuma izmaksas un var negatīvi ietekmēt jūsu kredītvēsturi. Turklāt, ja līgums tiek pārtraukts saistībā ar jūsu pieļautu būtisku pārkāpumu, var tikt uzsākta parāda piespiedu piedziņa un jūs varat zaudēt savas īpašumtiesības uz ieķīlāto īpašumu.

Divi mazie uzņēmēji. Vīrietis tur rokās gatavo produkciju, sieviete – planšetdatoru.

Mastercard® Business Bonus

Vērtīgas priekšrocības un piedāvājumi uzņēmumiem.

No laika plānošanas lietotnēm līdz īpašām atlaidēm biznesa ceļojumiem.

  • Atvieglojiet savus biznesa uzdevumus
  • Optimizējiet procesus un uzlabojiet uzņēmuma pārvaldību
  • Izmantojiet rezervēšanas un auto nomas atlaides
Atklājiet piedāvājumus šeit

Pievienošanās programmai ir bez maksas. Nav jāreģistrējas un jādalās ar personisko informāciju. Vienkārši izmantojiet savu Mastercard biznesa karti.

  • Kur var pasūtīt debetkarti?

    Internetbankā uzņēmumiem:

    • Pieteikumu var aizpildīt jebkurš internetbankas uzņēmumiem lietotājs.
    • 7 dienu laikā pieteikums jāapstiprina un Kartes līgums jāparaksta lietotājam, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu un kas autorizējies darbam internetbankā ar Smart-ID vai eID.
    • Ja Kartes līgums netiek parakstīts, tad pieteikums tiek dzēsts un kartes izgatavošana netiek sākta.

    Sazinoties ar banku:

    Persona, kurai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.

    Filiālē:

    Karti var pasūtīt uzņēmuma paraksttiesīgā persona (viena vai vairākas), kura pēc bankas rīcībā esošajiem datiem vai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu.

  • Kur var pieteikties kredītkartei?

    Internetbankā uzņēmumiem:

    • Pieteikumu var aizpildīt un apstiprināt jebkurš internetbankas uzņēmumiem lietotājs, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
    • Pēc pieteikuma saņemšanas 1 darba dienas laikā ar jums sazināsies bankas speciālists, lai vienotos par turpmākajām darbībām.

    Filiālē:

    Karti var pieteikt uzņēmuma paraksttiesīgā persona (viena vai vairākas), kura pēc bankas rīcībā esošajiem datiem vai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu.

  • Kā un kurš var saņemt karti?

    Pa pastu (bez maksas visā pasaulē):

    Uz internetbankā norādīto uzņēmuma kontaktadresi. Tas ir ērti un ļauj ietaupīt jūsu laiku. Karte tiek sūtīta neaktīva un atsevišķā sūtījumā bez PIN koda (atjaunotajai kartei PIN kods netiek sūtīts, jo paliek esošais). Kā un kurš internetbankā var aktivizēt pa pastu saņemto karti?

    Filiālē:

    • Ja Kartes līgums jau ir parakstīts (attiecas arī uz atjaunotajām debetkartēm), tad karti var saņemt vai nu uzņēmuma paraksttiesīgā persona, vai kartes lietotājs, uzrādot pasi vai ID karti.
    • Ja Kartes līgums nav parakstīts vai ir atjaunota kredītkarte, tad karti var saņemt tikai uzņēmuma paraksttiesīgā persona, vienlaikus parakstot Kartes līgumu.
  • Kā mainīt kartes saņemšanas veidu?

    Visērtāk to var izdarīt internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes, noklikšķinot uz “Līgums”.

    • Kartes saņemšanas veidu var mainīt lietotājs ar pilnām piekļuves tiesībām internetbankā uzņēmumiem.
    • Kartes saņemšanas veidu iespējams mainīt ne vēlāk kā 60 dienas (debetkartēm) vai 35 dienas (kredītkartēm) pirms kartes derīguma termiņa beigām.
  • Kā un kurš internetbankā var aktivizēt pa pastu saņemto karti?

    Internetbankā uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes:

    • Var aktivizēt pa pastu saņemtās kartes.
    • Ja jaunas vai aizvietotas kartes līgums ir parakstīts iepriekš, karti var aktivizēt lietotājs ar pilno vai transakciju piekļuves tiesību režīmu.
    • Atjaunotu debetkarti var aktivizēt internetbankā uzņēmumiem lietotājs ar pilno vai transakciju piekļuves tiesību režīmu vai juridiskais pārstāvis, kuram saskaņā ar Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu neatkarīgi no lietotāja tiesību režīma vai kartes lietotājs, veicot pirkumu klātienes tirdzniecības vietā, ievietojot karti POS terminālī, vai ierastās darbības bankomātā un apstiprinot darījumu vai darbību ar kartes PIN kodu.
    • Ja karti saņemat pirmo reizi un Kartes līgums nav parakstīts pasūtīšanas brīdī, karti var aktivizēt tikai vienlaikus ar līguma parakstīšanu.
    • Kartes līgumu var parakstīt persona, kurai saskaņā ar Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu un kura ir autorizējusies darbam internetbankā uzņēmumiem ar Smart-ID, eParaksts mobile vai e-ID.
    • Pirms aktivizēšanas pārbaudiet, vai uz kartes ir norādīta korekta informācija par kartes lietotāju un uzņēmumu.

    Ņemiet vērā! Karte jāaktivizē 30 dienu laikā pēc tās saņemšanas pa pastu. Savlaicīgi neaktivizētās kartes drošības apsvēruma dēļ tiks neatgriezeniski slēgtas.

  • Kādi ir kartes limiti?

    Jebkurai kartei spēkā ir šādi limiti un lietotāja tiesības:

    • Skaidras naudas iemaksai un izmaksai
    • Pirkumiem ar karti
    • Konta darījumu un veikto maksājumu apskatīšanai

    Izgatavojot karti, tai tiek piešķirti standarta limiti, bet pēc kartes saņemšanas uzņēmums var noteikt arī individuālos limitus.

    Standarta limiti Debetkartei aplūkojami šeit, savukārt Kredītkartēm – šeit.

  • Kā un kurš var aplūkot un mainīt limitus?
    Visērtāk limitus aplūkot var internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes, izvēloties attiecīgo karti. Lai mainītu kartes limitus, internetbankas uzņēmumiem lietotājam ir jābūt pilnajam tiesību režīmam vai atbilstoši Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
  • Kādas darbības ar karti bankomātā var ierobežot?
    Var ierobežot kartes lietotāja piekļuvi kartei piesaistītā konta bilancei un pēdējiem 5 veiktajiem darījumiem. Lai to izdarītu, jāveic izmaiņas kartes lietotāja tiesībās. Visērtāk to var paveikt internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes, izvēloties attiecīgo karti.
  • Vai Mastercard karte darbojas ārzemēs?
    Ar Mastercard kartēm var norēķināties visās pasaules tirdzniecības vietās, kurās ir redzama Mastercard simbolika un tirgotājs pieņem šāda veida kartes.
  • Kā notiek kartes valūtas konvertācija no kartes pamatvalūtas uz citu valūtu?

    Norēķinu brīdī konvertācija uz nepieciešamo valūtu notiek automātiski. Kontā jābūt pieejamam atlikumam kartes pamatvalūtā.

    Par norēķiniem ārvalstu valūtā tiek piemērots valūtas konvertācijas uzcenojums – debetkartei un kredītkartēm atbilstoši Cenrādim.

  • Kur var noskaidrot informāciju par valūtas kursiem?
    Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama starptautisko karšu organizāciju mājaslapās: Mastercard un Visa.
  • Vai pastāv iespēja, ka manu karti var nepieņemt?
    No bankas puses karšu izmantošana netiek ierobežota, taču katrs tirgotājs var izvēlēties, kāda veida kartes pieņemt.
  • Kā tiek rezervēta un ieturēta summa par darījumu ar debetkarti?
    Darījuma brīdī summa tiek rezervēta kontā, pie kura karte ir piesaistīta. Rezervētā summa no konta tiek ieturēta, kad banka no tirgotāja ir saņēmusi pilnīgu informāciju par darījumu, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc darījuma veikšanas.
  • Kā tiek rezervēta summa par darījumu ar kredītkarti?
    • Pirkumiem ar Biznesa kredītkarti tiek piemērots līdz 30 dienām ilgs bezprocentu periods kredīta limita izmantošanai – no pirkuma brīža līdz nākamā mēneša 1.datumam.
    • Pirkumiem ar Biznesa Zelta kredītkarti tiek piemērots līdz 40 dienām ilgs bezprocentu periods kredīta limita izmantošanai no pirkuma brīža līdz nākamā mēneša 10. datumam.
    • Bezprocentu perioda laikā pirkuma summa tiek rezervēta un par rezervēto summu procenti par kredīta limita izmantošanu netiek aprēķināti.
    • Izņēmuma gadījumos pirkumiem, kas veikti mēneša pēdējās dienās un par kuriem informācija bankā saņemta novēloti, bezprocentu periods un summas rezervējuma laiks var tikt automātiski pagarināts līdz aiznākamā mēneša 1. vai 10. datumam (atkarībā no kredītkartes veida).

    Ievērojiet! Pārskaitījumiem un skaidras naudas izņemšanai no kredītkartes konta bezprocentu periods netiek piemērots, un procentu aprēķins par izmantoto kredīta limitu tiek sākts uzreiz pēc darījuma.

  • Kā notiek izmantotā kredīta atmaksa?
    • Viss izmantotais kredīta limits (pirkumiem, pārskaitījumiem un skaidras naudas darījumiem) katra mēneša 1. datumā Biznesa kredītkartei un 10. datumā Biznesa Zelta kredītkartei – automātiski tiek pārskaitīts no kredītkartei piesaistītā norēķinu konta.
    • Ja norēķinu kontā nav pietiekami daudz līdzekļu kredīta limita summas automātiskai atmaksai, daļēja atmaksa nenotiek un sākas procentu aprēķins arī par pirkumiem, kuriem noslēdzies bezprocentu periods.
    • Uzņēmums jebkurā brīdī var atmaksāt izmantoto kredīta limitu arī pats, ieskaitot nepieciešamos līdzekļus kredītkartes kontā un tādējādi pārtraucot procentu aprēķinu.

    Ievērojiet!

    • Pirkumiem izmantotā kredīta limita summa vienmēr tiek rezervēta līdz bezprocentu perioda beigām neatkarīgi no uzņēmuma līdzekļiem kredīta limita kontā.
    • Katra mēneša 1. vai 10. datumā (atkarībā no kredītkartes veida) vienlaicīgi ar izmantotā kredīta limita automātisko atmaksu no kartei piesaistītā norēķinu konta tiek ieturēta arī:

    - Ikmēneša maksa par kredītkartes izmantošanu

    - Procenti par kredīta limita izmantošanu

  • Kas ir pirkumi internetā?
    Tā ir jūsu interneta pirkumu dubulta aizsardzība ar atkārtotu autorizāciju, ko nodrošina Mastercard Identity Check un Visa Secure risinājumi. Internetveikaliem, kuri ir pievienojušies šai programmai, ir logotipi Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure. Vairāk informācijas meklējiet šeit.
  • Kur var reģistrēt karti pirkumiem internetā?

    Internetbankas sadaļā “Uzņēmuma kartes”, uzklikšķinot uz pogas “Pirkumi internetā”.

    Uzstādījumus var mainīt internetbankas lietotājs ar tiesību režīmu „Transakciju“ un augstāku, vai juridiskais pārstāvis, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu, un kas autorizējas darbam internetbankā uzņēmumiem ar Smart-ID vai eID.

    Reģistrācija ir nepieciešama tikai jaunajām kartēm. Karšu atjaunošanas vai aizvietošanas gadījumā saglabājas iepriekšējās kartes nosacījumi.

  • Kā var pārbaudīt, vai karte ir reģistrēta pirkumiem internetā?
    Reģistrācijas statusu var redzēt internetbankas uzņēmumiem sadaļā Uzņēmuma kartes. Ja blakus kartei poga “Pirkumi internetā” ir aktīva (oranža), tā norāda, ka karte ir reģistrēta pirkumiem internetā. Neaktīva (pelēka) poga norāda, ka karte nav reģistrēta pirkumiem internetā.
  • Vai ar karti var norēķināties pie visiem tirgotājiem internetā?

    Jā. Ar karti varat norēķināties, ja tirgotājs pieņem jūsu izmantoto kartes veidu un nav noteicis īpašus ierobežojumus. Aicinām vienmēr uzmanīgi iepazīties ar tirgotāja vietnē sniegtajiem klientu apkalpošanas un preču piegādes noteikumiem.

    2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

  • Kāpēc neizdodas norēķināties internetā ar karti un kādi var būt iemesli pirkuma atteikumam?

    2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

    Biežākie pirkuma atteikuma iemesli var būt:

    • Kartei nav aktivizēta iespēja iepirkties internetā.
    • Kontā nepietiek naudas līdzekļu.
    • Ir pārsniegts kartes pirkumu darījumu limits.
    • Kartei ir beidzies derīguma termiņš.
    • Izmantotās iekārtas programmatūras vai interneta pārlūkprogrammas iestatījumi nav saderīgi ar tirgotāja risinājumu.
    • Nav iztīrīta ierīces kešatmiņa.
    • Tirgotājs ir iestatījis ierobežojumus darījumu veikšanai (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes). Detalizētu informāciju meklējiet tirgotāja mājaslapā.
  • Ko darīt, ja konta pārskatā ir pirkums ar karti, ko es neesmu veicis?

    Nepieciešams aizpildīt bankas ziņojumu formu “Norēķinu kartes”.

    Svarīgi! Ir jābloķē karte, ar kuru tika veikts neautorizēts darījums internetbankas sadaļā “Uzņēmuma karte” vai zvanot 67 444 444.

  • Kā un kurš var apturēt kartes darbību?
    • Internetbankā uzņēmumiem – lietotājs ar pilno tiesību režīmu vai lietotājs, kuram atbilstoši Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
    • Swedbank mobilajā lietotnē uzņēmumiem – persona, kurai atbilstoši Uzņēmumu reģistra datiem ir tiesības pārstāvēt uzņēmumu vienpersoniski, vai arī pats kartes lietotājs.
    • Sazinoties ar banku pa tālruni 67 444 444 – persona, kurai ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu, vai arī pats kartes lietotājs.
    • Dodoties uz bankas filiāli – paraksttiesīgā persona (viena vai vairākas), kura pēc bankas rīcībā esošajiem datiem vai saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu, vai arī pats kartes lietotājs.
  • Kā rīkoties gadījumā, ja ir nozagta karte?

    Ja karte ir nozagta, tā nekavējoties jāslēdz:

    • Internetbankā uzņēmumiem sadaļā Uzņēmumu kartes, izvēloties attiecīgo karti vai nosūtot bankas ziņojumu.
    • Sazinoties ar banku pa tālruni 67 444 444.
    • Ja nav iespējas sazināties ar banku, tad kartes darbību var apturēt, zvanot uz karšu diennakts ārvalstu palīdzības tālruni: Mastercard +0800-96-4767, Visa +8000-02288
  • Vai un kādā laikā var atjaunot bloķētas kartes darbību?

    Bloķētas kartes darbību var atjaunot:

    • Ja karte bloķēta internetbankā uzņēmumiem, tad 10 dienu laikā tās darbību var atjaunot lietotājs ar pilno tiesību režīmu sadaļā “Uzņēmuma kartes”, izvēloties attiecīgo karti.
    • Ja karte bloķēta filiālē, tad kartes darbību var atjaunot 70 dienu laikā, dodoties uz bankas filiāli un uzrādot pasi vai ID karti, kā arī līdzi ņemot bloķēto karti.

    Ievērojiet! Ja norādītajā laikā apturētas kartes darbība netiek atjaunota, karte automātiski tiek slēgta.

Papildu līdzekļi uzņēmuma ikdienai un neparedzētiem gadījumiem.

Papildu līdzekļi ērtiem norēķiniem un drošai ceļošanai.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Re, kā interesanti sanāca

KASKO Biznesam -15%

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.