Pirkumi internetā

Lai internetveikalos par pirkumiem varētu samaksāt ar karti, aktivizējiet kartei norēķinus internetā!

Iespēja norēķināties internetā jāpieslēdz katrai kartei atsevišķi.

Kartes atjaunošanas vai aizstāšanas gadījumā iepirkšanās internetā jāpieslēdz atkārtoti.

Kā internetveikalos norēķināties ar karti

  • Aktivizējiet kartei norēķinus internetā

    Aktivizējiet kartei norēķinus internetā.
  • Norēķinoties par pirkumu, ievadi pareizus datus

    1. Kartes lietotāja vārds un uzvārds, uzņēmuma nosaukums
    2. Kartes numurs
    3. Kartes derīguma termiņš
    4. Kartes CVV/CVC kods

    *Debit/Credit apzīmējums kartes priekšpusē palīdzēs saprast, kāda veida karti uzņēmums izmanto: Debit – debetkarte vai Credit – kredītkarte

  • Apstipriniet pirkumu tirgotāja mājaslapā

    Pirms pirkuma apstiprināšanas vienmēr pārbaudiet, vai pirkuma dati un summa tirgotāja lapā ir norādīti pareizi.

    Iesakām internetā iepirkties veikalos, kuru mājaslapās ir MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipi, kas apzīmē drošu pirkumu sistēmu.

    A

    Ja tirgotājs ir pievienojies MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa sistēmai, papildu drošībai pirkums būs jāapstiprina Swedbank internetbankā ar kartes lietotāja autorizācijas rīkiem.

    Pirkuma veikšanai ir vajadzīgas papildu darbības, kas aprakstītas 3. solī.

    B

    Ja veikala lapā MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipu nav, papildu apstiprināšana Swedbank internetbankā nav nepieciešama.

    Pirkums ir noticis, un papildu darbības nav jāveic.

  • Apstipriniet pirkumu Swedbank internetbankā

    1. Pārbaudiet, vai drošības paziņojums ir pareizs, un nospiediet pogu “Turpināt”
    2. Pēc pārvirzīšanas uz internetbanku izvēlieties vēlamo autorizācijas veidu un ievadiet jūsu (kartes lietotāja) internetbankas identifikācijas datus
    3. Pēc veiksmīgas pirkuma apstiprināšanas jūs tiksiet pārvirzīts atpakaļ uz tirgotāja mājaslapu
  • Kāpēc pirkums var neizdoties?

    • Kartei nav aktivizēta iespēja iepirkties internetā
    • Kontā nepietiek naudas līdzekļu
    • Kartes pirkumu darījumu limits nav pietiekams
    • Kartei ir beidzies derīguma termiņš (norādīts kartes priekšpusē)
    • To neļauj tirgotāja iestatīti ierobežojumi (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes)

    Papildus aicinām pārliecināties par izmantotās iekārtas programmnodrošinājumu, interneta pārlūkprogrammas iestatījumiem un kešatmiņu.

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes

  • Kādas kartes uzņēmums var izmantot, lai iepirktos internetā?

    Var izmantot jebkuru Swedbank izdoto MasterCard vai Visa zīmola karti. Izņēmums – NIB karte vai Biznesa debetkarte ar ierobežoto funkcionalitāti, kuras paredzētas tikai skaidras naudas iemaksai bankomātā (NIB – naudas iemaksas bankomāts).

  • Kāpēc nevar pieslēgt iespēju iepirkties internetā ar karti?

    • Sadaļā Uzņēmuma kartes pārliecinieties, vai jūsu karte ir aktīva. Ja karte nav aktīva, to nevar reģistrēt norēķiniem internetā.
    • Ja karte ir piesaistīta citas personas vai uzņēmuma kontam, tad, lai pieslēgtu iespēju iepirkties internetā, vispirms jāvēršas pie konta īpašnieka/uzņēmuma pārstāvja. Pieslēgt karti norēķiniem internetā var tikai kartes konta īpašnieks/uzņēmuma pārstāvis.
    • Papildu kartes gadījumā kartes lietotājam ir jābūt aktīvam Swedbank internetbankas lietotāja numuram. Ja tāda nav, sazinieties ar banku, lai saņemtu tālākus norādījumus.
  • Vai ar karti var norēķināties pie visiem interneta tirgotājiem?

    Jā. Ar karti varat norēķināties, ja tirgotājs pieņem jūsu izmantoto kartes veidu un nav noteicis īpašus ierobežojumus. Aicinām vienmēr uzmanīgi iepazīties ar tirgotāja vietnē sniegtajiem klientu apkalpošanas un preču piegādes noteikumiem.

  • Ko darīt, ja, apstiprinot pirkumu, nepareizi ievadīts lietotāja numurs vai kods?

    Ja lietotāja numurs vai kods/parole tiek ievadīti nepareizi vairāk nekā 5 reizes pēc kārtas, Swedbank bloķē piekļuvi šim internetbankas lietotāja kontam. Šajā gadījumā sazinies ar banku, zvanot uz 67 444 444, lai saņemtu norādījumus par to, kā atbloķēt piekļuvi.

  • Kā pārbaudīt, vai internetveikals ir pievienojies drošo pirkumu sistēmai MasterCard SecureCode un/vai Verified by VISA?

    Šīs programmas dalībnieku–tirgotāju internetveikalos ir izvietoti logotipi:

  • Vai tad, ja iespēja iepirkties ar karti internetā ir atslēgta, tirgotājs var rezervēt darījumus no uzņēmuma konta?

    Ja karte pie tirgotāja reģistrēta regulāriem pirkumiem un par to ir noslēgts atsevišķs līgums klienta un tirgotāja starpā, tad tirgotājs varēs rezervēt darījumus.

    Piemēram, ja ir izveidots lietotāja profils, norādīti kartes dati un noslēgts līgums, iTunes, Apple un Google lapās, nauda no kartes par pirkumiem tiek rezervēta saskaņā ar līgumu neatkarīgi no tā, vai šī karte ir reģistrēta pirkumiem internetā.

  • Kā atslēgt iespēju iepirkties ar karti internetā?

    • Ja nepieciešams, iespēju iepirkties internetā ar karti var atslēgt, nospiežot pogu “Atcelt”.
    • Ja karte tiek nozaudēta, iesakām uz laiku apturēt kartes darbību internetbankas sadaļā Uzņēmuma kartes vai filiālē.
    • Ja karte tiek atrasta, to 10 dienu laikā var atkārtoti aktivizēt, uzņēmuma paraksttiesīgajai personai vēršoties jebkurā no bankas filiālēm.
    • Ja karte tiek nozagta vai nonāk citas personas rokās, karte nekavējoties jāslēdz, zvanot pa tālruni 67 444 444.
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu sīkdatņu izmantošanas politiku.