Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Pirkumi internetā

Lai internetveikalos par pirkumiem varētu samaksāt ar karti, aktivizējiet kartei norēķinus internetā!

Iespēja norēķināties internetā jāpieslēdz katrai kartei atsevišķi.

Kartes atjaunošanas vai aizstāšanas gadījumā iepirkšanās internetā jāpieslēdz atkārtoti.

Jaunums! Turpmāk vari apskatīt savas norēķinu kartes datus mūsu mobilajā lietotnē. Uzzināt vairāk

Kā internetveikalos norēķināties ar karti

Internetbankas sadaļā “Uzņēmuma kartes”, uzklikšķinot uz pogas “Pirkumi internetā”.

Uzstādījumus var mainīt internetbankas lietotājs ar tiesību režīmu „Transakciju“ un augstāku, vai juridiskais pārstāvis, kam saskaņā ar Uzņēmumu reģistru ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu, un kas autorizējas darbam internetbankā uzņēmumiem ar Smart-ID vai eID.

Reģistrācija ir nepieciešama tikai jaunajām kartēm. Karšu atjaunošanas vai aizvietošanas gadījumā saglabājas iepriekšējās kartes nosacījumi.

  1. Kartes numurs
  2. Kartes lietotāja vārds un uzvārds, uzņēmuma nosaukums
  3. Kartes derīguma termiņš
  4. Security Code/CVC2 kods

*Debit/Credit apzīmējums kartes priekšpusē palīdzēs saprast, kāda veida karti uzņēmums izmanto: Debit – debetkarte vai Credit – kredītkarte.

Pirms pirkuma apstiprināšanas vienmēr pārbaudiet, vai pirkuma dati un summa tirgotāja lapā ir norādīti pareizi.

Iesakām internetā iepirkties veikalos, kuru mājaslapās ir Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure logotipi, kas apzīmē drošu pirkumu sistēmu.

Ja tirgotājs ir pievienojies Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure sistēmai, papildu drošībai pirkums būs jāapstiprina Swedbank internetbankā ar kartes lietotāja autorizācijas rīkiem.

Pirkuma veikšanai ir vajadzīgas papildu darbības, kas aprakstītas 4. solī.

Ja veikala lapā Mastercard Identity Check un/vai Visa Secure logotipu nav, papildu apstiprināšana Swedbank internetbankā nav nepieciešama.

Pirkums ir noticis, un papildu darbības nav jāveic.

Daļā internetveikalu darījumi ar karti var tikt atteikti. Šādā gadījumā tikai tirgotājs jums var sniegt informāciju par citām maksājuma iespējām.

  1. Pēc pārvirzīšanas uz internetbanku izvēlieties vēlamo autorizācijas veidu un ievadiet jūsu (kartes lietotāja) internetbankas identifikācijas datus
  2. Pēc veiksmīgas pirkuma apstiprināšanas jūs tiksiet pārvirzīts atpakaļ uz tirgotāja mājaslapu

2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

  • Kartei nav aktivizēta iespēja iepirkties internetā
  • Kontā nepietiek naudas līdzekļu
  • Kartes pirkumu darījumu limits nav pietiekams
  • Kartei ir beidzies derīguma termiņš
  • To neļauj tirgotāja iestatīti ierobežojumi (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes)

Papildus aicinām pārliecināties par izmantotās iekārtas programmnodrošinājumu, interneta pārlūkprogrammas iestatījumiem un kešatmiņu.

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā jums būtu pēc iespējas droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai Mastercard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank un ko paredzēts izmantot, lai iepirktos internetā.
  • Pirms pirkuma veikšanas jāpārliecinās par tirdzniecības vietas drošumu.
  • Centieties uzzināt vairāk informāciju par tirgotāju. Ikvienā interneta vietnē ir jābūt informācijai par uzņēmuma nosaukumu un atrašanās vietu, kā arī e-pasta adresei un tālruņa numuram, ko izmantot, ja rodas problēmas. Jābūt arī informācijai par piegādes un atgriešanas nosacījumiem, pretenziju iesniegšanas kārtību, kā arī garantijas noteikumiem un nosacījumiem. Neuzķerieties uz atlaidēm pie tirgotājiem, kas šķiet pārāk nereālas.
  • Ja pirkumus internetā ar karti veicat reti, iesakām aktivizēt interneta pirkumu iespēju tikai uz pirkuma veikšanas brīdi.

Biežāk uzdotie jautājumi

Var izmantot jebkuru Swedbank izdoto Mastercard vai Visa zīmola karti. Izņēmums – Biznesa debetkarte ar ierobežoto funkcionalitāti, kuras paredzētas tikai skaidras naudas iemaksai bankomātā.

  • Sadaļā Uzņēmuma kartes pārliecinieties, vai jūsu karte ir aktīva. Ja karte nav aktīva, to nevar reģistrēt norēķiniem internetā.
  • Ja karte ir piesaistīta citas personas vai uzņēmuma kontam, tad, lai pieslēgtu iespēju iepirkties internetā, vispirms jāvēršas pie konta īpašnieka/uzņēmuma pārstāvja. Pieslēgt karti norēķiniem internetā var tikai kartes konta īpašnieks/uzņēmuma pārstāvis.
  • Papildu kartes gadījumā kartes lietotājam ir jābūt aktīvam Swedbank internetbankas lietotāja numuram. Ja tāda nav, sazinieties ar banku, lai saņemtu tālākus norādījumus.

Jā. Ar karti varat norēķināties, ja tirgotājs pieņem jūsu izmantoto kartes veidu un nav noteicis īpašus ierobežojumus. Aicinām vienmēr uzmanīgi iepazīties ar tirgotāja vietnē sniegtajiem klientu apkalpošanas un preču piegādes noteikumiem.

2021. gada janvārī stājas spēkā vēl stingrākas drošības prasības atbilstoši ES direktīvai. Daļā internetveikalu karšu maksājumi var nenotikt. Šādos gadījumos informāciju par citām iespējām norēķināties jums var sniegt tikai tirgotājs.

Ja lietotāja numurs vai kods/parole tiek ievadīti nepareizi vairāk nekā 5 reizes pēc kārtas, Swedbank bloķē piekļuvi šim internetbankas lietotāja kontam. Šajā gadījumā sazinies ar banku, zvanot uz 67 444 444, lai saņemtu norādījumus par to, kā atbloķēt piekļuvi.

Šīs programmas dalībnieku–tirgotāju internetveikalos ir izvietoti logotipi:

Ja karte pie tirgotāja reģistrēta regulāriem pirkumiem un par to ir noslēgts atsevišķs līgums klienta un tirgotāja starpā, tad tirgotājs varēs rezervēt darījumus.

Piemēram, ja ir izveidots lietotāja profils, norādīti kartes dati un noslēgts līgums, iTunes, Apple un Google lapās, nauda no kartes par pirkumiem tiek rezervēta saskaņā ar līgumu neatkarīgi no tā, vai šī karte ir reģistrēta pirkumiem internetā.

  • Ja nepieciešams, iespēju iepirkties internetā ar karti var atslēgt, nospiežot pogu “Atcelt”.
  • Ja karte tiek nozaudēta, iesakām uz laiku apturēt kartes darbību internetbankas sadaļā Uzņēmuma kartes vai filiālē.
  • Ja karte tiek atrasta, to 10 dienu laikā var atkārtoti aktivizēt, uzņēmuma paraksttiesīgajai personai vēršoties jebkurā no bankas filiālēm.
  • Ja karte tiek nozagta vai nonāk citas personas rokās, karte nekavējoties jāslēdz, zvanot pa tālruni 67 444 444.
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


5 uzņēmumi, kurš pelnījis uzvarēt?

  1. Apskati uzņēmumus, kuri iekļuvuši finālā
  2. Nobalso par savu favorītu!
Tavs balsojums