Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Pirkumi internetā

Lai internetveikalos par pirkumiem varētu samaksāt ar karti, aktivizējiet kartei norēķinus internetā!

Iespēja norēķināties internetā jāpieslēdz katrai kartei atsevišķi.

Kartes atjaunošanas vai aizstāšanas gadījumā iepirkšanās internetā jāpieslēdz atkārtoti.

Aktivizēt norēķinus internetā

Kā internetveikalos norēķināties ar karti

Aktivizējiet kartei norēķinus internetā
  1. Kartes lietotāja vārds un uzvārds, uzņēmuma nosaukums
  2. Kartes numurs
  3. Kartes derīguma termiņš
  4. Kartes CVV/CVC kods

*Debit/Credit apzīmējums kartes priekšpusē palīdzēs saprast, kāda veida karti uzņēmums izmanto: Debit – debetkarte vai Credit – kredītkarte

Pirms pirkuma apstiprināšanas vienmēr pārbaudiet, vai pirkuma dati un summa tirgotāja lapā ir norādīti pareizi.

Iesakām internetā iepirkties veikalos, kuru mājaslapās ir MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipi, kas apzīmē drošu pirkumu sistēmu.

Ja tirgotājs ir pievienojies MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa sistēmai, papildu drošībai pirkums būs jāapstiprina Swedbank internetbankā ar kartes lietotāja autorizācijas rīkiem.

Pirkuma veikšanai ir vajadzīgas papildu darbības, kas aprakstītas 3. solī.

Ja veikala lapā MasterCard SecureCode un/vai Verified by Visa logotipu nav, papildu apstiprināšana Swedbank internetbankā nav nepieciešama.

Pirkums ir noticis, un papildu darbības nav jāveic.

  1. Pārbaudiet, vai drošības paziņojums ir pareizs, un nospiediet pogu “Turpināt”
  2. Pēc pārvirzīšanas uz internetbanku izvēlieties vēlamo autorizācijas veidu un ievadiet jūsu (kartes lietotāja) internetbankas identifikācijas datus
  3. Pēc veiksmīgas pirkuma apstiprināšanas jūs tiksiet pārvirzīts atpakaļ uz tirgotāja mājaslapu
  • Kartei nav aktivizēta iespēja iepirkties internetā
  • Kontā nepietiek naudas līdzekļu
  • Kartes pirkumu darījumu limits nav pietiekams
  • Kartei ir beidzies derīguma termiņš (norādīts kartes priekšpusē)
  • To neļauj tirgotāja iestatīti ierobežojumi (piemēram, netiek pieņemtas konkrētā valstī izdotas vai konkrēta veida kartes)

Papildus aicinām pārliecināties par izmantotās iekārtas programmnodrošinājumu, interneta pārlūkprogrammas iestatījumiem un kešatmiņu.

  • Mēs vēlamies, lai iepirkšanās internetā jums būtu pēc iespējas droša. Šī iemesla dēļ iespēja veikt pirkumus internetā ir jāaktivizē katrai MasterCard un VISA kartei, ko izdevusi Swedbank un ko paredzēts izmantot, lai iepirktos internetā.
  • Pirms pirkuma veikšanas jāpārliecinās par tirdzniecības vietas drošumu.
  • Centieties uzzināt vairāk informāciju par tirgotāju. Ikvienā interneta vietnē ir jābūt informācijai par uzņēmuma nosaukumu un atrašanās vietu, kā arī e-pasta adresei un tālruņa numuram, ko izmantot, ja rodas problēmas. Jābūt arī informācijai par piegādes un atgriešanas nosacījumiem, pretenziju iesniegšanas kārtību, kā arī garantijas noteikumiem un nosacījumiem. Neuzķerieties uz atlaidēm pie tirgotājiem, kas šķiet pārāk nereālas.
  • Izmantojiet cik vien iespējams personalizētu sveiciena tekstu programmā Pirkumi internetā. Ikreiz, kad veicat pirkumu internetā, pārliecinieties, vai sveiciena teksts sakrīt ar tekstu, ko ievadījāt, piesakoties programmā.
  • Ja pirkumus internetā ar karti veicat reti, iesakām aktivizēt interneta pirkumu iespēju tikai uz pirkuma veikšanas brīdi.

Biežāk uzdotie jautājumi

Var izmantot jebkuru Swedbank izdoto MasterCard vai Visa zīmola karti. Izņēmums – NIB karte vai Biznesa debetkarte ar ierobežoto funkcionalitāti, kuras paredzētas tikai skaidras naudas iemaksai bankomātā (NIB – naudas iemaksas bankomāts).

  • Sadaļā Uzņēmuma kartes pārliecinieties, vai jūsu karte ir aktīva. Ja karte nav aktīva, to nevar reģistrēt norēķiniem internetā.
  • Ja karte ir piesaistīta citas personas vai uzņēmuma kontam, tad, lai pieslēgtu iespēju iepirkties internetā, vispirms jāvēršas pie konta īpašnieka/uzņēmuma pārstāvja. Pieslēgt karti norēķiniem internetā var tikai kartes konta īpašnieks/uzņēmuma pārstāvis.
  • Papildu kartes gadījumā kartes lietotājam ir jābūt aktīvam Swedbank internetbankas lietotāja numuram. Ja tāda nav, sazinieties ar banku, lai saņemtu tālākus norādījumus.

Jā. Ar karti varat norēķināties, ja tirgotājs pieņem jūsu izmantoto kartes veidu un nav noteicis īpašus ierobežojumus. Aicinām vienmēr uzmanīgi iepazīties ar tirgotāja vietnē sniegtajiem klientu apkalpošanas un preču piegādes noteikumiem.

Ja lietotāja numurs vai kods/parole tiek ievadīti nepareizi vairāk nekā 5 reizes pēc kārtas, Swedbank bloķē piekļuvi šim internetbankas lietotāja kontam. Šajā gadījumā sazinies ar banku, zvanot uz 67 444 444, lai saņemtu norādījumus par to, kā atbloķēt piekļuvi.

Šīs programmas dalībnieku–tirgotāju internetveikalos ir izvietoti logotipi:

Ja karte pie tirgotāja reģistrēta regulāriem pirkumiem un par to ir noslēgts atsevišķs līgums klienta un tirgotāja starpā, tad tirgotājs varēs rezervēt darījumus.

Piemēram, ja ir izveidots lietotāja profils, norādīti kartes dati un noslēgts līgums, iTunes, Apple un Google lapās, nauda no kartes par pirkumiem tiek rezervēta saskaņā ar līgumu neatkarīgi no tā, vai šī karte ir reģistrēta pirkumiem internetā.

  • Ja nepieciešams, iespēju iepirkties internetā ar karti var atslēgt, nospiežot pogu “Atcelt”.
  • Ja karte tiek nozaudēta, iesakām uz laiku apturēt kartes darbību internetbankas sadaļā Uzņēmuma kartes vai filiālē.
  • Ja karte tiek atrasta, to 10 dienu laikā var atkārtoti aktivizēt, uzņēmuma paraksttiesīgajai personai vēršoties jebkurā no bankas filiālēm.
  • Ja karte tiek nozagta vai nonāk citas personas rokās, karte nekavējoties jāslēdz, zvanot pa tālruni 67 444 444.

Paldies, ka izmantojāt Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!

logo

Swedbank Ilgtspējas hakatons

Hakatonā mēs meklēsim ilgtspējīgus, iedvesmojošus un inovatīvus risinājumus tādām jomām kā viedās pilsētas, biznesa ilgtspēja, atjaunojamā enerģija, videi draudzīgs dzīvesveids un pārtika.

Pievienojies!